De Kust - Kijkduin

6,8

Jouw recensie over het restaurant De Kust - Kijkduin

Lf D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
we mochten niet onze AH zegelsactie gebruiken voor de BBQ terwijl we dit gereserveerd hadden. Geen voorgerecht en de volle mep betaald
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij deden de tafelbbq en dat was erg leuk. Goede kwaliteit vis en vlees en heerlijke salade en frietjes er bij. Leuke avondvullende bezigheid!
Caitlin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke tent met goed eten!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Surf & Turf BBQ via Groupon. Zeer teleurstellende ontvangst en er werd meteen geprobeerd extra geld te verdienen aan salades en groenten die volgens de Groupon bij de prijs in zaten. Kwaliteit van het vlees was redelijk. Voor de wijn is keuze uit 1 en de rode wijn was op omgevingstemperatuur van 25 graden.
Helaas ligt de kwaliteit van strandtenten onder het niveau, wat best jammer is aangezien we bij het strand in de buurt wonen en geen toeristen zijn die nooit meer terugkomen.
Later probeerde één van de andere serveersters het goed te maken, zij kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en zij haalde ook uiteindelijk de coleslaw van de rekening.
Één pluspunt was de gebakken banaan deze zat in folie met een zoete likeur, even op de BBQ, heerlijk!!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De sfeer, locatie en het eten is goed. Maar qua bediening ging er het een ander mis. We vroegen vooraf brood, maar binnen 2 minuten stond de bbq en het vlees enz. al klaar. Zulke dingetjes gebeurde er telkens. We waren er gaan eten via Groupon. Achteraf gezien betaal je ongeveer hetzelfde als je zonder Groupon daar zou gaan eten. Ze doen sommige dingen nu apart op de rekening wat normaal erbij zou zitten. Heb de bon gecontroleerd met de menukaart op de site. Wel lekker gegeten maar voor de 'korting' hoef je het zeker niet te doen!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hadden ons verheugd op de BBQ vlees / vis, maar bleek niet beschikbaar omdat het een dag van tevoren gereserveerd moest worden. Dat was nergens op de site / borden vermeld. Teleurstellend! De pizza Verdure was lekker spareribs redelijk.
Amkar .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Misschien wel de mooiste plek aan de kust van Kijkduin, een prima kaart en helemaal geen verkeerd eten. Kan niet fout gaan, zou je zeggen.

Helaas is het het bedienend personeel dat de pret om zeep helpt en ervoor zorgt dat je hier toch met een vervelend gevoel weggaat. Het is één grote chaos, overal worden verkeerde bestellingen gebracht en niemand - een enkeling uitgezonderd - lijkt enig idee te hebben wat te doen. De stress is aan de gezichten af te lezen en aan de stemmen te horen. Wat ook niet helpt is dat de helft van de bediening uit 'runners' bestaat: een soort robotjes die alleen spullen op tafel kunnen zetten en weghalen. Zelfs praten lijkt te veel gevraagd. Maar het ergste: een deel van de bediening is ronduit kortaf, onvriendelijk en weet niet hoe met gasten om te gaan.

De grootste grap van de avond komt als we om een glaasje water vragen. Dat kan niet want, zo is de verklaring van onze ober: kraanwater is qua inkoop duurder dan Chaudfontaine. Ik ben heel benieuwd bij welke oplichters De Kust zijn kraanwater 'inkoopt'. 100 meter verderop aan het strand stroomt het gratis uit een pompje. En zouden ze ook de afwas met Chaudfontaine doen? Los daarvan: kraanwater hoor je, al dan niet tegen een kleine vergoeding, anno 2018 gewoon te schenken. Zeker als gasten, zoals wij, al betaalde consumpties hebben genomen. Als je die basale gastvrijheid al niet kunt/wilt bieden, moet je helemaal niet in de horeca actief willen zijn.

