De Kust - Kijkduin

Meer informatie over restaurant De Kust - Kijkduin

7,1
Sjoerd1977 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Strandtent De Kust is een heerlijke plek om zonnig te relaxen onder het genot van een hapje en een drankje. De service is vriendelijk en snel ook op drukke dagen.
De menukaart is zeer uitgebreid met lekkere gerechten die meer dan prima van voor maat zijn.
Een extra plus punt is de thaise keuken een heerlijke aanvulling.

Al met al een super plek om te vertoeven.
Lise H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Supermooie strandtent op een toplocatie!
Het eten is er heerlijk! Vooral de thaise gerechten zijn super!!!
Ook voor feesten en partijen is dit een geweldige plek, gezellig en goed verzorgd!
Bediening is ook prima, niet onbelangrijk....
Jammer dat het seizoen al weer op zijn eind loopt, volgend jaar weer genieten bij De Kust!!!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
In de zomermaanden wacht je hier onacceptabel lang op service. En als je al eindelijk een bestelling hebt kunnen plaatsen, is het nog de vraag of die ook daadwerkelijk geleverd wordt. Klachten hierover worden afgedaan met 'het is nu eenmaal druk'. Ik vind dat geen excuus. Je moet er ten alle tijden voor zorgen dat het personeel het aantal tafeltjes dat aangeboden wordt, aan kan. Ik vind de service onacceptabel. Als je eenmaal iets krijgt, is het overigens wel goed.
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij hebben gebruik gemaakt van de groupon-deal om te tafel bbq-en. De kwaliteit van de vlees en vis was prima. (Pasta)salade erg matig. We moesten extra betalen voor friet (3,50 p. portie) en brood (5,50 p. portie). Kraanwater met schijfje limoen 5 euro per kan... Ben & Jerry ijsjes 4,50 euro p.p. Uiteindelijk bijna 60 euro bij moeten betalen voor een paar drankjes, ijsjes, frietjes en brood. Hierdoor prijs/kwaliteit niet in verhouding. Bediening was prima. Uitzicht op zee maakt locatie erg prettig.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Een echte strandtent met Afrikaans interieur waar je prima kunt eten en waar een heerlijk relaxte sfeer hangt. Geen poespas met hoogdravende gerechten maar heerlijk smakelijk eten. De salades zijn rijkelijk gevuld en hebben een prima prijs net zoals de Thaise curry's. Kom hier zeker vaker voor het lekkere eten maar ook voor het vriendelijke personeel. De bbq is een echte aanrader!
Marinus J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Mooie locatie decor sfeervol. Bediening onduidelijk en niet efficiënt. Verschillende opnemers en rondbrengend personeel. We hebben BBQ gegeten. De kwaliteit van vis en vlees is ok. De kwantiteit van zowel vis en vlees en sla pasta is onvoldoende. De BBQ zelf was nog niet geheel op temperatuur wat natuurlijk vervelend is. Als je portie friet wil moet je dit extra bij bestellen. Kortom er zijn nog wat punten die beter kunnen.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Hier beland met een IENS dinner-deal, met de bedoeling om de tafel-BBQ te doen. Ivm de hevige regen waren we genoodzaakt om binnen te zitten, wat betekende dat we niet konden BBQ-en ivm de veiligheid van de strandtent (zeer begrijpelijk). Het vlees en de vis werden nu voor ons gegrild in de keuken. De verzorging was prima; het vlees was zeer smakelijk. De bijbehorende garnituur (frites, pastasalade, verse groene salade) was allemaal heerlijk! Helaas vonden wij de gegrilde vis 'overdone' en daardoor jammer genoeg aan de droge kant. Misschien een tip voor de bediening om de gasten te vragen hoe ze de vis wensen, want we kunnen ons ook voorstellen dat niet iedereen zn vis medium wil.
Verder prima gegeten en een gezellige tent om te zien...zelfs met hevige regen, dus met een heerlijk zomerzonnetje zal dat nog gezelliger zijn!!
virtuoussinner .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Het eten was koud, en toen daar iets over gezegd werd zei de bediening "oh, sorry pik" en dat was het dan. Bij de betaling hebben we nogmaals aangegeven dat het eten koud en niet te eten was, toen kregen we een gratis drankje aangeboden. We stonden natuurlijk al klaar om te gaan, dus too little, too late. Dit doen we niet meer!
