De Korenmolen

Bovendijk 6 6627 KT Maasbommel Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenmolen

Dineren in idyllische omgeving

In het land van Maas en Waal ligt het jonge restaurant De Korenmolen. In een idyllische omgeving aan het water kan je urenlang genieten van de fijne creaties die uit de keuken komen. Kortom, voor een culinaire ervaring in een mooie omgeving schuif je bij Landgoed de Korenmolen aan.

Meer informatie over restaurant De Korenmolen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Korenmolen

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, maar de lunchkaart zou iets uitgebreider mogen zijn. Sfeer erg relaxed en bediening op en top. Echt een geweldig restaurant om vaker naar terug te gaan voor zowel een drankje, lunch of diner!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Jammer als er bij de bediening 1 medewerker bij is die er geen zin in heeft.
Anders had ik bij de service een goed gegeven.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijke no nonsense bediening. Gerechten een feest voor het oog en de mond. Sfeervol ingericht. 100% aanrader. Komt bij deze "ex-horekaffer" direct binnen in de top vijf.
Dani V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten!!!!
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening. Lekkere gerechten, niet al te standaard, hoge kwaliteit en ruime keuze.
XvG .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten is erg goed geweest.
Wisselend 5 gangen diner.
Middelgrote porties mooi opgemaakt.
De zelfgemaakte frites waren een welkome aanvulling
Beppie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lunchafspraak met lieve vrienden, welke we al een tijdje niet hadden gezien. Rustig hoektafeltje was ons deel. Werkelijk heerlijk geluncht; voor elk wat wils... Aardige en voorkomende bediening. Leuke locatie, nette prijs/kwaliteit verhouding. Een plekje om terug te komen...
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben hier met de familie een brunch gedaan. Heerlijke gerechten. De kinderen konden frites met frikandel of een kroket bestellen en ook zij hebben genoten.
adavanwijnen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben hier met een vriendengroep van 14 personen een verrassingsmenu gegeten en het was heerlijk! Alle gerechten waren smakelijk en voldoende voor iedereen. De bediening was vriendelijk en er werd goed uitgelegd wat er geserveerd werd. We zaten met nog een groep in dezelfde ruimte, dat was gezellig druk.
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goed gegeten, Kwaliteit was top. Vriendelijke bediening.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooie avond , lekker gegeten, mooi ambiance, personeel vriendelijk. flsjwpeur9plkzx\mxjvlkjdfepoiutpowsc/.\v,m:Lxcjv'lsadjv\svms\dmv
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eten en de bediening was heel goed. Als we dichterbij woonden kwamen we veel vaker.
Super!
Sjaak H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Leuk restaurant. Heerlijk op het terras gezeten en gegeten. De molen bij het restaurant ging ook nog draaien. Geeft dan een leuke sfeer.
ilse B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We zaten met een klein groepje in het zaaltje, er was niemand die kwam bedienen. Alleen als de ober de bestelling kwam brengen was er de mogelijkheid om bij hem/haar iets te bestellen.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bij binnenkomst valt het al op: dit etablissement zou ook een bedrijfskantine kunnen zijn. Je eet met z'n allen in één grote ruimte. De herrie is zo oorverdovend dat wij, tegenover elkaar gezeten aan een klein tafeltje, elkaar vrijwel niet konden verstaan. Het was er daarom totaal ongezellig.
Sommige mensen in de bediening waren zo onervaren, dat de bestelling van een Kir vooraf alleen een vragend gezicht opleverde. Vrij vroeg tijdens het diner maakten we al een opmerking over het lawaai. Toen we daar later bij het afrekenen op terugkwamen, was het antwoord: "Had dat maar gezegd, dan had u boven kunnen zitten". Hoewel we duidelijk uitgelegd hadden, dat een van ons een lichte lactose intolerantie heeft, waarbij bakken in roomboter geen probleem is, werd zij onmiddellijk in de lactose allergie hoek gezet, waardoor haar eten een stuk minder lekker was.
Het eten was verder OK, maar ook niet meer dan dat.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
"Ons" restaurant, we voelen ons hier thuis.
Super goede keuken
Goede sfeer.
Geweldig lieve en goede bediening.
Een van de weinige restaurants waar we zo vaak terug komen.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Eten wordt op een mooie eerlijke manier klaargemaakt en je ziet de kok aan t werk terwijl je zit te eten.
Ook mooie locatie trouwens. Een wandelingetje over de dijk, wat filosoferen, en vervolgens lekker eten. Ik hou dr van.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Mooi restaurant, smaakvol ingericht op mooie locatie. Personeel vriendelijk maar niet erg deskundig.
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Mogen we vragen in welk op zicht u onze medewerkers niet deskundig heeft ervaren?

Vriendelijke groet

Joep van Gruijthuijsen
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De enige reden dat wij geen 10 konden geven komt door de prijsstelling, deze is in verhouding aan de hoge kant.
Het personeel in top! Uitermate vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De Korenmolen serveert mooie, eerlijke en goed bereide gerechten. Tip: blijf wel altijd goed aandacht schenken aan schone handen van het personeel!