De Koriander

• Met vrienden
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant De Koriander

GROOTS RESTAURANT – Groots is de passie voor koken, de gevarieerde menukaart en de zaal met 160 zitplaatsen bij Restaurant de Koriander in Heusden-Zolder. In hartje Limburg zorgt een jong en ervaren team voor een zorgeloze avond.

MAMA’S KEUKEN – Vanuit de potten komen échte klassiekers met een moderne toets. Dagelijks is het moeilijk kiezen tussen de drie dagschotels en andere smakelijke bereidingen als een mals stukje steak Italiano, dagverse kreeft of oesters of zelfs pasta’s en salades.

LIVE MUZIEK – Ook kan u proeven van huisbereid roomijs op het zonneterras, delicatessen en wijnen kopen voor thuis en elke 2e donderdag van de maand genieten van een live band. Waarde voor uw geld krijgt u hier beslist.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Koriander

Bus Boekt Hofeinde

Non-stop service: van 11u30 tot 21u30 (elke dag)

Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,1
Renilde V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De bediening kon beter georganiseerd worden. Bij momenten was het wat chaotisch. 1 persoon laten bedienen aan 1 tafel zou misschien beter zijn, maar we hebben lekker gegeten. ???? . We komen zeker nog eens terug.
Noël N.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
een aanrader
Koenraad M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gezellig en mooie plaats om lekker te eten,de ene bediening is al vriendelijker dan de andere maar het zijn nog jonge mensen dus misschien soms nog wat onwennig.
Noël N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
een aanrader
Frédéric G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op het eten viel weinig aan te merken maar het was ook niet wow, jammer dat de bediening te wensen overliet, we waren met 5 personen en het aperitief (3 verschillende drankjes) werd in 3 keer gebracht met een tijdsverschil van bijna 5 minuten, het opnemen van onze keuze ging heel moeizaam (ongeveer 10 minuten voor een voorgerecht en hoofdgerecht) en er werd op het einde nog een cappuccino vergeten
Irène V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Iedereen was tevreden over het eten. Prachtige locatie, veel parkeergelegenheid en buiten een sfeervolle rookruimte.