De Korenbeurs

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00

NBlommaert .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op 24dec om 14:00 gaan lunchen. Eigenlijk was de keuken dicht, maar we mochten nog op de valreep naar binnen, top. De erwtensoep was beter dan ik hem zelf maak en ook de vissoep was zeer smakelijk met eem scherp randje. Vriendelijk & hardwerkend personeel, gezellig interieur en goede menukaart!
Peterjellema .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Tournedos stroganoff: mooie stuk vlees, lekker rood zoals besteld en een prima saus! maar groentegarnituur middelmatig.
3 Sliptongetjes: te hard gebakken een groot gedeelte (staart) is niet te fileren, geen sideplate voor de graten. Gemengde salade leek niet vers, veel bruine randjes aan de sla en gedeeltelijk verlept. De frieten wordt in een miniatuur frituurmandje geserveerd (leuk gevonden) gezien de open constructie van dit mandje is de friet binnen "no time" koud en niet meer te eten. Bij de apart geserveerde sausen geen lepeltje even als bij de salade geen oplegbestek. Gevraagd om menage, deze werd niet gebracht dus maar van een andere tafel geleend. Fles wijn werd niet bijgeschonken. Bij de espresso een chivas regal besteld deze wordt geserveerd in een cognacglas. Wel mooi uitzicht op de Grote Markt. Al met al ... geen aanrader!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten met de familie, goede en vriendelijke service: aangegeven dat iemands champignons te zout waren en deze kreeg meteen nieuwe. Iedereen heeft lekker gegeten, maar dat mag ook wel, want het is wel behoorlijk aan de prijs