De Kostery

Martinikerkhof 2 9712 JG Groningen Nederland Kaart
31-503141978
6,4 /10
4 recensies

Meer informatie over restaurant De Kostery

Services

6,4 /10
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    0
  • 7
    0
  • < 7
    4
Eten
6,3
Service
5,6
Decor
7,6
4/4 recensies
Robert D.
Meesterproever
(36 recensies)
Average Rating
4,5 /10
Eten
4
Service
3
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Of we maar even vooraf wilden betalen, dan pas een bon - en na veel te lang wachten een taai speltbroodje met fabrieks-file americain (de special of the day) zonder smaak. Of we nog iets wilden drinken? Nee, dat werd niet meer gevraagd bij het uitserveren van de bestelling, we hadden immers (!) al koffie vooraf genuttigd. Een affront voor de klant en een zaak om het nooit meer over te hebben.
Brinkmann .
Meesterproever
(15 recensies)
Average Rating
6 /10
Eten
5
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het was lekker weer en wij wilden lunchen op een mooi terras. Het was erg druk. Wij hebben de kaart gevraagd en dan besteld. Dat wij direct moesten afrekenen was niet erg, maar moesten wel 2 keer vragen om een kassabon. De drankjes werden vrij vlot bezorgd, maar onze broodjes (spelt carpaccio) liet ontzettend lang op zich wachten en dan was het ook nog niet eens lekker, veel te droog. Wij hebben het niet opgegeten. Hier gaan wij dus niet meer heen. Jammer van de mooie locatie onder de Martinitoren.
Maud68 .
Proever
(1 recensie)
Average Rating
5,5 /10
Eten
7
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij gaan er echt nooit weer heen.
Trage en onprofessionele bediening. Simpel broodje meer dan een half uur op gewacht. En dit voor zo'n mooie en centrale plek. Dit bedrijf verdiend gewoon geen plek onder de Martinitoren nog wel. Ziet de bedrijfsleider dit zelf niet?
Renske Z.
Meesterproever
(11 recensies)
Average Rating
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Serieus, eigenaren van de Kostery: Het is níét prettig wanneer ik ieder drankje apart moet afrekenen, zelfs wanneer ik duidelijk heb aangegeven dat we nog eten gaan bestellen. Ook is het niet vriendelijk en zelfs belerend wanneer ik één teen laat leunen op een rieten stoel en mij wordt gevraagd of ik mijn voet van de stoel wil halen. Later ook nog een keer bij mijn vriendin. Zo jammer voor de sfeer op het heerlijke terras. De broodjes waren lekker, maar wat jammer van de service.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.