FijnproeverNL .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Prima gegeten, zij het dat de opmaak niet erg bijzonder was. Redelijk doorsnee, maar wel plezierige en correcte service. Klein verbeterpuntje: de bitterballen waren slecht gevuld en smaakten eigenlijk alleen naar frituur. Komen we zeker een keertje terug.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Wij wonen hier vlakbij en hebben er deze zomer diverse keren gegeten.Je kan hier heerlijk eten en als je geluk hebt,genieten van een mooie zonsondergang.Er hangt een gezellige sfeer .Met een topzomerdag moet je soms iets langer op het bestelde eten wachten,maar dit is het dubbel en dwars waard.
Sjoerd1977 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Bij aankomst krijg je vanaf de trap al een vakantie gevoel door de relaxen uitstraling en inrichting. Een dagje strand is hier goed vertoeven.
Ook voor een lunch of een avondmaaltijd kun je hier goed terecht , uitgebreide kaart (ook thais dit zie je niet vaak) en het eten is van goede kwaliteit.
Om het echte vakantie gevoel te krijgen kun je heel gezellig BBQ-en aan je eigen tafel.
Al met al een gezellige, leuke strandtent met lekker eten, een AANRADER om naar toe te gaan.
samengenieten .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Vriendelijke personeel en ook een vlotte bediening. We begonnen met een ontbijt wat goed verzorgd was. We hebben daarbij genomen heerlijk uitgeperste sinaasappel. Voor weinig geld een echt groot glas met heerlijk sap. In de middag een lunch met salade en warme kip en heerlijk brood. Bij het restaurant is ook de mogelijkheid om een standbed te reserveren. Dat hebben we dan ook gedaan. Het geeft een echt vakantiegevoel. Het is een echte strandtent. Wel jammer dat de afvalzak bij de toilet helemaal vol zat. De toiletgroep mag zeker wat meer aandacht krijgen.
radham .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Afgelopen week, lekker op het strand gezeten. Het was zo warm dat we bedachten dus ook op het strand te eten. Bij de kust in Kijkduin
staat er een 100% bio burger op de menukaart. Dat leek ons een prima idee, dus twee bio burgers besteld. Wat bleek, we kregen 2 burgers en wat friet. Het was een behoorlijk formaat, de burger. Jammer dat het naar plastic smaakte en verre van 100% bio bleek te zijn. Dus niet echt vers, net als de patatjes, die zompig en half warm op ons bordje lagen. Beetje jammer toch zo een te zoute, nep burger. Misleidend hoor...ik ben doorgaans wel gek op bio..misschien toch even nagaan of iedereen hetzelfde verstaat onder het begrip bio, voordat ik een volgende keer bio bestel. We hebben het niet kunnen eten en hebben aangegeven dat de burger niet smakelijk, sterker nog niet te 'verwerken' is, of we toch even wilde afrekenen. Daar gaat weer een strandtent waar we niet meer zullen vertoeven.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Verschillende keren hier gegeten, de wrap is een aanrader en de
mosselen ook!
Bij de ondergaande zon denk je dat je op Bali bent!
carla S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Twee weken geleden hier hier op een zonnige zaterdagavond heerlijk vertoefd. Ondanks het erg warme weer was het hier heerlijk rustig eten.
Bediening niet erg snel, maar we hadden geen haast.
Tot onze grote verrassing konden we BBQén van de kaart. Een kleine BBQ werd geplaatst voor onze louche bank met diverse soorten vers vlees en vis. waarna wij lekker lang tot de zonsondergang hebben zitten bbq knoeien.
Een echte aanrader.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
heerlijk thaise curry gegeten,bediening was erg vriendelijk en het interieur heel leuk en mooi ingericht!! ik kom terug!
AJEL .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Vandaag voor de tweede keer bij De Kust gegeten. Onze ervaringen zijn ronduit slecht. De eerste keer (medio juli) na een hete dag hebben we gekozen voor een barbeque. De bediening was toen al rommelig en het duurde allemaal erg lang, maar we kregen wat we hadden besteld (al was de order van mijn partner verkeerd genoteerd. Bij het afrekenen bood de bediening haar verontschuldigingen aan. De keuken was een chaos, daardoor duurde het allemaal lang. Ze hadden veel klachten gehad. We hebben ons er toen niet direct aan gestoord, het weer en de avondzon maakte veel goed. En een BBQ konden we zelf bedienen.

