De Krieëkel

Meer informatie over restaurant De Krieëkel

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We wisten niet zo goed wat we konden verwachten: een restaurant of een snackbar? Nou, ze zitten gewoon naast elkaar. Het restaurant ligt aan de doorgaande weg maar is toch rustig gelegen. De Krieëkel (dat betekent dus gewoon krekel) biedt een eenvoudige kaart en ons oog viel op Salade Nicoise die je in twee groottes kunt krijgen. We kozen voor de grote salade en dat was inderdaad een flink bord vol heerlijkheden. Nou zijn er heel veel recepten voor een Salade Nicoise maar eigenlijk hoort er toch wel ansjovis in, iets dat we hier misten. Verder overigens heerlijk, lekker veel tonijn en knapperig stokbrood erbij. Bediening zonder meer goed, vrolijk en attent. Lekker gegeten!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Tijdens ons weekendje in Vijlen hier gegeten. Heel vriendelijke bediening, eenvoudige degelijke kaart, maar heerlijk van smaak en mooi geserveerd. Wil je een goede biefstuk, schnitzel, of varkenshaas, met iets meer dan slappe friet op je bord geserveerd.. Hier naartoe gaan. Lekker broodje kruidenboter, voorgaande gerechten met diverse verse sausen te bestellen, lekker ijs toe, voor een zeer vriendelijke prijs en mooi opgemaakt. Aankleding restaurant doet ander prijsniveau vermoeden, zo ook de bediening wij waren met 5 personen €125,_ kwijt.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Een restaurant met traditionele gerechten, en dan prima bereid.
De bediening is informeel en zeer vriendelijk, en ook onze kids krijgen hier genoeg aandacht van, middels aangeboden kleurplaten, en spelletjes die beschikbaar zijn om mee te spelen.
In een prachtige omgeving heerlijk tot rust komen op het einde van de dag in dit restaurant is een prima idee
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Op dinsdagavond naar de krieekel getogen. Lange tijd waren wij de enige gasten, pas later op de avond kwamen er nog een drietal gasten. Voor een gewone eerlijke maaltijd kan je hier prima terecht. Gewoon een salade vooraf en een biefstuk of stukje varkensvlees als hoofdgerecht. Niets mis mee. Daarbij alles tegen een schappelijke prijs, kortom weinig op aan te merken.
Elleke63 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Tweede avond van een weekendje Zuid Limburg. Restaurantje achter een frituur, klein, maar fris en gezellig. Bediening was vriendelijk door beide dames, al was de jongste vergeten dat mijn man toch echt de soep vd dag had besteld. Mijn keuze om niets vooraf te bestellen had ze verkeerd begrepen. Kervelsoep dus gemist. Kogelbiefstuk met stroganoffsaus voor mijn man en varkenshaas met pepersaus voor mijzelf. Alles was lekker mals en goed van smaak en het bord zag er verzorgd uit. De gemengde groente was mooi geschikt en verrassend gekozen; ik zag peultjes, broccoli, bleekselderij, kiemen, peterselie en selderij. Heb alle groen met smaak gegeten. Aardappeltjes waren erg lekker. Toe had mijn man ijs met kersen en ik had ijs met meloen. Ook dat zag er leuk uit en smaakte goed. Prijs/kwaliteit was uitstekend.
Jean H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Uitstekend bereide gerechten op basis van goede verse ingrediënten. Geen hippe uitdagende kaart maar gewoon een zeer goede Hollandse keuken (biefstuk, varkenshaas, zalm etc) waarin merkbaar met liefde gekookt wordt. De bediening is adequaat en aangenaam informeel.
Geweldige prijs-kwaliteitverhouding.
Absolute aanrader in Epen en verre omgeving!
Artemisonthehunt .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Het is een eenvoudige restaurant met een eenvoudig menu. Maar het smaakt er niet minder om! Ik had een gegrilde zalm in wijnsaus, mijn ouders een biefstukje stroganof. Alles met verse groenten en gebakken aardappeltjes, leuk gegarneerd. Voorgerecht (2* heldere aspergesoep en een gemengde salade met zalm) was ook erg lekker. De toetjeskeuze beperkt zich voornamelijk tot vanille-ijs in verschillende varianten en 1* meloenijs. Alle gangen in goede porties, dus na drie gangen gingen wij goed gevuld naar huis. Verder complimenten voor de gastvrijheid en vriendelijkheid van de bediening. Ik had bij reservering laten weten dat ik m? zoontje (1,5 jr) mee ging nemen en toen we kwamen was de tafel gedekt met een kinderstoel en kleurplaat/ placemet. Kindermenu was ook prima, met naast worstje en patat ook wat groentes en fruit. De aankleding van het restaurantje is eenvoudig met houten stoelen en tafels, maar wel erg gezellig en sfeervol gedecoreerd. Ok, het uitzicht op nieuwbouwhuizen aan de overkant is wat minder, but who cares! Prijs-kwaliteit verhouding is prima, ongetwijfeld goedkoper dan bij de meeste andere restaurants in de omgeving. Een aanrader voor iedereen die gewoon lekker en gezellig wil eten!