De Kromme Dissel

Klein Zwitserlandlaan 5 6866 DS Heelsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Kromme Dissel

"
Middenin de Gelderse bossen staat restaurant De Kromme Dissel. Al sinds de jaren 70 bekroond met een Michelinster en dat is niet voor niks. In de 17e eeuwse Saksische boerderij is het puur genieten van echt eten. Weinig liflafjes op de kaart, maar hertenrug, zwezerik, tarbot en Black Angus. De vriendelijke, relaxte bediening doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen."

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Kromme Dissel

Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Weer uitsteken gegeten met veel verrassende hapjes en smaken in het menu en bij de vele 'amuses'/tussendoor gerechten. Heerlijke wijnen en goede en zorgvuldige adviezen en bediening. En dat alles in prima ambiance op het prachtige terras.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima ambiance, we hebben buiten gegeten, de bediening is klasse, attent en hartelijk, heeft verstand van zaken, heerlijk gegeten.
Dr RL T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Dit was Toveren met Eten!
Elke gang was een genot voor de ogen en de smaakpapillen. Dachten we dat het niet lekkerder kon, kwam er wéér iets bijzonders... Daarbij kwam ook nog dat één van ons glutenvrij moest en we allebei alcoholvrij zijn. Hierop werd naadloos geïmproviseerd - voor mijn partner glutenvrije alternatieven die net zo lekker waren, en voor ons beiden alcoholvrije “gin” met specerijen variërend van kardemom tot steranijs. Fantastisch!
Vriendelijke service en precies goede wachttijd tussen de gangen. Hun Michelin ster (al 47 jaar lamg) is meer dan verdiend!
M. F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Weer heerlijk gegeten net als een jaar terug. Het was een feestje. Heel verzorgd allemaal en erg lekker.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
In elk opzicht uitstekend, net als bij alle vorige bezoeken. Dat zijn geen 120 tekens, maar zo is het wel voldoende duidelijk.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Super lekkere combinaties en smaken . Elk bord is een schilderijtje . Buiten gegeten en aan de haard gezeten , heel gezellig.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben een fantastische avond gehad. Het eten was subliem en de bediening geweldig! De kleine attentie, om ons te feliciteren met ons jubileum, was heel attent! We komen graag nog een terug.
petrus M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
voor het zoveelste jaar dineren mijn vrouw en ik twee avonden in de kromme dissel en zijn elke keer weer verrast van alle combinaties. chef-kok komt persoonlijk aan tafel om uitleg te geven alsook de sommelier. wij komen graag elk jaar uit belgie hierheen, fam. maas-roolant
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Een echte ervaring. Keuken en bediening doen er alles aan om je een unieke ervaring te geven. Superservice, maar toch ongedwongen. Voor mij als zwangere werden heerlijke alcoholvrije drankjes gemaakt, werd het menu aangepast en kregen we een slabbetje mee voor de toekomstige gast. We hebben genoten.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk!! Lekker verwend te worden door een enthousiast team. Genoten!! Mooie gerechten op deze treinreis van gerechten tussen Zwitserland en Arnhem met een uitstapje via België.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
uitstekend lunchmenu met weer verrassende amuse-reis door Europa. Goed wijnarrangement want dat hoort er zeker bij. Blote billetjes in het gras als amuse was absoluut een regelrecht toppertje en zo herkenbaar als een Betuws streekgerecht.
joke.meewisse .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk diner, op een prachtige lokatie. door het mooie weer konden we buiten zitten. dat geeft nog iets extras. We hebben er van genoten.
Laurajonkers7 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We werden ontzettend in de watten gelegd met een geweldige service en heerlijk eten! Lekkere smaken waarvan we niet wisten dat ze bestonden.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuke sfeer, goed gegeten en gedronken, bijpassende wijnen waren goed uitgezocht en paste perfect bij elk gerecht. Aantal extra gerechten waren goed en zeer creatief.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij zijn hartelijk ontvangen door chefkok Tonny Berentsen en zijn crew! We hebben heerlijk gegeten in een uitstekende ambiance, met prachtige gerechten. In één woord: GENIETEN!
info104 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
TOP, sfeer,bedinging, navolging van wensen, en dan de creaties op het bord.

3 sterren waardig. Wij hebben hier bij de Kromme Dissel al vele malen in div. bezettingen westen dineren .
Voor ons is het van ongekende klassen om altijd de gasten weten te verrassen. Het hele team staat borg voor unieke belevenissen aan tafel. Betalen moet je overal, maar hier worden vergeet je de prijs maar de belevenis blijft heel lang bij je.
Met heel veel dank. Bert
Ignace V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heel lekker, vriendelijk personeel. Men heeft rekening gehouden met specifieke wensen. Doe zo verder, zeker een aanrader, wij komen zeker terug.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Fantastisch super gegeten. Top kok! Geweldige smaaksensaties in combinatie met wijnen en heerlijke ontspannen sfeer. Eenvoudige doch perfecte inrichting. Leuke professionele jonge bediening.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een heerlijk vijfgangen diner gegeten. Voortreffelijke (passende) wijnen, zelfs het brood was aangepast aan de gang. We komen zeker nog een keer terug
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer goede bediening, kundig, vriendelijk, zakelijk maar toch persoonlijk, paste zich goed aan aan de mensen aan tafel.
Heerlijk gegeten, erg content met de amuses en combi wijn-spijs.
Persoonlijk vond ik de eerste vier van de zeven gangen het lekkerst, mijn tafel genoot vond alles even lekker.

Heerlijke avond uit gehad!