De Kust - Kijkduin

31-703232020

Meer informatie over restaurant De Kust - Kijkduin

Lise H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Prachtige strandtent met heerlijk eten en vriendelijke bediening. Vooral de thaise gerechten en de bbq's zijn super! Zeker een aanrader!!!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015

Erg lekker gegeten , zeker voor een strandtent helemaal top . We hebben de Thaise curry gegeten en de Marrokkaanse tajine . Niet een logische keus maar erg lekker authentieke smaken verse producten heel erg goed . Bediening snel en vriendelijk . Decor fantastisch . 1 tip de rijst was kansloos en uitgedroogd koop een rijststomer en het probleem is opgelost . Voor mij beste strandtent van de hele kust.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Was hier vanwege een cadeau gekregen coupon, als ik voor dit eten had moeten betalen was ik niet blij geweest. Dessert sloeg nergens op, halve banaan met sausje?????
Hallo Ingrid, jammer dat je niet kon genieten van onze heerlijke gamba en ossenhaas spiesjes.
Veel mensen waren jullie voor, meeste zijn echt zeer tevreden. Een uitgebreide BBQ ( mexicaanse grillworst, ossenhaasspies, gambaspies, kipsate en roerbak groente , geserveerd met een heerlijk groene salade. Lekker vers op de BBQ. Daarna als extraatje een stukje gebakken banaan. Heerlijk op een zomer avond. super ambiance. Kom gerust nog eens terug, en wij verzekeren een top avond. Dat alles voor 10 euro pp (waar kan dat nog dan ?) Een zonnige groet TEAM DE KUST
Jisca D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Afgelopen zaterdag (30-05) hier gegeten met mijn vriend met Groupon een tafel bbq. Alles was naar wens alleen na afloop hoorden we een dessert te krijgen maar is niet gekomen (vroegen er ook niet om) Terwijl er op de Groupon bon vermeld stond dat er een dessert zou bij zitten.
Theresia N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hebben hier prima gegeten en ook de bediening was zoals je mag verwachten. Aan het eind van ons bezoek werden we alleen onaangenaam verrast doordat de eigenaar/manager ons uitschold. Toen we klaar waren met eten, wou ik onze dochter namelijk nog een schone luier geven. We zaten op het terras en ik liep naar binnen naar het toilet om te kijken of ze daar een plek hadden om te verschonen. Toen deze er niet bleek te zijn, heb ik aan het personeel gevraagd waar ik de luier mocht verschonen. Na overleg kreeg ik een theedoek waar ik mijn dochter op een tafel binnen mocht verschonen (hier zaten verder geen andere mensen te eten). Terwijl ik hiermee bezig was, kwam de baas/manager/eigenaar eraan. Hij vroeg of ik gek was geworden om mijn dochter te verschonen op tafel en aangezien ik niet meteen stopte omdat ik dacht dat hij een grap maakte, tierde hij nog even door. Toen mij duidelijk was dat hij echt boos was, heb ik gezegd dat ik toestemming had gekregen van het personeel en ben ik vervolgens maar weggelopen aangezien ik geen zin in ruzie had met mijn dochter erbij.

Al met al is dit dus een prima plek om aan het strand te eten zonder kinderen, maar de vermelding kindvriendelijk verdiend deze strandtent absoluut niet.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Hier een prima gamba salade voor 12 ,50 gegeten met tomaatjes en kruidendressing. Lekker! En heerlijk om zo dicht langs de kust te zitten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Dank je wel voor de fantastische dag ! Eten was TOP ! De bruiloft goed georganiseerd ! Erg gezellig en leuk personeel. Kom hier zeker keertje met de Kids terug ! ;)
Fan Fan L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Afgelopen zaterdag ,voor de eerste keer,in Kijkduin geweest bij strand Paviljoen de Kust. De Molenwijk reünie,mooie locatie vriendelijk personeel, etc,toen kwam het buffet plastic bordjes en bestek en ook nog eens van het goedkoopste kwaliteit ,het Thais eten was fantastisch helaas was de kok vergeten om de limoen bladeren ,citroen gras en gember stukken eruit te halen ,met het resultaat je wist niet wat je in je mond had,,,ene moment kip toen weer een stuk struik,jammer heeft het voor een hoop gasten verpest .Half glaasje Cola opgevuld met 4 klompen ijs (Haags bakkie )zonder verdere service ....voelde dat het einde seizoen was.helft van de biertjes etc. drankjes niet meer beschikbaar. Jammer jullie hebben een een opportuniteit gemist om een gezelschap uit alle windstreken van Nederland een goede indruk achter te laten . maar ja dat zal wel het resultaat zijn van een druk seizoen etc.

Met vriendelijke groet verder J.F.Meder Chefkok Sfeerhoreca Rotterdam .Member of Scott. Executieve Chefs Europe

In een Thaise soep behoren de kruiden in de geserveerde soep te blijven. Dit
om smaak en prikkel optimaal te benutten.

