De Kromme Hoek

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 21:30

Leonard William D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk kwalitatief eten tegen een eerlijke prijs in een fijn knus restaurant met een mooi groot terras. Het personeel is super vriendelijk en je merkt dat er met plezier gewerkt wordt. Erg leuk om een keer een hapje te eten, zeker voor herhaling vatbaar!
José D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We hadden een huisje gehuurd op Landgoed Ruwinkel. Al voor het zoveelste jaar op een rij zijn we uit eten geweest bij de Kromme Hoek. Heerlijk eten en drinken tegen een betaalbare prijs. Een service met een glimlach. Deze keer van het menu Hertenbiefstuk en de dag erna het stoofpotje wild. Super lekker en goed klaargemaakt. Ook een kok die rode kool kan koken. Jammer dat we zover bij jullie restaurant vandaan wonen. Anders kwamen we vaker. De sfeer is ook op onze eetmoment ca. 12.30 uur prima. Fijn veel mensen die komen eten en wij kunnen gewoon onze hoofdmaaltijd gebruiken. Super.
Dank voor uw fijne woorden naar aanleiding van uw bezoeken namens ondergetekende en het hele team. Mocht u weer eens in de buurt zijn dan verwelkomen we u weer graag! Hartelijke groet, Melis Lansing
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Super lekker geluncht met mijn collega's alles was tot in de puntjes verzorgd .
Zeer goede bediening.
Kom hier zeker terug om nog is te eten.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
heerlijk gegeten,we hadden t wokpannetje en n varkenshaasje met echt ouderwetse stroganofsaus,het was tot in de puntjes voor ons echt super,warme borden en ook echt het eten goed warm,vriendelijke bediening en tot slot ook nog een dame blanche nou die was echt heerlijk echt n bakje warme saus die je er zelf overheen kan gieten ,in tijden niet zo lekker gegeten hier komen we zeker nog eens terug om de sate uit te proberen want die zagen we voorbij gaan en zag er ook al zo heerlijk uit,we kregen nog korting ook omdat we via landgoed ru-winkel kwamen echt super tevreden..
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Gezellig eetcafé! Hier kun je nou echt leuk, lekker en goed eten voor weinig geld. Daarbij ook een vriendelijke bediening, iets wat toch ook echt belangrijk is en waar het vaak aan ontbreekt. Hier zit hart in de zaak, dat merk je!
René P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Heerlijk gegeten met 3 personen, twee maal zeebaarsfilet en één maal slibtong. Ontvangst en bediening prima, eten uitstekend. Goede verhouding prijs/ kwaliteit. Leuke entourage, kortom een aanrader!
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Geluncht met 3 kinderen. Heerlijk broodje zalm, zelden zo lekker gegeten! De kinderen kregen ongevraagd een presentje (jojo) bij de bestelling. Prima, no nonsens!
Josdeproever .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Dit restaurant was ons aanbevolen. Eenmaal gearriveerd bleek het goed druk te zijn en konden we nog op een tafel van twee plaatsnemen. Tijdens ons verblijf is bijna alle bediening bij ons geweest en hier zit toch heel wat verschil tussen. Het stokbroodje met kruidenboter werd inderdaad zo'n beetje aangeboden maar door de eerdere recensies wist ik dat deze op de rekening kwam. Dit was overigens een heerlijk broodje met kruidenboter! Toen gelijk maar besloten om geen voorgerecht te nemen, hetgeen een gemiste kans is voor dit restaurant. Als hoofdgerecht hadden we uiteindelijk twee rib eye besteld. Eerst had mijn vriendin een piepkuiken besteld, maar deze bleek uiteindelijk uitverkocht. Dit werd netjes gemeld en toen wilde zij ook wel een Rib eye. Hierbij werd wel netjes gevraagd hoe deze gebakken moest worden. Bij de eerste opname werd dit niet gevraagd. Beiden aangegeven dat we deze medium wilden. Het eten kwam ondanks de drukte netjes op tijd, maar halverwege bleek deze Rib eye toch echt goed rare te zijn. Niet heel erg maar toch slordig. Het drinken werd twee keer bij mijn vriendin weggehaald zonder dat deze geheel op was gedronken. Dit ging zo snel dat we besloten niets te zeggen. De bijgerechten waren ok, maar in z'n geheel niet bijzonder... Wij hadden toch meer verwacht, gezien alle recensies.
