De Krokodil

7,2
6,7
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Ik moet eerlijk toegeven dat ik al enige jaren een haat/liefde verhouding met de Krokodil heb. Vooral de kwaliteit van de schotels lijkt erg af te wisselen per bezoek, alsof de gerechten af en toe door een andere chef worden gemaakt.

Het onbeperkt tapas menu blijkt echter een uitzondering op de bovenstaande ervaringen. De eerste keer dat ik hier gebruik van maakte was ik meer dan aangenaam verrast, en ook de daaropvolgende keren heb ik eigenlijk altijd van het eten genoten. Voor mij dus nooit meer een standaard schotel..... ;)

De bediening is vriendelijk en capabel, maar laat door de drukte soms wel eens een steekje vallen. (lijkt me ook lastig met 50 mensen die verschillende tapas bestellen) Het decor oogt echter enigszins oubolllig (niet op de goede manier) en mag wat mij betreft grondig worden aangepakt.

Foodfamily .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij gingen voor de tapas en een pannenkoek (1 van de kids) met ons gezin. Helaas bleek het tapasmenu niet in het weekend te bestaan. Het rundvlees was totaal doorgeslagen en droop van het vet, de pannenkoek was niet gaar en kon je uitwringen. De mosselen bleken in alcohol te zijn geroerbakt (voorgegaarde mosselen) maar die was nog niet verdampt. De garnalen waren te ver gebakken en dus super taai. Een enorme tegenvaller. Het restaurant hangt een beetje aan elkaar van een nieuwer gedeelte en een ouder gedeelte, stoelen kan je niet schuiven over de vloer maar moet je optillen, de paden zijn smal omdat er teveel tafels staan. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijke tapas! Jammer dat de spareribs nog steeds/al weer niet goed waren: droog en verbrand. Dat blijft toch een probleem.
Jur Z.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Waar is de tijd gebleven dat het eten bij de Krokodil nog Super was. Andere Kok?. Geen idee maar de spareribs waren taai en bijna niet gekruid. De varkenshaas saté idem dito.
Dit doen we niet meer. Chiel draait zich om in zijn graf.
Ansguus .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Komen regelmatig hier onze favoriet De Mixed Grill eten leuk opgediend met heerlijke vleessoorten .een stukje mais lekkere gepofte aardappel een frisse slamix goede patat .Opgediend door vriendelijk personeel en alert als je iets wil hebben .
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Ongedwongen, vriendelijke sfeer. Lekker eten voor een goede prijs. Wij hadden onbeperkt tapas en dit smaakte prima. Alleen de garnalenkroketjes en de Iberico-hamkroketjes hebben er nog niet eens naastgelegen. Dit waren bijna gewone aardappelkroketjes. Wij hadden geen haast dus ons maakte het niets uit, maar de bediening zou enigszins alerter kunnen zijn op een volgende bestelling die door de gasten op de tafel wordt gelegd. We komen zeker nog een keer terug.
Edelstel .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Normaal gesproken een prima plaats om te gaan eten maar als het druk is maken ze (te veel) fouten lang wachten op eten en de drankjes, een menu dat we daar vaker eten is nu laten we vriendelijk zeggen wat uitgekleed bijvoorbeeld totaal geen enkele groente. We waren met een groep en eten werd zonder uitleg op tafel gezet later bleek dat we van de schotel met meerdere mensen zelf moesten afpakken. Gewoon met veel te weinig mensen in de bediening. Jammer dit gaat klanten kosten dan vanzelf weer meer tijd voor de klanten zoals het hoort.
Smakligmaltid .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wat wij fijn vinden aan de Krokodil is de huiselijke ongedwongen sfeer. Het komt regelmatig voor dat we last-minute op een doordeweekse dag besluiten om hier te gaan eten. Met name het onbeperkte tapas menu is favoriet. Op de tapaskaart staat voor ieder wat wils: van spareribs tot kaaskroketjes en van pinxos tot aan avocado met hollandse garnalen. Maar ook de 'gewone' menukaart heeft prima gerechten, goede wijnen en lekkere toetjes. De bediening is vriendelijk, maar mag af en toe wel iets attenter zijn op gasten die willen bijbestellen.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Zonder al te hoge verwachtingen togen wij op een maandagavond naar de Krokodil voor het tapas arrangement. Onbeperkt tapas eten voor een heel schappelijke prijs. We waren aangenaam verrast. De porties zijn heerlijk en vers en ook groot. Je kon alles van de tapas kaart kiezen, zoals bijvoorbeeld spareribs, roerei met gamba's of avocado met garnaaltjes en zalm. De wijn die erbij werd geschonken was ook prima. Enige minpuntje is het interieur, dat is wat oubollig, maar we komen hier graag weer eens terug.
