De Krom

Meer informatie over restaurant De Krom

• Airconditioning , Terras
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten goed klaar gemaakt service prima kregen een amuse van de krom aan geboden erg attent.
personeel vraagt tussen door of alles naar wens is.
porties waren voldoende dus zalig gegeten komen zeker nog eens terug.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Drie uur en 20 minuten voor een familie (3 generaties) met vier kinderen tussen 3 en 7 is echt te lang. Vanzelf worden ze zeurderig en hangerig. Leeggoed werd niet snel genoeg opgehaald waardoor te veel tijd tussen de gangen zat. Porties (te) groot en lekker. Kinderportie slibtong voor een visliefhebber wat aan de magere kant. Halve tenen knoflook in surf & turf te rauw en dus niet echt lekker. Witlof blijft heerlijk.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met een groep van 5 personen hier op een doordeweekse avond voor het eerst gegeten. Het restaurant zat helemaal vol, maar de bediening was alert, vlot en zeer vriendelijk! We hebben gevarieerd gegeten, zowel á la cart als een menu, uiteenlopen van vis tot vlees. Van voorgerecht tot dessert was het erg lekker en waren de borden mooi opgemaakt! Vooral het vlees wat bereid was op de bbq, viel goed in de smaak! Ook de Kabeljauw met zeevruchten risotto was erg romig en lekker! De porties waren allemaal even groot, er was dus geen verschil tussen á la carte en menu, top! Daar we twijfelden welke wijn we wilden mochten we verschillende wijnen voorproeven! Al met al voor ons een verrassende avond in een restaurant waar we zeker graag eens terugkomen!
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Met 6 personen zalig gegeten
Ruime keuze op de kaart
Ook nog dagspecials !
Zeer leuke opmaak van de borden !
Prijs ook zeer aangenaam
(3 gangen pp € 41 kwijt gemid.)
Zeker voor herhaling vatbaar
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Voorgerecht klassieke zalm, roomkaas, kappertjes en citroenmayo, mooi in verhouding en gewoon lekker. Tafelgenoten oa antipasti berg vlees soorten veel en goed, onduidelijk wat de leverworst er tussen deed. Hoofdgerecht zelf MRI rund zoals op de kaart staat. Maar blijkt toch MRIJ te zijn goed stuk vlees, lekker garni beetgare groente, lekker jus heerlijk. Stevig stuk vlees en goede portie.
Gold voor alle tafelgenoten. Dessert ook lekker maar choc taart en cheesecake wel erg machtig, na de grote porties hoofdgerecht. Dessert zou meer voor de mond dan voor de maag moeten zijn.
Kortom bommetje vol. Maar allemaal verrassend lekker. Bediening niets op aan te merken, vlotte meiden attent en gezellig. Decor ja , kun je lang over hebben maar zolang je allemaal tevreden mensen om je heen ziet is dat goed.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
heerlijk van mooie gerechten kunnen genieten, opmaak en presentatie ook meer dan voldoende.
Lamsrack en tournedos waren goed mals. Ook wat van kleine rauwe voorgerechten kunnen genieten zoals vlees als vis waarbij je dus goed de kwaliteit ervan kon proeven. Bediening was erg vriendelijk en kennis van de kaart wat ik belangrijk vind. ( Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed in balans) Al met al een hele leuke en gezellige avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Boneshock .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Bij binnenkomst is te merken dat nieuwe en oude stijlen met elkaar gemengd worden om een gezellig decor te maken. De bediening was zoals je mag verwachten, maar niet speciaal of opmerkelijk. Het eten daarentegen, vond ik aan de matige kant. Mijn Uiensoep was heel erg vet en er zaten nog schillen van de ui in. Als hoofdgerecht had ik een Lamsrack besteld; meer was het ook niet. Drie lamskoteletjes en een peertje was waar ik het mee moest doen. In ons gezelschap was een kind aanwezig waarvoor een kinder-sparerib was besteld, die had meer vlees op zijn bord dan ik had. Mijn nagerecht was een Crème brûlée. Op de menukaart stond nog "een echt klassiek dessert". Veel klassiek was er niet aan, want een krokante korst was ver te zoeken. Mijn Crème brûlée was van boven tot onder drapperig.
Geja B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gewoon Hollands restaurant. Gewoon lekker..niks bijzonders, maar voor een doordeweekse dag prima. Eten islam gewoon goed. Geen opsmuk, what you see is what you get. Fijn personeel. Hartelijk en fris. En dat alles voor een redelijke prijs. Niet voor een bijzondere gelegenheid, wel als je een keertje gewoon uit eten gaat voor de gezelligheid of omdat je geen zin hebt om te koken
Ikkie57 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Afgelopen zaterdag met 22 personen (waarvan 1 kindje van 8 maanden) wezen eten bij De Krom ter ere van de 60ste verjaardag van mijn man. Iedereen was erg lovend over het eten en de service was prima. Wij hadden als voorgerecht allemaal brood met smeersels.Daarna een amuse van het huis rauwe ham met truffelmayonaise en pijnboompitjes. Erg lekker! Als hoofdgerecht kon iedereen kiezen van de kaart. De kaart is goed gesorteerd. Voor ieder wat wils. Vlees, vis en vegetarisch. Bij ons werd er voornamelijk tournedos, varkenshaas, ossenhaaspuntjes, slibtongetjes, surf en turf, mixed grill genomen en alles smaakte voortreffelijk. Iedereen kreeg ook zo'n beetje tegelijk het gerecht op tafel, wat vaak niet gebeurd als je met een grote groep bent. Ook het dessert werd van de kaart gekozen (witte dame, gouwe ouwe, dronken spijkenisser, cheesecake) en ook hierover was iedereen enthousiast.
Het personeel was zeer vriendelijk en deed allemaal zeer hun best om ons een zeer geslaagde avond te laten beleven. Op minj verzoek om wat vruchtjes voor de kleine meid bij het nagerecht, werd er een groot glas vol met vers fruit voor haar gebracht, waarbij werd opgemerkt dat er dan altijd wel iets bijzat dat zij zou lusten en dat de rest wel door iemand anders opgegeten zou worden. Hiervoor werd niets in rekening gebracht.
Kortom een zeer geslaagd bezoek aan restaurant De Krom.
RobertJanC .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gerechten voor een goede prijs. Lekker gegeten. Topbediening, zeer klantvriendlijk en servicegericht. Tamara was onze topper, geen moeite teveel om onze jonge tafelgasten (17 mnd, 4 en 6 jaar) het naar hun zin te maken en als de kinderen het naar hun zin hebben dan hebben papa's en mama's en oma en opa het ook naar hun zin.
Enige minpunt vinden wij dat de tafels erg dicht op elkaar staan en het erg rumoerig is.

