De Kostery

6,3
5,6
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Of we maar even vooraf wilden betalen, dan pas een bon - en na veel te lang wachten een taai speltbroodje met fabrieks-file americain (de special of the day) zonder smaak. Of we nog iets wilden drinken? Nee, dat werd niet meer gevraagd bij het uitserveren van de bestelling, we hadden immers (!) al koffie vooraf genuttigd. Een affront voor de klant en een zaak om het nooit meer over te hebben.
Brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het was lekker weer en wij wilden lunchen op een mooi terras. Het was erg druk. Wij hebben de kaart gevraagd en dan besteld. Dat wij direct moesten afrekenen was niet erg, maar moesten wel 2 keer vragen om een kassabon. De drankjes werden vrij vlot bezorgd, maar onze broodjes (spelt carpaccio) liet ontzettend lang op zich wachten en dan was het ook nog niet eens lekker, veel te droog. Wij hebben het niet opgegeten. Hier gaan wij dus niet meer heen. Jammer van de mooie locatie onder de Martinitoren.
Maud68 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij gaan er echt nooit weer heen.
Trage en onprofessionele bediening. Simpel broodje meer dan een half uur op gewacht. En dit voor zo'n mooie en centrale plek. Dit bedrijf verdiend gewoon geen plek onder de Martinitoren nog wel. Ziet de bedrijfsleider dit zelf niet?
Renske Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Serieus, eigenaren van de Kostery: Het is níét prettig wanneer ik ieder drankje apart moet afrekenen, zelfs wanneer ik duidelijk heb aangegeven dat we nog eten gaan bestellen. Ook is het niet vriendelijk en zelfs belerend wanneer ik één teen laat leunen op een rieten stoel en mij wordt gevraagd of ik mijn voet van de stoel wil halen. Later ook nog een keer bij mijn vriendin. Zo jammer voor de sfeer op het heerlijke terras. De broodjes waren lekker, maar wat jammer van de service.