De Kruitmolen

Duur
Lang
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gisteravond tijdens een ritje op de motor daar, bij de bij9behorende cafetaria, een frietje met een frikadel gescoord. Eerder deze zomer daar ook al eens geweest. Weinig publiek, veel personeel, weer hetzelfde verhaal als toen, ik kom zo bij u hoor, volgende personeelslid ook, ik kom zo bij u hoor... geen idee waar ze het weer zo druk mee hadden. Weer een kleine portie frietjes gehad, frikadel ging wel. Volgende keer rij ik door. Jammer....
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zeer onprofessioneel bedienings personeel was aan het snitsel eten en trof daar een dode vlieg aan in de saus.
Hier melding van gemaakt bij serveerster zij wist dit niet op te lossen en nam mijn bord mee terug. Na vijf minuten kwam mijn bord terug met een andere serveerster en vroeg mij wat er mis was rara de vlieg was weg en het zou na het bedienen gebeurd moeten zijn want in de keuken zijn absoluut geen vliegen.
Ik vroeg om een nieuwe en kreeg het maar nu zonder salade terwijl op mijn ingeleverde bord nog redelijk salade op lag zeer apart
Voor ons nooit weer de kruitmolen jammer dit
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Samen hier gezeten voor de lunch. Ik bestelde de uitsmijter kruitmolen en mijn vriendin de geitenkaas salade. De prijs is wat het eerst opvalt. Best wel hoog.

Mijn uitsmijter werd kapot en dubbel gebakken geserveerd. De kok liet weten dat het niet mogelijk was een uitsmijter te bakken met garnituur. De bediening loste het op de de garnituur appart van de uitsmijter te laten bakken. Helaas was de kok deze keer de kaas vergeten.

De salade was prima van smaak. Wel wat grote brokken geitenkaas, het werd zo erg overheersend.

We hebben het opgegeten en afgerekend. Helaas voor ons geen tweede keer bij de kruitmolen. Prijs kwaliteit erg uit balans.
Aleid H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een dag zeilen is dit een fijne plek om neer te strijken. De pizza Canzone was heerlijk. Niet te groot en zeer goed gevuld. De wijn van prima. De spareribs maken ze zelf en zitten vol vlees. De schnitzel was lekker. De bediening was snel en attent. Het terras is gezellig, zeker met mooi weer.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Als je tussen Jirnsum en Stavoren max. 15 jachtjes tegenkomt, mag je niet verwachten dat de gehele horeca met veel enthousiasme op gasten zit te wachten. Ik leek "overgeleverd" aan de Kruitmolen. Ik zal het kort houden: heerlijke schol, gemengde salade, ratatouille en perfecte gebakken aardappelen gegeten. De service was uiterst plezierig. Wens de gasten het komend seizoen dezelfde ontvangst toe.
Avesant .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Pizza met spinazie en zalm en pizza quartro te gegeten.
Spinazie en zalm is hier heel speciaal,de quartro ruim belegd.de bodems zijn lekker en knapperig.
De drankjes zijn relatief duur en naar onze indruk aardig in prijs gestegen.
Het uitzicht op de sluis is en blijft boeien,zeker als er veel scheepvaart in het frisse kanaal is.
De inrichting is modern en smakelijk,veel glas rondom. Annex is er het cafetaria en afhaal pizza etc
In de zomerdag is het behoorlijk druk,leuk zitjes buiten.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
Na een jaartje de Kruitmolen weer eens bezocht. Vroeger kwam ik hier graag maar het was nu de laatste keer. Schnitzel smaakte niet verkeerd, maar daar hield het mee op. Bediening (jong) liep ongeïnteresseerd rond. "met salade, frites en gebakken aardappelen" stond op de menukaart. Tot mijn verbazing kwam bediening vragen of ik frites of gebakken aardappelen wilde. "Maar er staat beide op de kaart!". "U bent alleen, dus dan krijgt u één van beide. Dat doen we hier zo". Even rekenen, schnitzel inkoop € 1,50, bakje sla € 0,50, gebakken aardappelen ook niet noemenswaardig. Dan kan er dus bij € 17,50 voor een schnitzel geen frites van af? Bij zaken die voor een belangrijk deel van watersportgasten leven, is het gevoel dat men mij graag terug ziet doorslaggevend. Dit gevoel ontbrak totaal.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Afgemeerd bij De Kruitmolen en op terras lekkere schnitzel (pittig met kaas en groenteprutje) gegeten. Groente was magertjes (alleen bakje gemengde sla). De gebakken aardappeltjes waren lekker. Bij het afrekenen (pinnen) hing een bord dat er ook sliptongetjes waren. Daar had bediening niets van gezegd. Toen ik er iets over zei, had ik een iets vriendelijke reactie gehad dan "komt u morgen toch terug".
Palm .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Wij hebben er 1 Aug. 2012 gegeten, vis en pizza (helaas koud en weinig smaak) De sfeer was er absoluut niet oké.
De eigenaresse hielp ons en was niet vriendelijk.
Toen wij de bon kregen stond er koffie op die wij niet gehad hebben!
De reactie erop was bijna overspannen.
Het leek wel of ze gewoon extra geld wilden hebben.
Het gaat niet goed met dit restaurant hoorden wij al, maar om nu zo met de klanten om te gaan lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.
Helaas voor de mede eigenaar zijn ze echt weer een klant kwijt!
Puur door de reactie van de eigenaresse!