De Kruik

Kaaistraat 7 4401 CH Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant De Kruik

DE KRUIK, HET GEZELLIGSTE EET EN FEEST CAFÉ IN HET PRACHTIGE YERSEKE

Bij Café-Restaurant de Kruik is goed toeven. Ons terras, het grootste van Yerseke, ligt bijna de gehele dag in de zon. Ons gezellig groot zonneterras aan de achterzijde biedt plaats aan 120 mensen. Aan de kleintjes word ook gedacht, daarvoor hebben we een speeltoestel en kleine kindergerechten.
Wij organiseren ook regelmatig een gezellig feestje en ook groepen zijn zeker welkom.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Kruik

Ma t/m vrijdag: 11.00 t/m 3.00. Keuken is geopend van 11.30 t/m 21.00
Za en zo: 10.00 t/m 3.00. Keuken is geopend van 11.30 t/m 21.00

6,6

Jouw recensie over het restaurant De Kruik

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Bij binnenkomst wisten ze al niet dat we gereserveerd hadden. Hebben meer dan een uur op ons eten moeten wachten, biefstuk was zeer taai, friet erg slap, kortom zeer matig. Bij het afrekenen konden we niet met de restaurant cadeaubon betalen, wisten niet wat het was!
Micha R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wel eens betere mosselen gegeten, veel kapot en te droog, friet was prima, aardige bediening