De Kornuiten

Paterswoldseweg 36 9726 BE Groningen Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Kornuiten

Een Café en eterij waar het lijkt alsof je altijd welkom bent! Het is een beetje studentikozie, maar het eten is er erg lekker en het wordt mooi gepresenteerd. De prijzen zijn ook een beetje afgestemd op de soms krappe beurs van een student maar de kwaliteit van het eten en de gezelligheid zijn sowieso onbetaalbaar! En als je alleen een lekker biertje aan de bar wilt drinken, is dit een prima plek om andere te ontmoeten en te borrelen mét een paar lekkere hapjes.

Meer informatie over restaurant De Kornuiten

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant De Kornuiten

Renate M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten was heerlijk en voor een goede prijs. Vooral de spareribs die bij de mixed grill zaten waren heerlijk gekruid en zo mals dat ze met mes en vork gegeten konden worden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Een geweldig buurt eetcafé waar het gezellig is en je hartelijk wordt ontvangen en het eten voortreffelijk is. Een aanrader.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goed eetcafé waar je voor een prima prijs goed kan eten
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het spetterpannetje was heerlijk, sappige perfect gebakken rosé steak geserveerd in een gloeiendhete pan met lekkere groenten oa gele courgette. Het syrische hoofdgerecht dat vanaf twee personen te bestellen is, bestond uit vlees met gekruid brood. Het was qua vlees een beetje saai, het gehakt was niet speciaal gekruid en niet super mals. Hier hadden we iets bijzonders en echt syrisch? verwacht. Patatten en mayonaise en sla gewoon lekker. Het warm geserveerde syrische harissa (griesmeel) toetje met rozenwater was een aanrader, de andere toetjes waren kant en klaar maar wel prima en niet te duur. Het huiswijntje was prima en je krijgt er een glas water bij zonder hierom te hoeven vragen. Super vriendelijke en attente bediening. Wellicht nog iets meer focus op de syrische keuken (bijv een syrische salade?). en nog meer zelfgemaakte producten zoals bijv nog een taart/ toetje. Iets meer uitleg op de kaart is wel prettig (wat is bijvoorbeeld bourgol)
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Een fijne gastvrije omgeving waar je lekker en betaalbaar kan eten. Zeer anbevelenswaardig!Verder moet ik mijn leestekens blijkbaar volmaken
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten. Geen opsmuk op de borden, maar gewoon lekker eten in een normale portie. .
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuke eigenaren. Lekker eten. Het is een gezellig restaurant dat erg klantvriendelijk is en veel zorg aan het eten besteedt.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten waarbij we ons gericht hebben op de syrische dingen op de kaart. Heel erg van genoten. Erg vriendelijke bediening, niet te snel en niet te kangzaam. Echt een aanrader.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gezellige sfeer..
Niet het duurste restaurant.. en dat zie je ook terug in de inrichting

Heerlijk gegeten.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten voor weinig geld.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Altijd lekker en gezellig, de eigenaresse is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.
Gertjan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
heerlijk mals vlees, goede keus tussen hollandse/syrische gerechten, fijn personeel
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker gegeten, een gevarieerde kaart en vriendelijke bediening
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verrassende kaart met Syrische gerechten. Goed eten voor een betaalbare prijs in een gemoedelijke en rustig maar sfeervol restaurant. Met leuke muziek op de achtergrond.
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heeerlijk gegeten! Er werd zelfs speciaal voor ons knoflooksaus gemaakt voor bij de spareribs.
Lieve gastdames ook!
We komen zéker terug!
Dies V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heel vriendelijke ontvangst! Er was een mooi plekje voor ons gereserveerd voor aan het raam met uitzicht op de Peizerweg en de Paterswoldseweg. Vooraf een heerlijke Syrische linzensoep en daarna voor mij gevulde kip met kaas, ham en asperges en voor het gezelschap sappige lekkere steaks. Bij de gerechten een lekkere salade en een ruime portie frites met mayonaise. Bij onze glaasjes wijn kregen we een karaf gratis kraanwater. We hebben hier vaker lekker gegeten, maar het leuke van de huidige kaart is, dat gewoon Nederlandse gerechten afgewisseld worden met Syrische gerechten. De moeite waard om hier vaker te komen!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.Goede prijzen en goede porties...aanrader!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prijs/kwaliteitverhouding goed. Eten was meer dan voldoende. We hadden het spetterpannetje genomen. Vlees was erg mals.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, erg leuke plek! Voor ons de eerste keer. Omdat we naar een optreden in Martiniplaza gingen, was dit heerlijk dichtbij.... We komen zeker weer ????????
Hongor M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima gegeten en een gezellige avond gehad. Service was wat minder, maar dat kwam waarschijnlijk door de drukte.