De Kroon Wine & Dine

Meer informatie over restaurant De Kroon Wine & Dine

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Douffet123 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Onlangs op een zonnige zomeravond buiten op het terras gegeten.
Van de nieuwe kok,was absoluut niets te merken!!

Mijn vrouw en ik hadden allebei een ander voorgerecht,alsook een verschillend hoofdgerecht.
Alle 4 de gerechten waren ronduit slecht.
Alleen de (Chileense) wijn was prima.

Zonde van het geld.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Als verjaardagscadeau aan mijn partner heb ik haar meegenomen naar de kroon wine & dine. We hebben op zich lekker gegeten, alleen de prijs kwaliteit verhouding vind ik slecht. De uitstraling doet je veel goeds beloven. Het hoofdgerecht was lauw, en we hadden dorst toen we naar huis gingen. De gerechten klopten niet helemaal met wat op de menukaart was weergegeven. Bij het kaasplankje miste de druiven en bij een ander gerecht de spekjes.

Dit is jammer!
Juhroen74 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Heerlijk gegeten. 4 gangen surprise menu, waarbij je vooraf aan kunt geven wat je echt niet lust of allergisch voor bent. Kwaliteit eten was erg goed, maar de tijd tussen de gangen was (te) lang. Bediening vriendelijk maar niet echt goed (drankjes vergeten). Al met al leuke avond gehad.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
we zijn hier wezen eten op onze 24 jarige trouwdag, en wisten totaal niet wat we konden verwachten.
we hadden een tafel binnen geboekt, maar door het heerlijke weer, hebben wij buiten gezeten,
we hadden een 4 gangen diner met een wijn arrangement.
nadat ze ons de wijnkaart lieten zien, vroeg men ons van wat voor wijnen we hielden, licht, zoet, droog, etc.
wij hebben de keus van de wijnen aan hun overgelaten, en dat was een prima keus, mijn man had een glas wijn die hij echt niet lekker vond, en hier deden ze niet moeilijk om, en hij kreeg een wijn die hij beter vond smaken.
het eten was verukkelijk, en de tijd tot het volgende gerecht was perfect.
ze hebben geen grote kaart, maar er zit voor ieder wel iets bij, ook werdt er steeds verteld wat er geserveerd was en wat voor wijn, waar de wijn vandaan kwam
ondanks dat alles heel chique klonk en heel luxe uitzag, hebben wij een hele ontspannen avond gehad, die op deze dag niet beter had kunnen eindigen, en wij zullen hier zeker nog eens een tafel reserveren.
onze complimenten
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Afgelopen vrijdag en zaterdag bij De Kroon gedineerd en dus op basis van de twee bezoeken een redelijk onderbouwd oordeel kunnen opbouwen. Voor wat betreft het eten ( en drinken) kan ik stellen dat kwaliteit, opmaak een gevarieerdheid ruim voldoende zijn met een compliment aan de bescheiden maar met prima wijnen aanwezige selectie. De op de eerste avond geserveerde kogelbiefstuk had echter wel wat malser mogen zijn.
Het decor van de zaak is zowel van binnen als voor wat betreft het terras prima in orde. Niet te groot, voldoende afstand tussen de tafels en mooi strak en toch sfeervol. Rest me dan nog iets te zeggen over de bediening , service en vooral organisatie van het geheel. Dat onderdeel kent best wat verbeterpunten. Zoals toch het advies aan de klanten simpel te vragen hoe men zaken als een biefstuk e.d. geserveerd wenst te hebben. Dat voorkomt te terug sturen van gerechten naar de keuken. Verder was de wachttijd op de bestelde gerechten echt aan te fors te hoge kant!! Duidelijk werd dat de capaciteit van de keuken niet goed is afgestemd op het geheel van bestelde maaltijden. Dus op die punten is er werk aan de winkel voor het restaurant. We komen over een half jaar weer terug om te bezien wat men er dan aan gedaan heeft.

Wim Niemans