De Kust - Kijkduin

Meer informatie over restaurant De Kust - Kijkduin

7,1
cvf .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Bbq-en op het strand in ongedwongen sfeer doe je bij de kust in kijkduin. Het eten is heerlijk en de ambiance van het strand fantastisch. De huiswijn in karaf is erg lekker en de obers helpen je graag.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Mijn dochter en ik hebben de kipsate schotel gegeten.
Heel bord vol, heerlijk. En niet duur!!!
Alweer was het een Goede Service
belin .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Super gegeten, geweldige bediening, prachtige strandtent! Heerlijk vegetarisch. Voor ieder wat wils. Volgende week weer!
carla S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
De kust is een strandtent zoals een strandtent behoort te zijn
Gemakkelijk bereikbaar.Gezellige sfeer
Gisteren hebben we hier gegeten.Een heerlijke Marokkaanse maaltijd
Deze was zeker zo goed,als degene die we vorig jaar in Marokko hebben gegeten.
Een echte aanrader. Ook de megaburger ,die we vorige week hebben gegeten was top
Al met al Een aanrader om eens te proberen
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We hebben met groupon de BBQ gedaan die was echt super
de patat moest appart worden betaald toen ik voor 4 patat en 7 frisdrank 35 euro moest bijbetalen vond ik dit wel aan de prijs.
Maar de lokatie is echt super en het vlees en de vis ook.
Cbret B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Hier 'gegeten' middels een Groupon. Gereserveerd voor 7 personen. Toen wij daar aankwamen was er een receptie aan de gang met warm buffet en een vrijgezellenfuif. Voor ons was geen plek en wij werden buiten 'gedeponeerd'. Het was koud en windkracht 6. Tevens begon het te regenen waarop ze met dekentjes naar buiten kwamen. Na veel gedoe werd er een tafel van buiten naar binnen geschoven. Wij hadden surf voor 4 personen en turf voor 4 personen. Wij kregen echter alles in portie van 3. Na flink vragen kregen we een portie vis erbij. Het eten was koud geserveerd. Tonijn doorgebakken tot formaat schoenzool, bij de biefstuk sate zaten hele rauwe stukken, de zalm...droger dan de sahara...side dishes? Kregen we niet....salade? Nergens gezien....tot slot het toetje...een halve oude banaan warm gebakken tot snot met onbeduidend sausje in alufolie......het enige lekkere was de aardbei. Excuus dat het druk was kan niet gegeven worden daar het buffet voor de receptie die daar was al gaande was. Als goed horeca ondernemer is dat buffet al in de middag klaar en hoef je dat alleen maar aan te vullen....en de vrijgezelle dames waren reeds klaar met eten. 1e groupon en gelijk de laatste......wat een schande....
Hallo Carola

Wij vinden het zeer spijtig dat jullie BBQ door diverse omstandigheden letterlijk en figuurlijk 'in het water' is gevallen. Door het slechte weer waren wij genoodzaakt iedereen , ook alle TAFEL BBQ reserveringen, naar binnen te verhuizen, waar inderdaad al 2 feestjes aan de gang waren.
Onze wel gemeende excuses hiervoor. Wij snappen dat dit een ander scenario van de BBQ was dan jullie voor ogen hadden toen jullie onze grouponbon aanschafte.
Alle gerechten worden in zo'n geval door onze koks bereid (mixed grill) , normaal gesproken moet dat alleen niet ten koste gaan van de kwaliteit, erg spijtig.

Welgemeende excuses TEAM DE KUST
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij de kust ! Vriendelijke bediening.
nacho cheese een aanrader.
Ondanks het mooie weer ,verliep alles snel.

Lise H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Prachtige strandtent met heerlijk eten en vriendelijke bediening. Vooral de thaise gerechten en de bbq's zijn super! Zeker een aanrader!!!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015

