De Korenmolen

Bovendijk 6 6627 KT Maasbommel Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Korenmolen

Dineren in idyllische omgeving

In het land van Maas en Waal ligt het jonge restaurant De Korenmolen. In een idyllische omgeving aan het water kan je urenlang genieten van de fijne creaties die uit de keuken komen. Kortom, voor een culinaire ervaring in een mooie omgeving schuif je bij Landgoed de Korenmolen aan.

Meer informatie over restaurant De Korenmolen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Korenmolen

ilse B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
We zaten met een klein groepje in het zaaltje, er was niemand die kwam bedienen. Alleen als de ober de bestelling kwam brengen was er de mogelijkheid om bij hem/haar iets te bestellen.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bij binnenkomst valt het al op: dit etablissement zou ook een bedrijfskantine kunnen zijn. Je eet met z'n allen in één grote ruimte. De herrie is zo oorverdovend dat wij, tegenover elkaar gezeten aan een klein tafeltje, elkaar vrijwel niet konden verstaan. Het was er daarom totaal ongezellig.
Sommige mensen in de bediening waren zo onervaren, dat de bestelling van een Kir vooraf alleen een vragend gezicht opleverde. Vrij vroeg tijdens het diner maakten we al een opmerking over het lawaai. Toen we daar later bij het afrekenen op terugkwamen, was het antwoord: "Had dat maar gezegd, dan had u boven kunnen zitten". Hoewel we duidelijk uitgelegd hadden, dat een van ons een lichte lactose intolerantie heeft, waarbij bakken in roomboter geen probleem is, werd zij onmiddellijk in de lactose allergie hoek gezet, waardoor haar eten een stuk minder lekker was.
Het eten was verder OK, maar ook niet meer dan dat.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
"Ons" restaurant, we voelen ons hier thuis.
Super goede keuken
Goede sfeer.
Geweldig lieve en goede bediening.
Een van de weinige restaurants waar we zo vaak terug komen.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Eten wordt op een mooie eerlijke manier klaargemaakt en je ziet de kok aan t werk terwijl je zit te eten.
Ook mooie locatie trouwens. Een wandelingetje over de dijk, wat filosoferen, en vervolgens lekker eten. Ik hou dr van.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Mooi restaurant, smaakvol ingericht op mooie locatie. Personeel vriendelijk maar niet erg deskundig.
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Mogen we vragen in welk op zicht u onze medewerkers niet deskundig heeft ervaren?

Vriendelijke groet

Joep van Gruijthuijsen
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De enige reden dat wij geen 10 konden geven komt door de prijsstelling, deze is in verhouding aan de hoge kant.
Het personeel in top! Uitermate vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De Korenmolen serveert mooie, eerlijke en goed bereide gerechten. Tip: blijf wel altijd goed aandacht schenken aan schone handen van het personeel!
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, verrassing menu voor Valentijn was ook echt verrassend en lekker. Iets wat je niet verwacht, zelf niet snel besteld maar dus wel heerlijk.
Birgit R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijke high tea, zowel hartig als zoet is goed vertegenwoordigt en alles is vers en lekker. Gelukkig ook eindelijk echte scones met clotted Cream en geen rare broodjes met ondefinieerbare smeersel zo als zo vaak. Enige aanmerking was het gemis van zwarte thee, die zat niet in de verder goed gevulde box. Maar naar aanvraag was deze gewoon verkrijgbaar. Locatie top, grote pluspunt de zeer bequeme stoelen, dat zorgt ervoor dat je net iets langer blijf zitten.
Gaitrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Genoten van de High tea!!Geweldige ervaring. Alles was voortreffelijk! Wij komen zeker terug om meer te ontdekken bij de Korenmolen
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gewoon Top !!!!!
De regio mag trots zijn op deze horeca-gelegenheid.
Daar kunnen ze in de randstad nog iets van leren.
Omdat ik nog niet aan de 120 tekens zit zeg ik nog een keer:
TOP !!!!
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Op tweede kerstdag geweest met de familie voor een kerstdiner. Leuk sfeervol restaurant. Kwaliteit van het eten was redelijk goed. Prijs-kwaliteit verhouding is toch wel wat scheef. Ondanks het 4-gangen diner, was het maar net aan voldoende. De bediening was wat rommelig; veel (jong) personeel aanwezig maar soms wat chaotisch. Toch een geslaagde avond.
Loes En Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Geweldig en gezellig restaurant en fijne en vriendelijke bediening
Fijne complete slaapkamer alleen moeilijk te bereiken zeker voor iemand met een handicap
Prachtige te bouwen nieuwe feestzaal Zal dan ook wel voor veel ouderen mensen niet makkelijk bereikbaar zijn
daar er geen lift wordt gebouwd Dit laatste vind ik zonde van het geheel.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken. Prettig personeel is erg vriendelijke en servicegericht. Je krijgt hier echt waar voor je geld. Zeker met Kerst
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De bediening is vriendelijk en goed maar er kwamen 3 serveersters om het menu bij ons op te nemen (1 is voldoende). Misschien is het een tip om 1 serveerster een bepaald aantal tafels toe te wijzen; nu liep alles door elkaar heen. Bij het hoofdgerecht had wel wat groente geserveerd mogen worden.
Tevens zaten we helaas (net als vorig jaar) weer aan het raam, waar het erg koud was. Dat was wel erg jammer.
Ch L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Sfeervol restaurant, met heerlijke gerechten. Wij hebben met de 1ste kerstdag voor een vegetarisch menu gekozen en deze was heel creatief en bijzonder smakelijk! Ook is het personeel goed op de hoogte wat betreft de wijnkennis. Ook aan de kinderen word goed gedacht. Wij hebben ontzettend genoten en willen dit restaurant zeker aanbevelen!
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gegeten met groter gezelschap. Met zorg bereide en gepresenteerde gerechten van hoge kwaliteit. Iedereen van het gezelschap was zeer enthousiast. De ontvangst en de zorg en aandacht van gastvrouw Manon voor een van ons, als gevolg van een valpartij buiten, was bijzonder en verdient aparte vermelding.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fantastische avond gehad.. in goed gezelschap Sfeervol ingericht. Warme ambinace. Bediening was vlot.. en erg gastvrij. Eten was héérlijk.. allé gangen. En dan ook nog eens leuke live muziek erbij. Heb een top avond beleefd..!!
Peter en Alice D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wildmenu gehad. Erg goed van kwaliteit, smaken waren goed. Mooi opgemaakte borden. Leuke en vlotte bediening.

Knap hoe in zo’n grote zaak je je toch niet verloren voelt. Logistiek in orde, wat toch een uitdaging is als je zo’n 100 mensen binnen hebt.

Wijnkaart is karig. Zou normaliter voldoende kunnen zijn maar niet voor een wilddiner. Gelukkig waren er daarvoor wel passende wijnen separaat van de wijnkaart aanwezig.

Zeker de moeite waard om terug te komen.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wild menu met wijnarrangement. Lekker en gezellig gegeten. Prima wijnen.
Wildbouillon had iets krachtiger gemogen.Tussengerecht hazenrugfilet had een iets groter portie mogen zijn.
Verder aangenaam verrast.