De Kust - Kijkduin

Meer informatie over restaurant De Kust - Kijkduin

7,1
jjoudenbroek .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Eten top. goede bediening . Top enthorage en het strand ook de avondwarmte maakte deel uit van een ontspannen en geslaagde avond.Sjaak
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na de duinenmars te hebben gelopen hier lekker gezeten voor een biertje en een snack. Erg leuk dat de snackmix in steambaskets is geserveerd. De twee serveersters erg aardig en gezellig. Decor is goed, lekker lounge gevoel. Enige verbeterpunt zijn de runners. Zie het als leermoment: maar met vette vingers een glas aan de bovenkant uitserveren kan niet! En als je nog wat wilt bestellen te horen krijgen: dat kan bij die anderen...? Zeg gewoon dat je iemand anders stuurt. Na 10 minuten zelf maar binnen gaan bestellen. Goed, mensen moeten kunnen leren en groeien. Al met al een lekkere middag gehad.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Op een winderige paasdag naar de Kust in Kijkduin, Den Haag. Een gezellige strandtent met leuke ambiance. Nog voor we plaats hadden genomen en onze jassen hadden uit kunnen trekken, stond het bedienend personeel al klaar om te vragen of we iets willen drinken. Gun je gasten eerst even de ruimte om te acclimatiseren. Een snelle lunch van een lekker kipsaté en Bourgondische kroketten met veel brood, smaakte overigens prima. Attent van de bediening om voor de honden een bak water neer te zetten. Lekker koel bier in schone glazen maakte de lunch compleet.
Prima tent, voor herhaling vatbaar.

dickdickyleroy .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ik vond het jammer dat het vlees en de vis in een schaal opgediend werden.Ik weet dat het elkaar niet bijt maar toch.We moesten binnen eten maar daar konden jullie niets aan doen.
Verder was het erg gezellig.
missginy .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Goed eten, goede en vriendelijke service. Ze doen echt hun best om het je naar je zin te maken.
Ik kom zeker terug. De frietjes waren echt heerlijk
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Met een groupon "BBQ surf" hier gegeten. In tegenstelling tot andere strand BBQ's is dit een echte BBQ: er komt een volledige BBQ naast de tafel en op tafel het vlees onvoorgebakken.

De ingredienten zijn vers en prima van kwaliteit. De bediening is snel, prettig en persoonlijk. Het terras is leuk aangekleed en er heerst een prima sfeer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Het was erg gezellig deze zomer bij de kust. We zijn een aantal keren geweest en altijd even welkom geheten. Heerlijk relaxen op het terras en op het strand. Ook hebben we er heerlijk kunnen eten. Volgend jaar hopelijk meer van die mooie dagen. .
idafaasse45 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
De bediening was vriendelijk en behulpzaam het eten goed, het decor heel sfeervol en vooral waan je je heerlijk op het strand.
Lindadijkstra .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
We hebben crimineel goed gegeten bij De Kust. Wat een heerlijke tent!! De kinderen hebben zich ook prima vermaakt en de muziek lekker en ontspannen. Het personeel was heel lief en vriendelijk, de eigenaar werkt net zo hard mee en we kwamen echt niets tekort. Alles mag daar ook, als het maar gezellig is! De tafel BBQ is ook echt een topper! Kortom, tot snel!
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Tgv van onze trouwdag zijn we hier gaan eten met Ienskorting. Tafel barbecueën. Hadden we nog nooit gedaan. Het is erg gezellig om te doen. We kregen Surf en Turf. Dus vlees en vis, met groenten om te roosteren en salade erbij. Daarbij nog een bakje biologische (lekkere) frites besteld. Dat was voor ons ruim voldoende. Zeker omdat we vooraf ook brood met tapenade erbij hadden genomen. Bediening was top. Wesley is erg attent en houdt alles goed in de gaten. Sfeer is erg gemoedelijk, maar er wordt hard gewerkt door de obers. We hoefden niet lang te wachten en konden op ons gemak eten.
