De Kromme Dissel

Klein Zwitserlandlaan 5 6866 DS Heelsum Nederland Kaart

Over het restaurant De Kromme Dissel

"
Middenin de Gelderse bossen staat restaurant De Kromme Dissel. Al sinds de jaren 70 bekroond met een Michelinster en dat is niet voor niks. In de 17e eeuwse Saksische boerderij is het puur genieten van echt eten. Weinig liflafjes op de kaart, maar hertenrug, zwezerik, tarbot en Black Angus. De vriendelijke, relaxte bediening doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen."

Menuprijzen

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Kromme Dissel

Alie S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Topavond, heerlijk gegeten, heel verrassend allemaal, de ene smaakexplosie na de andere, stuk voor stuk kunstwerkjes op je bord! Leuk personeel, gezellige sfeer, aan alles wordt gedacht. We begonnen met een amuse-reis door Zuid-Amerika met 4 heel origineel bedachte gerechtjes uit Cuba, Mexico, Peru en Colombia. Daarna een zevengangendiner, werkelijk fantastisch!
e.m.van.weel V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het was weer een traktatie met veel verrassende gerechten en smaken. Het tempo was precies goed. En voor wat je dan krijgt is de prijs heel acceptabel.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wij zijn toch wel wat gewend, maar we waren echt een avond uit. Een hoog verrassingselement qua eten en een heerlijk wijnarrangement. Het personeel was echt heel erg aardig en attent. Jammer dat het voor ons zo ver weg is. We hebben genoten!
conny V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wij hebben weer genoten bij de kromme dissel
Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Heerlijke wijnen
We komen zeker terug
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Samen met onze dochter en schoonzoon uitmuntend gegeten.
Altijd weer verrassend en kwalitatief zeer goed, kortom van een geweldige tongstrelende avond genoten.
Peter en Riet van Ojik.
Daan F.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Kromme Dissel presteert het om altijd goed te blijven en vooral te verrassen. Het was een feest qua smaken, service en vriendelijkheid. Beslist een herhaling waard!
E.J. S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij vinden het een zeer goed restaurant. Het eten was (weer) heerlijk en er wordt aandacht besteed aan de eigen wensen en behoeften. Bij wachttijd heb ik niets ingevuld, omdat wij het prettig vinden als we rustig kunnen eten en niet alles achter elkaar naar binnen hoeven te werken.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
keurig ontvangen fijne tafel voor ons alleen
chef aan tafel om wensen enz te bespreken(waar vind je dat nog )
extratjes gekregen en mooie wijnen gedronken
top avond !
S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ontzettende fijne avond gehad. Heerlijk gegeten en gedronken, bijzondere smaken en combinaties. Prettige bediening.
Maar het blijft wel erg prijzig, zelfs voor deze kwaliteit wat betreft eten en drinken.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Weer een mooi avondvullend programma van 5 gangen en een wijnarrangement. Deze keer de amuse reis door Zuid Amerika. Origineel en heerlijk.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
fantasierijke smaken en combinaties / het geheel was voor ons een feestje
de bediening is uitstekend / prettige aandacht
g B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
zeer gastvrij! Amuses met heel veel zorg bereid en origineel gepresenteerd. Volgende gangen laten verrassen door de chef, elk gerecht even smaakvol. Gerechten hadden m.i. iets groter gemogen, zo lekker was het! De hele avond was een culinaire belevenis.
van Houwelingen E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was weer heerlijk we hebben genoten van de heerlijke gerechtjes de lekkere wijnen. Fijne bediening, leuk gesprek en aardige attentie. Tot de volgende keer!
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijke avond, goede wijnen bij mooi gemaakte schilderijen van gerechtjes
Frida B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het diner was uitstene.We zullen hier zeker terugkomen.
Co D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Geweldig genoten, prachtige ervaring. Verrassende gerechten en mooie bijpassende wijnen. Zeer lekkere creaties, met een smaakvolle afwerking.
F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. 'Op reis door Latijns Amerika' een vondst. Geweldig wijnarrangement en attente, deskundige medewerkers. Goed ook dat Tonny Berendsen uitleg kwam geven en achteraf vroeg wat we ervan gevonden hadden. Echt gastheerschap. En dat je ook gewoon 'kraanwater'kunt krijgen; niet verplicht tot duur 'mineraalwater', wat volgens ons ook helemaal geen meerwaarde biedt, we hebben in Nederland uitstekend 'kraanwater'. Verbaast ons niets dat jullie al zo lang een Michelinster hebben. Chapeau! Houd vol! Wij komen zeker terug. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

De overnachting in 'Klein Zwitserland': voorkomende bediening, maar alles wel erg gedateerd. Kamer, badkamer, wel van lang geleden. Schoon hoor maar niet meer van deze tijd. Ontbijt niet te vergelijken met het het feest van de avond ervoor. Zo kun je overal ontbijten! Heerlijk bed overigens maar probeer e.e.a. in evenwicht te brengen.
Francine en Klaas
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een fantastische avond gehad! Een bijzondere amuse trip gevolgd door een meer dan heerlijk 5 gangen diner. Wat een smaken en dat in een fijne sfeer!
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
met een groep van 12 personen afgelopen zaterdag gedineerd. Keuken overtrof zichzelf en de bediening was zeer prettig. Het wijn arrangement was erg goed en uitstekend afgestemd op de 7 gangen. Komen er graag weer terug!
Wilfred J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Hebben werkelijk genoten van een heerlijke lunch. Eerst een aantal prachtige amuses en vervolgens perfect klaargemaakte gerechten. De bij deze gerechten gekozen wijnen uit het wijnarrangement droegen ook nog een keer bij aan deze geweldige lunch.
Het is zeker niet goedkoop maar als je een keer echt wilt genieten ben je hier aan het juiste adres.