De Korenmolen

Bovendijk 6 6627 KT Maasbommel Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenmolen

Dineren in idyllische omgeving

In het land van Maas en Waal ligt het jonge restaurant De Korenmolen. In een idyllische omgeving aan het water kan je urenlang genieten van de fijne creaties die uit de keuken komen. Kortom, voor een culinaire ervaring in een mooie omgeving schuif je bij Landgoed de Korenmolen aan.

Meer informatie over restaurant De Korenmolen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Korenmolen

Richard M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gegeten met groter gezelschap. Met zorg bereide en gepresenteerde gerechten van hoge kwaliteit. Iedereen van het gezelschap was zeer enthousiast. De ontvangst en de zorg en aandacht van gastvrouw Manon voor een van ons, als gevolg van een valpartij buiten, was bijzonder en verdient aparte vermelding.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fantastische avond gehad.. in goed gezelschap Sfeervol ingericht. Warme ambinace. Bediening was vlot.. en erg gastvrij. Eten was héérlijk.. allé gangen. En dan ook nog eens leuke live muziek erbij. Heb een top avond beleefd..!!
Peter en Alice D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wildmenu gehad. Erg goed van kwaliteit, smaken waren goed. Mooi opgemaakte borden. Leuke en vlotte bediening.

Knap hoe in zo’n grote zaak je je toch niet verloren voelt. Logistiek in orde, wat toch een uitdaging is als je zo’n 100 mensen binnen hebt.

Wijnkaart is karig. Zou normaliter voldoende kunnen zijn maar niet voor een wilddiner. Gelukkig waren er daarvoor wel passende wijnen separaat van de wijnkaart aanwezig.

Zeker de moeite waard om terug te komen.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wild menu met wijnarrangement. Lekker en gezellig gegeten. Prima wijnen.
Wildbouillon had iets krachtiger gemogen.Tussengerecht hazenrugfilet had een iets groter portie mogen zijn.
Verder aangenaam verrast.
Fabienne P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Teleurgesteld van de Wildavond bij de Korenmolen te Maasbommel.
We kwamen voor de derde keer en waarderen altijd de persoonlijk toon, de verrassend keuken en de uitstekend service. Een bijzonder restaurant vergeleken met de andere Horecagelegenheden in de buurt.
Helaas de verandering van eigenaar, heeft daar verandering ingebracht.
We hebben min of meer alle leden van het personeel aan onze tafel gehad, geen persoonlijk toon meer, de sommelier was ongeïnspireerd en goot ongegeneerd de inhoud van een fles wijn naar een andere (hopelijk van dezelfde wijn maar niet te controleren).
Onze jassen werden bij onthaal aangenomen, maar bij vertrek moeten we zelf zoeken...(lekker handig als de restaurant vol is.)
De porties waren klein (lees karig).
Kortom teleurgesteld.. we gaan voortaan bij een andere Horeca gelegenheid in Megen onze geluk zoeken. Die wel de persoonlijk toon en intiem sfeer aanhoudt. Jammer..zeer jammer
lattasom .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wij hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen.
Werkelijk ieder gerecht was heerlijk.
Supermooi gepresenteerd met een goede uitleg door de bediening. ????
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteren bij De Korenmolen gegeten i.v.m. de verjaardag van onze dochter. Bij binnenkomst werden wij goed ontvangen en werden de jassen van ons aangenomen en opgehangen. Omdat wij hier al 2x eerder hadden gegeten wisten wij dat wij een goed restaurant hadden uitgekozen. Ook deze keer zijn wij weer tot volle tevredenheid bediend en het eten was ook heerlijk. Wij raden dit restaurant aan en wij komen zeker nog een keer terug.
tomdezoete .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uiterst vriendelijk ontvangen, heel aardig personeel, vlotte bediening. Echt goed eten.
Als ik dan iets van een verbeterpunt moet aangeven is bij een grote groep zou de frites iets vlotter op tafel mogen.
Nu stonden de hoofdgerechten er al even.
Maar verder een aanrader. Mooie warme inrichting.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Met een groep van elf personen heerlijk gegeten en gebruik gemaakt van het nieuwe oktober menu. Ondanks de maandagavond toch nog voldoende klandizie hetgeen voor een goede sfeer zorgde. De vlotte en vriendelijke bediening maakte ons etentje tot een geslaagde avond.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Er hangt een fijne sfeer op het terras naast de mooie molen.
Uitzicht op uitloper van de Maas is natuurlijk leuk om de bootjes te volgen in de woelige baren.

