De Kroontjes

Dorpsstraat 233 1796 CD De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant De Kroontjes

Voor de kleine en grote eter

Het grootste waddeneiland wordt opgesierd door de Kroontjes. Hier worden streekproducten van Texel geserveerd met een twist, zoals de haring in nori. De keuze om meerdere gerechtjes per gang te bestellen is niet alleen leuk, maar ook tegen verspilling. Geef je een (bruiloft)feest? Dan ook halen ze alles uit de kast om jou een heerlijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Kroontjes

Stopt bijna voor de deur (150 meter)
  • Kom je met de auto?

Vrijdag
Zaterdag en Zondag

Amusters M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Prima gegeten in een gezellig restaurant. goede visspies met krokant gefrituurde gambas en (volgens mijn tafelgenote) een heerlijke hangop.
Aanrader, mede door de prettige ontvangst
robtexel65 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
heerlijk gegeten, en genoten van het paasdiner, prachtige boullion heerlijke biefstuk met diverse groenten, en tot slot verrassende hangop yoghurt origineel gepresenteerd, kortweg super !!
GeHe .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Prima gegeten vier gangen vis menu met bij passende wijn als voorgerecht sushi alles vers gemaakt.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar .