De Kromme Kade

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 22:30
7,2
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een poosje terug gegeten met een gezelschap van 5 personen. Na lange tijd hier weer eens geweest en dit is een plek waar wij zeker terug komen. Als zij een kidscorner maken dan is het ook fijn voor de stellen die geen kinderen hebben interessant om hier vaker te eten.
Bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Zin een pannenkoek en wilde niet ver buiten Woerden. Dus even googlen. En ja hoor het pannenkoekenhuis op de Kromwijkerkade is wederom overgenomen. Even wat recensies opgezocht (waren positief) en hups erheen met de kids. Het was lekker ! Heerlijke half zoete en half hartige pannenkoek, die ik kon invullen naar eigen wens. Vriendelijke bediening en ach een best leuke omgeving voor een pannenkoekenrestaurantje en nog best druk ook. Hoop voor de eigenaren dat ze even wat tijd gaan steken in marketing. Flyers, acties zodat mensen weten dat ze nog bestaan en....dat je er dus heerlijk kunt eten ! Wij gaan terug :-)
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Na de zoveelste wissel van eigenaar nu een echtpaar dat er in ieder geval met veel enthousiasme een feestje van probeert te maken. De pannekoek met asperges was net niet helemaal gaar maar de pannekoek voor Jr en mijn hamburger erg smaakvol.. We durven weer voorzichtig te komen. Heerlijk een oudig terras voor in de warme middagzon..