De Krom Gezellig eten en drinken

Oosteinde 6 2969 AS Oud-Alblas Nederland Kaart
  • Internationaal

Over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Aan de Oosteinde 6, net voordat deze over gaat in de kronkelende polderdijk Abbekesdoel, staat brasserie de Krom. Op deze plek, aan het schilderachtige riviertje de Alblas en een aftakking hiervan, begon De Krom ooit in 1861 als café. Ruim anderhalve eeuw en een rijke horeca historie later, is De Krom een moderne, sfeervolle brasserie waar het bijzonder goed toeven is.
Met een crew die er alles aan doet om de gasten zich thuis te laten voelen. En om je optimaal te laten genieten van de gerechten, de gastvrijheid, sfeer en service. Zowel in de brasserie als op het terras.

Ook is er een zaal waar je feesten, bruiloften, jubileums en vergaderingen kan houden.

Meer informatie over restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

• : voldoende en gratis

Dagelijks 09:00 - 23:30 uur

• Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Christinekraai .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig eten, goede sfeer.
Jammer dat er bij een brandwond door hete thee niet veel actie werd ondernomen. Maar alsnog een topavond gehad!
Jessica F.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Van te voren aangegeven dat er een veganist bij was.
Na het bestellen van de tomatensoep helaas erachter gekomen dat er room/creme in de soep zat.
Jammer, er zijn mensen die hier lichamelijke klachten van kunnen krijgen, graag duidelijker op de kaart aangeven. Bediening kon ook wat meer initiatief nemen en meedenken naar de overige opties.
Verder waren de gerechten van de overige tafelgenoten erg pittig!
Jessica F.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Van te voren aangegeven dat er een veganist bij was.
Jammer, er zijn mensen die hier lichamelijke klachten van kunnen krijgen, dus graag duidelijker op de kaart aangeven. Bediening kon ook wat meer initiatief nemen en meedenken over de overige opties.
Verder waren de gerechten van de overige tafelgenoten erg pittig!
Odette E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
1 van de groep had een Noordzeetong besteld. Dit was geen noordzeetong, maar iets wat het midden laat tussen tong en slibtong. Het was smakeloos en heel droog. Laten staan en gezegd dat de kok dit maar eens moest proeven en dan niks meer horen. Heel slecht. Voorgerecht plankje De Krom ad 15 euro heel veel geld voor 4 hele kleine niemendalletjes. Verhouding helemaal zoek.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooi terras deels aan het water met genoeg schaduw als het erg warm is.
H.W. D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima, informele, locatie waar je zowel binnen als op het terras kunt eten.
Prijs-/kwaliteit: eetcaféniveau.
Personeel bleek flexibel om te gaan met onze wensen.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lang moeten wachten op lunchgerechten, buiten veel vliegen.Tafels werden niet schoongemaakt.Aan niet-schoongemaakte tafel gegeten. Jammer!
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Nette bediening, lekker eten. Mooie locatie aan het water. Voorgerecht plank de krom is geweldig, hoofdgerecht was langwachten, maar erg lekker. Nagerecht kaasplankje was iets te eenvoudig. Overall heerlijk gegeten wij geven hier cijfer acht voor. Ga er zeker nog eens heen.
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Erg leuke uitstraling en prima sfeertje,alleen vonden wij het tempo veel te hoog!
We zaten net aan een broodje met smeersels en toen kwam het hoofdgerecht er al aan!
We hebben gezegd dat we rustig aan wilde eten bij de bestelling van ons menu!
Ze nam het direct mee terug naar de keuken,was geen enkel probleem en dat was erg prettig!
We gaan hier zeker nog een keer eten!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Alles was prima. Alleen jammer dat bij het bestelde dessert geen kaneelijs werd geserveerd (zoals op het menu aangegeven) maar aardbeienijs. De ober heeft dit ook niet genoemd bij het serveren. Dat vind ik het grootste min punt. Geef even aan waarom het gerecht afwijkt van de kaart.
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader. Prachtig opgeknapt erg leuk om langs te varen te fietsen of om zomaar even koffie te drinken
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Vriendelijke bediening en drinken werd met 4 minuten voor ons neer gezet.
Om 17.15 online gereserveerd en 18.45 konden we terecht.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het is een druk restaurant, mooi gelegen aan het water.
Wij zaten aan de ronde tafel in het midden van de zaal. Dat is heel luidruchtig. De ontvangst is hartelijk. De bediening vlot wat betreft het regelen van de drankjes en het opnemen van onze etenswensen.
Er kan alleen à la carte gegeten worden. De kaart komt niet volledig overeen met die op hun site.
De voorgerechtjes zagen er goed verzorgd uit en waren lekker.
De hoofdgerechten waren goed bereid en lekker. Jammer dat de groenten (garnering) voor alle gerechten (vlees en vis) gelijk was.
De toetjes waren ook prima.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Jammer was dat het bijgerecht(warme groente) blijkbaar al heel lang warm gehouden was. Smaakte net als de vleesgerechten naar niets. Voorgerecht dreef in de saus zodat je niets anders proefde. En tenslotte werd de thee geserveerd zonder thee..... warm water dus.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Mooie locatie, prachtige inrichting, heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Een aanrader zeker op een mooie dag na een fietstocht
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Het parkeren was een probleem, het was druk met auto's en fietsen. Bij aankomst vriendelijke ontvangst. De drankjes waren er snel, het eten niet echt snel, maar ook niet te lang gewacht.
Tussendoor nog een keer vragen of er nog een drankje moet komen miste ik. Maar het was erg druk op het terras. Eenvoudige kaart, maar wel lekker en vers wat er op je bord komt.
frederika11 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goed eten in een prettige sfeer. Prijs/kwaliteit prima. Omdat het Moederdag was zat alles vol maar toch geen geluidsoverlast. Komen hier zeker weer terug
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten met elkaar en genoten van het mooie uitzicht op de Graaf. Bediening was zeer vriendelijk. Restaurant is modern en gezellig ingericht.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wij moesten in eerste instantie even wennen aan de amicale ontvangst, maar merkten al snel dat mevrouw juist enthousiast is van aard! Verder prima geïnformeerd over de gerechten en gang van zaken bij De Krom.
De wachttijden waren precies goed. Gelegenheid genoeg om tussendoor nog wat te drinken en van het uitzicht te genieten. Ook het afrekenen en het vertrek werd allerhartelijkst begeleid.
Wij komen zeker terug bij dit fijne restaurant!
Ina A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Restaurant is mooi opgeknapt, ziet er heel gezellig uit