Erg lekker gegeten , zeker voor een strandtent helemaal top . We hebben de Thaise curry gegeten en de Marrokkaanse tajine . Niet een logische keus maar erg lekker authentieke smaken verse producten heel erg goed . Bediening snel en vriendelijk . Decor fantastisch . 1 tip de rijst was kansloos en uitgedroogd koop een rijststomer en het probleem is opgelost . Voor mij beste strandtent van de hele kust.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Was hier vanwege een cadeau gekregen coupon, als ik voor dit eten had moeten betalen was ik niet blij geweest. Dessert sloeg nergens op, halve banaan met sausje?????
Hallo Ingrid, jammer dat je niet kon genieten van onze heerlijke gamba en ossenhaas spiesjes.
Veel mensen waren jullie voor, meeste zijn echt zeer tevreden. Een uitgebreide BBQ ( mexicaanse grillworst, ossenhaasspies, gambaspies, kipsate en roerbak groente , geserveerd met een heerlijk groene salade. Lekker vers op de BBQ. Daarna als extraatje een stukje gebakken banaan. Heerlijk op een zomer avond. super ambiance. Kom gerust nog eens terug, en wij verzekeren een top avond. Dat alles voor 10 euro pp (waar kan dat nog dan ?) Een zonnige groet TEAM DE KUST
Jisca D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Afgelopen zaterdag (30-05) hier gegeten met mijn vriend met Groupon een tafel bbq. Alles was naar wens alleen na afloop hoorden we een dessert te krijgen maar is niet gekomen (vroegen er ook niet om) Terwijl er op de Groupon bon vermeld stond dat er een dessert zou bij zitten.
Theresia27 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hebben hier prima gegeten en ook de bediening was zoals je mag verwachten. Aan het eind van ons bezoek werden we alleen onaangenaam verrast doordat de eigenaar/manager ons uitschold. Toen we klaar waren met eten, wou ik onze dochter namelijk nog een schone luier geven. We zaten op het terras en ik liep naar binnen naar het toilet om te kijken of ze daar een plek hadden om te verschonen. Toen deze er niet bleek te zijn, heb ik aan het personeel gevraagd waar ik de luier mocht verschonen. Na overleg kreeg ik een theedoek waar ik mijn dochter op een tafel binnen mocht verschonen (hier zaten verder geen andere mensen te eten). Terwijl ik hiermee bezig was, kwam de baas/manager/eigenaar eraan. Hij vroeg of ik gek was geworden om mijn dochter te verschonen op tafel en aangezien ik niet meteen stopte omdat ik dacht dat hij een grap maakte, tierde hij nog even door. Toen mij duidelijk was dat hij echt boos was, heb ik gezegd dat ik toestemming had gekregen van het personeel en ben ik vervolgens maar weggelopen aangezien ik geen zin in ruzie had met mijn dochter erbij.

Al met al is dit dus een prima plek om aan het strand te eten zonder kinderen, maar de vermelding kindvriendelijk verdiend deze strandtent absoluut niet.
Daantje_1986 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Ik kom hier regelmatig en het bevalt mij altijd goed. Ik vind vooral het Thaise en Marokkaanse eten erg lekker! Als je van mooi decor houd moet je deze tent zeker is bezoeken!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Hier een prima gamba salade voor 12 ,50 gegeten met tomaatjes en kruidendressing. Lekker! En heerlijk om zo dicht langs de kust te zitten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Dank je wel voor de fantastische dag ! Eten was TOP ! De bruiloft goed georganiseerd ! Erg gezellig en leuk personeel. Kom hier zeker keertje met de Kids terug ! ;)
Fan Fan L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Afgelopen zaterdag ,voor de eerste keer,in Kijkduin geweest bij strand Paviljoen de Kust. De Molenwijk reünie,mooie locatie vriendelijk personeel, etc,toen kwam het buffet plastic bordjes en bestek en ook nog eens van het goedkoopste kwaliteit ,het Thais eten was fantastisch helaas was de kok vergeten om de limoen bladeren ,citroen gras en gember stukken eruit te halen ,met het resultaat je wist niet wat je in je mond had,,,ene moment kip toen weer een stuk struik,jammer heeft het voor een hoop gasten verpest .Half glaasje Cola opgevuld met 4 klompen ijs (Haags bakkie )zonder verdere service ....voelde dat het einde seizoen was.helft van de biertjes etc. drankjes niet meer beschikbaar. Jammer jullie hebben een een opportuniteit gemist om een gezelschap uit alle windstreken van Nederland een goede indruk achter te laten . maar ja dat zal wel het resultaat zijn van een druk seizoen etc.

Met vriendelijke groet verder J.F.Meder Chefkok Sfeerhoreca Rotterdam .Member of Scott. Executieve Chefs Europe

In een Thaise soep behoren de kruiden in de geserveerde soep te blijven. Dit
om smaak en prikkel optimaal te benutten.

Een zonnige groet, TEAM DE KUST
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Weer heerlijk gegeten bij de Kust .
De wrap is een aanrader!
Ook de tonijnsalade is heerlijk.
Aparte inrichting! En het uitzicht is fantastisch.
marjoleinvanS .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Lekker wrapje gegeten op het terras. Hele aparte exotische entourage. Leuk, gevoel in het buitenland te zijn, terwijl je toch in Kijkduin zit. Aanradertje!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Toplocatie,waar ik graag ieder jaar de nodige uurtjes vertoef
Gemakkelijk te bereiken.Sfeervol terras in Afrikastijl en
niet geheel onbelangrijk ...Het eten is er top
Voor jong en oud ..... keuze genoeg
Het personeel vinden wij erg vriendelijk
Al met al Heerlijk vertoeven
carla S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Hele leuke locatie op een topplek
Wij komen hier graag en vinden het meer dan jammer
dat het strandseizoen bijna ten einde is
De kaart heeft voor iedereen wel wat en de gerechten die
wij er hebben gegeten waren stuk voor stuk TOP
We kijken nu al uit naar het seizoen 2015
Tot volgend jaar