Vanavond dan de herkansing. Vanwege een verjaardag en het lekkere weer gereserveerd. Dat laatste bleek achteraf geheel niet nodig. Om 18:30 uur was er nog alle ruimte op het terras.

Vanwege de kinderen (6 en 7) was de vraag of het kindermenu geserveerd mocht worden bij ons voorgerecht. Ja, graag want dan kunnen ze nog even spelen op het strand. Het voorgerecht liet even op zich wachten, daarom nog een extra portie brood met kruidenboter besteld. De carpaccio was prima, maar mijn gamba's in knoflookolie waren flauw. Hier zou ook brood bij zitten, maar dat hebben we nooit gezien. Het extra bestelde brood overigens ook niet, maar dat ter zijde. Nadat we halverwege het voorgerecht waren, werd ons hoofdgerecht reeds bezorgd. Dit maar weer teruggestuurd en - en passant - voor de tweede keer gevraagd of het kindermenu snel kon worden gebracht; zij lusten ook wel wat. Komt eraan. Ondertussen een aantal kindermenu's voorbij zien komen, maar helaas allemaal voor ander tafels die ruim na onze bestelling waren binnengekomen. Bij het serveren van ons hoofdgerecht (bijna een uur na het voorgerecht), nog steeds geen kindermenu. Wel het standaard antwoord, komt er zo aan. Het hoofdgerecht bestond uit een bioburger. Beetje droog en flauw frieten. Mijn mosselen waren bitter en zagen er onsmakelijk uit. De frieten, dito voorgaande opmerking. Nadat ik mijn mosselen op had, mijn beklag gedaan bij de serveerster. Het enige wat mevrouw als antwoord had was excuses en - jawel - het zou er zo aankomen. Aangegeven dat we de order annuleren en wel naar de Mac zouden gaan. Vervolgens verwacht je als klant dat iemand zich met meer strepen komt melden om e.a. goed te maken. Niets van dat alles, ook niet bij het afrekenen. Mijn partner heeft daarna haar beklag nog gedaan bij de mede-eigenaar. Het enige wat hij kon uitbrengen: Het ligt aan de keuken:-(. Wat een waardeloos argument. Deze knul is duidelijk niet geschikt voor de horeca. Als ondernemer los jij de problemen op en schuif je die niet af op je personeel. Misschien moet deze persoon een carrière als voetbaltrainer ambiëren.

Elly B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Hier is het heerlijk vertoeven met strandweer. Ik pas geregeld op mijn kleinkinderen en deze kunnen dan heerlijk op het strand spelen. De allerkleinste houden we zoet op de loungebanken. Kleinkinderen blij, oma ook blij. Aansluitend eten we hier dan ook een hapje. Het eten is hier prima, de salades erg lekker en veel.
Dat kan je goed als een volledige maaltijd nemen. De bediening is over het algemeen goed. Bij erge drukte zal er ingehuurd worden en deze meisjes zijn niet veel gewend. Bij het bezorgen van eten de saus op de klant morsen en dan niet even komen schoonmaken met een doekje. Het meisje ging zelf zorgen dat ze weer ordentelijk was maar liet de klant zitten. Jammer, maar dat is waarschijnlijk de onervarenheid. We komen hier zeker terug.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Wij Barbecueden hier met een Groupon bon. Wij kwamen binnen met laag gespannen verwachtingen, onterecht. De Kust is gewoon een leuke tent, met attente medewerkers waar je tegen een redelijke prijs veel te eten krijgt. Verwacht geen hoogstaande culinaire kunststukjes, maar een goed stuk vlees, vis (heerlijke tonijn) waren prima. En zowaar de bediening: top en dat voor een strandtent, zijn we weleens anders gewend. Het schitterende weer maakte het natuurlijk helemaal af.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Het ligt niet voor de hand, afgaande op de naam van deze strandtent. Maar als je prima Thais wilt eten moet je niet verder zoeken en hier binnenvallen. Wat valt er nog meer over te zeggen? O ja, je kan redelijk parkeren in de buurt, het uitzicht over het strand en de zee is bij elke weer prachtig en het personeel is overwegend vriendelijk en redelijk bekwaam.