De Kriekel (Bilderberg)

Klein Zwitserlandlaan 5 6866 DS Heelsum Nederland Kaart
31-317319104

Over het restaurant De Kriekel (Bilderberg)

Gerechten bereiden met respect is de kernkwaliteit van restaurant De Kriekel. Er wordt gebruik gemaakt van klassieke methoden, maar met volop moderne invloeden. De keukenbrigade laat zich bij de samenstelling van de kaart inspireren door de seizoenen en dagverse producten. Kies een overheerlijke en bijpassende wijn uit het gevarieerde aanbod met enkele onbetwiste toppers. Het restaurant ademt rust en warmte en er hangt een gezellige, informele sfeer. Of je nu met je partner bent of met een groter gezelschap, het gastvrije team van de Kriekel heet je van harte welkom.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kriekel (Bilderberg)

• : U kunt uw auto gratis parkeren op ons eigen parkeerterrein. Ook bieden wij kosteloos Valet Parking aan!

Maandag t/m Zondag