De Kust - Kijkduin

Kan beter
Kan beter
jjoudenbroek .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Eten top. goede bediening . Top enthorage en het strand ook de avondwarmte maakte deel uit van een ontspannen en geslaagde avond.Sjaak
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na de duinenmars te hebben gelopen hier lekker gezeten voor een biertje en een snack. Erg leuk dat de snackmix in steambaskets is geserveerd. De twee serveersters erg aardig en gezellig. Decor is goed, lekker lounge gevoel. Enige verbeterpunt zijn de runners. Zie het als leermoment: maar met vette vingers een glas aan de bovenkant uitserveren kan niet! En als je nog wat wilt bestellen te horen krijgen: dat kan bij die anderen...? Zeg gewoon dat je iemand anders stuurt. Na 10 minuten zelf maar binnen gaan bestellen. Goed, mensen moeten kunnen leren en groeien. Al met al een lekkere middag gehad.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Op een winderige paasdag naar de Kust in Kijkduin, Den Haag. Een gezellige strandtent met leuke ambiance. Nog voor we plaats hadden genomen en onze jassen hadden uit kunnen trekken, stond het bedienend personeel al klaar om te vragen of we iets willen drinken. Gun je gasten eerst even de ruimte om te acclimatiseren. Een snelle lunch van een lekker kipsaté en Bourgondische kroketten met veel brood, smaakte overigens prima. Attent van de bediening om voor de honden een bak water neer te zetten. Lekker koel bier in schone glazen maakte de lunch compleet.
Prima tent, voor herhaling vatbaar.

group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Met een groupon "BBQ surf" hier gegeten. In tegenstelling tot andere strand BBQ's is dit een echte BBQ: er komt een volledige BBQ naast de tafel en op tafel het vlees onvoorgebakken.

