De Kroonprins

- Lunch vanaf 10:30
- Diner vanaf 17:00

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hebben hier tijdens een dagje Amsterdam wat gegeten.
Op zicht een prima lunch gehad maar het was deze dag TE druk het personeel kon het allemaal niet aan. Mensen liepen zelfs van het terras weg. Geen enkele vorm van management. Lang wachten op het eten en de lokatie was matig.

Over het eten heb ik niet veel te klagen dat was in orde!
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Waren hier met de personeelsvereniging als onderdeel van een arrangement. Het verwachtingspatroon wat je bij zo'n keuzemenu hebt werd waargemaakt. Het was simpel en massa, jammer dat men toch niet iets van creativiteit op zo'n menu loslaat. Restaurant bestaat uit verschillende ruimtes. Weinig sfeer. Bediening aardig maar routineus.
Pierre_V .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Was hier vorige week met vrouw, kinderen en schoonouders. Gezellig oud Hollands restaurant met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Had zelf een Ribeye steak die uitstekend te noemen was. De bijbehorende groenten en patat waren ook van zeer goede kwaliteit. Mijn vouw had een Tilapia fillet en was hier ook erg over te spreken. De kinderen hadden beiden een halve kip menu, de schoonouders een schnitzel en een vakenshaas. Alles van zeer goede kwaliteit en met voldoende friet en groenten. De soepen vooraf waren tomaten-, champigon- en erwtensoep, waarbij vooral mijn schoonmoeder wel zeer te spreken was over de erwtenoep. Alles bij elkaar absoluut een aanrader en wij komen dan ook zeker terug!
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
We hadden hier met een gezelschap van 20 personen een menu. Menu bestond uit de keuzes : tomatensoep, kippensoep en champignonsoep ( allen zeer smaakloos en met name de champignonsoep was een dikke brij) daarna varkenshaas, biefstuk en zeebaars ( de biefstuk was net zo bruin van binnen als van buiten, de varkenshaas was gortdroog, vis was goed) de groenten waren slap , blik of diepvries en koud, de geballen aardappelbolletjes dreven in het vet. De overdadige patat was goed. Als dessert kregen we een bordje met twee weggesmolten bolletjes ijs, slagroom en een lepel blikfruit. De opstelling van de tafels was de tafels van 4 personen in rijen van twee zodat je met je rug naar de anderen zat. Hier kon ook niets aan veranderen. Dit was zo'n enorme teleurstelling bij elkaar genomen dat ik dit restaurant voor gezelschappen met een menu echt zal afraden. Ik weet niet wat het ala carte doet, het zag er in ieder geval wel gezelliger uit met ronde tafels in de voorkant van het restaurant. Wij zaten in een zaaltje erachter.
Wc's waren vies en liepen slecht door