De Kornuiten

Paterswoldseweg 36 9726 BE Groningen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant De Kornuiten

Een Café en eterij waar het lijkt alsof je altijd welkom bent! Het is een beetje studentikozie, maar het eten is er erg lekker en het wordt mooi gepresenteerd. De prijzen zijn ook een beetje afgestemd op de soms krappe beurs van een student maar de kwaliteit van het eten en de gezelligheid zijn sowieso onbetaalbaar! En als je alleen een lekker biertje aan de bar wilt drinken, is dit een prima plek om andere te ontmoeten en te borrelen mét een paar lekkere hapjes.

Meer informatie over restaurant De Kornuiten

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De Kornuiten

annet M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren laat op de avond en moesten wel wat lang wachten. Excuses werden gemaakt. Was probleem in de keuken. Het eten was echt de moeite v wachten waard. Spatiëring Supermals, spetterden verrassend lekker en aan te bevelen. Echt heerlijk! Ook de tiramishu heerlijk!
Jesse W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het duurde vrij lang voordat we het eten kregen, er was iets fout gegaan in de keuken kregen wij te horen daardoor werden er gratis drankjes aangeboden. Het spetter pannetje was erg lekker maar de spareribs vielen tegen. Ook vonden we de rundercarpaccio niet bijzonder.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
er werd iemand ingewerkt, maar dat ging niet goed. 2 uur op eten gewacht. Salade was niet lekker; had duidelijk te lang gestaan. vlees en vis was lekker, maar niet bijzonder.
Personeel wel heel vriendelijk en boden gratis drankje aan omdat we zo lang moesten wachten (nadat we dit zelf hadden aangegeven)
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was heel lekker, we hadden koude tapas vooraf wat lekker brood was met allerlei smeersels. Hoofdgerecht van Spareribs en de spetterpan smaakten ook supergoed. Je zit er gezellig en de bediening is prima, de mevrouw die het restaurant runt is ook heel vriendelijk. Dit allemaal voor een hele zachte prijs maakt het een dikke aanrader!
Klaas J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs in een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Spetterpan & kabeljauw als hoofdgerecht besteld. Brownie met ijs en ijstaartje na. Spetterpan was goed te doen (vlees en groenten, porties). Jammer dat er niet geïnformeerd was naar de glutenvrije melding bij de reservering. De kabeljauw was prima maar saai. De nagerechten waren jammergenoeg wel echt van mindere kwaliteit: onorigineel en niet zo goed qua smaak, maar de prijs was dan ook heel zacht! Dus dat was niet uit verhouding! Bediening was heel vriendelijk en prima op tempo. Keek ons niet weg toen we bleven hangen en er nog een vriendin aansloot. Inrichting is oldschool maar niet kil.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het is altijd gezellige en gemoedelijke sfeer, heerlijk de Syrische tapas!! We komen hier graag.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg vriendelijke bediening en het eten was verrukkelijk! Het vlees viel bijna can de spare ribs af zo zacht en ook de varkenshaasmedaillons smaakten boterzacht!
Godelief V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Sobere inrichting maar zeer vriendelijke bedieng, steeds als we er komen. Gewoon lekker eten voor een zeer schappelijke prijs.
De warmte die mevrouw uitstraalt maakt de wat karige houten stoeltjes helemaal goed
m. B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gastvrij ontvangen, lekker gegeten. Meubilair weinig comfortabel helaas, maar opgelost met wat extra kussens.
De schaal met warme tapas werd snel koud helaas. Een rechaud zou dit verhelpen.
Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Vooraf met zijn drieën Libanese pizza gedeeld. Geen probleem, erg lekker en precies goed als voorafje. Tafelgenote had spetterpan. Aanrader! Anderen spareribs en mixed grill. Goed bereid vlees en lekkere sausjes. Salade erg lekker, maar wat weinig voor drie personen. Patat goed gebakken en kwam heet op tafel. Al vaker in dit eetcafe geweest en dat blijven we zeker nog vaker doen.
Elianne G.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. En zeer vriendelijke bediening, wij komen hier heel graag!
Jeannette N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was heerlijk en de locatie was redelijk! De prijs was goed! Dus prima!
Carst B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Bediening was aardig en gastvriendelijke. Lekker gegeten. Leuke sfeer. Kortom absoluut een aanrader. Mooie gevarieerde kaart.
reinder T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke gastvrouw en we schrokken niet van de rekening. Top!
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben lekker gegeten voor een nette prijs bij de Kornuiten in Groningen. Prima ontvangst en een gevarieerde kaart. Een aanrader om met zijn tweetje te eten.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten bij De Kornuiten. Vriendelijke bediening. Bijgeleverde frietjes voor twee personen wat weinig, maar verder alles in orde.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Volgens verwachting; vooraf aangegeven dat wij op tijd stonden en de bediening heeft hier zoals toegezegd rekening mee gehouden. Al eens eerder hier gegeten en het eten was zoals verwacht.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gewoontjes, op geen enkel vlak uitzonderlijk. De dame in de bediening is vriendelijk en tegelijkertijd oppervlakkig, ze doet gewoon haar werk. Het was erg rustig (en dat voor een vrijdagavond). De menukaart had wat Syrische invloeden, dus we besloten daarvoor te gaan - in de waan dat dit beter zou zijn dan de rest van de kaart. Dat viel een beetje tegen. We namen de Syrische tapas. Dit zou je beter een 'mixed grill' kunnen noemen, aangezien je alleen maar vlees krijgt (kipspiesjes, rundspiesjes, gehaktstaafjes). Het vlees is allemaal redelijk lang doorgebakken en is daardoor soms wat droog. Ook niet bijzonder smaakvol verder. Er was niks heel slecht aan deze avond, maar het is absoluut niet een plek waar wij nog eens terugkomen. En daarmee dus al helemaal geen aanrader. We betaalden uiteindelijk € 27.50 pp (1 hoofdgerecht, 3 drankjes).
G. M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Service is goed: vriendelijk, snel en denkt met je mee. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Echt een eetcafé.
Je mag voor deze prijzen geen culinaire hoogstandjes verwachten.