De ingredienten zijn vers en prima van kwaliteit. De bediening is snel, prettig en persoonlijk. Het terras is leuk aangekleed en er heerst een prima sfeer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Het was erg gezellig deze zomer bij de kust. We zijn een aantal keren geweest en altijd even welkom geheten. Heerlijk relaxen op het terras en op het strand. Ook hebben we er heerlijk kunnen eten. Volgend jaar hopelijk meer van die mooie dagen. .
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Tgv van onze trouwdag zijn we hier gaan eten met Ienskorting. Tafel barbecueën. Hadden we nog nooit gedaan. Het is erg gezellig om te doen. We kregen Surf en Turf. Dus vlees en vis, met groenten om te roosteren en salade erbij. Daarbij nog een bakje biologische (lekkere) frites besteld. Dat was voor ons ruim voldoende. Zeker omdat we vooraf ook brood met tapenade erbij hadden genomen. Bediening was top. Wesley is erg attent en houdt alles goed in de gaten. Sfeer is erg gemoedelijk, maar er wordt hard gewerkt door de obers. We hoefden niet lang te wachten en konden op ons gemak eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk bij de Kust zitten op de Loungebanken royaal voorzien van kussens.
Al het eten wordt met zorg bereid, de BBQ die jezelf kan doen is meer dan genoeg.
Ruim assortiment aan drankjes.
Het personeel is zeer enthousiast en behulpzaam.
Let vooral op Wesley, de nieuwe aanwinst bij de Kust een spontaan schatje die het ver zal brengen met zijn empathisch vermogen iets wat niet mag ontbreken, ook de knappe blonde jongen/ man met het surferachtige uiterlijk is een rustpunt en maakt zich nooit druk dit helaas in tegenstelling tot de baas die wat nerveus en luidruchtig zich over het terras laat gaan, dit is het enige minpuntje in deze heerlijk relaxte tent.
Echt geschikt voor feesten dn kleinere partijen.Heerlijk!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Via Groupon de tafelBBQ gekocht. Eten was erg lekker, maar wel weinig. Zo krijg je 4 stukken vlees (hamburger, stukje kipfilet, rundspies en BBQ worst) of vier stukken vis (zalmpotje, stukje tonijn, garnalenspies en witvisspies). Hoeveelheid stond ook vermeld in de deal, dus wisten dit al maar zou er nooit 16,50 (vlees) of 18,50 (vis) voor betalen! De geserveerde sausjes waren erg lekker. Friet hadden we apart besteld, deze was aardig doorgebakken. Brood dat we hadden besteld was vergeten, maar hebben we alsnog maar laten komen. Helaas was het dessert op (kan gebeuren), maar ze boden in plaats van gebakken bananen, een raketje aan. Een warme drank kon volgens de serveerster niet, dus heb iemand erbij laten komen. Er kon wel koffie vanaf, maar geen latte machiatto of cappucciono want dit was te duur (scheelt letterlijk 0,50). Dat was wel jammer. Snap dat het een deal is waar je al geld op toelegt als ondernemer, maar dan moet je niet met Groupon in zee gaan!
Wiki01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Gerecht surf en turf bbq. Vis en vlees waren niet gekruid. Porties waren beperkt, de grill groente bestond voor de truf eters uit 1 schuifje courgette en voor de surf eter uit een stukje paprika. Sla erg eenvoudig (nauwelijks dressing) en beperkt. Sausjes beperkt. Patat moest apart besteld.
Gelukkig via een iens deal gegeten (40% korting) anders was het z'n geld (normaal €22,50) absoluut niet waard geweest. Jammer want het idee/concept en locatie (zeker op een mooie dag) zijn leuk. Met een klein beetje meer zorg en een paar centen (voor kruiden, dressing, sla aankleding/vulling en grill groenten) en voorzien in frites zou het zoveel meer z'n geld waard zijn.
Services was oke. Eerste drankjes en eten werden vlot geserveerd. Laatste drankje duurde 25 minuten. Op ons verzoek om aanvulling moest er eerst intern gevraagd worden of de sla en sausjes bijgevuld konden worden. We hadden gereserveerd met het verzoek om een tafel aan de rand van het terras. Aangekomen werd er gezegd dat er voor 5 personen altijd wel plek is. De randtafels waren bezet en dus zaten we midden op het terras. Ook een beste plek, maar niet direct aan het strand.
ilona V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Tsja, bijna de eerste avond van het jaar dat je buiten op het strand kon eten zonder jas aan, dat was een heerlijke ervaring; aan een kapotte tafel (scheur) met uitzicht op zee en een stralende zon, dit was een feest op zich. Gereserveerd voor het Iens deal, het attente en over de gehele avond prima functionerend personeel, had er geen moeite mee toen wij de opgegeven "Turf" in een "Surf" wilden veranderen, pluspunt qua soepelheid; de drankjes, lekker breekbrood, aioli (geen knoflook geproefd) en goede tapenade werden snel gebracht. Ook de bbq arriveerde snel inclusief de schaal met vis; dikke friet apart besteld, (goed gefrituurd 3,50 met majo, 1,00 euro friet en majo bleken genoeg voor 3 personen), verrassend goede salade en niet erg spannende bbq sausjes. De visschotel bevatte een flinke moot tonijn, (met de lijn gevangen?), zalm in alufolie verpakt, gamba spiesjes en een visspies. Als ik 1 advies mag geven, rijg de gamba's zodat de spies verticaal op de bbq ligt en niet vanwege de lengte van de spies horizontaal op de bbq moet liggen om te garen. (Je verbrandt je vingers); Of, iets minder gambas aan de spies, de hoeveelheid is ook dan nog ruim voldoende. De visspies heeft ons 3-tjes niet geïnspireerd, de smaak was erg vlak.
Wat prettig was dat er op de visschaal nog iets van een soort olie lag waar je de vis mee kon insmeren, een kwastje zou handig zijn. Nu hebben wij de vissoorten er gewoon doorheen gehaald. Lekker waren de courgettes, paprika's en champignons die ook op de bbq konden worden gegrild.
Het toetje, banaan, zwemmend in drank, was lekker en mijn dochter heeft de rest van de 3 pakketjes drank heerlijk opgedronken.
Een pracht van een locatie, klantvriendelijk personeel; nu de keuken nog een tandje hoger, en een iets duurdere kaart, jongens, wat een uitdaging!, en wij komen terug!!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
De kust is een strandtent zoals een strandtent behoort te zijn
Gemakkelijk bereikbaar.Gezellige sfeer
Gisteren hebben we hier gegeten.Een heerlijke Marokkaanse maaltijd
Deze was zeker zo goed,als degene die we vorig jaar in Marokko hebben gegeten.
Een echte aanrader. Ook de megaburger ,die we vorige week hebben gegeten was top
Al met al Een aanrader om eens te proberen
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We hebben met groupon de BBQ gedaan die was echt super
de patat moest appart worden betaald toen ik voor 4 patat en 7 frisdrank 35 euro moest bijbetalen vond ik dit wel aan de prijs.
Maar de lokatie is echt super en het vlees en de vis ook.
Cbret B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Hier 'gegeten' middels een Groupon. Gereserveerd voor 7 personen. Toen wij daar aankwamen was er een receptie aan de gang met warm buffet en een vrijgezellenfuif. Voor ons was geen plek en wij werden buiten 'gedeponeerd'. Het was koud en windkracht 6. Tevens begon het te regenen waarop ze met dekentjes naar buiten kwamen. Na veel gedoe werd er een tafel van buiten naar binnen geschoven. Wij hadden surf voor 4 personen en turf voor 4 personen. Wij kregen echter alles in portie van 3. Na flink vragen kregen we een portie vis erbij. Het eten was koud geserveerd. Tonijn doorgebakken tot formaat schoenzool, bij de biefstuk sate zaten hele rauwe stukken, de zalm...droger dan de sahara...side dishes? Kregen we niet....salade? Nergens gezien....tot slot het toetje...een halve oude banaan warm gebakken tot snot met onbeduidend sausje in alufolie......het enige lekkere was de aardbei. Excuus dat het druk was kan niet gegeven worden daar het buffet voor de receptie die daar was al gaande was. Als goed horeca ondernemer is dat buffet al in de middag klaar en hoef je dat alleen maar aan te vullen....en de vrijgezelle dames waren reeds klaar met eten. 1e groupon en gelijk de laatste......wat een schande....
Hallo Carola

