De Kroonprins

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Kroonprins

Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Na met 25 collega’s in groepen door het centrum een stadsganzebord te hebben gelopen werd het evenement afgerond met een etentje in de Kroonprins. Keuze in bier is prima, aparte ruimte gezellig. Kwaliteit eten is alleen volstrekt onvoldoende.. Een beetje thuiskok/eetcafé doet dit beter! Champignonsoep bevat nauwelijks champignons. Varkenshaas lijkt (onvoldoende) opgewarmd overgoten met een non-descripte saus. Salade met nauwelijks dressing en met weinig anders dan slablaadjes en julienne gesneden groente. Frites zijn redelijk. Koffie is gelukkig prima. Bediening probeert er het beste van te maken en is zeker vriendelijk. Merkwaardig voor een restaurant dat samen met café de Groote Swaen een geheel vormt met het daartussen gesitueerde Prins Hendrik hotel. Kortom: een bijzonder teleurstellende ervaring!
Hester J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het personeel is vriendelijk, maar de opmerkingen gaan soms net iets te ver. Restaurant is gemoedelijk. De patat is goed. En dan houdt het verder op. Biefstuk, misschien opzettelijk, te veel zout gebruikt en doorbakken. Was niet vers, smaakte en rook ook vreemd. Maar laten staan. De krieltjes ongaar. De pasta oer zout. En het dessert: goedkoop ijs, waterige slagroom en tova sausje. Andere desserts: bavarois van de rol bij de Sligro. Geen tweede keer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hebben hier tijdens een dagje Amsterdam wat gegeten.
Op zicht een prima lunch gehad maar het was deze dag TE druk het personeel kon het allemaal niet aan. Mensen liepen zelfs van het terras weg. Geen enkele vorm van management. Lang wachten op het eten en de lokatie was matig.

Over het eten heb ik niet veel te klagen dat was in orde!
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Waren hier met de personeelsvereniging als onderdeel van een arrangement. Het verwachtingspatroon wat je bij zo'n keuzemenu hebt werd waargemaakt. Het was simpel en massa, jammer dat men toch niet iets van creativiteit op zo'n menu loslaat. Restaurant bestaat uit verschillende ruimtes. Weinig sfeer. Bediening aardig maar routineus.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
We hadden hier met een gezelschap van 20 personen een menu. Menu bestond uit de keuzes : tomatensoep, kippensoep en champignonsoep ( allen zeer smaakloos en met name de champignonsoep was een dikke brij) daarna varkenshaas, biefstuk en zeebaars ( de biefstuk was net zo bruin van binnen als van buiten, de varkenshaas was gortdroog, vis was goed) de groenten waren slap , blik of diepvries en koud, de geballen aardappelbolletjes dreven in het vet. De overdadige patat was goed. Als dessert kregen we een bordje met twee weggesmolten bolletjes ijs, slagroom en een lepel blikfruit. De opstelling van de tafels was de tafels van 4 personen in rijen van twee zodat je met je rug naar de anderen zat. Hier kon ook niets aan veranderen. Dit was zo'n enorme teleurstelling bij elkaar genomen dat ik dit restaurant voor gezelschappen met een menu echt zal afraden. Ik weet niet wat het ala carte doet, het zag er in ieder geval wel gezelliger uit met ronde tafels in de voorkant van het restaurant. Wij zaten in een zaaltje erachter.
Wc's waren vies en liepen slecht door