De Kromsteert

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
W V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Prima eten in gezellige en warme ambiance. Goede samenstelling van de gerechten zodat de smaken van de gerechten goed tot hun recht komen. Met ook voldoende persoonlijke aandacht. Echt een aanrader.
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Een echt fantastische en creatieve keuken! Het eten wordt hier niet gewoon op tafel gezet maar met leuke en lekkere hapjes tot één culinair feest gemaakt. Alles klopt daar. Zelden zo goed en gezellig gegeten.
Met stip in mijn top3!
Lammie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanavond weer heerlijk gegeten in 1 van onze favoriete restaurants. We komen hier al ongeveer 25 jaar ieder jaar een keer eten en vanavond waren onze kinderen er voor het eerst ook bij. Ook zij vonden het heel erg lekker en volgend jaar komen we zeker weer met ons vieren!
Proefster99999 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Gisteravond hier gegeten, op aanraden van bekenden. Gekozen voor het verrassingsmenu. Alle gerechten en gerechtjes waren heerlijk van smaak, aantrekkelijk gepresenteerd en in balans met elkaar. De huiswijn (Salentein) was perfect. We hebben heerlijk zitten tafelen, mede door de heel prettige ontvangst en bediening, en voelden ons geweldig verwend. Welbestede euro's! Normaal kijken we naar recensies voordat we ergens gaan eten, maar nu belandden we onverwacht bij de Kromsteert. Bij het doorlezen van de recensies (naderhand dus) kunnen wij de negatieve absoluut niet rijmen met onze ervaring. De kwaliteit van de keuken was zodanig goed en consistent gedurende de hele maaltijd dat wij er alle vertrouwen in hebben een volgende keer hier op te kunnen rekenen. Dus: tot ziens Kromsteert!
Brandine .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hebben zoals een paar keer al, weer heerlijk gegeten. Wij hadden het verrassingsmenu, mijn man had vlees en ik zelf had vis, zo lekker en door de prettige bediening een zeer geslaagde culinaire avond!!
JohannisG .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Mijn vriendin en ik vinden het heerlijk om meerdere keren per jaar romantisch te dineren bij de Kromsteert. Het verrassingsmenu heeft onze voorkeur. Zo werden we afgelopen zondag wederom gastvrij ontvangen en hebben we van iedere gang genoten!
ArjanDeZeeuw .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was met 8 gangen voortreffelijk. Een vriendelijk en gastvrij welkom met ontspannen sfeer.
Zeker een * waardig
We bevelen dit restaurant uit Nunspeet bij een ieder aan.

Edith en Arjan de Zeeuw
Elvis77 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We komen hier al 20 jaar lang een paar keer per jaar eten en het is altijd weer voortreffelijk!!
Netjes en correct personeel en je hoeft tussen de gangen door niet te lang te wachten.
En door de jaren heen wordt regelmatig het interieur opgefrist en de menukaart.
Het verassingsmenu was weer een topper zaterdagavond, Ga zo door, misschien een Michelinster in de toekomst?
Fijnproever_hwk .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wij zijn regelmatige bezoekers van Gasterij de Kromsteert en het is elke keer weer een feestje! Gisteren weer genoten van het verrassingsmenu en verrast werden we! De borden zien er prachtig uit, de gerechten zijn met zorg en aandacht uitgekozen en bereid en alle zeer smakelijk! Ook de bediening is vakkundig, uiterst vriendelijk en heel attent en erop gespitst je, in een sfeervolle ambiance, een super avond te laten beleven. Wij hoefden alleen maar te genieten van de stroom met amuses en gerechten die uit de keuken tevoorschijn getoverd werden. Heerlijk! Met recht een topper in Nunspeet!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het eten was heerlijk en hey was een gezellig restaurant. Het grote minpunt vond ik dat er maar liefst 4 gastvrouwen zich ontfermden over onze tafel. Er is ongeveer 25 keer gevraagd of we nog wat wilden drinken het werd irritant op een gegeven moment want onze gesprekken werden steeds onderbroken. Daarnaast werden onze borden veel te snel weg gehaald zelfs als ze nog niet leeg waren, niet prettig.
Beste Annemarie,

Allereerst hartelijk dank voor het complimenten en onze aandachtspunten.
Voor ons is het belangrijk dat onze gasten op een avond niets te kort komen, maar het is absoluut niet de bedoeling dat dit als vervelend wordt ervaren. Wij zullen hier dan ook zeker aandacht aanbesteden.

