De Kuilart (It Skippershûs)

De Kuilart 1 8723 CG Koudum Nederland Kaart

Over het restaurant De Kuilart (It Skippershûs)

Gemoedelijke sfeer met een uitzicht

Je vindt restaurant It Skippershûs op vakantiepark De Kuilart. Een plek waar iedereen net een tikje vrolijker is dan normaal. Het kost de snelle en vriendelijke bediening daarom weinig moeite om voor een gemoedelijke sfeer te zorgen. Op de kaart is voor ieders smaak wel iets lekkers te vinden. Tel daar het prachtige uitzicht over het water bij op en je hebt alle ingrediënten voor een geslaagde avond!

Meer informatie over restaurant De Kuilart (It Skippershûs)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag vanaf 10:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Kuilart (It Skippershûs)

patrickpeeters .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
eten was super, 1 minpuntje er werden koude groentjes geserveerd maar of je nu met 2 was ( tafel naast ons ) of met 5 ( wij ) de portie was even groot. Toen wij hiervan een extraatje vroegen werd hierop niet gereageerd
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat een uitzicht! We hebben lekker geluncht op het terras aan de waterkant. Prachtige ligging, lekkere salade en vriendelijke bediening. Een aanrader als je van bootjes kijken houdt :)
Siegfried S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een gezellig familie restaurant op een prachtige locatie aan het water!
Goede keuken met vriendelijk personeel,
Een aanrader om heerlijk te kunnen eten.
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Uitermate vriendelijk personeel, dit verbazing wekkend het tegenovergestelde als de rest van het personeel op de camping en jachthaven.
Heerlijke uiensoep en stoofpot gegeten, werkelijk bijzonder lekker.
Jammer alleen dat de nogal jeugdige eigenaren nog geen verstand van zaken hebben hoe ze gasten, nee, hun personeel, moeten instrueren hoe ze de gasten een fijne vakantie moeten bezorgen. Prachtige locatie maar zeer slechte en onbekwame leidinggevenden.
Bonnie E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Hallo
Als we geweten hadden dat we in een lawaaiige kantine van een camping terecht kwamen waren we nooit gegaan ...we hebben op het punt gestaan om direct om te keren maar vonden dit natuurlijk erg onbeleefd.
Het eten was niet verkeerd ..Ze hebben het beste beentje voor gezet ..
Maar zeker niet aanraden aan anderen
Vrgr b everts-zeewuster
h.j.snijder .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na enig zoek werk op de AH/iens actie website naar een beschikbaar restaurant zijn we uiteindelijk uitgekomen bij " De Kuilart, It Skipperhus".
Dit bleek een goede " gok" geweest te zijn.
Ondanks dat het personeel van " De Kuilart" diezelfde avond zelf als personeelsfeest een haloween party had, zijn wij uitermate goed bediend en was het eten een aanrader!

