De Korenmolen

Bovendijk 6 6627 KT Maasbommel Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenmolen

Dineren in idyllische omgeving

In het land van Maas en Waal ligt het jonge restaurant De Korenmolen. In een idyllische omgeving aan het water kan je urenlang genieten van de fijne creaties die uit de keuken komen. Kortom, voor een culinaire ervaring in een mooie omgeving schuif je bij Landgoed de Korenmolen aan.

Meer informatie over restaurant De Korenmolen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Korenmolen

Jantje Blues V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het was zoals altijd weer helemaal geweldig!! 4 Gangen Verrassingsmenu, HEEEEERLIJK.
D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
1. Hoe komen jullie aan mijn emailadres?
2. De keuze was beperkt, 2 vlees gerechten
3. Ik loop momenteel met krukken, de pedaalemmer in het toilet moet met de voet bedient worden, niet handig.
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prijs-kwaliteit is niet in balans. Erg veel geld voor niet heel bijzondere gerechten. Smaak en gerechten waren prima maar niet voor de prijs die er voor gerekend wordt
nifterikh .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Glutenallergie doorgegeven, telefonisch nog bevestigd. Toch bleek dat bediening en keuken er niet van op de hoogte waren. Jammer.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bereidwillig om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Met een groep van 10 personen konden wij een heerlijk meerkeuze menu samenstellen met verrassende gerechten. Een mooi verzorgde print lag voor ons allen klaar op onze reserveerde tafel. Een warm welkom!
V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Verrassingsmenu 4 gangen was een positieve verrassing, goede gerechten met goede smaak en verrassende bijgerechten, bediening correct en gezellig, mooi buiten terras en binnen zeer sfeervol
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Voorgerecht was lekker, 3 gamba's met lekkere palingmousse. Hoofdgerecht schol was droog,niet op smaak en weinig scholbeleving. Mosseltjes erbij ook niet super. Mijn opmerkingen doorgegeven, niets meer over teruggehoord. Snap ik dan niet.
Dat zou mij als kok mijn eer te na zijn. Jammer. Prijs-kwaliteit niet goed.

Personeel mag ook meer sturing krijgen. Iedereen doet maar wat, hoe goed bedoeld ook.
André V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima eten op een leuke plek! buiten op het terras met uitzicht over het water aan de voet van de korenmolen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk eten en met zorg opgemaakte borden, ook voor de vegetariër! Bediening netjes en fijne sfeer, echt een aanrader!
Bedankt voor je beoordeling Nicole.

Vriendelijke groet

Joep
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Over de kwaliteit kan je niet anders zeggen dat het zeer goed is, maar de hoeveelheid in verhouding tot de prijs is erg karig. Bij een voorgerecht van € 11,50 verwacht ik toch iets meer als drie hele dunne lapjes vlees. Als er dan bij het hoofdgerecht een klein bakje frietjes wordt geserveerd voor 4 personen, dan vraag je je af waarom ze daarop bezuinigen. Bovendien vind ik friet niet passen bij dergelijke hoofdgerechten. Maak het verschil met bijv. een gepofte aardappel of ovenaardappeltjes.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Fantastisch restaurant onder de Molen en mooi uitzicht over het water.
Heerlijk bereidingen en mooie creaties. Vriendelijke bediening.
P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een teleurstellend bezoek aan de Korenmolen. Het eten is niet erg smaakvol. Te weinig bediening waardoor er gehaast moet worden geserveerd en veel fouten werden gemaakt. Deze fouten werden niet erg goed opgevangen. Voor ons geen tweede keer.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Heel lekker gegeten!Vriendelijk personeel en vlotte bediening!Heel mooi uitzicht,rustgevend.onze complimenten aan de kok en het keukenteam.Voor herhaling vatbaar.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten, maar de lunchkaart zou iets uitgebreider mogen zijn. Sfeer erg relaxed en bediening op en top. Echt een geweldig restaurant om vaker naar terug te gaan voor zowel een drankje, lunch of diner!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Jammer als er bij de bediening 1 medewerker bij is die er geen zin in heeft.
Anders had ik bij de service een goed gegeven.
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijke no nonsense bediening. Gerechten een feest voor het oog en de mond. Sfeervol ingericht. 100% aanrader. Komt bij deze "ex-horekaffer" direct binnen in de top vijf.
Dani V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk gegeten!!!!
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening. Lekkere gerechten, niet al te standaard, hoge kwaliteit en ruime keuze.
XvG .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten is erg goed geweest.
Wisselend 5 gangen diner.
Middelgrote porties mooi opgemaakt.
De zelfgemaakte frites waren een welkome aanvulling
Beppie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lunchafspraak met lieve vrienden, welke we al een tijdje niet hadden gezien. Rustig hoektafeltje was ons deel. Werkelijk heerlijk geluncht; voor elk wat wils... Aardige en voorkomende bediening. Leuke locatie, nette prijs/kwaliteit verhouding. Een plekje om terug te komen...