Graag hopen we u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Marlies1967 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met mijn man naar Gasterij de Kromsteerd geweest. Bij binnenkomen wordt je welkom geheten door de eigenaresse en naar je tafel gebracht. Van de kaart het verrassingsmenu gekozen. Heerlijk gegeten met kleine hapjes vooraf en een heerlijk stuk vis als hoofdgerecht. Wat precies moet u zelf maar gaan ervaren. Al met al een zeer geslaagde avond met vriendelijk personeel en heerlijk eten. We komen zeker weer!!!
Jw S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Uitgenodigd door familie en benieuwd wat ons te wachten stond naar aanleiding van alle geweldige recencies. Was het één grote teleurstelling. Opdringerige bediening, moeilijk doen over simpele uitzondering. Temperatuur van 26 graden in een simpel decor. Eten bijzonder matig en eenvoudig. Wat te denken om te beginnen met kip kerry en een sandwich van zalm , dan vette meerval op te gare pasta, taaie biefstuk, is nou niet echt culinair te noemen., mij zien ze hier niet meer terug.
Beste Willy,

Wat vervelend om te lezen dat het diner niet naar uw verwachting was.
Wij zullen uw kritische punten zeker meenemen en er aandacht aan besteden.
Echter was het voor ons prettig geweest als wij hier tijdens uw diner op gewezen werden, zodat wij direct actie konden ondernemen.
Voor ons is het namelijk erg belangrijk dat elke gast geniet van het diner en op zo`n avond niets te kort komt.

Hopelijk mogen wij u toch nog eens in ons restaurant ontvangen.

Sjaakvw .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Een paar weken geleden bij De Kromsteert gegeten en we hebben het er nog steeds over. Zelden zo slecht gegeten voor zoveel geld. Een surprisemenu met aardappelsalade (uit een bakje) met een plakje fricandeau; een soep van bospaddenstoelen zonder ook maar een snipper paddenstoel; bleke garnalen in mosterdsaus met rijst, om maar drie van de dieptepunten van dit menu te noemen. We wilden graag een bijpassende wijn, maar de serveerster wist niet wat het eten ging worden. Nadat ze het aan de kok gevraagd had en witte wijn werd aanbevolen, was haar vervolgvraag: droog of zoet? Alles bij elkaar een trieste ervaring voor een prijs waavoor je in een sterrentent had kunnen eten.
Beste Sjaak,

Erg vervelend om te lezen dat het diner niet naar uw verwachting is geweest.
Voor ons is het belangrijk dat elke gast geniet van ons menu welke bereid wordt met verse producten. Het was voor ons prettig geweest als wij op de hoogte waren gebracht dat het niet naar wens was, zodat wij direct naar een oplossing hadden kunnen kijken.
Wij vinden het belangrijk om kritisch te blijven en nemen uw genoemde aandachtspunten graag mee.

We hopen u wellicht in de toekomst toch nog eens te mogen ontvangen.

