De Korenmolen

Bovendijk 6 6627 KT Maasbommel Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenmolen

Dineren in idyllische omgeving

In het land van Maas en Waal ligt het jonge restaurant De Korenmolen. In een idyllische omgeving aan het water kan je urenlang genieten van de fijne creaties die uit de keuken komen. Kortom, voor een culinaire ervaring in een mooie omgeving schuif je bij Landgoed de Korenmolen aan.

Meer informatie over restaurant De Korenmolen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Korenmolen

Thea S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, verrassing menu voor Valentijn was ook echt verrassend en lekker. Iets wat je niet verwacht, zelf niet snel besteld maar dus wel heerlijk.
Birgit R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijke high tea, zowel hartig als zoet is goed vertegenwoordigt en alles is vers en lekker. Gelukkig ook eindelijk echte scones met clotted Cream en geen rare broodjes met ondefinieerbare smeersel zo als zo vaak. Enige aanmerking was het gemis van zwarte thee, die zat niet in de verder goed gevulde box. Maar naar aanvraag was deze gewoon verkrijgbaar. Locatie top, grote pluspunt de zeer bequeme stoelen, dat zorgt ervoor dat je net iets langer blijf zitten.
Gaitrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Genoten van de High tea!!Geweldige ervaring. Alles was voortreffelijk! Wij komen zeker terug om meer te ontdekken bij de Korenmolen
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gewoon Top !!!!!
De regio mag trots zijn op deze horeca-gelegenheid.
Daar kunnen ze in de randstad nog iets van leren.
Omdat ik nog niet aan de 120 tekens zit zeg ik nog een keer:
TOP !!!!
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Op tweede kerstdag geweest met de familie voor een kerstdiner. Leuk sfeervol restaurant. Kwaliteit van het eten was redelijk goed. Prijs-kwaliteit verhouding is toch wel wat scheef. Ondanks het 4-gangen diner, was het maar net aan voldoende. De bediening was wat rommelig; veel (jong) personeel aanwezig maar soms wat chaotisch. Toch een geslaagde avond.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken. Prettig personeel is erg vriendelijke en servicegericht. Je krijgt hier echt waar voor je geld. Zeker met Kerst
Loes En Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Geweldig en gezellig restaurant en fijne en vriendelijke bediening
Fijne complete slaapkamer alleen moeilijk te bereiken zeker voor iemand met een handicap
Prachtige te bouwen nieuwe feestzaal Zal dan ook wel voor veel ouderen mensen niet makkelijk bereikbaar zijn
daar er geen lift wordt gebouwd Dit laatste vind ik zonde van het geheel.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De bediening is vriendelijk en goed maar er kwamen 3 serveersters om het menu bij ons op te nemen (1 is voldoende). Misschien is het een tip om 1 serveerster een bepaald aantal tafels toe te wijzen; nu liep alles door elkaar heen. Bij het hoofdgerecht had wel wat groente geserveerd mogen worden.
Tevens zaten we helaas (net als vorig jaar) weer aan het raam, waar het erg koud was. Dat was wel erg jammer.
Ch L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Sfeervol restaurant, met heerlijke gerechten. Wij hebben met de 1ste kerstdag voor een vegetarisch menu gekozen en deze was heel creatief en bijzonder smakelijk! Ook is het personeel goed op de hoogte wat betreft de wijnkennis. Ook aan de kinderen word goed gedacht. Wij hebben ontzettend genoten en willen dit restaurant zeker aanbevelen!
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gegeten met groter gezelschap. Met zorg bereide en gepresenteerde gerechten van hoge kwaliteit. Iedereen van het gezelschap was zeer enthousiast. De ontvangst en de zorg en aandacht van gastvrouw Manon voor een van ons, als gevolg van een valpartij buiten, was bijzonder en verdient aparte vermelding.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fantastische avond gehad.. in goed gezelschap Sfeervol ingericht. Warme ambinace. Bediening was vlot.. en erg gastvrij. Eten was héérlijk.. allé gangen. En dan ook nog eens leuke live muziek erbij. Heb een top avond beleefd..!!
Peter en Alice D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wildmenu gehad. Erg goed van kwaliteit, smaken waren goed. Mooi opgemaakte borden. Leuke en vlotte bediening.

