De Kust - Kijkduin

31-703232020

Meer informatie over restaurant De Kust - Kijkduin

Rita A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was superlekker qua smaak, versheid en temperatuur. Klantvriendelijke bediening in een fantastische ambiance! Top????
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gisteren met 3 vriendinnen via Groupon de surf&turf BBQ bij de Kust gegeten. Het vlees was heerlijk vers en ook het toetje (gebakken banaan) was heerlijk. Wat wel minder was dat we voor 2 bakjes friet totaal €14 moesten afrekenen wat wel erg duur is, zelfs voor aan het strand. Later zag ik op de menukaart dat het €3,50 per bakje is ipv p.p...Heb nu wel het gevoel dat er aan de Groupon bezoekers verdiend moet worden. Dit was voor mij de 1e en de laatste keer, helaas..
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zeer vriendelijke mensen zeker vergeleken de andere tenten hier in Kijkduin! Het eten was erg lekker en ook nog snel klaar.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Tijdens een middagje strand zijn wij gaan lunchen bij de kust. Een relaxte sfeer maakte onze dag af. Wij werden snel geholpen door de bediening en kregen al snel ons eten en drinken. Wij komen snel weer terug!
Shanna H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Een week geleden heb ik geluncht bij De Kust op Kijkduin. Er hing een erg gezellige sfeer en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Alles was naar wens en ik heb heerlijk gegeten. De Ceaser salade is zeker een aanrader!
anjaoosterwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
prachtig weer, naar kijkduin, met grouponbon voor de barbecue, wat een ramp, barbecue niet warm genoeg
dus de garnalenspies, de visspies, en de moot tonijn bakken niet, het suddert warm,dus uitgedroogde vis
wat een bonk paprika erbij doet is niet duidelijk, een beetje salade,
en zelf moeten uitvinden dat de halve banaan per persoon in alufolie erbij lag het toetje is,
grote fles water en een flesje bitterlemen effe 8,45 afrekenen
als er dan wordt gevraagd of het smaakt geef ik mijn eerlijke antwoord, daar doet het meiske dus niets mee want de keuken weet het ook niet
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De wc was vies stonk naar urine heel erg , moest betaald worden en je had geen fantsoenlijk stukje papier of rol om je handen te drogen !!
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Tsja, opmerking....heeft u even.... Erbarmelijk slecht. Hebben geen woorden voor de zeer beroerde kwaliteit van de visbarbecue, nog nooit zulke slechte vis gegeten. Ook de oplossing van 20 euro aftrek van de totaalrekening voelt helemaal niet goed. Voortaan overslaan deze tent, alle andere zijn hoe dan ook beter!
Familie Toet
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Altijd heerlijk eten bij De Kust: keuzes voor ala carte, BBQ aan de tafel (voor min. 2 personen) of de overheerlijke Thaise gerechten
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Kwaliteit van het eten was geweldig! Zelden zo goed Thai Street Food gegeten! Ceasar salade was ook van zeldzame klasse. Kwaliteit ontstijgt niveau "strandtent" met gemak. Ik denk dat gemiddeld restaurant dit niveau niet haalt. Bediening kan beter. Bij vragen om bediening keek medewerker me aan en liep door...... dat hoort niet. Toetje duurde wel heel lang en toen we vroegen waarom werd het nog een keer op de rekening gezet. Het werd daarna wel goed op gelost. Ga zeker terug, al was het alleen maar omdat het zo lekker dichtbij is.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vandaag voor het eerst de tafel bbq geprobeerd ( de tajine en de Thaise curry zijn top zie eerdere recensies ) Maar ook de bbq met groupon was perfect surf en turf mooie verse vis heerlijke tonijn , maar ook de hamburgers kip en worstjes waren goed. Ook de gebakken banaan top . Bediening super vriendelijk ondanks de drukte en de pokemonners
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Leuke, trendy strandtent. Vriendelijke en hartwerkend personeel (de meeste),eten was ook prima. Wij hadden gereserveerd met een groupon (bbq en nagerecht). Wat alleen niet werd verteld was dat werkelijk alles verder in rekening werd gebracht (friet, koolsla, mayonaise, ketchup, satésaus etc.). En ook het bijbehorende toetje hebben we nooit gekregen. Al met al met een 66,00 euro aan groupon betaalde en nog eens 155 euro!!! afgerekend ter plekke. Dus zo goedkoop was het allerminst.... maar vooral dat het niet werd gemeld....dat geeft een nare bijsmaak! Tijdens het eten was ik super enthousiast en overtuigd vaker terug te komen, na het afrekenen was ik overtuig dat niet meer te doen... GEMISTE KANS!.......
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met kinderen gegeten. Eten is redelijk tot net niet voldoende. In mijn hamburger zaten allemaal harde stukjes. De kinderen vonden de patat niet lekker, de pizza was redelijk. Een van ons kreeg zijn kipsate niet, aan bediening gevraagd waar het bleef. We kregen geen terugkoppeling. Dan maar aan iemand anders vragen, die was wel wakker, gelukkig.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super leuke medewerkers werken er bij deze strandtent. Iedereen is even vriendelijk en heeft er zin in. Een voorbeeld voor vele andere strandtenten. Lekker gegeten bovendien. Van harte aanbevolen!
mvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Reservering was niet bekend, ober was niet heel behulpzaam, eten kwam niet tegelijk en was niet warm, teveel drankjes in rekening gebracht. Eten zelf was oke.
ihoef .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was er te druk.... leren te zeggen..... dat ze vol zitten.
Hadden gereserveerd via de site maar was niks voor ons gereserveerd.
Personeel bleef wel aardig ondanks de drukte.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met een zeer grote groep hier gegeten; bbq buffet. Was erg lekker, goed klaargemaakt, vriendelijk personeel. Verhouding hoeveelheid vlees/hoeveelheid groente was iets minder, er was erg veel vlees per persoon en weinig groente (deze waren ruim eerder op, juist omdat deze doelgroep gewend is gezond te eten). Maar dit heeft zich uiteindelijk opgelost.
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gister weer lekker de bbq besteld bij de kust! We werden snel geholpen. Het jonge personeel deed goed hun best wat leuk was om te zien. Het bbqen was top. we kregen een grote schaal vlees, salade en sausjes, meer dan genoeg!
Een aanrader!
Basjeverheul .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren gezellig gegeten bij de Kust Kijkduin. Wat mij meteen opviel was het vriendelijke personeel die mij een leuke tafel aan het raam aanwees. Wij werden direct geholpen en hadden de keuze gemaakt om de vangst van de dag te nemen, namelijk overheerlijke mosselen. Tijdens het eten werd er netjes gevraagd of alles naar wens was en of wij nog wat wilde drinken. Na het eten nog gezellig wat gedronken. Het was voor ons een super leuke ervaring! Ik kom zeker nog is terug !
Lise H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker eten op een toplocatie op Kijkduin, dan moet hier zijn! Vriendelijke bediening in een prachtig decor. Van de week weer genoten van de Thaise gerechten!!