De Kust - Kijkduin

6,9

Jouw recensie over het restaurant De Kust - Kijkduin

Fraukje M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gister Groupon BBQ gegeten. Het weer was ontzettend slecht dus zaten we in een soort grote tent. 1 plateau met vlees en vis samen kwam op tafel met uitgelopen vocht dus niet erg hygiënisch en opgebakken patat waar voor betaald moest worden. De strandtent verder was ook niet schoon maar dan moet ik wel zeggen dat ik daar moeilijk in ben omdat ik van heel erg schoon hou en ook verwacht dat een eetgelegenheid schoon is. Bediening wist niks van wijn maar was verder wel super vriendelijk.
Kay L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Er hangt een leuke vibe rond deze strandtent. Helaas zie je dit niet terug in het eten en bij de bediening. Moesten lang wachten, geen communicatie over wanneer de verschillende gerechten zouden komen. Een opmerking over de minder ontvangen scampi's als op de menukaart aangegeven, werd slecht afgehandeld. Eten qua smaak ook matig, jammer.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gezellige sfeer !
coenradic .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Op zaterdag 5 aug heb ik via groupon met 4 pers. gegeten bij de Kust in Kijkduin. We hadden daar een tafelbarbeque en dessert voor 4 pers. toen het ging regenen deden ze geen moeite om ons binnen aan een tafeltje te zetten, terwijl dat wel in de beschrijving stond. de barbecue stond buiten met nog vis erop. wij werden in een soort tussenhalletje gezet waar we dan nog even konden zitten. toen we om ons dessert vroegen, was het antwoord dat we dat al gehad hadden, het was nl. een vierde banaan in folie die tussen het vlees en vis lag. Nou u begrijpt dat dat niet conform de deal was. we waren dus ook flink verontwaardigd over de hele gang van zaken. Maar goed, wij zijn niet kinderachtig en hebben toen een dessert besteld voor 4 pers. Daarna nog koffie gebak etc. toen kwam de rekening, we vielen bijna van de kratten af waar we op zaten. ik vroeg toen om een gespecificeerde rekening, wat bleek ze hadden 1 barbecue van 18,50 er bij opgeteld. Ik heb nog nooit zoiets asociaals meegemaakt. Ik ben zeer ontevreden over deze deal en ik zal hier nooit meer naar toe gaan. ik heb de rekening nog in mijn bezit als bewijs als u dit wilt controleren.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was superlekker qua smaak, versheid en temperatuur. Klantvriendelijke bediening in een fantastische ambiance! Top????
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gisteren met 3 vriendinnen via Groupon de surf&turf BBQ bij de Kust gegeten. Het vlees was heerlijk vers en ook het toetje (gebakken banaan) was heerlijk. Wat wel minder was dat we voor 2 bakjes friet totaal €14 moesten afrekenen wat wel erg duur is, zelfs voor aan het strand. Later zag ik op de menukaart dat het €3,50 per bakje is ipv p.p...Heb nu wel het gevoel dat er aan de Groupon bezoekers verdiend moet worden. Dit was voor mij de 1e en de laatste keer, helaas..
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Tijdens een middagje strand zijn wij gaan lunchen bij de kust. Een relaxte sfeer maakte onze dag af. Wij werden snel geholpen door de bediening en kregen al snel ons eten en drinken. Wij komen snel weer terug!
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zeer vriendelijke mensen zeker vergeleken de andere tenten hier in Kijkduin! Het eten was erg lekker en ook nog snel klaar.
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Een week geleden heb ik geluncht bij De Kust op Kijkduin. Er hing een erg gezellige sfeer en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Alles was naar wens en ik heb heerlijk gegeten. De Ceaser salade is zeker een aanrader!
anjaoosterwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
prachtig weer, naar kijkduin, met grouponbon voor de barbecue, wat een ramp, barbecue niet warm genoeg
dus de garnalenspies, de visspies, en de moot tonijn bakken niet, het suddert warm,dus uitgedroogde vis