Een zonnige groet, TEAM DE KUST
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Weer heerlijk gegeten bij de Kust .
De wrap is een aanrader!
Ook de tonijnsalade is heerlijk.
Aparte inrichting! En het uitzicht is fantastisch.
marjoleinvanS .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Lekker wrapje gegeten op het terras. Hele aparte exotische entourage. Leuk, gevoel in het buitenland te zijn, terwijl je toch in Kijkduin zit. Aanradertje!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Toplocatie,waar ik graag ieder jaar de nodige uurtjes vertoef
Gemakkelijk te bereiken.Sfeervol terras in Afrikastijl en
niet geheel onbelangrijk ...Het eten is er top
Voor jong en oud ..... keuze genoeg
Het personeel vinden wij erg vriendelijk
Al met al Heerlijk vertoeven
carla S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Hele leuke locatie op een topplek
Wij komen hier graag en vinden het meer dan jammer
dat het strandseizoen bijna ten einde is
De kaart heeft voor iedereen wel wat en de gerechten die
wij er hebben gegeten waren stuk voor stuk TOP
We kijken nu al uit naar het seizoen 2015
Tot volgend jaar
Sjoerd1977 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Strandtent De Kust is een heerlijke plek om zonnig te relaxen onder het genot van een hapje en een drankje. De service is vriendelijk en snel ook op drukke dagen.
De menukaart is zeer uitgebreid met lekkere gerechten die meer dan prima van voor maat zijn.
Een extra plus punt is de thaise keuken een heerlijke aanvulling.

Al met al een super plek om te vertoeven.
Lise H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Supermooie strandtent op een toplocatie!
Het eten is er heerlijk! Vooral de thaise gerechten zijn super!!!
Ook voor feesten en partijen is dit een geweldige plek, gezellig en goed verzorgd!
Bediening is ook prima, niet onbelangrijk....
Jammer dat het seizoen al weer op zijn eind loopt, volgend jaar weer genieten bij De Kust!!!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
In de zomermaanden wacht je hier onacceptabel lang op service. En als je al eindelijk een bestelling hebt kunnen plaatsen, is het nog de vraag of die ook daadwerkelijk geleverd wordt. Klachten hierover worden afgedaan met 'het is nu eenmaal druk'. Ik vind dat geen excuus. Je moet er ten alle tijden voor zorgen dat het personeel het aantal tafeltjes dat aangeboden wordt, aan kan. Ik vind de service onacceptabel. Als je eenmaal iets krijgt, is het overigens wel goed.
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij hebben gebruik gemaakt van de groupon-deal om te tafel bbq-en. De kwaliteit van de vlees en vis was prima. (Pasta)salade erg matig. We moesten extra betalen voor friet (3,50 p. portie) en brood (5,50 p. portie). Kraanwater met schijfje limoen 5 euro per kan... Ben & Jerry ijsjes 4,50 euro p.p. Uiteindelijk bijna 60 euro bij moeten betalen voor een paar drankjes, ijsjes, frietjes en brood. Hierdoor prijs/kwaliteit niet in verhouding. Bediening was prima. Uitzicht op zee maakt locatie erg prettig.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Een echte strandtent met Afrikaans interieur waar je prima kunt eten en waar een heerlijk relaxte sfeer hangt. Geen poespas met hoogdravende gerechten maar heerlijk smakelijk eten. De salades zijn rijkelijk gevuld en hebben een prima prijs net zoals de Thaise curry's. Kom hier zeker vaker voor het lekkere eten maar ook voor het vriendelijke personeel. De bbq is een echte aanrader!
Marinus J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Mooie locatie decor sfeervol. Bediening onduidelijk en niet efficiënt. Verschillende opnemers en rondbrengend personeel. We hebben BBQ gegeten. De kwaliteit van vis en vlees is ok. De kwantiteit van zowel vis en vlees en sla pasta is onvoldoende. De BBQ zelf was nog niet geheel op temperatuur wat natuurlijk vervelend is. Als je portie friet wil moet je dit extra bij bestellen. Kortom er zijn nog wat punten die beter kunnen.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Hier beland met een IENS dinner-deal, met de bedoeling om de tafel-BBQ te doen. Ivm de hevige regen waren we genoodzaakt om binnen te zitten, wat betekende dat we niet konden BBQ-en ivm de veiligheid van de strandtent (zeer begrijpelijk). Het vlees en de vis werden nu voor ons gegrild in de keuken. De verzorging was prima; het vlees was zeer smakelijk. De bijbehorende garnituur (frites, pastasalade, verse groene salade) was allemaal heerlijk! Helaas vonden wij de gegrilde vis 'overdone' en daardoor jammer genoeg aan de droge kant. Misschien een tip voor de bediening om de gasten te vragen hoe ze de vis wensen, want we kunnen ons ook voorstellen dat niet iedereen zn vis medium wil.
Verder prima gegeten en een gezellige tent om te zien...zelfs met hevige regen, dus met een heerlijk zomerzonnetje zal dat nog gezelliger zijn!!
virtuoussinner .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Het eten was koud, en toen daar iets over gezegd werd zei de bediening "oh, sorry pik" en dat was het dan. Bij de betaling hebben we nogmaals aangegeven dat het eten koud en niet te eten was, toen kregen we een gratis drankje aangeboden. We stonden natuurlijk al klaar om te gaan, dus too little, too late. Dit doen we niet meer!