De Korenbeurs

Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Korenbeurs

Ecl S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prettige bediening en hulpvaardig bij het uitzoeken van het menu
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hebben met zijn elven heerlijk gegeten. een 10 met 'n griffel!

Adri van cadsand
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lekker gegeten
veerle R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellig heel lekker eten en goede bediening!!
Kristien S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super lekker gegeten !
Zeetong was zeer lekker tegen zeer correcte prijs !
Top gegeten !!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bediening zeer vriendelijk en kundig. Seizoensmenu was zeer verrassend en heerlijk! Geen lactosevrij nagerecht op de kaart, maar wel speciaal een gemaakt van o.a. groene-appelsorbet. Dit mag blijvend op de dessertkaart!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
vanwege de kou buiten, zijn we binnen gaan zitten. Het terras voor het restaurant, met uitzicht op de Markt, zag er gezellig uit. Ik had tevoren om een rustige , niet fel verlichte tafel gevraagd en beide verzoeken zijn opgevolgd: de spotjes waren weggedraaid, d ekaars op onze tafel werd aangestoken, licht en geluid voldeden aan mijn wensen.
Het diner was voortreffelijk, heerlijke verse frites, gebakken in gezonde olie. Wij gaan hier zeker vaker dineren!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een goede keuken met een achterblijvende bediening. Wij waren met vijf kinderen en zes volwassenen, ik heb zelf moeten vragen of de bestelling opgenomen kon worden. Daarna kwamen de kindergerechten bij de voorgerechten, dat was prima. Voor de kinderen waren de porties te klein. Bij het hoofdgerecht drinken besteld, kregen we na het hoofdgerecht. Het dessert hebben we ergens anders genuttigd, jammer. Voor de prijs verwacht je een goede service, aan het eten ligt het zeker niet.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op 24dec om 14:00 gaan lunchen. Eigenlijk was de keuken dicht, maar we mochten nog op de valreep naar binnen, top. De erwtensoep was beter dan ik hem zelf maak en ook de vissoep was zeer smakelijk met eem scherp randje. Vriendelijk & hardwerkend personeel, gezellig interieur en goede menukaart!
peterjellema .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Tournedos stroganoff: mooie stuk vlees, lekker rood zoals besteld en een prima saus! maar groentegarnituur middelmatig.
3 Sliptongetjes: te hard gebakken een groot gedeelte (staart) is niet te fileren, geen sideplate voor de graten. Gemengde salade leek niet vers, veel bruine randjes aan de sla en gedeeltelijk verlept. De frieten wordt in een miniatuur frituurmandje geserveerd (leuk gevonden) gezien de open constructie van dit mandje is de friet binnen "no time" koud en niet meer te eten. Bij de apart geserveerde sausen geen lepeltje even als bij de salade geen oplegbestek. Gevraagd om menage, deze werd niet gebracht dus maar van een andere tafel geleend. Fles wijn werd niet bijgeschonken. Bij de espresso een chivas regal besteld deze wordt geserveerd in een cognacglas. Wel mooi uitzicht op de Grote Markt. Al met al ... geen aanrader!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten met de familie, goede en vriendelijke service: aangegeven dat iemands champignons te zout waren en deze kreeg meteen nieuwe. Iedereen heeft lekker gegeten, maar dat mag ook wel, want het is wel behoorlijk aan de prijs