De Krom Gezellig eten en drinken

Oosteinde 6 2969 AS Oud-Alblas Nederland Kaart
  • Internationaal

Over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Aan de Oosteinde 6, net voordat deze over gaat in de kronkelende polderdijk Abbekesdoel, staat brasserie de Krom. Op deze plek, aan het schilderachtige riviertje de Alblas en een aftakking hiervan, begon De Krom ooit in 1861 als café. Ruim anderhalve eeuw en een rijke horeca historie later, is De Krom een moderne, sfeervolle brasserie waar het bijzonder goed toeven is.
Met een crew die er alles aan doet om de gasten zich thuis te laten voelen. En om je optimaal te laten genieten van de gerechten, de gastvrijheid, sfeer en service. Zowel in de brasserie als op het terras.

Ook is er een zaal waar je feesten, bruiloften, jubileums en vergaderingen kan houden.

Meer informatie over restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

• : voldoende en gratis

Dagelijks 09:00 - 22:00uur

• Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Robert O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance en met prima service. De zeebaars was verrukkelijk, net zoals de tonijntartaar. Verder was de trio op blini goed en ook de ossenhaas. Lekker nagerechten. Wij komen zeker terug
jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Na verbouwing minder sfeer , de keuken is ook veel minder dan vroeger.
Jammer dat het originele kroeggedeelte is verdwenen.
Het oude restaurant was lekker rustig met ook attente bediening en een fijne klassieke kaart.
Ieder verandering is hier zeker geen verbetering.
Een totaalconcept van middelmatige kwaliteit en sfeer,matige saté en hamburgers op de kaart als hoofdgerecht?
Het is van alles een beetje en daardoor eigenlijk een onduidelijke mix van middelmatigheid,jammer.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Mijn man en ik waren 55 jaar getrouwd en we zouden met mijn kinderen (totaal 6 personen) komen eten, maar mijn dochter en schoondochter lagen ziek op bed. Dus zijn samen bij jullie wezen eten. Met het dessert werden verrast spuitende sterrenregen., dus was het toch een beetje feest. Fijne bediening. TOP!
Hen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten van kwaliteit en culinair goed. Minpunt vonden wij het luidruchtige geroezemoes, we moesten luid naar elkaar spreken en dat eet dan minder gezellig. Toch een goede eetgelegenheid.
pieter A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten was goed en het zag er verzorgt uit, prettige bediening komen snel weer terug, kunnen we van de omgeving genieten.
Michel van H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!Top!!
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Ik heb al aangegeven bij het restaurant dat het niet prettig was naast een tafel te zitten met 2 jonge gezinnen met kleine kinderen heel rumoerig .ik hoop met reserveren daar wel rekening mee gehouden word er waren tafels genoeg leeg . Wij hebben wel heerlijk gegeten .
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Verwachting werd ruimschoots bevestigd! Zeker snel een volgende keer weer bezoeken. Parkeren is soms wel lastig, maar wel goed mogelijk op korte loopafstand.
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
We waren me de familie lunchen. De kaart is prima, voor ieder wat te vinden. Het was weer heerlijk en gezellig.
Bediening vriendelijk.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Vriendelijk ontvangst en er werd rekening gehouden met onze wens voor een bepaalde tijd weer weg te zijn i verband met een afspraak elders. Tip : broodje Pittige Kip is een topper :)
Wellicht een tip, serveer op warme borden als het gerecht ook warm is, scheelt in het afkoelen, verder : een AANRADER !!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Wat een mooie aanwinst is dit restaurant.
Hip gezellig en warm restaurant , super vriendelijk en vakkundig personeel en het eten echt heerlijk , mooie opmaak en goed van smaak. We komen zeker terug .
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We zijn hier nu voor de derde keer komen eten en het is wederom een goede keuze gebleken. De service is vriendelijk en vlot, het past zich aan aan de gast. Je voelt je echt welkom. De porties zijn zeer royaal en erg smakelijk. De truffelmayo van de carpaccio is superlekker. De kwaliteit van het eten is ook erg goed. We zijn elke keer voldaan vertrokken. Kortom de prijs/kwaliteit verhouding is perfect.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
bediening was goed alleen stond op mijn rekening (achteraf pas gezien dus dikke bult eigen schuld) 2 thee en die hebben we niet gebruikt. verder vriendelijk en gastvrij.
Sjanie G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Aanrader! Wij hadden beide het 3 gangen menu. Flinke porties en heel mooi opgemaakt.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was goed.
leen R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Waarom schrijf ik over sfeer teleurstellend (inrichting) het de grote ronde tafel,je zit te ver van elkaar af.
daardoor heb je geen contact met elkaar.Mijn voorstel zou zijn doe dat onding weg of maakt hem een meter kleiner in diameter.
We willen nog wel eens een komen eten maar niet aan die tafel.
De Groetjes
Leen Ros
Jady K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Je zit iets te dicht op elkaar met andere gasten. Je kan met elkaars gesprek zo wat mee luisteren. Dus je kan elkaar bijna niet verstaan.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig en bediening super. Voor herhaling vatbaar.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het was een heel gezellige sfeer. Prima bediening. en veel keuze uit lekkere gerechten.
De jas wordt netjes aangepakt en weer aangegeven bij vertrek.
Het was een gezellige avond.
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ontzettend heerlijk gegeten ,en een goede snelle service ! Zeer mooi restaurant . Aanrader voor iedereen!