De Kroon

Markt 11 6591 BZ Gennep Nederland Kaart

Over het restaurant De Kroon

Brasserie de Kroon is prachtig gelegen aan rivier de Gulp in het Limburgse dorpje Gulpen. In de brasserie kun je kiezen uit een reguliere menukaart of een wildkaart en ook is er, zoals een Limburgse brasserie betaamt, een speciale kaart voor gebak en wafels. De kaart is bourgondisch, vol van gerookte vis, garnalenkroketjes en stoofpotjes, maar er zijn ook tapas en diverse buffetten. Van alle markten thuis hier in Gulpen, en de ontvangst is allerhartelijkst.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Kroon

• : Parkeren in de buurt

Maandag tot en met zondag 11:00 - 23:00

• Bar , Engels gesproken , Terras
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Traditioneel, Hollands : Dat is de eerste indruk van dit hotel / restaurant. Het was niet onze eerste keuze maar na de wandeling van het Pieterpad, wilden we graag snel wat gaan eten. Eten is prima voor de prijs. Eenvoudige kaart, maar passend voor het restaurant en asperges aan de kaart toegevoegd vanwege seizoen. Zeer nette en aardige bediening.
Dineerfan .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een schattig en romantisch familiehotel dat met zorg wordt gerund. Het diner was gevarieerd en goed bereid: carpaccio, varkensrack, kaasplankje en sinaasappel hangop (!). En, klein genoegen, ouderwets goed gebakken patat!
stuur2 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Ouderwetse degelijkheid op het prachtige centrale plein in het stadje Gennep. De bediening is zeer vriendelijk, adequaat en oprecht dienstverlenend. Een degelijk Hollands menu zonder fratsen. Wat je ziet is wat je krijgt. Uitstekende huiswijn en nette prijzen.