De Korenmolen

Bovendijk 6 6627 KT Maasbommel Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenmolen

Dineren in idyllische omgeving

In het land van Maas en Waal ligt het jonge restaurant De Korenmolen. In een idyllische omgeving aan het water kan je urenlang genieten van de fijne creaties die uit de keuken komen. Kortom, voor een culinaire ervaring in een mooie omgeving schuif je bij Landgoed de Korenmolen aan.

Meer informatie over restaurant De Korenmolen

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag + Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Korenmolen

Victor K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het was een volwaardige avond met heerlijke gerechten .
Gezellig gezeten en mooie locatie die mooi was ingericht .
Volgend jaar zijn we weer van de partij .
Familie Kerkhof
Saskiafrankromy V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Op eerste kerstdag gereserveerd voor de lunch. Erg goed ontvangen in een zeer sfeervol en netjes restaurant. Het eten was lekker en ruim voldoende. Bediening correct. Mooie open keuken en zicht op de Maas. Wij komen nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
De prijs/kwaliteitverhouding van het vijfgangen Kerstdiner was goed. De doorlooptijd van de diverse gangen was veel te lang. Er zat soms een uur tussen.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Mooi ingericht, modern en gezellig. Heerlijk gegeten, entrecote was helemaal perfect bereid. Vriendelijke bediening, lekkere wijn. Wij komen zeker een keer terug.
Thera .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten het was voor een vrijdagavond niet echt druk.
We kozen voor het menu en dat was zeer goed behalve het kaasplankje was in verhouding niet bijzonder.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hebben genoten van de mooie locatie,van het eten,de bediening ,al met al was het voor ons een hele gezellige avond.TOP.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
erg leuke middag met high tea gehad, prima bediening, heerlijk gegeten! erg leuke locatie aan het water. voor herhaling vatbaar!!!
mmtrr .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Fijne ambiance, uitzicht op het water, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Heerlijk tijd voor elkaar en alles wordt verzorgd.
Een aanrader!
Robert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mooie locatie aan het water, wel een beetje rumoerig. Gerechten, vooral de schol, had wat meer smaak mogen hebben. Perfecte bediening!
Gertie S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hebben genoten van een heerlijke high tea bij de Korenmolen. Vriendelijke bediening. Bij ontvangst een glaasje pro-secco, een heerlijk soepje, hartige en zoete gerechten en een prima dessert. De prijs-kwaliteit-verhouding van het eten was prima. Hier komen we terug!!
Jantje Blues V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het was zoals altijd weer helemaal geweldig!! 4 Gangen Verrassingsmenu, HEEEEERLIJK.
D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
1. Hoe komen jullie aan mijn emailadres?
2. De keuze was beperkt, 2 vlees gerechten
3. Ik loop momenteel met krukken, de pedaalemmer in het toilet moet met de voet bedient worden, niet handig.
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prijs-kwaliteit is niet in balans. Erg veel geld voor niet heel bijzondere gerechten. Smaak en gerechten waren prima maar niet voor de prijs die er voor gerekend wordt
nifterikh .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Glutenallergie doorgegeven, telefonisch nog bevestigd. Toch bleek dat bediening en keuken er niet van op de hoogte waren. Jammer.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bereidwillig om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Met een groep van 10 personen konden wij een heerlijk meerkeuze menu samenstellen met verrassende gerechten. Een mooi verzorgde print lag voor ons allen klaar op onze reserveerde tafel. Een warm welkom!
V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Verrassingsmenu 4 gangen was een positieve verrassing, goede gerechten met goede smaak en verrassende bijgerechten, bediening correct en gezellig, mooi buiten terras en binnen zeer sfeervol
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Voorgerecht was lekker, 3 gamba's met lekkere palingmousse. Hoofdgerecht schol was droog,niet op smaak en weinig scholbeleving. Mosseltjes erbij ook niet super. Mijn opmerkingen doorgegeven, niets meer over teruggehoord. Snap ik dan niet.
Dat zou mij als kok mijn eer te na zijn. Jammer. Prijs-kwaliteit niet goed.

Personeel mag ook meer sturing krijgen. Iedereen doet maar wat, hoe goed bedoeld ook.
André V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima eten op een leuke plek! buiten op het terras met uitzicht over het water aan de voet van de korenmolen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk eten en met zorg opgemaakte borden, ook voor de vegetariër! Bediening netjes en fijne sfeer, echt een aanrader!
Bedankt voor je beoordeling Nicole.

Vriendelijke groet

Joep
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Over de kwaliteit kan je niet anders zeggen dat het zeer goed is, maar de hoeveelheid in verhouding tot de prijs is erg karig. Bij een voorgerecht van € 11,50 verwacht ik toch iets meer als drie hele dunne lapjes vlees. Als er dan bij het hoofdgerecht een klein bakje frietjes wordt geserveerd voor 4 personen, dan vraag je je af waarom ze daarop bezuinigen. Bovendien vind ik friet niet passen bij dergelijke hoofdgerechten. Maak het verschil met bijv. een gepofte aardappel of ovenaardappeltjes.