Al met al een heerlijk avond je uit.
Planeetje1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Hier gisteravond (zaterdag) met 7 pers. gaan eten om ons 40jarig huwelijksdag te vieren. We hebben hier al meerdere keren gegeten , maar doordeweeks. Wij zaten in het gedeelte bij de open haard en er waren al 2 grote tafels bezet, dit is niet erg maar wel 8 schreeuwende , over de grond dweilende kinderen, verschrikkelijk, je kon elkaar niet eens verstaan.De ouders vonden het wel best ondanks dat ze al 3 keer door de bediening gevraagd was om de kinderen wat rustiger te houden ivm andere gasten. Het eten was erg lekker, de bediening heel vriendelijk maar op een gegeven moment zijn we uit het restaurant naar de snackbar gegaan om ons dessert daar maar op te eten.Bediening heeft wel excuses aangeboden, maar ons zien ze hier niet meer in het weekend. Was echt een domper op deze dag voor ons, jammer.....
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Op een doordeweekse avond zit het bij restaurant De Krom in het oude centrum van Spijkenisse behoorlijk vol. Dat is gezien de kwaliteit van de maaltijden ook wel begrijpelijk. Hoewel de keuken niet echt culinair kan worden genoemd, is alles wat er tegen schappelijke prijzen wordt geserveerd van een uitstekende kwaliteit. De beste omschrijving is misschien 'smakelijke Hollandse kost'. Zelfs een lekkere amuse ontbreekt niet.
De mixed grill met maar liefst 450 gram (!) vlees is lekker gekruid en precies goed gegrild. Malse biefstuk, dito varkenshaas en kipfilet. Ook de sliptongetjes bevatten een stevige portie vis, dus niet van die ondermaatse gevalletjes met voornamelijk graten.
De erbij geserveerde frieten, gebakken aardappelen, witlof uit de oven en gemengde salade zijn smakelijk en in ruime porties. Kortom, een eerlijke maaltijd, niet veel op aan te merken.
Ook de witte wijn is van prima kwaliteit en de bediening is buitengewoon vriendelijk en attent. De inrichting tenslotte doet het meest denken aan een bruin cafe: vrij donker, maar niet ongezellig.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vanwege de drukte zaten we buiten op het terras, en dachten we als dit maar goed gaat.Maar het ging goed en wij werden niet vergeten, nadat de drankjes waren gebracht volgde de oosterse ossenhaaspuntjes en de mixgrill van verschillende soorten vlees met groente en gebakken aardappelen. Het vlees was weer van uitstekende kwaliteit en elke keer als we hier komen worden wij niet teleurgesteld. Het was weer erg lekker en goed.
Marcels_mening .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Met een groep van 8 personen gegeten bij de Krom.
Omdat het lekker weer was konden we buiten op het terras zitten.
Het terras is echter gelegen achter de bij het restaurant horende snackbar.
Je moet daardoor dus via de snackbar naar het terras wat wat merkwaardig overkomt.

