De Krom Gezellig eten en drinken

Oosteinde 6 2969 AS Oud-Alblas Nederland Kaart
  • Internationaal

Over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Aan de Oosteinde 6, net voordat deze over gaat in de kronkelende polderdijk Abbekesdoel, staat brasserie de Krom. Op deze plek, aan het schilderachtige riviertje de Alblas en een aftakking hiervan, begon De Krom ooit in 1861 als café. Ruim anderhalve eeuw en een rijke horeca historie later, is De Krom een moderne, sfeervolle brasserie waar het bijzonder goed toeven is.
Met een crew die er alles aan doet om de gasten zich thuis te laten voelen. En om je optimaal te laten genieten van de gerechten, de gastvrijheid, sfeer en service. Zowel in de brasserie als op het terras.

Ook is er een zaal waar je feesten, bruiloften, jubileums en vergaderingen kan houden.

Meer informatie over restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

• : voldoende en gratis

Dagelijks 09:00 - 22:00uur

• Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Tot twee keer toe een gerecht geserveerd wat niet was besteld. Tochtige ruimte en veel irritante vliegen die steeds op het eten gingen zitten.
jal V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Slechte bediening; beperkte kaart. Buiten stonden borden met weekmenu en verrassingsmenu; dit was echter niet meer van toepassing.
Truus J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk gegeten en heeel aardig personeel ! ????
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Waren in de Krom op maandag avond. Was rustig, maar is te verwachten op een maandag avond.
Goede vriendelijke bediening. En zeer lekker gegeten!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
L B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten met prima bediening! Het menu was net vernieuwd, weer heerlijke gerechten om uit te kiezen. De sfeer is ook erg leuk, kortom een aanrader!
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het was gemoedelijk en de bediening is zeer vriendelijk. Achter ons zaten 4 vrouwen die het idee hadden dat ze in t cafe zaten. Jammer want wij wilden rustig wat bijpraten. Niet de schuld van het restaurant overigens. Het eten was lekker. Alleen jammer dat je de bijgerechten apart moet bestellen. Verder hartstikke leuk restaurant.
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Sfeervol en mooi opgemaakte producten. Top !!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Prima. Voor herhaling vatbaar
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige tent met aardig personeel ,heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Zal het zeker doorvertellen en dat is de beste reclame voor jullie.
H V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Werden goed ontvangen en snel geholpen. Bediening vriendelijk en het interieur ziet er prima uit. Locatie is mooi en landelijk.
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben genoten van lekkere gerechten. Het was ook ruim voldoende. De onvangst en bediening zijn geweldig. We komen zeker terug.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellig restaurant. Mooie verzorgde aankleding sfeervol.
Aandacht van de bediening
Eten kwam zeer snel.
Heerlijke gerechten.
Mag iets meer tijd tussen de ronde zitten.
Zeker een adres om naar terug te gaan
H.C R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeker om nog eens terug te komen zeer goed
Kirstie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk restaurant geworden, stijlvolle inrichting. Gisteren alleen last gehad van lekkage waardoor we ergens anders moesten gaan zitten. Maar Dat deed niks af van het eten en de bediening!
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Prima gegeten tegen een goede prijs en een snelle bediening.
Wel jammer dat je aan het eind van de avond het gevoel krijgt dat ze gaan sluiten.
De rekening wordt zonder dat te vragen gebracht; we zijn aan het opruimen....
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vriendelijke en snelle bediening. Heerlijke gerechten en gelukkig veel groente erbij. Patat was lekker knapperig en het vlees was prima en goed op smaak.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
alles was goed, we zaten buiten op terras met mooi weer vandaar inrichting en sfeer redelijk, inrichting en sfeer binnen was goed.

enigste min puntje dat ik week van te voren via internet gereserveerd had en verzocht had om een ronde tafel, 's avonds toen we aankwamen bleek pas dat er geen ronde tafel beschikbaar was, deze waren die avond gereserveerd. vind het wel een beetje jammer dat er in die week voorafgaand tussen reservering en bezoek totaal geen overleg of melding over is geweest.

verder de complimenten voor het bedienend personeel,vlot, gezellig en correct.
Marianne.visser V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Helaas waren onze burgers niet smaakvol, en kon er ook geen antwoord gegeven worden op onze vraag welke kruiden er in verwerkt waren, anders dan dat ons werd verteld dat deze burgers zo van de leverancier komen. Beetje teleurstellend, en jammer dat er teveel wordt vertrouwd op de kwaliteit van deze leverancier; misschien een idee om huisbereide burgers te presenteren? Burgers zijn ter compensatie niet in rekening gebracht, en excuses zijn aangeboden. Locatie verder top, bediening werkt hard, niets op aan te merken.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gewoon prima. Geen op- of aanmerkingen.
D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Tijd geleden dat ik voor laatst was. Inrichting veranderd, wat gezien gewenste uitstraling ten goede is gekomen. Attente mensen. Ook nog wel puntjes ter verbetering, zoals zorgen dat zoutvaatjes niet leeg zijn op tafel of een tafel afgenomen is. Echter werd dat adequaat opgepakt. Conclusie: leuke gelegenheid voor avondje uit eten