De Kroontjes

Dorpsstraat 233 1796 CD De Koog Nederland Kaart

Over het restaurant De Kroontjes

Voor de kleine en grote eter

Het grootste waddeneiland wordt opgesierd door de Kroontjes. Hier worden streekproducten van Texel geserveerd met een twist, zoals de haring in nori. De keuze om meerdere gerechtjes per gang te bestellen is niet alleen leuk, maar ook tegen verspilling. Geef je een (bruiloft)feest? Dan ook halen ze alles uit de kast om jou een heerlijke avond te bezorgen.

Meer informatie over restaurant De Kroontjes

Stopt bijna voor de deur (150 meter)
  • Kom je met de auto?

9,1
9,2
Jacky V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Lieve mensen en uitstekend eten.Gastvrij voor mens en dier.Je kunt binnen en buiten fijn zitten.De kinderen vermaken zich prima in de speeltuin.Daarna gezellig aan de bar en voor de liefhebbers een potje poolen of darten.Een aanrader! Hier komen wij nog vele keren.Bedankt! Jos robbie en jac.
johan-stephanie .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Meerdere malen heerlijk gegeten! Een ontzettend goede service, zelfs toen de keuken eigenlijk gesloten was en we eigenlijk iets wilden eten konden we alsnog onze keuze doorgeven en werd er alsnog een heerlijk diner geserveerd! Het eten is er uitstekend, de service uitmuntend en daarnaast is er een goede sfeer en is de prijs/kwaliteit ook prima! Wij gaan er zeker weer eens terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Verleid door de Iens recensies kwamen we hier eten. Toen we het weggetje naar dit restaurant inliepen waren we even bezorgd: o nee, een vakantieparkrestaurant, dat kan nooit veel goeds betekenen!
Maar niets bleek minder waar. Gastvrije ontvangst, heerlijk eten waar kokspassie vanaf druipt en geweldig mooie presentatie. Hier komen we zeker nog eens terug!
kayade .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
afgelopen zondag overheerlijk gegeten bij Gerda en Ronald een mixedgrill en een sate menu en een heerlijk nagerecht met een goed sfeer was het geweldig helemaal TOP bedankt Gerda en Ronald
Hereboer .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Op koninginnedag zijn we uit eten geweest bij restaurant "De Kroontjes" In een gezellig restaurant met een vriendelijke gastvrouw.Het eten wat er geserveerd werd was helemaal afgestemd op de inhuldiging van de nieuwe koning.Als toe was er After Trix.Heel gezellig was de sfeer met veel oranje in de zaak.Zeker gaan we daar nog meer proeven wat de kok heeft bereid.Prima!
Amusters M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Prima gegeten in een gezellig restaurant. goede visspies met krokant gefrituurde gambas en (volgens mijn tafelgenote) een heerlijke hangop.
Aanrader, mede door de prettige ontvangst
robtexel65 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
heerlijk gegeten, en genoten van het paasdiner, prachtige boullion heerlijke biefstuk met diverse groenten, en tot slot verrassende hangop yoghurt origineel gepresenteerd, kortweg super !!
GeHe .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Prima gegeten vier gangen vis menu met bij passende wijn als voorgerecht sushi alles vers gemaakt.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar .