De Korenbeurs

Croeselaan 91 3521 BL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenbeurs

Altijd iets te beleven!

Lunchen of dineren vlak bij het Jaarbeursplein in Utrecht. Veel centraler kan het niet. Of je hier nou aanklopt voor een bedrijfsuitje, een diner a deux of een verjaardag met familie; alles is hier mogelijk! Maak kennis met het vriendelijke personeel en neem de uitgebreide kaart goed in je op. Grote kans dat het moeilijk kiezen wordt!

Meer informatie over restaurant De Korenbeurs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Superlekker gegeten en gedronken voordat we naar the bodyguard gingen! Echt een aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prachtig vernieuwde inrichting en ondanks de werkelijk grote drukte is de bediening als vanouds.
Vriendelijk, gezellig en persoonlijk.
We zijn weer gezellig uit eten geweest die avond!
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vriendelijk personeel, leuke gezellige inrichting, en heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit goed. Voor herhaling vatbaar.
jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vandaag 15-1-2017 hier gegeten met 4 personen en het was allemaal erg lekker .Het restaurant is erg gezellig en het personeel is heel vriendelijk.Ik zal dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden die lekker en goedkoop willen eten in Utrecht.de 4 meiden uit Wageningen.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super goed gegeten, erg lieve en behulpzame bediening. Tempo is ook goed van de gangen en de bediening. En prijs is netjes. Borden mooi opgemaakt
Stacey W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wij zijn vaste klanten en kwamen hier altijd met plezier, maar gisteravond was voor ons de reden om hier nooit meer te komen, en iedereen daarover te vertellen. Wij hadden (onder andere) 3 hamburgers besteld, maar kregen er 4. Toen wij aangaven dat de vierde hamburger niet door ons besteld was werd ons eerst verteld dat dit wel zo was. Na meermaals aangeven dat we deze echt niet besteld hadden gaf de eigenaar aan dat we de hamburger mochten delen of laten staan. Niemand wilde de hamburger delen, want de hamburger was niet erg lekker (het vlees had een rare smaak), dus toen hebben we de hamburger maar aan een collega van ons gegeven die eigenlijk geen honger had en daarom niets besteld had. Met de reden dat we het zonde vonden om duur vlees te laten weggooien. Hij heeft de hamburger voor 1/3 op en hem toen laten staan. Bij het vragen van de rekening vroeg de eigenaar hoe het eten was, waarop wij eerlijk aangaven dat alles lekker en goed was, maar dat de hamburger niet erg in de smaak viel vanwege het vlees. Onze reactie werd niet serieus genomen want we kregen als antwoord 'dat dat dan wel een smaakverschil zou zijn'. Toen we vervolgens zagen dat de vierde hamburger, die we niet besteld hadden, toch op de rekening stond en vroegen hoe dat kwam reageerde de eigenaar erg arrogant. Hij had gezien dat iemand hem toch op at en we hem niet gedeeld hadden. Toen ik aangaf dat we dit deden omdat we hem niet wilden delen en het zonde vonden om het vlees weg te gooien werd hij nog bozer. We hadden hem dus wel mogen delen of weggooien, dan was hij niet afgerekend, maar omdat iemand hem nu voor 1/3 op had (met tegenzin) moesten we hem betalen. En dat terwijl wij vaste klanten zijn en met een rekening van bijna 200 euro, zoals altijd, weg gingen. Omdat de eigenaar aangaf de politie te bellen hebben wij de rekening tot op de cent exact betaald. Geen fooi, en wij komen ook nooit meer terug. Ik vind het heel erg jammer en teleurstellend dat wij zo behandeld zijn. Onbegrijpelijk dat een eigenaar van een zaak een eigen fout aan zijn klanten gaat aanrekenen, en daar ook een scene van maakt. Toen we aangaven dat het niet normaal is om zo als klant behandeld te worden gaf de eigenaar aan dat zij geen klanten hebben maar gasten. Daar stopte uiteraard de discussie, want met dat soort opmerkingen valt natuurlijk geen land te bezeilen.
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De bediening was snel en heel vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. Vooraf breekbrood, hoofdgerecht schelvis, mixed grill en tournedos allen goed. Geen toetje gehad maar koffie. voor herhaling vatbaar als we weer naar het Beatrix theater gaan
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Was top erg lekker en super leuke bediening. We komen hier elk jaar na de beurs wn blijven ook zeker komen. Zegt het voort .
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker vlotte bediening, vriendelijk komen zeker terug als we weer in de buurt zijn
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prima gelegenheid. Het is vooral geschikt om "gewoon" een hapje te eten. Verwacht geen culinaire uitspattingen. Het menu is uitgebreid genoeg. De doorlooptijd is lang. Een tandje er bij in de keuken kan geen kwaad. sinds kort hebben ze ook een terras aan de achterkant. Niet het meest inspirerende uitzicht maar toch fijn.
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Het eten was heerlijk, goed van smaak en vers gemaakt. Bediening zeer vriendelijk. Het duurde alleen heel lang voordat alles op tafel stond, 40 min voor hoofdgerecht. Dus je moet wel echt bijtijds er zijn wil je niet met stress in je lijf naar het theater gaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
We waren met 5 dames. We zijn vriendelijk ontvangen en de bediening heeft prima rekening gehouden met het feit dat we naar het theater zouden gaan.
De menukaart is voldoende afwisselend. We hebben heerlijk gegeten. Alles was prima verzorgd.
Men heeft ons ook gewezen op het feit, dat een theatermenu goedkoper zou zijn dan een voor- en hoofdgerecht. Dat vonden wij erg vriendelijk en meedenkend.
We komen hier zeker nog eens terug als we weer naar het theater gaan in Utrecht.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Hier gegeten vooraf aan de musical the Bodyguard. Zondagavondvoorstelling begint al om 19.00u dus om 17.00u gereserveerd. Het was gezellig druk, maar niet te. Heerlijk breekbrood met zalige kruidenboter en tapenade vooraf opgegeten met zij tweeen. Hierna heeft mijn dochter genoten van haar provencaalse kip en ik van de varkenhaas saté. Alles goed warm en op smaak. De creme brulee ging er bij mijn dochter ook goed in en de cappucino smaakte goed. Al met al een goed begin van een fantastische avond. Wel bijzonder dat de mayonaise niet gewoon bij de gerechten inbegrepen zat, maar dat daar nu €1,25 voor betaald moest worden. Dat vond ik wat aan de hoge kant, maar is zeker geen reden om hier niet nog vaker te eten. Het was top!
Jacques-Monique .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Gisteren met 4 personen prima gegeten. Ikzelf had de tomatensoep en de kip genomen, beiden smaakten prima en het was ruim voldoende, de kip kreeg ik niet eens op. De bediening was erg attent - er zaten een paar vingerafdrukken op een wijnglas (hadden we zelf niet eens door) en dat werd gelijk weggehaald en vervangen door een nieuw vol glas. Er werd regelmatig gevraagd of het smaakte en of we nog te drinken wilden - niet teveel, precies goed. Een aanrader, en zeker als je zoals wij aansluitend naar het Beatrix Theater gaat.
henkenvera .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
gisteren met 4 dames gegeten voordat we naar de Bodyguard gingen.
Waren er om half 6.........3 gangen moet dus makkelijk kunnen.
Helaas.....het voorgerecht kwam pas om half 7....om 7 uur gevraagd of het hoofdgerecht kon komen.....tevergeefs, kwam pas om tien voor half 8.
Dus geen toetje, helaas.
De aardige dame van de bediening maakte veel goed, wat een schat van een mens....complimenten.
Snel afrekenenen dan maar, de bazin deed het keurig en er werd het een en ander van de rekening gehaald.
Wel jammer dat de fijne avond waar we heel veel zin in hadden, zo begon.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Goede ontvangst met een snelle 1e drankje. Vervolgens duurde het langer voor zij kwamen vragen wat wij wilden eten. Het eten kwam na een redelijke tijd en was heel behoorlijk.
in het restaurant was het echter niet heel behaaglijk.
HermanGroothuis .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Zaak was bomvol maar toch vlot bediend door vlotte jonge bediening. Gewoon goed en niets op aan te merken. Oh jawel... Erg grote porties van alles, ga zo door.
Nel A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Voor de Bodyguard hier wezen eten. Was goed alleen jammer dat we omdat we een kwartiertje later waren (door file vanuit Rotterdam) geen 3 gangen maar een 2 gangen moesten nemen.
Nu waren we om 7 uur klaar met eten en hadden dus nog een half uur gehad voor een voorgerecht. Dit vonden we erg kinderachtig en niet flexibel. Ik kan hier niet zo heel goed tegen. Let dus op wil je een 3 gangen dan MOET je echt uiterlijk half 6 daar zijn anders lukt dat niet. Helaas.
Wij danken u voor uw recensie. Wij geven de gast juist voor de Bodyguard de keuze en adviseren hierin om al dan niet 3 gangen te nuttigen. Gezien de drukte en keuken capaciteit hanteren wij 2,5 uur voor ons menu aanbod. Zoals ook vermeld op onze site. Onze gasten Moeten echter niets zoals u zult begrijpen we betreuren dat u dit zo heeft ervaren en hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Reactie van proever:

