De Kust - Kijkduin

7,2
Duur
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vandaag voor het eerst de tafel bbq geprobeerd ( de tajine en de Thaise curry zijn top zie eerdere recensies ) Maar ook de bbq met groupon was perfect surf en turf mooie verse vis heerlijke tonijn , maar ook de hamburgers kip en worstjes waren goed. Ook de gebakken banaan top . Bediening super vriendelijk ondanks de drukte en de pokemonners
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Leuke, trendy strandtent. Vriendelijke en hartwerkend personeel (de meeste),eten was ook prima. Wij hadden gereserveerd met een groupon (bbq en nagerecht). Wat alleen niet werd verteld was dat werkelijk alles verder in rekening werd gebracht (friet, koolsla, mayonaise, ketchup, satésaus etc.). En ook het bijbehorende toetje hebben we nooit gekregen. Al met al met een 66,00 euro aan groupon betaalde en nog eens 155 euro!!! afgerekend ter plekke. Dus zo goedkoop was het allerminst.... maar vooral dat het niet werd gemeld....dat geeft een nare bijsmaak! Tijdens het eten was ik super enthousiast en overtuigd vaker terug te komen, na het afrekenen was ik overtuig dat niet meer te doen... GEMISTE KANS!.......
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met kinderen gegeten. Eten is redelijk tot net niet voldoende. In mijn hamburger zaten allemaal harde stukjes. De kinderen vonden de patat niet lekker, de pizza was redelijk. Een van ons kreeg zijn kipsate niet, aan bediening gevraagd waar het bleef. We kregen geen terugkoppeling. Dan maar aan iemand anders vragen, die was wel wakker, gelukkig.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super leuke medewerkers werken er bij deze strandtent. Iedereen is even vriendelijk en heeft er zin in. Een voorbeeld voor vele andere strandtenten. Lekker gegeten bovendien. Van harte aanbevolen!
Mvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Reservering was niet bekend, ober was niet heel behulpzaam, eten kwam niet tegelijk en was niet warm, teveel drankjes in rekening gebracht. Eten zelf was oke.
Ihoef .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was er te druk.... leren te zeggen..... dat ze vol zitten.
Hadden gereserveerd via de site maar was niks voor ons gereserveerd.
Personeel bleef wel aardig ondanks de drukte.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met een zeer grote groep hier gegeten; bbq buffet. Was erg lekker, goed klaargemaakt, vriendelijk personeel. Verhouding hoeveelheid vlees/hoeveelheid groente was iets minder, er was erg veel vlees per persoon en weinig groente (deze waren ruim eerder op, juist omdat deze doelgroep gewend is gezond te eten). Maar dit heeft zich uiteindelijk opgelost.
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gister weer lekker de bbq besteld bij de kust! We werden snel geholpen. Het jonge personeel deed goed hun best wat leuk was om te zien. Het bbqen was top. we kregen een grote schaal vlees, salade en sausjes, meer dan genoeg!
Een aanrader!
Basjeverheul .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren gezellig gegeten bij de Kust Kijkduin. Wat mij meteen opviel was het vriendelijke personeel die mij een leuke tafel aan het raam aanwees. Wij werden direct geholpen en hadden de keuze gemaakt om de vangst van de dag te nemen, namelijk overheerlijke mosselen. Tijdens het eten werd er netjes gevraagd of alles naar wens was en of wij nog wat wilde drinken. Na het eten nog gezellig wat gedronken. Het was voor ons een super leuke ervaring! Ik kom zeker nog is terug !
Lise H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker eten op een toplocatie op Kijkduin, dan moet hier zijn! Vriendelijke bediening in een prachtig decor. Van de week weer genoten van de Thaise gerechten!!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Deze week zijn we op aanraden van vrienden,gaan eten bij deze leuke strandtent met een afrikaans tintje.onder het genot van een wijntje en een overheerlijke vegawrap,genoten van deze heerlijke avond op een superterras met zeer vriendelijke bediening.Een aanrader!!!!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
De kaart bied geen ruime keus. Wat betreft de bediening die ons hielp, er was een jongeman die probeerde erg joviaal te doen. Hij was in een lollig gesprek met een collega en wij vroegen of we wat mochten bestellen, hij reageerde niet en liep door, door het verzoek nog een keer en dan wat harder uit te spreken reageerde hij 'ik had u gehoord', uhhhhh ???????
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Gisteren heerlijk op een terrasje gezeten bij restaurant de kust in Kijkduin. We hadden een pannekoek besteld maar in beide pannenkoeken zaten flinke gaten dus geen deeg, het smaakte redelijk. Toen mijnheer kwam voor het afrekenen vroeg hij of het eten goed was, ik zei hem over de gaten, maar hij vond dit wel kunnen als het maar had gesmaakt. Ik wilde betalen maar mocht gelijk pinnen, wel 2 keer. Ik was volgens hem wantrouwig omdat de 1e keer mislukte. en ik kreeg alleen een pinbon zonder rekening. Vroeg het wordt toch geen 2 keer afgeschreven he?
Ook gaf hij mij weinig tot geen privacy tijdens het pinnen. De volgende keer loop ik een stukje verder door, want zo'n afsluiting is voor mij een koude douche ! Kan gewoon heel anders !!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Dit jaar weer heerlijk gegeten bij de Kust.
Had al eerder de mosselen gehad ( heerlijk) en vandaag de vegawrap ( nog lekkerder
dan vorig jaar).
Bediening was top!!!
Romy G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik ben vaak hele dagen bij De Kust te vinden. Ik zit hier heel graag, het is altijd gezellig, het personeel werkt hard en luisterd naar mijn wensen. Het decor is fantastisch en de sfeer is erg goed. Op de menukaart staat voor ieders wat lekkers en de barbecue is een echte aanrader. Met een zeer goede Thaise kok in de keuken is ook het wisselende Thaise menu een aanrader. Het is een ruime strandtent met een groot terras waardoor je eigenlijk altijd op een plekje naar wens kunt gaan zitten. Op drukke dagen is er een kleinere menukaart waardoor de kwaliteit van deze strandtent niet achteruit gaat. Tip: De sangria's en cocktails die zij aanbieden zijn heerlijk! Kortom: De Kust is een echte aanrader!
RJMB .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
ALGEMEEN
Omdat de (grotendeels) lompe en onvriendelijke bediening overheerst, is De Kust geen aanrader voor een gezellig avondje uit. Echter, de locatie is top - en de strandtent an sich heeft een gemoedelijke sfeer.