Wij vinden het zeer spijtig dat jullie BBQ door diverse omstandigheden letterlijk en figuurlijk 'in het water' is gevallen. Door het slechte weer waren wij genoodzaakt iedereen , ook alle TAFEL BBQ reserveringen, naar binnen te verhuizen, waar inderdaad al 2 feestjes aan de gang waren.
Onze wel gemeende excuses hiervoor. Wij snappen dat dit een ander scenario van de BBQ was dan jullie voor ogen hadden toen jullie onze grouponbon aanschafte.
Alle gerechten worden in zo'n geval door onze koks bereid (mixed grill) , normaal gesproken moet dat alleen niet ten koste gaan van de kwaliteit, erg spijtig.

Welgemeende excuses TEAM DE KUST
Lise H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Prachtige strandtent met heerlijk eten en vriendelijke bediening. Vooral de thaise gerechten en de bbq's zijn super! Zeker een aanrader!!!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij de kust ! Vriendelijke bediening.
nacho cheese een aanrader.
Ondanks het mooie weer ,verliep alles snel.

Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015

Erg lekker gegeten , zeker voor een strandtent helemaal top . We hebben de Thaise curry gegeten en de Marrokkaanse tajine . Niet een logische keus maar erg lekker authentieke smaken verse producten heel erg goed . Bediening snel en vriendelijk . Decor fantastisch . 1 tip de rijst was kansloos en uitgedroogd koop een rijststomer en het probleem is opgelost . Voor mij beste strandtent van de hele kust.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Was hier vanwege een cadeau gekregen coupon, als ik voor dit eten had moeten betalen was ik niet blij geweest. Dessert sloeg nergens op, halve banaan met sausje?????
Hallo Ingrid, jammer dat je niet kon genieten van onze heerlijke gamba en ossenhaas spiesjes.
Veel mensen waren jullie voor, meeste zijn echt zeer tevreden. Een uitgebreide BBQ ( mexicaanse grillworst, ossenhaasspies, gambaspies, kipsate en roerbak groente , geserveerd met een heerlijk groene salade. Lekker vers op de BBQ. Daarna als extraatje een stukje gebakken banaan. Heerlijk op een zomer avond. super ambiance. Kom gerust nog eens terug, en wij verzekeren een top avond. Dat alles voor 10 euro pp (waar kan dat nog dan ?) Een zonnige groet TEAM DE KUST
Jisca D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Afgelopen zaterdag (30-05) hier gegeten met mijn vriend met Groupon een tafel bbq. Alles was naar wens alleen na afloop hoorden we een dessert te krijgen maar is niet gekomen (vroegen er ook niet om) Terwijl er op de Groupon bon vermeld stond dat er een dessert zou bij zitten.
Theresia N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hebben hier prima gegeten en ook de bediening was zoals je mag verwachten. Aan het eind van ons bezoek werden we alleen onaangenaam verrast doordat de eigenaar/manager ons uitschold. Toen we klaar waren met eten, wou ik onze dochter namelijk nog een schone luier geven. We zaten op het terras en ik liep naar binnen naar het toilet om te kijken of ze daar een plek hadden om te verschonen. Toen deze er niet bleek te zijn, heb ik aan het personeel gevraagd waar ik de luier mocht verschonen. Na overleg kreeg ik een theedoek waar ik mijn dochter op een tafel binnen mocht verschonen (hier zaten verder geen andere mensen te eten). Terwijl ik hiermee bezig was, kwam de baas/manager/eigenaar eraan. Hij vroeg of ik gek was geworden om mijn dochter te verschonen op tafel en aangezien ik niet meteen stopte omdat ik dacht dat hij een grap maakte, tierde hij nog even door. Toen mij duidelijk was dat hij echt boos was, heb ik gezegd dat ik toestemming had gekregen van het personeel en ben ik vervolgens maar weggelopen aangezien ik geen zin in ruzie had met mijn dochter erbij.

Al met al is dit dus een prima plek om aan het strand te eten zonder kinderen, maar de vermelding kindvriendelijk verdiend deze strandtent absoluut niet.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Hier een prima gamba salade voor 12 ,50 gegeten met tomaatjes en kruidendressing. Lekker! En heerlijk om zo dicht langs de kust te zitten.