De Kroeg

Slotplein 62 2902 HR Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant De Kroeg

Heerlijk eigentijdse gerechten met verse groenten en kruiden uit eigen moestuin, verser kan je het niet krijgen. Dit alles vind je bij restaurant De Kroeg in Arnhem. Iedere maand wordt er van menu gewisseld, zodat je telkens weer kan kiezen uit nieuwe voor-, hoofd- en nagerechten. Naast de wisselende kaart zijn er ook dagelijks extra’s. Deze heerlijke specials staan vermeld op het schoolbord in het restaurant. Na het dineren geen zin om naar huis te gaan? Blijf gezellig na borrelen in het café onder het genot van heerlijke bitterballen! Het restaurant is namelijk verbonden met het café. Dus je avond met vrienden, familie of collega’s hoeft zeker niet te eindigen na het diner. Reserveer en kom snel eens langs!

Meer informatie over restaurant De Kroeg