Het eten was erg goed. Lekker vlees, goed bereid en een heerlijke bijpassende rode wijn met een vleugje vanille smaak.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een enthousiaste bediening. Heel vriendelijk, gezellig je voelt je echt een gast.
Er hangt een fijne sfeer op het terras naast de mooie molen.
Het eten was erg goed. Lekker vlees, goee bereid en een heerlijke bijpassende rode wijn met een vleugje vanille smaak.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
nancyber .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk gelunched. Brood met zalm en roomkaas. Goed verzorgt opgemaakt. Vriendelijke bediening. Mooie sfeervolle ambiance.
Elles O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Eten was mooi
opgemaakt en erg lekker. De asperges waren favoriet en de rest was ook helemaal prima. Als dessert hadden we de korenmolen lekkernijen, een mini dessert buffeftje op je bord voor een mini prijsje, klein feestje toe! Vriendelijke en attente bediening. Al met al prima genoten en lekker verwend
AndreJansen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Mooi en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Mooie creaties, voorgerecht met lamsham en asperges super. Angusbiefstuk heerlijk gebakken. Dessert verukkelijk.
Attente bediening
HankMoody1 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Doorsnee restaurantje. Kaart is niet bijzonder, interieur 13 in 't dozijn. Eten was niet warm genoeg en heel veilig en vlak van smaak. Bediening deed z'n best. Niet echt slecht maar ook niet goed. Middelmaat.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vandaag met m'n ouders bij De Korenmolen gegeten. Voorheen beviel dat altijd prima, maar vandaag was het anders. Allereerst de reden dat 't eten een vier krijgt; ik had biefstuk besteld van een lokale leverancier. Rood, graag. Helaas was 't medium gebakken. Enkele minuten later kreeg ik een nieuwe biefstuk. Dit keer niet te gaar, maar ook niet erg warm en zeker niet vol smaak. Teleurstellend. Dit ook aangegeven, maar een reactie kwam er niet echt vanuit de bediening.

De bestelde asperges waren tot tweemaal toe niet gaar. Toen het de tweede maal retour ging, werd aangegeven dat dit van de rekening gehaald zou worden. Nogal wiedes... Een alternatief aanbieden zat er niet in.

Het personeel was tevens weinig attent op lege glazen, communicatie was belabberd en de deskundigheid was bij niemand te bespeuren.

De koffie na het eten hebben we niet hoeven af te rekenen. Echt vol zitten we alle drie nog niet.

Al met al heb ik hier beter gegeten en waren de verwachtingen ook hoger. Jammer, we komen niet meer.
An-Miek .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ontspannen sfeertje, heerlijk eten, prettige bediening. Ondanks de drukte, alle tafeltjes waren bezet, kwam het personeel relaxed over en kregen we op tijd het eten en de drankjes. Super!
patriciarademakers .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gezellig restaurant. Mooie entourage. Uitstekende bediening. Wat te lang moeten wachten op het voorgerecht. Eten kwalitatief uitstekend, maar te kleine porties. Niet in verhouding met de prijs.
loo-nederkoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben erg genoten van de gerechten die geserveerd werden.
De dames van de bediening waren erg vriendelijk, niet te opdringerig.
Het restaurant ziet er erg mooi uit, stijlvolle decoraties.
Zeker een aanrader
gevanotterloo .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Verrassings menu gegeten, was erg lekker, goed verzorgt, aanrader. bediening prima, gezellige meiden. Ruime inrichting, de muren waren wat kaal.