wat een bonk paprika erbij doet is niet duidelijk, een beetje salade,
en zelf moeten uitvinden dat de halve banaan per persoon in alufolie erbij lag het toetje is,
grote fles water en een flesje bitterlemen effe 8,45 afrekenen
als er dan wordt gevraagd of het smaakt geef ik mijn eerlijke antwoord, daar doet het meiske dus niets mee want de keuken weet het ook niet
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De wc was vies stonk naar urine heel erg , moest betaald worden en je had geen fantsoenlijk stukje papier of rol om je handen te drogen !!
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Tsja, opmerking....heeft u even.... Erbarmelijk slecht. Hebben geen woorden voor de zeer beroerde kwaliteit van de visbarbecue, nog nooit zulke slechte vis gegeten. Ook de oplossing van 20 euro aftrek van de totaalrekening voelt helemaal niet goed. Voortaan overslaan deze tent, alle andere zijn hoe dan ook beter!
Familie Toet
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Altijd heerlijk eten bij De Kust: keuzes voor ala carte, BBQ aan de tafel (voor min. 2 personen) of de overheerlijke Thaise gerechten
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Kwaliteit van het eten was geweldig! Zelden zo goed Thai Street Food gegeten! Ceasar salade was ook van zeldzame klasse. Kwaliteit ontstijgt niveau "strandtent" met gemak. Ik denk dat gemiddeld restaurant dit niveau niet haalt. Bediening kan beter. Bij vragen om bediening keek medewerker me aan en liep door...... dat hoort niet. Toetje duurde wel heel lang en toen we vroegen waarom werd het nog een keer op de rekening gezet. Het werd daarna wel goed op gelost. Ga zeker terug, al was het alleen maar omdat het zo lekker dichtbij is.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vandaag voor het eerst de tafel bbq geprobeerd ( de tajine en de Thaise curry zijn top zie eerdere recensies ) Maar ook de bbq met groupon was perfect surf en turf mooie verse vis heerlijke tonijn , maar ook de hamburgers kip en worstjes waren goed. Ook de gebakken banaan top . Bediening super vriendelijk ondanks de drukte en de pokemonners
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Leuke, trendy strandtent. Vriendelijke en hartwerkend personeel (de meeste),eten was ook prima. Wij hadden gereserveerd met een groupon (bbq en nagerecht). Wat alleen niet werd verteld was dat werkelijk alles verder in rekening werd gebracht (friet, koolsla, mayonaise, ketchup, satésaus etc.). En ook het bijbehorende toetje hebben we nooit gekregen. Al met al met een 66,00 euro aan groupon betaalde en nog eens 155 euro!!! afgerekend ter plekke. Dus zo goedkoop was het allerminst.... maar vooral dat het niet werd gemeld....dat geeft een nare bijsmaak! Tijdens het eten was ik super enthousiast en overtuigd vaker terug te komen, na het afrekenen was ik overtuig dat niet meer te doen... GEMISTE KANS!.......
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met kinderen gegeten. Eten is redelijk tot net niet voldoende. In mijn hamburger zaten allemaal harde stukjes. De kinderen vonden de patat niet lekker, de pizza was redelijk. Een van ons kreeg zijn kipsate niet, aan bediening gevraagd waar het bleef. We kregen geen terugkoppeling. Dan maar aan iemand anders vragen, die was wel wakker, gelukkig.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super leuke medewerkers werken er bij deze strandtent. Iedereen is even vriendelijk en heeft er zin in. Een voorbeeld voor vele andere strandtenten. Lekker gegeten bovendien. Van harte aanbevolen!
mvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Reservering was niet bekend, ober was niet heel behulpzaam, eten kwam niet tegelijk en was niet warm, teveel drankjes in rekening gebracht. Eten zelf was oke.
ihoef .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was er te druk.... leren te zeggen..... dat ze vol zitten.
Hadden gereserveerd via de site maar was niks voor ons gereserveerd.
Personeel bleef wel aardig ondanks de drukte.