Ik begrijp die 2,5 uur best wel. Maar om dit zo streng (op 10 a 15 minuutjes) aan te houden viel ons een beetje tegen. Maar goed dit is een keuze van jullie. Helaas. Jullie hebben het door de musicals druk genoeg dus kunnen jullie je zo opstellen. Nog een keer? Ik weet het niet.......
CoolMarianne .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat een gezellig restaurant. Wij zijn met een groep naar de Motorbeurs geweest en zijn daarna gaan eten bij De Korenbeurs. Dit is het dichts bij de jaarbeurs op loopafstand en onze auto stond pal daar geparkeerd. Wij kwamen binnen, de zaak zat tjokvol. Heeft u gereserveerd werd er gevraagd. Nou nee. Dat is een probleem met een groep van 8. Maar niets is minder waar, er werd geschoven met tafels en stoelen zodat we er toch gewoon een fijne en vooral smakelijke afsluiter konden hebben. Alsnog bedankt en tot volgend jaar.
Jokestraat .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij hebben afgelopen week gegeten bij De Korenbeurs. Vooraf heb ik even op deze site gekeken en er staan hele goede maar ook wat mindere recensies over dit restaurant. Wij waren met gezelschap van acht en meestal laten we toch een beetje afhangen wat de mensen op Iens hierover zeggen. Mijn man was er ook geen voorstander om hier te gaan eten.
Ik kan u melden we zijn zeer verrast en daarmee zeer tevreden over het eten en de bediening van de Korenbeurs. De bediening vooral, is alles behalve onvriendelijk. Het was erg druk helemaal vol. Maar aan aandacht en zeker kwaliteit ontbrak het niet. Ik kan mij dus ook niet vinden in sommige van onderstaande recensies. Daarom mensen van de Korenbeurs deze positieve noot. En zeker tot ziens. Joke van Straten en familie.