Knap hoe in zo’n grote zaak je je toch niet verloren voelt. Logistiek in orde, wat toch een uitdaging is als je zo’n 100 mensen binnen hebt.

Wijnkaart is karig. Zou normaliter voldoende kunnen zijn maar niet voor een wilddiner. Gelukkig waren er daarvoor wel passende wijnen separaat van de wijnkaart aanwezig.

Zeker de moeite waard om terug te komen.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wild menu met wijnarrangement. Lekker en gezellig gegeten. Prima wijnen.
Wildbouillon had iets krachtiger gemogen.Tussengerecht hazenrugfilet had een iets groter portie mogen zijn.
Verder aangenaam verrast.
Fabienne P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Teleurgesteld van de Wildavond bij de Korenmolen te Maasbommel.
We kwamen voor de derde keer en waarderen altijd de persoonlijk toon, de verrassend keuken en de uitstekend service. Een bijzonder restaurant vergeleken met de andere Horecagelegenheden in de buurt.
Helaas de verandering van eigenaar, heeft daar verandering ingebracht.
We hebben min of meer alle leden van het personeel aan onze tafel gehad, geen persoonlijk toon meer, de sommelier was ongeïnspireerd en goot ongegeneerd de inhoud van een fles wijn naar een andere (hopelijk van dezelfde wijn maar niet te controleren).
Onze jassen werden bij onthaal aangenomen, maar bij vertrek moeten we zelf zoeken...(lekker handig als de restaurant vol is.)
De porties waren klein (lees karig).
Kortom teleurgesteld.. we gaan voortaan bij een andere Horeca gelegenheid in Megen onze geluk zoeken. Die wel de persoonlijk toon en intiem sfeer aanhoudt. Jammer..zeer jammer
lattasom .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wij hebben het 4 gangen verrassingsmenu genomen.
Werkelijk ieder gerecht was heerlijk.
Supermooi gepresenteerd met een goede uitleg door de bediening. ????
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteren bij De Korenmolen gegeten i.v.m. de verjaardag van onze dochter. Bij binnenkomst werden wij goed ontvangen en werden de jassen van ons aangenomen en opgehangen. Omdat wij hier al 2x eerder hadden gegeten wisten wij dat wij een goed restaurant hadden uitgekozen. Ook deze keer zijn wij weer tot volle tevredenheid bediend en het eten was ook heerlijk. Wij raden dit restaurant aan en wij komen zeker nog een keer terug.
tomdezoete .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uiterst vriendelijk ontvangen, heel aardig personeel, vlotte bediening. Echt goed eten.
Als ik dan iets van een verbeterpunt moet aangeven is bij een grote groep zou de frites iets vlotter op tafel mogen.
Nu stonden de hoofdgerechten er al even.
Maar verder een aanrader. Mooie warme inrichting.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Met een groep van elf personen heerlijk gegeten en gebruik gemaakt van het nieuwe oktober menu. Ondanks de maandagavond toch nog voldoende klandizie hetgeen voor een goede sfeer zorgde. De vlotte en vriendelijke bediening maakte ons etentje tot een geslaagde avond.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Er hangt een fijne sfeer op het terras naast de mooie molen.
Uitzicht op uitloper van de Maas is natuurlijk leuk om de bootjes te volgen in de woelige baren.

Het eten was erg goed. Lekker vlees, goed bereid en een heerlijke bijpassende rode wijn met een vleugje vanille smaak.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een enthousiaste bediening. Heel vriendelijk, gezellig je voelt je echt een gast.
Er hangt een fijne sfeer op het terras naast de mooie molen.
Het eten was erg goed. Lekker vlees, goee bereid en een heerlijke bijpassende rode wijn met een vleugje vanille smaak.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.