De Kust - Kijkduin

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Kust - Kijkduin

R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
reservering was misgelopen. met vermelding over groupon.
bediening en eten was goed. we hebben wat anders besteld dan waarvoor we kwamen
Annet L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Wij zijn hier 9 September 2018 om 19.45 geweest. Hadden een gember tea en een ice tea besteld en Nacho's uit de oven. Prijs op de kaart; Nacho's Euro 9.95. Bij de afrekening door verkoper; Haarlak ?????? kreeg ik een rekening van Euro 19.25. Op mijn vraag hoe de rekening zo duur was werd er meegedeeld dat de prijs van de Nacho's omhoog was gegaan naar 13 Euro????. Op mijn aandringen heeft ze dit overlegt met de manager en toen kreeg in 2.50 cash terug. Het was hun fout geweest want ze hadden het niet veranderd om de kaart. Hele vreemde en ontrouwbare situatie.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heel erg leuke locatie voor een drankje, ziet er heel leuk uit! Maar ik zou het zeker niet aanraden om er te eten.
Onze reservering was blijkbaar niet doorgekomen, we kregen wel een tafel, maar op een hele slechte plek. Personeel wilde ons geen andere tafel geven, terwijl er heel veel tafels leeg waren. Personeel was overigens niet heel vriendelijk naar elkaar (waren letterlijk aan het schreeuwen tegen elkaar). Eten was telerustellend, wel een goede prijs maar geen smaak - bij eigenlijk alle gerechten die we hadden besteld.
Zou er zeker terug gaan voor een drankje, maar ik ga ergens anders eten.
Simon T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijke avond met goed eten (Sate) en een vriendelijke bediening Het was druk maar niet overspannen de bediening had het duidelijk zwaar met de temperaturen maar kwijtte zich uitstekend van hun taak
Lf D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
we mochten niet onze AH zegelsactie gebruiken voor de BBQ terwijl we dit gereserveerd hadden. Geen voorgerecht en de volle mep betaald
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij deden de tafelbbq en dat was erg leuk. Goede kwaliteit vis en vlees en heerlijke salade en frietjes er bij. Leuke avondvullende bezigheid!
Caitlin D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke tent met goed eten!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Surf & Turf BBQ via Groupon. Zeer teleurstellende ontvangst en er werd meteen geprobeerd extra geld te verdienen aan salades en groenten die volgens de Groupon bij de prijs in zaten. Kwaliteit van het vlees was redelijk. Voor de wijn is keuze uit 1 en de rode wijn was op omgevingstemperatuur van 25 graden.
Helaas ligt de kwaliteit van strandtenten onder het niveau, wat best jammer is aangezien we bij het strand in de buurt wonen en geen toeristen zijn die nooit meer terugkomen.
Later probeerde één van de andere serveersters het goed te maken, zij kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en zij haalde ook uiteindelijk de coleslaw van de rekening.
Één pluspunt was de gebakken banaan deze zat in folie met een zoete likeur, even op de BBQ, heerlijk!!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Matig eten, slechte service, lange wachttijd en een ontzettend arrogante, onbeschofte eigenaar. Eigenaar, stop met die arrogantie en de air van ‘ik heb je niet als klant nodig’ (erger nog: ik heb je dit ook letterlijk horen zeggen). Je brengt echt je eigen tent zo om zeep.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
De sfeer, locatie en het eten is goed. Maar qua bediening ging er het een ander mis. We vroegen vooraf brood, maar binnen 2 minuten stond de bbq en het vlees enz. al klaar. Zulke dingetjes gebeurde er telkens. We waren er gaan eten via Groupon. Achteraf gezien betaal je ongeveer hetzelfde als je zonder Groupon daar zou gaan eten. Ze doen sommige dingen nu apart op de rekening wat normaal erbij zou zitten. Heb de bon gecontroleerd met de menukaart op de site. Wel lekker gegeten maar voor de 'korting' hoef je het zeker niet te doen!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hadden ons verheugd op de BBQ vlees / vis, maar bleek niet beschikbaar omdat het een dag van tevoren gereserveerd moest worden. Dat was nergens op de site / borden vermeld. Teleurstellend! De pizza Verdure was lekker spareribs redelijk.
Amkar V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Misschien wel de mooiste plek aan de kust van Kijkduin, een prima kaart en helemaal geen verkeerd eten. Kan niet fout gaan, zou je zeggen.

