De Kust - Kijkduin

Kan beter
Kan beter
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Dank je wel voor de fantastische dag ! Eten was TOP ! De bruiloft goed georganiseerd ! Erg gezellig en leuk personeel. Kom hier zeker keertje met de Kids terug ! ;)
Fan Fan L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Afgelopen zaterdag ,voor de eerste keer,in Kijkduin geweest bij strand Paviljoen de Kust. De Molenwijk reünie,mooie locatie vriendelijk personeel, etc,toen kwam het buffet plastic bordjes en bestek en ook nog eens van het goedkoopste kwaliteit ,het Thais eten was fantastisch helaas was de kok vergeten om de limoen bladeren ,citroen gras en gember stukken eruit te halen ,met het resultaat je wist niet wat je in je mond had,,,ene moment kip toen weer een stuk struik,jammer heeft het voor een hoop gasten verpest .Half glaasje Cola opgevuld met 4 klompen ijs (Haags bakkie )zonder verdere service ....voelde dat het einde seizoen was.helft van de biertjes etc. drankjes niet meer beschikbaar. Jammer jullie hebben een een opportuniteit gemist om een gezelschap uit alle windstreken van Nederland een goede indruk achter te laten . maar ja dat zal wel het resultaat zijn van een druk seizoen etc.

Met vriendelijke groet verder J.F.Meder Chefkok Sfeerhoreca Rotterdam .Member of Scott. Executieve Chefs Europe

In een Thaise soep behoren de kruiden in de geserveerde soep te blijven. Dit
om smaak en prikkel optimaal te benutten.