Het terras zelf is gelegen tussen twee gebouwen en heeft op zich niet zo’n goede locatie, maar de Krom heeft het met wat leuke aankleding toch tot een leuk verblijf weten om te toveren.
Een nabijgelegen restaurant had bovendien buiten voor wat live muziek gezorgd waardoor ook de muzikale omlijsting in orde was.

Het eten was goed maar niet bijzonder. Vooraf had ik ‘klassieke zalm’ een wat klein uitgevallen voorgerecht zonder verdere verrassingen. Als hoofdgerecht had ik slibtong (3 stuks) besteld waarbij er eentje wat aangebrand was en wat mij betreft niet geserveerd had meten worden.
Als nagerecht heeft de Krom wel iets bijzonders op de kaart staan en dat is hun variant van de alom bekende Dame Blanche; de Krom serveert dit namelijk met echte (gesmolten) chocolade die eenmaal over het ijs gegoten stolt. Het verbaast mij dat je dat nergens anders ziet.

De bediening was ontspannen en erg vriendelijk.
Conclusie; een prima gelegenheid om te eten maar verwacht (op de Dame Blanche na) geen verrassingen.

Een tip voor de Krom; leuk dat jullie voor de kleinsten kleurpotloden hebben maar probeer de levensduur in de gaten te houden. We zaten nu met een setje waarvan de punten na slijpen uit het potlood vielen. Ook de puntenslijper had zijn beste tijd gehad
CBlaak .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Gisteravond in een volle Krom gegeten.Perfecte kwaliteit super-kogel biefstuk!!!
Bediening uiterst vriendelijk ondanks de drukte. (2 tafels minder in de zaak zou mogen,maar ik snap het belang van omzet wel hoor) :-)
Geen wonder dat het zo druk is trouwens.
Decor vinden sommige wat oud,maar hou het lekker zo,warm en gezellig en niets mis mee.
En aardige bijkomstigheid,de prijs.
Deze kwaliteit en service en dan met 4 personen 100 euro afrekenen,dan doe je iets heel goed.
Ze zijn er nog,restaurants zonder poespas of trendy interessantdoenerij,maar gewoon kwaliteit leveren voor een eerlijke prijs.
Tot ziens.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Restaurant De Krom zit vast aan snackbar De Krom. Je moet dus maar net weten dat er ook een restaurant is waar je heerlijk kan eten! Van binnen is het restaurant oubollig te noemen, al heeft dit ook zeker z'n charme; en laagdrempelige eetgelegenheid. Het eten is heerlijk en weet ons iedere keer weer te verbazen!
Loeskim .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Altijd lekker eten hier, je krijgt altijd een amuse van het huis.
Op donderdagavond een lekkere "koopavond" hap.
Wij komen hier regelmatig, lekker voor een hapje.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Voorafgaand aan een bezoek aan theater 'De Stoep' een driegangenmenu gegeten. Vooraf carpaccio en knoflookbrood met seranoham. Beiden erg lekker maar erg grote porties. Als hoofd eendenborst met paddenstoelenrisotto en varkenshaas met brie. Ook deze beide gerechten zeer smaakvol. Minpuntje was dat de eend en risotto in een hoge kom werden geserveerd waarin het erg lastig was om de eend te snijden. Functionaliteit zou hier boven presentatie moeten gaan. De bijgerechten patat, gebakken aardappel en groenten zijn te veel en bij een gerecht met risotto overbodig. Deze zijn bijna onaangeroerd terug gegaan naar de keuken. Mijn tafelgenoot zat na deze gangen te vol voor het dessert. Zelf heb ik gekozen voor chocobrownietaart. Deze was een beetje droog maar met het ijs erbij toch erg lekker. De bediening is vlot en behulpzaam. Op ons verzoek werd bijvoorbeeld de open haard uitgezet. Ook waren we ruim op tijd in het theater zonder het gevoel te hebben om gehaast te moeten eten. Wel zou het handig zijn om een tafelverdeling te maken omdat nu drie keer werd gevraagd of ik iets wilde drinken terwijl de bestelling al was gedaan.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Eerst een wijntje in een wijnbar in het oude centrum van Spijkenisse gedronken en daarna met de 'Horretjes' naar restaurant de Krom voor het jaarlijkse 'familiediner (zonder limousine en zonder voorafgaande ruzie). De inrichting is wat oubollig maar de bediening en het eten daar in tegen fantastisch. Kortom, een aanrader !!!
Anneke666 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Onlangs met een groep bij De Krom wezen eten en we zijn heerlijk verwend door de koks. Porties waren ruim voldoende en zowel het vlees als de vis waren erg lekker. Vriendelijke bediening en er heerst een gezellige ongedwongen sfeer !! Zeker voor herhaling vatbaar.