De Korenbeurs

Croeselaan 91 3521 BL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Korenbeurs

Altijd iets te beleven!

Lunchen of dineren vlak bij het Jaarbeursplein in Utrecht. Veel centraler kan het niet. Of je hier nou aanklopt voor een bedrijfsuitje, een diner a deux of een verjaardag met familie; alles is hier mogelijk! Maak kennis met het vriendelijke personeel en neem de uitgebreide kaart goed in je op. Grote kans dat het moeilijk kiezen wordt!

Meer informatie over restaurant De Korenbeurs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

A. V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heel vriendelijke bediening. Voor- en hoofdgerecht uitstekend. Dessert minder. Ligging is perfect, dicht bij Utrecht CS.
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een groot restaurant vlakbij het station en het beursgebouw in het centrum van Utrecht.
We werden gastvrij ontvangen en mochten een tafel uitkiezen in het lege restaurant. Dat was ook meteen het enige minpunt aan dit restaurant. Er waren maar heel weinig gasten in het grote restaurant.
Wij waren hier via de Albert Hein actie. We mochten gewoon alles van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht was gratis.
De kwaliteit van de gerechten was goed. De porties waren ruim.
Gewoon een prima restaurant voor een leuke prijs.
Voor de kwaliteit van het eten en de vriendelijke serveerster komen wij zeker terug.
gerja G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Een prettige ambiance met goed en vlot personeel.. De gerechten werden mooi opgediend en smaakten goed tot zeer goed. De portie waren ook van een prettige grootte. Je hoefde niets te laten liggen zonder het gevoel te hebben dat je mudvol zat. Heel prettig. Een restaurant om terug te komen.
vandenberg80 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Samen met een collega kwam ik hier terecht via de AH Restaurantactie. Het ontvangst was erg vriendelijk en we voelden ons direct op ons gemak. Het restaurant had een frisse en uitnodigende uitstraling. We mochten vrij van de kaart kiezen voor 29,50 euro met 2 personen, wel was er een toeslag van 3 euro als we gamba's of tournedos zouden bestellen. Wat natuurlijk ook logisch is. Ik heb gekozen voor een carpaccio, tournedos en de soezen als nagerecht. Het was allemaal even goed en de tijd tussen de gerechten was ook precies goed. Regelmatig kwamen ze langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog iets wilden drinken. Al met al een erg leuke en gezellige avond gehad. Wat ons betreft een aanrader!
Badir E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was Oke, een beetje gewoontjes. Gerechten kwamen wel snel maar het was er ook niet echt druk. Service was goed, super aardige dames.
Ted L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij wilden een 'snel' diner ivm bezoek aan De Bodyguard. De opname van drank en eten ging snel. Het duurde daarna toch wel 50 minuten voordat ons gerecht geserveerd werd.
We gaven aan dat we naar de musical moesten, er werd desondanks toch gevraagd of wij een dessert wilden bestellen. Gezien de 20 minuten die we nog hadden zou dit nooit lukken, iets waar de bediening toch wel pro actief mee had kunnen denken.
Prijs/ kwaliteit van het eten was prima.
Berendina V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Voor lekker eten en een super aardige bediening hoef je het centrum van Utrecht niet in. Prima prijs/kwaliteit verhouding en rode Merlot echt goed te drinken. Wij waren blij met deze zaak op een ideale locatie naast het station.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben lekker gegeten, vooral de tomatensoep en de tonijn tartaar waren heerlijk van smaak., en prima vlotte bediening .
Em@Iens C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Als vooraf breekbrood met kruidenboter en aioli, niet bijzonder, kruidenboter te zurig van smaak. Daarna samen tonijn met avocadotartaar gedeeld, was helaas smakeloos. Tournedos was ok van smaak en zacht, dus prima. Jus eromheen met groente niet lekker. Black tigers te gaar en niet echt op smaak. Voor een grandcafe ok eten, maar prijs-kwaliteit niet naar verhouding. Mijn eerste glas wijn na drinken bleef erg lang leeg, kreeg geen oogcontact. Met moeite na lange tijd met hand omhoog aandacht kunnen krijgen voor een tweede glas wijn. Ik kan dit restaurant helaas niet aanraden. Glas met water was vies, schoteltje bij koffie ook helaas vies. Niets gezegd hiervan, vond de dame van de service niet onvriendelijk, maar ook niet hartelijk. Jongedame van de drankjes echter wel.
av71 V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gezellig etentje met mn dochter, voordat we naar de voorstelling the Bodyguard gingen. Eten smaakte heerlijk, bediening heel leuk. We hebben genoten.
marijke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellige locatie. Voorafgaand aan theaterbezoek hier gegeten .
Prijs voor breekbrood met dipje niet in verhouding. Sateh was smakeloos, satehsaus dun en smakeloos.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Prima gegeten, fijn personeel
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zondagmiddag, na een musical hier gegeten, lekker dichtbij, snelle en vriendelijke bediening. En heerlijk gegeten. Mooie, eenvoudige kaart.
Nadia A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuke bediening, gezellige lokatie. Aanrader voor je naar het theater gaat!
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
We kozen voor het Bodyguardmenu. De eerste (jonge) medewerker wees ons niet op het feit dat we met een gereserveerde tijd van 18.00 uur wat laat hadden gereserveerd voor dit menu. De 2e medewerker zei dat wel en gaf aan dat ze wellicht nog wat kon regelen in de keuken. Dit is inderdaad gelukt! De voorgerechten (carpaccio en soep) stonden in no time op tafel. Het hoofdgerecht duurde wat langer, we waren dan ook niet de enigen. De nagerechten waren eveneens snel ter tafel. Al met al waren we om 19.50 in het Beatrix theater. Top!
TIP: het restaurant zou de te reserveren tijd bovenaan bij het menu moeten zetten en niet onderaan.
Margot S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima gegeten voorafgaand aan musical. Erg vriendelijke bediening. Tafeltje bij het raam aan de straatkant genomen; dat is iets rustiger.
JLD M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Superlekker gegeten en gedronken voordat we naar the bodyguard gingen! Echt een aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prachtig vernieuwde inrichting en ondanks de werkelijk grote drukte is de bediening als vanouds.
Vriendelijk, gezellig en persoonlijk.
We zijn weer gezellig uit eten geweest die avond!
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Vriendelijk personeel, leuke gezellige inrichting, en heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit goed. Voor herhaling vatbaar.