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wij hebben met zes personen gezellig en heerlijk gegeten. Allen hebben gekozen voor het verrassingsmenu, waarbij je kon aangeven of het hoofdbestanddeel (geheel of gedeeltelijk) vis of vlees zou zijn. Het was voortreffelijk, met tussendoor verschillende amuses, hebben wij de avond op een aangename, plezierige en smaakvolle wijze met elkaar doorgebracht. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het was een genot. Een zeer vriendelijke ontvangst, geen opdringerig gedoe met voor extra drankjes en een groot aantal zeer smakelijke gangen. Individuele gangen waren klein en de tijd tussen de gangen was prima getimed. We hadden de vis variant van het verrassingsmenu. Alles was uitstekend klaargemaakt en een lust voor het oog. Er werd altijd bij verteld wat het was, maar ik ben het ondertussen vergeten. We vertrokken voldaan en ik kom hier zeker nog eens terug.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Gelokt door alle positieve recensies hebben wij hier tijdens een weekendje Nunspeet gegeten. Vanaf de reservering al een positief gevoel door de vriendelijkheid van de gastvrouw. Wij kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu met 2 amuses, waarbij je ook nog inspraak hebt over de keuze tussen vlees of vis als hoofdgerecht. Wij zijn inderdaad de hele avond verwend met mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten, waarbij de (rust)tijd tussen de verschillende gangen perfect was. De huiswijn, toch een visitekaartje, was een heerlijke Elevado (malbec-merlot) uit Argentinië. Het was die avond toch wel redelijk warm in het restaurant en na de 3e gang hebben wij gevraagd om buiten het diner te mogen voortzetten. Geen enkel probleem en binnen 5 minuten was er onder de overkapping een tafel gedekt. Super service, net als de karaf kraanwater die je hier krijgt i.p.v. dure flessen water.
De prijs-kwaliteit verhouding is perfect en wij kunnen iedereen dit restaurant van harte aanbevelen. Als wij ooit weer eens in de buurt komen, zullen wij de Kromsteert zeker opnieuw gaan bezoeken.
Corgi .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
7juni 2015 gegeten bij de kromsteert.
de ontvangst bij binnenkomst is prima.
zonder afspraak geen probleem men wordt zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw en je kan nog kiezen welke tafel je kan zitten.
het interieur is gezellig en strak in de verf en schoon.
Na het bestuderen van de menukaart en na advies het verrassings menu gekozen.
het enige wat je moet aangeven of het hoofdgerecht uit vlees of vis moet bestaan.
het is een 7 gangen menu en de gerechten zijn op elkaar afgestemd.
bij elk gerecht wordt uit gelegd waar de gerechten uit bestaan.
Het eten is heerlijk en ondanks ik een grote eter ben meer dan genoeg.
Als ik in nunspeet ben ga ik zeker nog een keer eten bij de krulsteert het is het meer dan waardt om er naar toe tegaan.
zeker de kwaliteit van het eten ten opzichte van de prijs.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
We hebben in Mei weer genoten van het heerlijke proeferij menu. De Kromsteert is een must voor ons als we in de buurt zijn. Mijn vrouw vind het het beste restaurant in Nederland. Tot de volgende keer.

Wim en Bianca
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
We hebben hier met onze gehandicapte zoon gegeten. Direct werd ruimte gemaakt voor zijn rolstoel. Vooraf een heerlijke preisoep vanuit een kannetje geserveerd. Voldoende voor bijna twee borden van dit heerlijke vocht. Eendenborst en varkenshaas als hoofdgerecht. Prima klaargemaakt en heerlijk mals. Echte ouderwetse rabarbermoes was deel van het garnituur. Lekker, die smaak van vroeger! Men raadde ons de rode huiswijn aan bij de eendenborst en dat was een prima keuze. Een mooi, volle Argentijn. En dat voor de huiswijn! Vriendelijke bediening en een gezellig restaurant.
Foodlover22 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Geweldig restaurant! Een verzorgde oprijlaan naar de privé parkeerplaats. Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Het restaurant ziet er knus en sfeervol uit.
Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Je denkt dat je 5 gangen krijgt, maar tussendoor krijg je ook nog eens heerlijke broodjes, spooms en amuses.
Dat heb ik voor ruim €40 nog niet elders gezien.
De gerechten waren heerlijk. En echt elke keer een verrassing.
Mochten wij weer in Nunspeet komen, komen we zeker hier terug.
Bedankt voor de gastvrijheid en de goede service Brand, Jacqueline en ook Sven.