Silvia P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten (BBQ) met keuze uit vlees of vis, ontzettend vriendelijk personeel in een waanzinnig mooie ambiance. Het weer was ook super dus dat scheelt natuurlijk ook.
Niks op aan te merken!!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk bij de Kust zitten op de Loungebanken royaal voorzien van kussens.
Al het eten wordt met zorg bereid, de BBQ die jezelf kan doen is meer dan genoeg.
Ruim assortiment aan drankjes.
Het personeel is zeer enthousiast en behulpzaam.
Let vooral op Wesley, de nieuwe aanwinst bij de Kust een spontaan schatje die het ver zal brengen met zijn empathisch vermogen iets wat niet mag ontbreken, ook de knappe blonde jongen/ man met het surferachtige uiterlijk is een rustpunt en maakt zich nooit druk dit helaas in tegenstelling tot de baas die wat nerveus en luidruchtig zich over het terras laat gaan, dit is het enige minpuntje in deze heerlijk relaxte tent.
Echt geschikt voor feesten dn kleinere partijen.Heerlijk!
pietvisser .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Echt heel leuke zaak met vriendelijk personeel. De bio frietjes zijn een aanrader. Keep up the good stuff ! Zal zeker weer eens terugkomen.
EmmaEmmeline .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Het was vandaag een winderige, treurige dag op het strand en er waren niet veel mensen op de been. Na een lange wandeling kwamen we laat aan bij de Kust (kwart over 9). Ze waren nog open, in tegenstelling tot de meeste strandtenten, maar de keuken was eigenlijk al dicht. Speciaal voor ons maakte de chef toch een uitzondering en we hebben nog heerlijk kunnen eten. De sate en hamburger waren goed, met een mooie prijs-kwaliteit verhouding. De kaart is uitgebreid voor een strandtent, ruime keuze. We zijn uitstekend bediend door Wesley, hij had veel zorg en aandacht voor zijn gasten.
kraaij43 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vertel ons alles over De Kust - Kijkduin! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!
Heb op 11 juli 2015 BBQ surf en turf gegeten. Het eten van de porties vis en vlees waren vers en ruim voldoende. De bediening was vlot en vriendelijk ondanks dat het erg druk was. Een echte strandtent met een leuke aankleding. Kortom zeer aan te bevelen en we komen gauw terug
Rein Kraaijeveld
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Via Groupon de tafelBBQ gekocht. Eten was erg lekker, maar wel weinig. Zo krijg je 4 stukken vlees (hamburger, stukje kipfilet, rundspies en BBQ worst) of vier stukken vis (zalmpotje, stukje tonijn, garnalenspies en witvisspies). Hoeveelheid stond ook vermeld in de deal, dus wisten dit al maar zou er nooit 16,50 (vlees) of 18,50 (vis) voor betalen! De geserveerde sausjes waren erg lekker. Friet hadden we apart besteld, deze was aardig doorgebakken. Brood dat we hadden besteld was vergeten, maar hebben we alsnog maar laten komen. Helaas was het dessert op (kan gebeuren), maar ze boden in plaats van gebakken bananen, een raketje aan. Een warme drank kon volgens de serveerster niet, dus heb iemand erbij laten komen. Er kon wel koffie vanaf, maar geen latte machiatto of cappucciono want dit was te duur (scheelt letterlijk 0,50). Dat was wel jammer. Snap dat het een deal is waar je al geld op toelegt als ondernemer, maar dan moet je niet met Groupon in zee gaan!
Wiki01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Gerecht surf en turf bbq. Vis en vlees waren niet gekruid. Porties waren beperkt, de grill groente bestond voor de truf eters uit 1 schuifje courgette en voor de surf eter uit een stukje paprika. Sla erg eenvoudig (nauwelijks dressing) en beperkt. Sausjes beperkt. Patat moest apart besteld.
