De Kroon

Markt 11 6591 BZ Gennep Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kroon

Marika V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Traditioneel, Hollands : Dat is de eerste indruk van dit hotel / restaurant. Het was niet onze eerste keuze maar na de wandeling van het Pieterpad, wilden we graag snel wat gaan eten. Eten is prima voor de prijs. Eenvoudige kaart, maar passend voor het restaurant en asperges aan de kaart toegevoegd vanwege seizoen. Zeer nette en aardige bediening.
Dineerfan .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een schattig en romantisch familiehotel dat met zorg wordt gerund. Het diner was gevarieerd en goed bereid: carpaccio, varkensrack, kaasplankje en sinaasappel hangop (!). En, klein genoegen, ouderwets goed gebakken patat!
Stuur2 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Ouderwetse degelijkheid op het prachtige centrale plein in het stadje Gennep. De bediening is zeer vriendelijk, adequaat en oprecht dienstverlenend. Een degelijk Hollands menu zonder fratsen. Wat je ziet is wat je krijgt. Uitstekende huiswijn en nette prijzen.