Over het restaurant De Kromme Dissel

"
Middenin de Gelderse bossen staat restaurant De Kromme Dissel. Al sinds de jaren 70 bekroond met een Michelinster en dat is niet voor niks. In de 17e eeuwse Saksische boerderij is het puur genieten van echt eten. Weinig liflafjes op de kaart, maar hertenrug, zwezerik, tarbot en Black Angus. De vriendelijke, relaxte bediening doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen."

Menuprijzen

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Kromme Dissel

B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zoals verwacht; hoge kwaliteit, vriendelijk en professioneel personeel, prachtige en soms verrassende presentatie van de gerechten en mooie bijpassende wijnen.
De oprechte en persoonlijke benadering van Chef de cuisine Tonny Berentsen en zijn team maken een bezoek aan De Kromme Dissel telkens weer tot een bijzondere (en culinaire) belevenis.
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een geweldige avond gehad waarbij alle elementen kloppen. De gerechten, bediening, inrichting, wijnen en persoonlijke toevoegingen maken het tot een super ervaring.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Perfect ontvangen, fantastisch gegeten met een grote mate van creativieit. De sfeer is voortreffelijk, een absolute aanrader!
apbolder B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was helemaal geweldig het eten de sfeer het personeel ,gewoon een wauw effect we gaan absoluut nog een keer.al die heerlijke gerechten, alles was heerlijk!!!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wat valt er nog toe te voegen aan alle recensies? Eten fantastisch en bediening ook. Ongedwongen sfeer en ruimte voldoende om prive te kunnen zitten en praten. Helemaal goed en niks meer aan doen wat ons betreft.
Anda V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst, sfeervolle ruimte, genoeg privacy tussen de tafels. Uiterst vriendelijke bediening, spelen goed in op de opmerkingen van de gasten. Heel ontspannen maar dat kan ook als je zeker bent van de kwaliteit die uit de keuken komt. Kortom een fantastische avond gehad met heerlijk voedsel en prima wijntjes erbij.
Netty B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Werkelijk alles klopt hier! Sfeervolle entourage, super vriendelijke en enthousiaste bediening, de chef-kok komt persoonlijk het menu toelichten en na afloop vraagt hij of alles naar wens is geweest en de gerechten waren prachtig en super smaakvol! We komen hier zeker nog eens terug, chapeau!
ed V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De Chef kok Tonny bereidt al jaren de meest heerlijke en originele gerechten.
Ook dit keer was het super met een amuse proeverij van Zuid Amerika.
Voor ons een restaurant niet met 1 maar drie michelin sterren

Ed & Wil Veltkamp
D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Hadden een 7 gangen diner. Alle gerechten werden met veel passie opgediend en waren als schilderijtjes op het bord. Het was heerlijk mooie wijnen erbij gedronken. Kortom een fijne avond in een mooie ambiance met zeer vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Opnieuw genoten van een voortreffelijke lunch. De hartelijke ontvangst is altijd weer bijzonder. Goede gesprekken gehad met chef Berentsen en sommelier Brouwer. De laatste verraste ons met een witte wijn van Twentse bodem,
waar ik een dag later in de Telegraaf over las dat hij daarvan mede verantwoordelijk was voor de blend uit puur Nederlandse wijnen. Verrassend voor een Nederlandse wijn! De gerechten: als altijd fantastisch! We komen gauw weer terug.
tmbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Aanvankelijk tempo gerechten erg snel, binnen een uur, 4 amuse gerechten en 2 gerechten. Na aanmerkingen ging het op een rustiger tempo. Amuse een leuk concept met 4 gerechtjes uit zuid amerika. Eten is goed, niet echt spannend, goede bediening
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Zoals altijd weer prima gegeten in de Kromme Dissel. Het beste restaurant in de wijde omgeving. Breng een bezoek en laat je verwennen.
harald S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
We hebben weer een fantastische avond gehad met een groep van 30 personen.
Alles tot in de puntjes geregeld en volgens afspraak.

Tot de volgende keer!
Fredau B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Fantastische avond gehad met waanzinnige gerechten en bijpassende wijnen! We komen volgend jaar vast en zeker weer met onze groep!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Voor als je iets te vieren hebt! Het is een feestje om bij de Kromme Dissel te eten.
Ivonne R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het is altijd weer een feest om bij de Kromme Dissel te dineren. De heer Berentsen is niet alleen verantwoordelijk voor het ensemble van de diverse heerlijke gerechten maar weet zelfs de voorkeuren van zijn gasten op basis van eerdere bezoeken. Chefkok Tonny Berentsen heeft al 16 jaren terecht de Michelin ster verdiend.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Persoonlijke benadering met geweldig eten!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben gisterenavond bij De Kromme Dissel gevierd dat we 10 jaar bij elkaar zijn. Wat een topavond! Heerlijk gegeten, goede service en een super sfeer. Fantastisch!!!
Rvojr .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Elke keer weten Chef Berentsen en Maître Brouwer mijn hoge verwachting te overtreffen. Wat een perfecte combinatie van eten, wijn en persoonlijke aandacht!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Tonny en zijn brigade hebben echt alles maar dan ook alles in huis om de gasten van begin tot eind te laten genieten van hun heerlijke gangen. De gewaagde en verassende presentaties van de gerechten blijven me voorgoed bij, evenals de gepassioneerde en de oprecht vriendelijke bediening die geen vraag te gek vond. En tot slot de kaaskar weer eens van dichtbij mogen ruiken!
Tonny en team nogmaals onwijs bedankt voor de goede zorgen en tot in 2018
Gr Linda Wener