We komen zeker nog eens terug.
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het eten was prima, wel beperkte keuze met het AH menu maar er zat genoeg lekkers tussen. De plek waar we zaten was wel krap
André D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
4 verschillende gerechten op de AH-kaarten, en alle 4 waren ze verrukkelijk lekker. Smaak was heerlijk, alles goed gaat, maar niet overcooked dus droog en taai. Hoeveelheid was prima, ook van de bijgerechten. Bediening was positief aanwezig; gezellig en behulpzaam. Jammer dat er niet meer gasten waren om van dit alles te genieten.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Als het in de zomer wat drukker is dan zal het er wel gezellig zijn ,nu, eind september waren er nog 4 gasten en dat is vrij ongezellig.De bediening was aardig en de muziek o.k.
patrickpeeters .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Verschillende malen reeds gegeten in dit restaurant, de laatste maal via AH diner bon. Steeds heel lekkere fijne gerechten. Bediening zeer goed. Of je nu spare ribs, kabeljouw of fries suikerbrood eet, alles is zeer aan te raden. De winter komt aan maar wij kijken uit naar het nieuwe seizoen 2016
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk gegeten de tafel stond direct klaar voor 10 personen. Ik persoonlijk vond de garnalen met de mihoen heerlijk. Lekker van smaak en een flinke portie met veel garnalen. De bediening was heel goed en vriendelijk. Het uitzicht is altijd goed omdat er veel ramen zijn. De entourage is wel die je van een camping mag verwachten, het heeft geen erg luxe uitstraling, maar het is er netjes.
Misschien is het een idee om een afdeling te maken waar mensen apart kunnen eten met meer de uitstraling van een restaurant. ( gedekte tafeltjes, wijnglazen op pootjes, en dergelijke) De menukaart zag er heel goed uit en bevat voldoende gerechten.
lida.de.haan .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij zaten in een soort kantine omdat de zaal met uitzicht op het water bezet was!
Kregen toen een 2 persoonstafeltje bij de kinderspeelhoek!
Was erg rumoerig en het uitzicht was helemaal niets!
Later kwam er een 4 persoonstafel vrij,en daar zijn wij toen gaan zitten!
Daar konden wij wel wat naar buiten kijken,maar niet wat op de reclame foto"te zien was!
Het vegetarische eten was erg vet,hoewel de smaak goed was!Het andere eten was goed maar veel te veel!Het soepje vooraf was lekker,zo ook het suikerbrood!De bediening was vriendelijk,en we hebben niet lang op ons eten hoeven te wachten!
gvanegten .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het is een waar genoegen om hier te eten. Bediening is geweldig en je wordt snel geholpen. Het eten is daar altijd goed en niet duur. Voor dit arrangement was de keuze geweldig, 3 soorten soep , 4 soorten vlees en 1 keus voor vis. Het toetje was heerlijk. Kortom een geslaagde avond.
mlhdejong .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
we hadden van te voren hadden aangegeven dat 1 persoon veganist is. deze maaltijd was zeer goed verzorgd. er zou wel iets minder olie kunnen worden toegevoegd. ook de "gewone" maaltijd was goed. de plek aan het water is zeer bijzonder. wij hopen nog eens terug te komen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
De grote snitzel herinneren we ons nog goed en de leuke attente serveerster evenzo. Ook de mosterdsoep was heerlijke. Lang leve Albert Heyn en de Kuilart!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Een goed AH-menu samengesteld uit meerdere voor- en hoofdgerechten. Het dessert was natuurlijk een streekgerecht: suikerbrood met ijs en slagroom.
Een eenvoudige uitrusting in het restaurant maar een toplocatie aan het water.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
We aten hier met 6 personen waaronder 4 kinderen en namen deel aan het AH menu. Het voorgrecht, pommodori- en uiensoep was prima. In de uiensoep zat heel veel vlees. De hoofdgerechten, sate, kabeljauw en snitsel waren uitstekend en de porties waren meer dan voldoende. Kabeljauw had wat groter gemogen, de kaas over de snitsel was wat overdone en had achterwege kunnen blijven. Het nagerecht fires suikerbrood, kaneelijs en slagroom was erg royaal. Al met al een goede "gutburgerliche" maaltijd waarbij de ober misschien van het oude stempel maar toch moest weten dat als de eerste drankjes nog niet zijn gerserveerd, even moet wachten om de bestelling voor het eten op te nemen
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het eten was heerlijk. Royale porties. Het is duidelijk een familierestaurant, dus het kan er erg lawaaiig zijn.
We zaten aan het raam en hadden een fantastisch uitzicht. Al met al een geslaagde avond; we willen hier beslist nog eens naar toe als we in Friesland zijn.
h.bergsma87 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Omdat de hond mee was konden we niet in het restaurant, maar konden we of buiten of in het aangrenzende cafe zitten. De bediening is heel vriendelijk. De keuze op de kaart was beperkt. Ik had graag vis willen eten. Er was maar 1 dessert, maar dat was wel verrukkelijk.
Beste H. Bergsma,
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u heerlijk heeft gegeten.

Uit uw bericht kunnen wij opmaken dat u gebruik heeft gemaakt van de AH/IENS actie. Er stond nog geen vis op dit menu terwijl op ons gewone kaart drie vis gerechten staan. Wij hebben het AH/IENS menu in middels aangepast.Nogmaals bedankt voor de tip!
Jord W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk gegeten in it Skippershus! Er heerst een gemoedelijke sfeer mogelijk gemaakt door vakantiegangers maar zeker ook door de snelle en leuke bediening! Met een uitzicht over een aantal skutjes en het mooie watergezicht is het heerlijk genieten van een avondje uit. Vooral de carpaccio en black angus zijn aan te raden!