Dank voor uw feedback. Helaas hebben wij naar nu blijkt bij uw bezoek niet het normale gewenste niveau bereikt dat ik nastreef. Excuses hiervoor maar dank voor het melden. Ik zou u willen vragen mij per mail te contacteren zodat ik nog e.e.a. kort toe kan lichten en u bovendien een voorstel kan doen om op korte termijn op herhaling te komen. Zo kunt u dan ervaren hoe het normaal gesproken wel hoort te gaan binnen De Kromme Hoek. Vriendelijke groet, Melis Lansing (info@dekrommehoek.nl)
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. De wrap buiten de kaart was verrukkelijk en ook de spare-ribs van mijn tafelgenoot vielen in de smaak. Leuk dat je er meer mag bestellen, maar dat is niet nodig, gezien de hoeveelheid van het eerste portie. De bediening is persoonlijk en goed. Een aanrader!
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Afgelopen maand twee keer bij de Kromme Hoek gegeten. De kwaliteit van het eten is altijd goed. Service is echter zeer slecht, een aantal voorbeelden:
- bediening weet niet dat er meerdere rode wijnen per glas worden geschonken;
- bediening 'biedt' een broodje met kruidenboter 'aan' en achteraf blijkt dit op de rekening te staan en ontkennen ze de dubbelzinnige woordkeus 'aanbieden' en weigeren dit kleine bedrag (€3,50) van de totale rekening af te halen (van bijna €100).. Oké dan maar geen fooi...
- door late reservering zou er alleen nog plek zijn in het restaurantgedeelte van 18.00 - 19.00, dus wij hebben dessert gegeten aan hoge tafel in de bar. Tijdens mijn wandeling naar toilet zag ik echter dat onze tafel niet bezet was en ook bij pinbetaling in restaurantgedeelte was tafel niet bezet. Wij waren dus voor niets naar bargedeelte gestuurd.
Aangezien er in onze regio niet veel restaurants zijn waar je voor een goede prijs lekker kan eten (want dat kan je in dit restaurant dus wel), zal ik ondanks de slechte service zeker nog vaker bij de Kromme Hoek gaan eten.
Beste Nouka, fijn te lezen dat het eten lekker was. Wat betreft je eerste 2 kritiekpunten: dit mag niet gebeuren,gaan we mee aan de slag. Punt 3: Tafel was echt gereserveerd, gasten zijn ook gekomen echter iets verlaat. Jammer dat het negatieve overheerst. Hoop je ondanks nog eens te mogen begroeten
Aneke .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Hebben hier heerlijk gegeten wij kwamen voor het eerst . bediening zeer vriendelijk, kwaliteit zeer goed, zeker voor de prijs, kunnen veel eetcafes een voorbeeld aan nemen.
Er was geen slibtong maar de volgende avond had de baas ervoor gezorgd, en ze waren overheerlijk. Gaan zeker er weer eten als we in de buurt zijn.
Aan te raden als je wilt eten in de omgeving bent.

Eter033 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Ik kom hier regelmatig eten met veel plezier. Heerlijke gerechten die goed zijn klaar gemaakt. De baas van de zaak is vaak ook aanwezig. Als er iets niet naar wens is, doet hij en/of de bediening daar niet moeilijk over.
Het decor is mooi ingericht. Ik heb geen gebrek aan entertainment ervaren, omdat ik in gezellig gezelschap was.
John N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Prima eten, eenvoudige kaart, alles netjes verzorgd, prettige bediening, interieur mag iets aan gebeuren. Zondag zat het vol vanaf 18.00uur tot 20.00uur daarna kon je een kanon afschieten, iets meer entertainment zou dus mogen!