De Kromme Dissel

Klein Zwitserlandlaan 5 6866 DS Heelsum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 59€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant De Kromme Dissel

"
Middenin de Gelderse bossen staat restaurant De Kromme Dissel. Al sinds de jaren 70 bekroond met een Michelinster en dat is niet voor niks. In de 17e eeuwse Saksische boerderij is het puur genieten van echt eten. Weinig liflafjes op de kaart, maar hertenrug, zwezerik, tarbot en Black Angus. De vriendelijke, relaxte bediening doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen."

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Kromme Dissel

Corrie J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Uitstekend gegeten zeker ook door de aandacht van de chef voor de persoonlijke wensen van de gasten.
Zeer erkentelijk daarvoor alsmede voor de voortreffelijke bediening door de medewerkers.
Gaan zeker terug komen en kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.
G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Geweldige ontvangst. Uitleg van de chef voor aanvang diner, met de mogelijkheid om nog iets aan te passen. Subliem gegeten, met prachtig wijnarrangement!
Heerlijk rustig en zeer goed passende pauzes tussen de amuses en de gerechten. Wachttijd mist in uw schema nog een optie, namelijk: passend bij menu en gelegenheid.
frank G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zéér klantvriendelijk onthaal en service. Uitmuntende keuken met uitermate creatieve accenten. Wijnkeuze brengt u tot perfecte foodparing ! Dit is zeker 1 ster waard, best op weg naar een 2de.
Tip : de activiteit in de keuken komt soms storend over in de zaal en dat moet even opgelost worden om dan toch die 2de ster te krijgen.
bob V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor onze speciale gelegenheid hebben wij gekozen voor een culinaire avond bij Kromme Dissel.
Het welkom en het gastheerschap van van onze gastvrouw was en bleef de gehele avond zeer warm correct.
Door de persoonlijke benadering voelden we ons direct "thuis"
De eerste verrassing vonden wij het dat de chef zelf de menukaart kwam doornemen.
Wij kozen voor het 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement.
De tweede verrassing was het aantal van vier heerlijke amuses gestoken in een leuk thema.
Alle vijf de gangen daarna waren zonder uitzondering een belevenis.
De wijnen paste perfect bij de gerechten, licht bij aanvang en eindigend met een stevige heerlijke rode bij het hoofdgerecht. We sloten af met een heerlijke dessertwijn.
Het is toch bijzonder knap hoe dergelijke combinaties van producten te maken en het geheel op elkaar af te stemmen. Werkelijk een belevenis.
We hebben er van genoten, en een zeer aangename avond beleefd.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het eten was weer super, personeel ook. Prijs drank was wat aan hoge kant
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een bijzondere ervaring, zowel het oog als de smaakpapillen komen voluit aan hun trekken! Bediening zeer attent. Kortom, een aanrader!!!
B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De bediening was, zoals ook de vorige keer, geweldig en de reeks van heerlijke gerechtjes vormden steeds weer een klein schilderijtje op je bord.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Deze week 2 maal geweest 1 x diner heel erg goed mooie producten verrassende combinaties heerlijk rustig gegeten lekkere wijnen die perfect met de gerechten combineerden en 1 x lunch de volgende dag hele andere gerechten dus niet een deel van het diner wat je vaak ziet personeel dat wist wat er geserveerd werd erg vriendelijk kortom een echte aanrader en wij komen zeker terug.
Norma M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wij hebben een gezellig avond gehad met een prima 4 gangen verassings menu. Een leuk idee die trein reis met die amuses. Bediening was attent en geeft heel goede uitleg over de gangen en de wijn. Ook leuk dat de "chef" kwam 2 keer langs.
Nelly Q.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben ter gelegenheid van onze trouwdag genoten van het prima eten, de persoonlijke bediening en sfeer in het restaurant. De extra "amuse- treinreis" was een aangename verrassing. Een restaurant om zeker terug te komen!
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
De aandacht voor de tafel schoot tekort (3x moten wenken); de uitleg bij de gerechten was van buiten geleerd maar niet volledig onthouden; het wijnarrangement werd soms voor beiden als bob-arrangement ingeschonken terwijl dat maar voor één van de twee was besteld; afrekenen liet lang op zich wachten en bij vertrek was er geen begeleiding naar de uitgang.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Mooi zevengangen menu met een introductie van amuses. Ontspannen sfeer en bediening. Bijpassende wijnen soms wat te gezocht.
MARIANNE V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben genoten van de kookkunst,de presentatie van de borden, het kader en de zeer vriendelijke en correcte bediening.
Wij komen graag nog eens terug .

Vriendelijke groeten Marianne en Jo
j. W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een heel plezierige en lekkere ervaring met een zeer smakelijke reis door Europa met de amuses, waarbij de smaken goed op de bestemmingen waren afgestemd, daarna een 5 gangen menu met zeer goed bijpassend wijnarrangement, de chef en zijn team zijn zeer betrokken
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Zoals gewoonlijk weer super gegeten en bediening weer top. Elke keer weer een feest om naar de Kromme Dissel te gaan. Sterrenrestaurant met een zeer gemoedelijk sfeer.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De keuken is meer dan uitstekend. Alle opgediende gerechten gewoon goed tot perfect en natuurlijk de originaliteit van de amuses Perfect. Minder te spreken over de zgn. zwarte brigade. Het gaat vooruit maar kan nog wel een tandje beter.
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Onze hoge verwachtingen werden ingelost. Ideale avond voor onze eerste huwelijksverjaardag te vieren. topbediening! Leuk concept.
SaskiaL .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We waren met actie: tweede persoon gratis. Kwaliteit en gastvrijheid was hetzelfde : zeer goed. De lunch was daardoor erg goed in de prijskwaliteit verhouding.
Heerlijk gegeten en voortreffelijk rekening gehouden met de wensen van mijn moeder.
We zaten buiten en het enige minpuntje was de wespen die op een gegeven moment ons lastig vielen.
weet niet of er afdoende oplossing voor is. Anders zou ik die aanraden.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk genieten van alles, goede vrienden , goede service, mooie en lekkere gerechten en een mooie wijnkeuze.
De kromme Dissel blijft een van onze favorieten, niet overdreven maar prettig.
Het weer werkte aardig mee dus buiten lunchen was weer plezierig.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Intens genieten van prachtig en heerlijk eten met voortreffelijke bijpassende wijnen. De service was perfect. het was echt een feestje