De Kuilart (It Skippershûs)

De Kuilart 1 8723 CG Koudum Nederland Kaart

Over restaurant De Kuilart (It Skippershûs)

Gemoedelijke sfeer met een uitzicht

Je vindt restaurant It Skippershûs op vakantiepark De Kuilart. Een plek waar iedereen net een tikje vrolijker is dan normaal. Het kost de snelle en vriendelijke bediening daarom weinig moeite om voor een gemoedelijke sfeer te zorgen. Op de kaart is voor ieders smaak wel iets lekkers te vinden. Tel daar het prachtige uitzicht over het water bij op en je hebt alle ingrediënten voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant De Kuilart (It Skippershûs)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag vanaf 10:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Siegfried S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een gezellig familie restaurant op een prachtige locatie aan het water!
Goede keuken met vriendelijk personeel,
Een aanrader om heerlijk te kunnen eten.
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Uitermate vriendelijk personeel, dit verbazing wekkend het tegenovergestelde als de rest van het personeel op de camping en jachthaven.
Heerlijke uiensoep en stoofpot gegeten, werkelijk bijzonder lekker.
Jammer alleen dat de nogal jeugdige eigenaren nog geen verstand van zaken hebben hoe ze gasten, nee, hun personeel, moeten instrueren hoe ze de gasten een fijne vakantie moeten bezorgen. Prachtige locatie maar zeer slechte en onbekwame leidinggevenden.
Bonnie8 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Hallo
Als we geweten hadden dat we in een lawaaiige kantine van een camping terecht kwamen waren we nooit gegaan ...we hebben op het punt gestaan om direct om te keren maar vonden dit natuurlijk erg onbeleefd.
Het eten was niet verkeerd ..Ze hebben het beste beentje voor gezet ..
Maar zeker niet aanraden aan anderen
Vrgr b everts-zeewuster
H.j.snijder .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na enig zoek werk op de AH/iens actie website naar een beschikbaar restaurant zijn we uiteindelijk uitgekomen bij " De Kuilart, It Skipperhus".
Dit bleek een goede " gok" geweest te zijn.
Ondanks dat het personeel van " De Kuilart" diezelfde avond zelf als personeelsfeest een haloween party had, zijn wij uitermate goed bediend en was het eten een aanrader!

We komen zeker nog eens terug.
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het eten was prima, wel beperkte keuze met het AH menu maar er zat genoeg lekkers tussen. De plek waar we zaten was wel krap
André D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
4 verschillende gerechten op de AH-kaarten, en alle 4 waren ze verrukkelijk lekker. Smaak was heerlijk, alles goed gaat, maar niet overcooked dus droog en taai. Hoeveelheid was prima, ook van de bijgerechten. Bediening was positief aanwezig; gezellig en behulpzaam. Jammer dat er niet meer gasten waren om van dit alles te genieten.
A.van.limbeek .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Als het in de zomer wat drukker is dan zal het er wel gezellig zijn ,nu, eind september waren er nog 4 gasten en dat is vrij ongezellig.De bediening was aardig en de muziek o.k.
Patrickpeeters .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Verschillende malen reeds gegeten in dit restaurant, de laatste maal via AH diner bon. Steeds heel lekkere fijne gerechten. Bediening zeer goed. Of je nu spare ribs, kabeljouw of fries suikerbrood eet, alles is zeer aan te raden. De winter komt aan maar wij kijken uit naar het nieuwe seizoen 2016
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk gegeten de tafel stond direct klaar voor 10 personen. Ik persoonlijk vond de garnalen met de mihoen heerlijk. Lekker van smaak en een flinke portie met veel garnalen. De bediening was heel goed en vriendelijk. Het uitzicht is altijd goed omdat er veel ramen zijn. De entourage is wel die je van een camping mag verwachten, het heeft geen erg luxe uitstraling, maar het is er netjes.
Misschien is het een idee om een afdeling te maken waar mensen apart kunnen eten met meer de uitstraling van een restaurant. ( gedekte tafeltjes, wijnglazen op pootjes, en dergelijke) De menukaart zag er heel goed uit en bevat voldoende gerechten.
Lida.de.haan .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij zaten in een soort kantine omdat de zaal met uitzicht op het water bezet was!
Kregen toen een 2 persoonstafeltje bij de kinderspeelhoek!
Was erg rumoerig en het uitzicht was helemaal niets!
Later kwam er een 4 persoonstafel vrij,en daar zijn wij toen gaan zitten!
Daar konden wij wel wat naar buiten kijken,maar niet wat op de reclame foto"te zien was!
Het vegetarische eten was erg vet,hoewel de smaak goed was!Het andere eten was goed maar veel te veel!Het soepje vooraf was lekker,zo ook het suikerbrood!De bediening was vriendelijk,en we hebben niet lang op ons eten hoeven te wachten!
Tsjet E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Personeelsfeestje gehad bij de Kuilart. Een rondvaart met een boot en aansluitend een heerlijke barbeque. Het weer zat ietswat tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk verzorgde bbq. De kok had kennis van de producten. De biefstuk kwam perfect gegaard van de bbq. De salades en bijgerechten waren goed. Serveerster Barbera was super vriendelijk. Het restaurant ligt prachtig aan het water. Een prachtig uitzicht terwijl je zit te eten. Bedankt voor de gezellige dag.
Gvanegten .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het is een waar genoegen om hier te eten. Bediening is geweldig en je wordt snel geholpen. Het eten is daar altijd goed en niet duur. Voor dit arrangement was de keuze geweldig, 3 soorten soep , 4 soorten vlees en 1 keus voor vis. Het toetje was heerlijk. Kortom een geslaagde avond.
M.vanyperen .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Veredelde snackbar op een vakantiepark, categorie spareribs en schnitzel. Obligate en te lang doorgekookte bijgerechten. Te harde muziek. Ongezellige sfeer, categorie wegrestaurant. Zogenaamd grappige, maar cynische bedrijfsleider/ober. Ze hadden het daar aan het einde van het vakantieseizoen (september) duidelijk 'gehad'.
Robdijkstra1 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Intiem restaurant en mooi gelegen aan het water.
Het eten was subliem en de bediening was vlot en prettig.
Een absolute aanrader.
Nicobouwman .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Restaurant vrij sfeerloos. Te weinig bediening, slechts 1 serveerster. Eten was goed. We hadden sate van kippendij en schnitzel. Ruime porties.
Wynzen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
gezellige en fijne bediening, erg vriendelijk en gastvrij personeel.
Het eten zag erheerlijk uit, smaakte prima en erg was voldoende keuze.
Mlhdejong .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
we hadden van te voren hadden aangegeven dat 1 persoon veganist is. deze maaltijd was zeer goed verzorgd. er zou wel iets minder olie kunnen worden toegevoegd. ook de "gewone" maaltijd was goed. de plek aan het water is zeer bijzonder. wij hopen nog eens terug te komen.
Busjebart .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten was goed , de bediening was vriendelijk en het decor was super om lekker naar de boten te kijken tijdens het eten , zoals elke keer als we er eten
Zuidlaren .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
De grote snitzel herinneren we ons nog goed en de leuke attente serveerster evenzo. Ook de mosterdsoep was heerlijke. Lang leve Albert Heyn en de Kuilart!
Henk.schottert .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Een goed AH-menu samengesteld uit meerdere voor- en hoofdgerechten. Het dessert was natuurlijk een streekgerecht: suikerbrood met ijs en slagroom.
Een eenvoudige uitrusting in het restaurant maar een toplocatie aan het water.