De Krom Gezellig eten en drinken

Oosteinde 6 2969 AS Oud-Alblas Nederland Kaart
  • Internationaal

Over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Aan de Oosteinde 6, net voordat deze over gaat in de kronkelende polderdijk Abbekesdoel, staat brasserie de Krom. Op deze plek, aan het schilderachtige riviertje de Alblas en een aftakking hiervan, begon De Krom ooit in 1861 als café. Ruim anderhalve eeuw en een rijke horeca historie later, is De Krom een moderne, sfeervolle brasserie waar het bijzonder goed toeven is.
Met een crew die er alles aan doet om de gasten zich thuis te laten voelen. En om je optimaal te laten genieten van de gerechten, de gastvrijheid, sfeer en service. Zowel in de brasserie als op het terras.

Ook is er een zaal waar je feesten, bruiloften, jubileums en vergaderingen kan houden.

Meer informatie over restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

• : voldoende en gratis

Dagelijks 09:00 - 22:00uur

• Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant De Krom Gezellig eten en drinken

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
alles was goed, we zaten buiten op terras met mooi weer vandaar inrichting en sfeer redelijk, inrichting en sfeer binnen was goed.

enigste min puntje dat ik week van te voren via internet gereserveerd had en verzocht had om een ronde tafel, 's avonds toen we aankwamen bleek pas dat er geen ronde tafel beschikbaar was, deze waren die avond gereserveerd. vind het wel een beetje jammer dat er in die week voorafgaand tussen reservering en bezoek totaal geen overleg of melding over is geweest.

verder de complimenten voor het bedienend personeel,vlot, gezellig en correct.
marianne.visser .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Helaas waren onze burgers niet smaakvol, en kon er ook geen antwoord gegeven worden op onze vraag welke kruiden er in verwerkt waren, anders dan dat ons werd verteld dat deze burgers zo van de leverancier komen. Beetje teleurstellend, en jammer dat er teveel wordt vertrouwd op de kwaliteit van deze leverancier; misschien een idee om huisbereide burgers te presenteren? Burgers zijn ter compensatie niet in rekening gebracht, en excuses zijn aangeboden. Locatie verder top, bediening werkt hard, niets op aan te merken.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gewoon prima. Geen op- of aanmerkingen.
D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Tijd geleden dat ik voor laatst was. Inrichting veranderd, wat gezien gewenste uitstraling ten goede is gekomen. Attente mensen. Ook nog wel puntjes ter verbetering, zoals zorgen dat zoutvaatjes niet leeg zijn op tafel of een tafel afgenomen is. Echter werd dat adequaat opgepakt. Conclusie: leuke gelegenheid voor avondje uit eten
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Was gezellige avond, bijzonder is dat het bestek pas gebracht werd nadat eten is geserveerd. Vlees was niet medium maar goede kwaliteit, dus nog mals genoeg. Gezellige avond, met lekker eten, voor redelijke prijs
LP W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik vond het niet geweldig. Leuke en adequate bediening. Het eten vond ik niet goed: te traditioneel en te weinig innovatief. Ik had gevraagd om een biefstuk die niet doorbakken was....... Vegetarisch altijd een ondergeschoven kind.
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hebben allemaal heerlijk gegeten en ook de bediening was heel vriendelijk en gastvrij.
Leuk dat je op deze locatie ook nog een bootje kunt huren.
K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wij hebben gisteren heerlijk gevaren in één van de prachtige sloepjes. Daarna nog koffie/thee gedronken met een heerlijk aardbeiengebakje. Het was super!!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.,We misten echter alleen de uitleg over de soorten kaas op het kaasplankje!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Gezellig . Goed en lekker eten
M.F. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Toiletten, zowel bij de heren en de dames niet schoon.
Bak voor papier bij handen drogen overvol, daardoor papier op de grond.
Beter een warmte droger.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad ter gelegenheid van mijn vaders 76-ste verjaardag. Eerst lekker gegeten en daarna een prachtige boottocht gemaakt!
Bastiaan N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijk gegeten en daarna lekker met een bootje genoten van de omgeving. Absolute aanrader om hier te eten of te varen...
Hijdi V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn vriendin had zeetong besteld, maar kreeg daarbij geen visbestek. Is niet echt erg, maar hoort eigenlijk wel. ook moest ze vragen om een bord voor de graten op te leggen, maar daar was erg weinig ruimte voor omdat we een klein 2-persoonstafeltje hadden. En er stond een sprayapparaat op de kast naast onze tafel die regelmatig insectenspray rond spoot, en dat rook niet echt lekker. Maar voor de rest was alles prima, aardige bediening en heerlijk eten. ruimschoots voldoende.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Mijn ervaring is niet positief, want gastvrijheid op een snikhete dat bestaat voor mij uit een automatisch gebaar om een kan fris drinkwater met een paar glazen op tafel te zetten.
In dit restaurant "mochten ze geen kraanwater serveren" . 'ook al gaf je een grote bestelling op. De bedoeling is om duur "bronwater"te bestellen, Natuurlijk heb je aan één flesje niet genoeg. Blijkbaar heeft de eigenaar alleen zijn grote winst voor ogen en maalt hij niet om het milieu : Bottelen van een paar slokjes water, het vervoeren ervan, de verspilling van glas, e.d.
Manella K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima gerechten gezellige mensen in de bediening die ook wel van een geintje houden en mooie locatie, dus dikke duim.
Arja D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We hebben met z'n allen genoten, o.a. van de mooie omgeving en de leuke ongedwongen sfeer. Het eten was prima ! De bediening, door de diverse dames en heren was vriendelijk, correct, kortom het was gewoon GOED.
Jan Kees B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prijs kwaliteit verhouding was niet verkeerd, wel aparte smaakcombinaties welke niet echt goed bij elkaar pasten. Hadden iets meer ervan verwacht na aantal maanden opening!
Christinekraai .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig eten, goede sfeer.
Jammer dat er bij een brandwond door hete thee niet veel actie werd ondernomen. Maar alsnog een topavond gehad!
Odette E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
1 van de groep had een Noordzeetong besteld. Dit was geen noordzeetong, maar iets wat het midden laat tussen tong en slibtong. Het was smakeloos en heel droog. Laten staan en gezegd dat de kok dit maar eens moest proeven en dan niks meer horen. Heel slecht. Voorgerecht plankje De Krom ad 15 euro heel veel geld voor 4 hele kleine niemendalletjes. Verhouding helemaal zoek.