Gelukkig via een iens deal gegeten (40% korting) anders was het z'n geld (normaal €22,50) absoluut niet waard geweest. Jammer want het idee/concept en locatie (zeker op een mooie dag) zijn leuk. Met een klein beetje meer zorg en een paar centen (voor kruiden, dressing, sla aankleding/vulling en grill groenten) en voorzien in frites zou het zoveel meer z'n geld waard zijn.
Services was oke. Eerste drankjes en eten werden vlot geserveerd. Laatste drankje duurde 25 minuten. Op ons verzoek om aanvulling moest er eerst intern gevraagd worden of de sla en sausjes bijgevuld konden worden. We hadden gereserveerd met het verzoek om een tafel aan de rand van het terras. Aangekomen werd er gezegd dat er voor 5 personen altijd wel plek is. De randtafels waren bezet en dus zaten we midden op het terras. Ook een beste plek, maar niet direct aan het strand.
Ino-proever .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Drie weken geleden lekker bbq gedaan op terras. Eten was goed en personeel vriendelijk, maar: Het was die dag (1 juli) vreselijk warm (tegen 35 graden) en we zaten in de zon. Naast de drankjes die we al twee keer bestelden, wilden we ook kraanwater erbij voor de dorst. Wij dachten dat dit gratis of goedkoop gegeven zou worden, zeker met deze weersomstandigheden. Echter 5 euro voor een karaf lauw water (met takje mint) ook voor de tweede karaf 5 euro. Naast de acht betaalde drankjes.
Hierover een mail geschreven en al drie weken niets gehoord.
ilona V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Tsja, bijna de eerste avond van het jaar dat je buiten op het strand kon eten zonder jas aan, dat was een heerlijke ervaring; aan een kapotte tafel (scheur) met uitzicht op zee en een stralende zon, dit was een feest op zich. Gereserveerd voor het Iens deal, het attente en over de gehele avond prima functionerend personeel, had er geen moeite mee toen wij de opgegeven "Turf" in een "Surf" wilden veranderen, pluspunt qua soepelheid; de drankjes, lekker breekbrood, aioli (geen knoflook geproefd) en goede tapenade werden snel gebracht. Ook de bbq arriveerde snel inclusief de schaal met vis; dikke friet apart besteld, (goed gefrituurd 3,50 met majo, 1,00 euro friet en majo bleken genoeg voor 3 personen), verrassend goede salade en niet erg spannende bbq sausjes. De visschotel bevatte een flinke moot tonijn, (met de lijn gevangen?), zalm in alufolie verpakt, gamba spiesjes en een visspies. Als ik 1 advies mag geven, rijg de gamba's zodat de spies verticaal op de bbq ligt en niet vanwege de lengte van de spies horizontaal op de bbq moet liggen om te garen. (Je verbrandt je vingers); Of, iets minder gambas aan de spies, de hoeveelheid is ook dan nog ruim voldoende. De visspies heeft ons 3-tjes niet geïnspireerd, de smaak was erg vlak.
Wat prettig was dat er op de visschaal nog iets van een soort olie lag waar je de vis mee kon insmeren, een kwastje zou handig zijn. Nu hebben wij de vissoorten er gewoon doorheen gehaald. Lekker waren de courgettes, paprika's en champignons die ook op de bbq konden worden gegrild.
Het toetje, banaan, zwemmend in drank, was lekker en mijn dochter heeft de rest van de 3 pakketjes drank heerlijk opgedronken.
Een pracht van een locatie, klantvriendelijk personeel; nu de keuken nog een tandje hoger, en een iets duurdere kaart, jongens, wat een uitdaging!, en wij komen terug!!
twinmom3 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
We hebben erg gezellig gegeten. De bediening liet wat te wensen over. Er werde verkeerde gerechten geserveerd (wraps ipv vegatarische burger en bittergarnituur ipv tapenade met brood). De drankjes lieten lang op zich wachten.