De Korenbeurs

Croeselaan 91 3521 BL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenbeurs

Altijd iets te beleven!

Lunchen of dineren vlak bij het Jaarbeursplein in Utrecht. Veel centraler kan het niet. Of je hier nou aanklopt voor een bedrijfsuitje, een diner a deux of een verjaardag met familie; alles is hier mogelijk! Maak kennis met het vriendelijke personeel en neem de uitgebreide kaart goed in je op. Grote kans dat het moeilijk kiezen wordt!

Meer informatie over restaurant De Korenbeurs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Korenbeurs

Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was goed, genoeg keuze. Goede, snelle bediening . Gezellig muziekje op de achtergrond. Jammer dat water per fles ging (6 euro per fles) dat is niet echt meer van deze tijd.
carlex .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Eten in de juiste hoeveelheden en de juiste temperatuur. Voor herhaling vatbaar.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De Korenbeurs heeft een compacte menukaart met voor ieder wat wils. De gerechten zijn met zorg bereid, van goede kwaliteit en worden door een enthousiast team uitgeserveerd. De zaak heeft - logisch vanwege de ligging - veel aanloop vanuit de jaarbeurs, standhouders en bezoekers, , en dat geeft een gezellige drukke sfeer. Kortom een aanrader voor een leuke avond.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer goed restaurant op enkele honderden meters van jaarbeurs, Beatrix theater en CS. Sfeervol ingericht, vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een redelijke prijs. Aanrader bij bijv. Een dagje uit.
jochem_verwoerd .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg leuk voor een keertje uit met de Albert Heijn actie. Vriendelijke bediening!

Waren wel wat vergeten maar haalde dat netjes van de rekening af

Eten was veel, grote volle borden
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten! In het kader van de AH Restaurantactie; je mag alles van de kaart kiezen, je krijgt € 29,50 korting op het totaalbedrag.
De service was prima, zeer vriendelijke serveerster.
De porties zijn ruim voldoende, mijn man kon voor het eerst zijn toetje niet op :-).
Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht.
Het was niet druk voor de zaterdagavond, maar dit zou te maken kunnen hebben met de bereikbaarheid. De Croeselaan is nl. i.v.m. werkzaamheden afgesloten voor doorgaand verkeer. De ligging is verder wel prima (vlakbij het CS).
Tip: ze hebben een bioscoopmenu voor € 27,50 incl. bioscoopkaartje (die je niet meteen hoeft te gebruiken). Dit houdt in dat je voor € 17.- lekker kunt eten. Er is dan keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts. Wel van te voren reserveren!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede en attente service, eten redelijk maar niet bijzonder in vergelijking met de wat hoge prijzen. Maak het menu wat gevarieerder en verrassender of haal de prijs iets omlaag.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Helaas, hier gaan wij nooit meer heen. Fantasieloze gerechten, weinig smaak.
De korenbeurs wil een restaurant zijn, maar het is eerder een matig eetcafé.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Beveel het iedereen aan super het was in een woord geweldigde zalm was heerlijk de soep was goed en het toetje was ook heerlijk
D B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Groot restaurant met weinig mensen op zaterdagavond. De gerechten zijn zeer matig en fantasieloos. Mocht je vaker uit eten gaan, dan valt dit restaurant hoogstwaarschijnlijk tegen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
mooie locatie en vriendelijke bediening wachttijden waren kort en toch voldoende tijd om rustig te eten
het eten was ook meer dan goed
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heel vriendelijke bediening. Voor- en hoofdgerecht uitstekend. Dessert minder. Ligging is perfect, dicht bij Utrecht CS.
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een groot restaurant vlakbij het station en het beursgebouw in het centrum van Utrecht.
We werden gastvrij ontvangen en mochten een tafel uitkiezen in het lege restaurant. Dat was ook meteen het enige minpunt aan dit restaurant. Er waren maar heel weinig gasten in het grote restaurant.
Wij waren hier via de Albert Hein actie. We mochten gewoon alles van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht was gratis.
De kwaliteit van de gerechten was goed. De porties waren ruim.
Gewoon een prima restaurant voor een leuke prijs.
Voor de kwaliteit van het eten en de vriendelijke serveerster komen wij zeker terug.
gerja G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Een prettige ambiance met goed en vlot personeel.. De gerechten werden mooi opgediend en smaakten goed tot zeer goed. De portie waren ook van een prettige grootte. Je hoefde niets te laten liggen zonder het gevoel te hebben dat je mudvol zat. Heel prettig. Een restaurant om terug te komen.
vandenberg80 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Samen met een collega kwam ik hier terecht via de AH Restaurantactie. Het ontvangst was erg vriendelijk en we voelden ons direct op ons gemak. Het restaurant had een frisse en uitnodigende uitstraling. We mochten vrij van de kaart kiezen voor 29,50 euro met 2 personen, wel was er een toeslag van 3 euro als we gamba's of tournedos zouden bestellen. Wat natuurlijk ook logisch is. Ik heb gekozen voor een carpaccio, tournedos en de soezen als nagerecht. Het was allemaal even goed en de tijd tussen de gerechten was ook precies goed. Regelmatig kwamen ze langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog iets wilden drinken. Al met al een erg leuke en gezellige avond gehad. Wat ons betreft een aanrader!
Badir E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was Oke, een beetje gewoontjes. Gerechten kwamen wel snel maar het was er ook niet echt druk. Service was goed, super aardige dames.
Ted L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij wilden een 'snel' diner ivm bezoek aan De Bodyguard. De opname van drank en eten ging snel. Het duurde daarna toch wel 50 minuten voordat ons gerecht geserveerd werd.
We gaven aan dat we naar de musical moesten, er werd desondanks toch gevraagd of wij een dessert wilden bestellen. Gezien de 20 minuten die we nog hadden zou dit nooit lukken, iets waar de bediening toch wel pro actief mee had kunnen denken.
Prijs/ kwaliteit van het eten was prima.
Berendina V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Voor lekker eten en een super aardige bediening hoef je het centrum van Utrecht niet in. Prima prijs/kwaliteit verhouding en rode Merlot echt goed te drinken. Wij waren blij met deze zaak op een ideale locatie naast het station.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben lekker gegeten, vooral de tomatensoep en de tonijn tartaar waren heerlijk van smaak., en prima vlotte bediening .
Em@Iens C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Als vooraf breekbrood met kruidenboter en aioli, niet bijzonder, kruidenboter te zurig van smaak. Daarna samen tonijn met avocadotartaar gedeeld, was helaas smakeloos. Tournedos was ok van smaak en zacht, dus prima. Jus eromheen met groente niet lekker. Black tigers te gaar en niet echt op smaak. Voor een grandcafe ok eten, maar prijs-kwaliteit niet naar verhouding. Mijn eerste glas wijn na drinken bleef erg lang leeg, kreeg geen oogcontact. Met moeite na lange tijd met hand omhoog aandacht kunnen krijgen voor een tweede glas wijn. Ik kan dit restaurant helaas niet aanraden. Glas met water was vies, schoteltje bij koffie ook helaas vies. Niets gezegd hiervan, vond de dame van de service niet onvriendelijk, maar ook niet hartelijk. Jongedame van de drankjes echter wel.