De Korenmolen

Bovendijk 6 6627 KT Maasbommel Nederland Kaart

Over restaurant De Korenmolen

Dineren in idyllische omgeving

In het land van Maas en Waal ligt het jonge restaurant De Korenmolen. In een idyllische omgeving aan het water kan je urenlang genieten van de fijne creaties die uit de keuken komen. Kortom, voor een culinaire ervaring in een mooie omgeving schuif je bij Landgoed de Korenmolen aan.

Meer informatie over restaurant De Korenmolen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Er hangt een fijne sfeer op het terras naast de mooie molen.
Uitzicht op uitloper van de Maas is natuurlijk leuk om de bootjes te volgen in de woelige baren.

Het eten was erg goed. Lekker vlees, goed bereid en een heerlijke bijpassende rode wijn met een vleugje vanille smaak.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een enthousiaste bediening. Heel vriendelijk, gezellig je voelt je echt een gast.
Er hangt een fijne sfeer op het terras naast de mooie molen.
Het eten was erg goed. Lekker vlees, goee bereid en een heerlijke bijpassende rode wijn met een vleugje vanille smaak.

Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
Nancyber .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk gelunched. Brood met zalm en roomkaas. Goed verzorgt opgemaakt. Vriendelijke bediening. Mooie sfeervolle ambiance.
Elleso .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Eten was mooi
opgemaakt en erg lekker. De asperges waren favoriet en de rest was ook helemaal prima. Als dessert hadden we de korenmolen lekkernijen, een mini dessert buffeftje op je bord voor een mini prijsje, klein feestje toe! Vriendelijke en attente bediening. Al met al prima genoten en lekker verwend
AndreJansen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Mooi en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Mooie creaties, voorgerecht met lamsham en asperges super. Angusbiefstuk heerlijk gebakken. Dessert verukkelijk.
Attente bediening
HankMoody1 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Doorsnee restaurantje. Kaart is niet bijzonder, interieur 13 in 't dozijn. Eten was niet warm genoeg en heel veilig en vlak van smaak. Bediening deed z'n best. Niet echt slecht maar ook niet goed. Middelmaat.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vandaag met m'n ouders bij De Korenmolen gegeten. Voorheen beviel dat altijd prima, maar vandaag was het anders. Allereerst de reden dat 't eten een vier krijgt; ik had biefstuk besteld van een lokale leverancier. Rood, graag. Helaas was 't medium gebakken. Enkele minuten later kreeg ik een nieuwe biefstuk. Dit keer niet te gaar, maar ook niet erg warm en zeker niet vol smaak. Teleurstellend. Dit ook aangegeven, maar een reactie kwam er niet echt vanuit de bediening.

De bestelde asperges waren tot tweemaal toe niet gaar. Toen het de tweede maal retour ging, werd aangegeven dat dit van de rekening gehaald zou worden. Nogal wiedes... Een alternatief aanbieden zat er niet in.

Het personeel was tevens weinig attent op lege glazen, communicatie was belabberd en de deskundigheid was bij niemand te bespeuren.

De koffie na het eten hebben we niet hoeven af te rekenen. Echt vol zitten we alle drie nog niet.

Al met al heb ik hier beter gegeten en waren de verwachtingen ook hoger. Jammer, we komen niet meer.
An-Miek .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ontspannen sfeertje, heerlijk eten, prettige bediening. Ondanks de drukte, alle tafeltjes waren bezet, kwam het personeel relaxed over en kregen we op tijd het eten en de drankjes. Super!
Patriciarademakers .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gezellig restaurant. Mooie entourage. Uitstekende bediening. Wat te lang moeten wachten op het voorgerecht. Eten kwalitatief uitstekend, maar te kleine porties. Niet in verhouding met de prijs.
Loo-nederkoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We hebben erg genoten van de gerechten die geserveerd werden.
De dames van de bediening waren erg vriendelijk, niet te opdringerig.
Het restaurant ziet er erg mooi uit, stijlvolle decoraties.
Zeker een aanrader
Gevanotterloo .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Verrassings menu gegeten, was erg lekker, goed verzorgt, aanrader. bediening prima, gezellige meiden. Ruime inrichting, de muren waren wat kaal.
Mdjp .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij vonden de inrichting mooi en de bediening was goed. Via de AH-actie konden we a la carte kiezen. We kregen dan een korting van 30 euro. Alle gerechten waren lekker.
Goedekeus .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Dit restaurant is zeer aan te raden. We hebben er heerlijk gegeten. Keurige bediening, goede service, ze komen precies op de juiste momenten langs en maken het je naar de zin, mooi met smaak gekozen en net en schoon interieur, ze hebben een open keuken zodat je mee kunt kijken hoe de kok het eten bereidt, erg leuk om te zien, we zijn gegaan met een AH actiebon en mochten daarmee uit de hele kaart kiezen, zeer goede kwaliteit van het eten, de hoeveelheid is perfect, je gaat met een volle maag weer weg, mooi opgemaakt op de borden met aandacht voor detail. Van ons verdienen ze daarvoor een 10.
Alleen voor de muziek zou een iets rustigere stijl gekozen kunnen worden, iets wat past bij de stijl van het interieur, maar is kwestie van smaak.
Joke.vink .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wij waren erg tevreden over ons etentjes bij de korenmolen in Maasbommel. We hebben gekozen voor het maandmenu en het verrassingsmenu. Vooraf kwam ook al wat lekkers op tafel zodat er al gelijk wat lekkers te eten was. Voorgerecht waren hele lekker smaken en mooi opgediend. evenals hoofd gerecht en nagerecht alle was heerlijk. Daarbij vriendelijke meisjes voor de bediening en een gezellige blik op de koks in de keuken. We zullen zeker weer eens terug gaan. Door het slechte weer hadden we nu geen zicht op de maas, dat zal in de zomer prachtig zijn.
Cgw.bakker .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het was een prima restaurant, mooie locatie.We hebben er heerlijk gezeten / gegeten.
Echt aandacht besteed hoe dat het op het bord kwam. Zag er smakelijk uit.
Open keuken, waar een goede sfeer heerste onderling.
We hadden ons gemeld dat we van de Albert Hein actie gebruik wilden maken.
Was natuurlijk geen probleem, maar raden ons toen aan om dat menu niet te kiezen omdat het niet zo groot zou zijn.En dat vonden wij weer vreemd, ze wisten toch van deze menu,s.Toen konden we kiezen van de kaart en bij betalen werd er 30 euro vanaf gehouden.
Was voor ons wel een minpunt.
Hannekevad .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk gegeten!
Ontzettend behulpzame en zeer vriendelijke bediening!
Kei gezellig, knus en ruim opgezet restaurant!
Kortom ... absoluut een aanrader en zeer zeker dat we nog eens terug komen!
Biezen14 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De knolselderiesoep was erg lekker evenals onze hoofdgerechten. Eg lekker allemaal!
Dat geldt ook voor het dessert.
Jammer dat er veel herrie in het restaurant is als het druk is. Zal met de acoustiek te maken hebben. Misschien een verbeterpunt.
Madelonspie .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
het eten was redelijk/goed de bediening was vlot en talrijk
We vonden het restaurant erg lawaaiig met veel geluid en rennende kinderen. Dat was jammer.
Wloeffen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het was erg lekker gezellig en de mooie entourage bediening perfect zeker voor de volgende keer waard en zal het zeker mensen aanraden.
Wagenwiel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heel gezellig we komen zeker terug? mooie locatie super en in de zomer zal het nog drukker zijn want ze zetten langs water met alles wat er bij hoort ,