LOCATIE
Prima gelegen aan het strand van Kijkduin. Voldoende parkeermogelijkheid op enkele minuten afstand.

AMBIANCE
Leuke, ongedwongen sfeer, met accenten van uitheemse culturen. Daarmee onderscheidt De Kust zich wel van andere strandttenten - die vaak voor het 'shabby chique' gevoel gaan. Doordat het niet al te druk is, heb je niet het gevoel direct op elkaars lip te zitten - wat fijn is.

ETEN
De tafelbarbecue is een leuke invulling om met een groep te eten. Er is voldoende keus, zowel binnen de reeks 'vis' of de reeks 'vlees'; o.a. zalm, garnalen, verse tonijn - allemaal prima. De bijgerechten zijn goed van kwaliteit (lekkere coleslaw, uitstekende frites). Echter, het overstijgt het niveau van een eetcafé niet.

DRINKEN
Matige wijnkaart - met uiterst beperkte keuze maakt dat het drinken toch ondermaats scoort. Koffie was wel van nette kwaliteit.

BEDIENING
Tja, dit is de achilleshiel van De Kust. Bepaalde leden van de bediening waren vriendelijke en kwam een - door een andere ober gemaakte fout in de bestelling - met excuses rechtzetten. Echter, arrogantie bij het maken van een fout, niet luisteren naar de cliënt, geen bestek op tafel neerleggen en een kaars bijna 'neersmijten' op een tafel met een sarcastisch 'alstublieft hoor' zijn zaken die onacceptabel zijn voor de horeca. Service is moet goede service zijn - waar en wanneer dan ook. Dit is voor mij de reden nooit meer naar De Kust te gaan.

PRIJS-KWALITEIT
Redelijke prijs-kwaliteit verhouding. De Kust is geen al te dure tent, maar de bediening in ogenschouw nemend, is eigenlijk elke Euro er een te veel.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
De kust op Kijkduin is een heerlijke strandtent op een toplocatie! We kwamen aan en werden vriendelijk ontvangen door een gastvrouw die ons meteen hielp aan een tafeltje waarna we onze bbq konden laten beginnen! We werden vriendelijk bedient en het eten was meer dan voldoende en lekker! Zeker een aanrader en ik kom binnenkort weer terug!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Op deze mooie dag,eerst wat gedronken en vervolgens heerlijk gegeten in deze leuke strandtent. Een aanrader !!!!.Probeer zeker ook eens de steeds wisselende Thaise daghappen
Jwvhagen .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We hebben op een mooie zondag geluncht bij De Kust.
De entourage was heel gezellig, de bediening was attent.
De gerechten: broodje carpaccio en broodje tonijn waren erg lekker.
Dus: De Kust is voor herhaling vatbaar!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De Kust, helaas een flinke tegenvaller.

Bij aankomst moesten wij 5 á 10 minuten wachten, voordat iemand ons kwam helpen. Het personeel liep gewoon langs ons alsof wij er niet stonden. Toen we eindelijk geholpen werden, kregen wij de opmerking oh jullie zijn van Groupon dan helpt zij je wel. Je voelt je direct erg welkom..

Toen we zaten, kregen wij vieze borden en bestek en verkeerde glazen bij de wijn.
Toen we het vlees kregen, kregen we van alles twee stuks (terwijl we met z'n 4en waren). Wij vroegen of dit juist was en dit bleek inderdaad niet te kloppen. Waarna we (uiteindelijk) nog een schaal met vlees kregen. De kipfilet was niet schoongemaakt (er zaten nog strengen en bloedstukjes aan, niet erg smakelijk om te zien) en er zaten geen kruiden op. Het was redelijk warm, maar toch kregen wij het vlees ongekoeld en op één schaal bij elkaar, is niet heel fijn met rauwe kip..

Het personeel was chagrijnig en totaal niet klantvriendelijk. We waren nog aan het betalen en de lichten op het terras werden al uitgedaan. Onze tassen werden zonder toestemming verplaatst en de placemats werden onder onze tassen getrokken, terwijl we bezig waren met onze jas aan te trekken.

Dit moet echt beter.