Een zonnige groet, TEAM DE KUST
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Weer heerlijk gegeten bij de Kust .
De wrap is een aanrader!
Ook de tonijnsalade is heerlijk.
Aparte inrichting! En het uitzicht is fantastisch.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Toplocatie,waar ik graag ieder jaar de nodige uurtjes vertoef
Gemakkelijk te bereiken.Sfeervol terras in Afrikastijl en
niet geheel onbelangrijk ...Het eten is er top
Voor jong en oud ..... keuze genoeg
Het personeel vinden wij erg vriendelijk
Al met al Heerlijk vertoeven
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Hele leuke locatie op een topplek
Wij komen hier graag en vinden het meer dan jammer
dat het strandseizoen bijna ten einde is
De kaart heeft voor iedereen wel wat en de gerechten die
wij er hebben gegeten waren stuk voor stuk TOP
We kijken nu al uit naar het seizoen 2015
Tot volgend jaar
Lise H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Supermooie strandtent op een toplocatie!
Het eten is er heerlijk! Vooral de thaise gerechten zijn super!!!
Ook voor feesten en partijen is dit een geweldige plek, gezellig en goed verzorgd!
Bediening is ook prima, niet onbelangrijk....
Jammer dat het seizoen al weer op zijn eind loopt, volgend jaar weer genieten bij De Kust!!!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
In de zomermaanden wacht je hier onacceptabel lang op service. En als je al eindelijk een bestelling hebt kunnen plaatsen, is het nog de vraag of die ook daadwerkelijk geleverd wordt. Klachten hierover worden afgedaan met 'het is nu eenmaal druk'. Ik vind dat geen excuus. Je moet er ten alle tijden voor zorgen dat het personeel het aantal tafeltjes dat aangeboden wordt, aan kan. Ik vind de service onacceptabel. Als je eenmaal iets krijgt, is het overigens wel goed.
Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij hebben gebruik gemaakt van de groupon-deal om te tafel bbq-en. De kwaliteit van de vlees en vis was prima. (Pasta)salade erg matig. We moesten extra betalen voor friet (3,50 p. portie) en brood (5,50 p. portie). Kraanwater met schijfje limoen 5 euro per kan... Ben & Jerry ijsjes 4,50 euro p.p. Uiteindelijk bijna 60 euro bij moeten betalen voor een paar drankjes, ijsjes, frietjes en brood. Hierdoor prijs/kwaliteit niet in verhouding. Bediening was prima. Uitzicht op zee maakt locatie erg prettig.
Marinus J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Mooie locatie decor sfeervol. Bediening onduidelijk en niet efficiënt. Verschillende opnemers en rondbrengend personeel. We hebben BBQ gegeten. De kwaliteit van vis en vlees is ok. De kwantiteit van zowel vis en vlees en sla pasta is onvoldoende. De BBQ zelf was nog niet geheel op temperatuur wat natuurlijk vervelend is. Als je portie friet wil moet je dit extra bij bestellen. Kortom er zijn nog wat punten die beter kunnen.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Hier beland met een IENS dinner-deal, met de bedoeling om de tafel-BBQ te doen. Ivm de hevige regen waren we genoodzaakt om binnen te zitten, wat betekende dat we niet konden BBQ-en ivm de veiligheid van de strandtent (zeer begrijpelijk). Het vlees en de vis werden nu voor ons gegrild in de keuken. De verzorging was prima; het vlees was zeer smakelijk. De bijbehorende garnituur (frites, pastasalade, verse groene salade) was allemaal heerlijk! Helaas vonden wij de gegrilde vis 'overdone' en daardoor jammer genoeg aan de droge kant. Misschien een tip voor de bediening om de gasten te vragen hoe ze de vis wensen, want we kunnen ons ook voorstellen dat niet iedereen zn vis medium wil.
Verder prima gegeten en een gezellige tent om te zien...zelfs met hevige regen, dus met een heerlijk zomerzonnetje zal dat nog gezelliger zijn!!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Wij wonen hier vlakbij en hebben er deze zomer diverse keren gegeten.Je kan hier heerlijk eten en als je geluk hebt,genieten van een mooie zonsondergang.Er hangt een gezellige sfeer .Met een topzomerdag moet je soms iets langer op het bestelde eten wachten,maar dit is het dubbel en dwars waard.
samengenieten .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Vriendelijke personeel en ook een vlotte bediening. We begonnen met een ontbijt wat goed verzorgd was. We hebben daarbij genomen heerlijk uitgeperste sinaasappel. Voor weinig geld een echt groot glas met heerlijk sap. In de middag een lunch met salade en warme kip en heerlijk brood. Bij het restaurant is ook de mogelijkheid om een standbed te reserveren. Dat hebben we dan ook gedaan. Het geeft een echt vakantiegevoel. Het is een echte strandtent. Wel jammer dat de afvalzak bij de toilet helemaal vol zat. De toiletgroep mag zeker wat meer aandacht krijgen.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Verschillende keren hier gegeten, de wrap is een aanrader en de
mosselen ook!
Bij de ondergaande zon denk je dat je op Bali bent!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Twee weken geleden hier hier op een zonnige zaterdagavond heerlijk vertoefd. Ondanks het erg warme weer was het hier heerlijk rustig eten.
Bediening niet erg snel, maar we hadden geen haast.
Tot onze grote verrassing konden we BBQén van de kaart. Een kleine BBQ werd geplaatst voor onze louche bank met diverse soorten vers vlees en vis. waarna wij lekker lang tot de zonsondergang hebben zitten bbq knoeien.
Een echte aanrader.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
heerlijk thaise curry gegeten,bediening was erg vriendelijk en het interieur heel leuk en mooi ingericht!! ik kom terug!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Wij Barbecueden hier met een Groupon bon. Wij kwamen binnen met laag gespannen verwachtingen, onterecht. De Kust is gewoon een leuke tent, met attente medewerkers waar je tegen een redelijke prijs veel te eten krijgt. Verwacht geen hoogstaande culinaire kunststukjes, maar een goed stuk vlees, vis (heerlijke tonijn) waren prima. En zowaar de bediening: top en dat voor een strandtent, zijn we weleens anders gewend. Het schitterende weer maakte het natuurlijk helemaal af.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Het ligt niet voor de hand, afgaande op de naam van deze strandtent. Maar als je prima Thais wilt eten moet je niet verder zoeken en hier binnenvallen. Wat valt er nog meer over te zeggen? O ja, je kan redelijk parkeren in de buurt, het uitzicht over het strand en de zee is bij elke weer prachtig en het personeel is overwegend vriendelijk en redelijk bekwaam.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Vandaag (19 mei) hier wat gedronken. Helaas geen beste ervaring; bediening kwam niet uit zichzelf langs, we kregen een vies glas bij één van de drankjes (mondafdruk van de vorige klant stond er nog op) en dat werd niet snel opgelost en halverwege ons verblijf werd de menukaart van tafel gegrist (zonder een woord te zeggen) en vervangen door de avondkaart. Niet echt gezellig helaas.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Hier afgelopen zaterdag gelucht en wat een fantastische ervaring. De thaise gerechten zijn huisgemaakt door een thaise medewerkster. Lekkerder dan bij menig thais (afhaal-)restaurant. Bediening is niet super gemotiveerd op 1 topper na. Vuile vaat wordt mondjes maat meegenomen terwijl er heel wat op en neer gelopen wordt (en t niet heel druk was). Wij gaan terug voor de thaise gerechten!