De Kul

Marijkestraat 1 3291 BP Strijen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kul

Harry L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Voor de vierde keer besteld en voor de vierde keer na bijna 2 uur nog geen eten. Belofte aan de telefoon was maximaal 1 uur. En dan durven ze ook nog 4,00 bezorgkosten te vragen.
Wij zijn er klaar mee. Reistijd is 10-15 minuten en volgens de bezorger zouden er 4 bezorgers rondrijden.
Nita R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Was een leuk uitje; gastvrouw maakt het gezellig en persoonlijke aandacht...Eten was heerlijk en... ze bieden zelf aan om het eten dat overblijft in te pakken voor thuis ( Doggybag..)...
Paulbackhurst .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Met zijn tweeën hier voor de eerste keer gaan eten. Allebei vonden we het eten super lekker; de beste Chinees eten dat ik tot nu toe heb gegeten in Nederland. Zelf ging ik vaker naar Chinese restaurants in China Town in Londen, eettenten waar de Chinezen zelf naartoe gaan - het eten bij De Kul was precies dezelfde authentieke smaak én kwaliteit. Vlees lekker mals, heerlijke sauzen, echte jasmijn thee. Ook al komen we uit Nijmegen, als we nog een keer bij de schoonouders zijn, hopen we nog een keer hier te gaan smullen. Echt aan te raden! Het pand zelf is niet geweldig qua decor enzovoort, maar het eten is het bezoeken waard. Ook de eigenares, Funny Chan, is een echt karakter!