De Kriekel

Klein Zwitserlandlaan 5 6866 DS Heelsum Nederland Kaart
31-317319104

Over het restaurant De Kriekel

Gerechten bereiden met respect is de kernkwaliteit van restaurant De Kriekel. Er wordt gebruik gemaakt van klassieke methoden, maar met volop moderne invloeden. De keukenbrigade laat zich bij de samenstelling van de kaart inspireren door de seizoenen en dagverse producten. Kies een overheerlijke en bijpassende wijn uit het gevarieerde aanbod met enkele onbetwiste toppers. Het restaurant ademt rust en warmte en er hangt een gezellige, informele sfeer. Of je nu met je partner bent of met een groter gezelschap, het gastvrije team van de Kriekel heet je van harte welkom.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kriekel

• : U kunt uw auto gratis parkeren op ons eigen parkeerterrein. Ook bieden wij kosteloos Valet Parking aan!

Maandag t/m Zondag

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Kriekel

Frits M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Uitstekend gegeten bij de Kriekel met extra complimenten voor de excellente bediening. We namen het 4 gangen diner en daar hebben we geen spijt van gehad
Hugo L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De prijzen vermeld op het streekmenu is niet helemaal duidelijk. Bij ons tweede bezoek was de wachttijd duidelijk langer door aanwezigheid van 2 groepen (nochtans zat de eerste maal het restaurant ook vol).
Gul D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Soep en hoofdgerecht erg lekker. Veel seizoensgroenten gebruikt. Proeverij dessert was heerlijk. Garnalen salade erg saai. Tip schenk wat vaker bij. Goed voor de omzet en lekker bij de maaltijd:). Bediening was vriendelijk en kindvriendelijk.
keiki .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Het menu was goed in balans; voor het eerst alles opgegeten zonder volgestopt gevoel. Echt smakelijk. Restaurant liep vol en hier en daar genoot men van de wijn. Vlotte bediening en goede service. Ja, hier komen wij terug.