Helaas is het het bedienend personeel dat de pret om zeep helpt en ervoor zorgt dat je hier toch met een vervelend gevoel weggaat. Het is één grote chaos, overal worden verkeerde bestellingen gebracht en niemand - een enkeling uitgezonderd - lijkt enig idee te hebben wat te doen. De stress is aan de gezichten af te lezen en aan de stemmen te horen. Wat ook niet helpt is dat de helft van de bediening uit 'runners' bestaat: een soort robotjes die alleen spullen op tafel kunnen zetten en weghalen. Zelfs praten lijkt te veel gevraagd. Maar het ergste: een deel van de bediening is ronduit kortaf, onvriendelijk en weet niet hoe met gasten om te gaan.

De grootste grap van de avond komt als we om een glaasje water vragen. Dat kan niet want, zo is de verklaring van onze ober: kraanwater is qua inkoop duurder dan Chaudfontaine. Ik ben heel benieuwd bij welke oplichters De Kust zijn kraanwater 'inkoopt'. 100 meter verderop aan het strand stroomt het gratis uit een pompje. En zouden ze ook de afwas met Chaudfontaine doen? Los daarvan: kraanwater hoor je, al dan niet tegen een kleine vergoeding, anno 2018 gewoon te schenken. Zeker als gasten, zoals wij, al betaalde consumpties hebben genomen. Als je die basale gastvrijheid al niet kunt/wilt bieden, moet je helemaal niet in de horeca actief willen zijn.

Kortom: mooie plek, niks mis met het eten. Jammer van de rest.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Met 7 personen gegeten, de gerechten werden in drie keer geserveerd. Waarbij telkens 15 tot 20 minuten gewacht moest worden. De laatste heeft dus 30 minuten gewacht terwijl de anderen al klaar waren. Daarop geen adequate reactie van personeel. Steak was doorbakken ipv medium.
Monica E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heeeerlijk gelounched. De mooiste rood fruit Gin Tonic bestel je hier en de poke-bowl met garnalen is om je vingers bij af te likken! Toptent.
Hajar B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goeie sfeer, leuke gezellige mensen die ons bedienen altijd beleeft en met een glimlach, buiten dat om verukkelijk eten complimenten naar de mensen in de keuken daar !!

Zeker een aanrader !
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker bbq gegeten. zeer vriendelijk personeel en gezellige tent!!(Kan de rest wat van leren) eten en drinken snel aan tafel. Super!! We komen snel terug.
Lilou F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Wat een leuke tent! Super sfeervol, leuke. Heerlijk gegeten en op zo’n drukke en warme dag als vandaag goed geholpen. Ik kom zeker nog een keer terug!
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Gezellige tent, lekker gegeten en vlotte bediening. Er staat en hele vriendelijke vrouw bij de wc die enkelbandjes en kettinkjes verkoopt voor een klein prijsje. Ik kom snel terug!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Top locatie en gezellige strandtent waar ik graag kom.
Een dj zou een leuke aanwinst zijn die lekkere beach house draait ;-)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De Kust is altijd onze favourite strandtent geweest, maar gisteren was de wachttijd, zelfs voor een drukke stranddag erg lang, en de prijs.............we bestelden een bbq de luxe a 25 euro pp, maar de frietjes a 3,50 pp, het zielige bakje koolsalade a 3,50 pp en de sausjes a 2,50 pp, zaten er niet bij en kwamen apart op de rekening!! We voelden ons redelijk bekocht op deze manier!!