Lyannee .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten! Wat hebben we genoten. Leuke en vriendelijke bediening en een pluim voor kok! Zeker een aanrader!!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten! 10+ Voor de keuken vooral nummer 27 met de advocado een aanrader! Zeer vrolijke en gezellige bediening.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
We bestelden een tosti en een broodje rosbief.nog gevraagd of de rosbief dun gesneden zou zijn ..na een klein kwartier! Kwam de bestelling ..tosti erg vet .rosbief dik .vies en taai..nadat we Hier over klaagden weer ruim 10 min wachten ..toen Ik mijn ontevredenheid uitsprak werd Hier niks mee gedaan ..we hebben het broodje in laten pakken en wederom net kauwgom de rosbief ! Zeer slechte eerste en tevens laatste ervaring !!
Jacomientje (ineke) J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Na één slechte ervaring een aantal jaren geleden zijn we, op aanraden van mensen om ons heen, hier toch weer een keer gaan eten.
We startten met brood met en tapenade en dat was erg lekker. Mijn echtgenoot at een grillschotel van diverse soorten vlees. Het vlees hing deels aan een spies boven het bord. Het zag er heel leuk uit, maar het vlees koelde wel snel af. De smaak was -ik proef altijd overal wat van- goed. Mijn zoon en ik aten diverse tapas. Op advies van de bediening koos ik twee. De porties zouden nogal groot zijn en dat klopt. Mijn zoon koos vier. De gefrituurde gemengde vis was zeer smakelijk, net als de gefrituurde inktvisringen. De garnalenkroketjes vonden, zowel mijn zoon als ik te vet en de smaak was zeer matig. De spareribs waren heerlijk, net als de diverse kaassoorten. Ook de gegrilde kip was smakelijk.
Ik vraag nooit om een specifieke wijn en kreeg een hoya de cadenas (rode wijn). Lekker fruitig en niet te zwaar.
De bediening was uitstekend. We voelden ons welkom. Eén persoon zorgde voor het eten, iemand anders deed de dranken. Deze beide jonge mensen waren vriendelijk en humoristisch.
Het restaurant doet gemoedelijk, een beetje eenvoudig, aan. Je kunt er zonder schaamte in je dagelijkse kleren verschijnen.
Al met al: voor herhaling vatbaar.
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Samen met mijn vrouw komen wij hier al jaren regelmatig eten. De kaart is sinds er een aparte tapas-kaart is ingevoerd, erg uitgebreid. Je kan er Hollands, Hollands met een Spaanse slag of toch eerder Spaans eten. Dat laatste vooral in de tapa's. Een aantal gerechten zijn relatief vet, maar op niveau prijs-kwaliteit is het restaurant zeer geschikt, met lekker en voldoende eten voor een schappelijke prijs. De wijnkaart is beperkt, maar bevat de nodige basis keuze. Het personeel is redelijk familiair en het decor is ietwat nostalgisch bruin.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Vandaag met een vriendin een lekkere uitsmijter gegeten bij de Krokodil. Dit is een prima adres voor een lekkere lunch zonder poespas en culinaire moeilijkdoenerij. Keurig in orde!
Injo .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Afgelopen zaterdag de lunch hier genuttigd. Bij binnenkomst een wat oudbollige indruk met gedateerd interieur. De lunch was overigens goed. Goed belegde verse baquettes met dik belegde vleeswaren. De bediening was ook erg vriendelijk en attent. Goed om tussendoor even een broodje te nuttigen voor een redelijke prijs.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2013
Hier op maadag 15 april 2012 geluncht met een vriendin. Service is vriendelijk en correct. De koffie is lekker en de witte wijn redelijk. Beiden hebben we een Flaquette Mediteraan genomen. Een warm broodje met brie/Seranoham, Rucola sla, pesto en pijnboompitten. Erg smaak vol en ruim voldoende voor een lunch. Jammer dat de Flaquette op was en we een Itliaanse bol kregen. Maar dat maakte voor de smaak niet veel uit.
Een wegrestaurant dat eenvoudig is, maar men probeert een product van goede kwaliteit te leveren. Alles naar zijn geld en dit was zijn geld waard.
Bert25 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Met vier personen paella gegeten. Paella was niet goed bereid. Zat geen saffraan in en was droog vis was ook droog. De smaak was van witte droge rijst.
Opmerking gemaakt. Antwoord van de kok ik " maak de paella al 25 jaar zo" . Dat is niet waar want we hebben hem wel eens meer gegeten en toen was hij prima. Jammer van het eten. We hebben het laten staan. De bediening reageerde als of wij de schuldige waren. Dus eten hier niet meer.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Avondje tapas gedaan wat bijzonder goed is bevallen en de avond vliegt voorbij we zaten nog heerlijk met zijn vieren aan het toetje en toen bleek het hele restaurant al leeg te zijn dus als je aan de tapas wil moet je wel even de tijd nemen.