Kortom: mooie plek, niks mis met het eten. Jammer van de rest.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Met 7 personen gegeten, de gerechten werden in drie keer geserveerd. Waarbij telkens 15 tot 20 minuten gewacht moest worden. De laatste heeft dus 30 minuten gewacht terwijl de anderen al klaar waren. Daarop geen adequate reactie van personeel. Steak was doorbakken ipv medium.
Monica E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heeeerlijk gelounched. De mooiste rood fruit Gin Tonic bestel je hier en de poke-bowl met garnalen is om je vingers bij af te likken! Toptent.
Hajar B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goeie sfeer, leuke gezellige mensen die ons bedienen altijd beleeft en met een glimlach, buiten dat om verukkelijk eten complimenten naar de mensen in de keuken daar !!

Zeker een aanrader !
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker bbq gegeten. zeer vriendelijk personeel en gezellige tent!!(Kan de rest wat van leren) eten en drinken snel aan tafel. Super!! We komen snel terug.
Lilou F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Wat een leuke tent! Super sfeervol, leuke. Heerlijk gegeten en op zo’n drukke en warme dag als vandaag goed geholpen. Ik kom zeker nog een keer terug!
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Gezellige tent, lekker gegeten en vlotte bediening. Er staat en hele vriendelijke vrouw bij de wc die enkelbandjes en kettinkjes verkoopt voor een klein prijsje. Ik kom snel terug!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Top locatie en gezellige strandtent waar ik graag kom.
Een dj zou een leuke aanwinst zijn die lekkere beach house draait ;-)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De Kust is altijd onze favourite strandtent geweest, maar gisteren was de wachttijd, zelfs voor een drukke stranddag erg lang, en de prijs.............we bestelden een bbq de luxe a 25 euro pp, maar de frietjes a 3,50 pp, het zielige bakje koolsalade a 3,50 pp en de sausjes a 2,50 pp, zaten er niet bij en kwamen apart op de rekening!! We voelden ons redelijk bekocht op deze manier!!
Fraukje M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gister Groupon BBQ gegeten. Het weer was ontzettend slecht dus zaten we in een soort grote tent. 1 plateau met vlees en vis samen kwam op tafel met uitgelopen vocht dus niet erg hygiënisch en opgebakken patat waar voor betaald moest worden. De strandtent verder was ook niet schoon maar dan moet ik wel zeggen dat ik daar moeilijk in ben omdat ik van heel erg schoon hou en ook verwacht dat een eetgelegenheid schoon is. Bediening wist niks van wijn maar was verder wel super vriendelijk.
Kay L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Er hangt een leuke vibe rond deze strandtent. Helaas zie je dit niet terug in het eten en bij de bediening. Moesten lang wachten, geen communicatie over wanneer de verschillende gerechten zouden komen. Een opmerking over de minder ontvangen scampi's als op de menukaart aangegeven, werd slecht afgehandeld. Eten qua smaak ook matig, jammer.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gezellige sfeer !
coenradic .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Op zaterdag 5 aug heb ik via groupon met 4 pers. gegeten bij de Kust in Kijkduin. We hadden daar een tafelbarbeque en dessert voor 4 pers. toen het ging regenen deden ze geen moeite om ons binnen aan een tafeltje te zetten, terwijl dat wel in de beschrijving stond. de barbecue stond buiten met nog vis erop. wij werden in een soort tussenhalletje gezet waar we dan nog even konden zitten. toen we om ons dessert vroegen, was het antwoord dat we dat al gehad hadden, het was nl. een vierde banaan in folie die tussen het vlees en vis lag. Nou u begrijpt dat dat niet conform de deal was. we waren dus ook flink verontwaardigd over de hele gang van zaken. Maar goed, wij zijn niet kinderachtig en hebben toen een dessert besteld voor 4 pers. Daarna nog koffie gebak etc. toen kwam de rekening, we vielen bijna van de kratten af waar we op zaten. ik vroeg toen om een gespecificeerde rekening, wat bleek ze hadden 1 barbecue van 18,50 er bij opgeteld. Ik heb nog nooit zoiets asociaals meegemaakt. Ik ben zeer ontevreden over deze deal en ik zal hier nooit meer naar toe gaan. ik heb de rekening nog in mijn bezit als bewijs als u dit wilt controleren.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was superlekker qua smaak, versheid en temperatuur. Klantvriendelijke bediening in een fantastische ambiance! Top????