De Korenbeurs

Croeselaan 91 3521 BL Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Korenbeurs

Altijd iets te beleven!

Lunchen of dineren vlak bij het Jaarbeursplein in Utrecht. Veel centraler kan het niet. Of je hier nou aanklopt voor een bedrijfsuitje, een diner a deux of een verjaardag met familie; alles is hier mogelijk! Maak kennis met het vriendelijke personeel en neem de uitgebreide kaart goed in je op. Grote kans dat het moeilijk kiezen wordt!

Meer informatie over restaurant De Korenbeurs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Was top erg lekker en super leuke bediening. We komen hier elk jaar na de beurs wn blijven ook zeker komen. Zegt het voort .
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker vlotte bediening, vriendelijk komen zeker terug als we weer in de buurt zijn
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prima gelegenheid. Het is vooral geschikt om "gewoon" een hapje te eten. Verwacht geen culinaire uitspattingen. Het menu is uitgebreid genoeg. De doorlooptijd is lang. Een tandje er bij in de keuken kan geen kwaad. sinds kort hebben ze ook een terras aan de achterkant. Niet het meest inspirerende uitzicht maar toch fijn.
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Het eten was heerlijk, goed van smaak en vers gemaakt. Bediening zeer vriendelijk. Het duurde alleen heel lang voordat alles op tafel stond, 40 min voor hoofdgerecht. Dus je moet wel echt bijtijds er zijn wil je niet met stress in je lijf naar het theater gaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
We waren met 5 dames. We zijn vriendelijk ontvangen en de bediening heeft prima rekening gehouden met het feit dat we naar het theater zouden gaan.
De menukaart is voldoende afwisselend. We hebben heerlijk gegeten. Alles was prima verzorgd.
Men heeft ons ook gewezen op het feit, dat een theatermenu goedkoper zou zijn dan een voor- en hoofdgerecht. Dat vonden wij erg vriendelijk en meedenkend.
We komen hier zeker nog eens terug als we weer naar het theater gaan in Utrecht.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Hier gegeten vooraf aan de musical the Bodyguard. Zondagavondvoorstelling begint al om 19.00u dus om 17.00u gereserveerd. Het was gezellig druk, maar niet te. Heerlijk breekbrood met zalige kruidenboter en tapenade vooraf opgegeten met zij tweeen. Hierna heeft mijn dochter genoten van haar provencaalse kip en ik van de varkenhaas saté. Alles goed warm en op smaak. De creme brulee ging er bij mijn dochter ook goed in en de cappucino smaakte goed. Al met al een goed begin van een fantastische avond. Wel bijzonder dat de mayonaise niet gewoon bij de gerechten inbegrepen zat, maar dat daar nu €1,25 voor betaald moest worden. Dat vond ik wat aan de hoge kant, maar is zeker geen reden om hier niet nog vaker te eten. Het was top!
Jacques-Monique .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Gisteren met 4 personen prima gegeten. Ikzelf had de tomatensoep en de kip genomen, beiden smaakten prima en het was ruim voldoende, de kip kreeg ik niet eens op. De bediening was erg attent - er zaten een paar vingerafdrukken op een wijnglas (hadden we zelf niet eens door) en dat werd gelijk weggehaald en vervangen door een nieuw vol glas. Er werd regelmatig gevraagd of het smaakte en of we nog te drinken wilden - niet teveel, precies goed. Een aanrader, en zeker als je zoals wij aansluitend naar het Beatrix Theater gaat.
Henkenvera .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
gisteren met 4 dames gegeten voordat we naar de Bodyguard gingen.
Waren er om half 6.........3 gangen moet dus makkelijk kunnen.
Helaas.....het voorgerecht kwam pas om half 7....om 7 uur gevraagd of het hoofdgerecht kon komen.....tevergeefs, kwam pas om tien voor half 8.
Dus geen toetje, helaas.
De aardige dame van de bediening maakte veel goed, wat een schat van een mens....complimenten.
Snel afrekenenen dan maar, de bazin deed het keurig en er werd het een en ander van de rekening gehaald.
Wel jammer dat de fijne avond waar we heel veel zin in hadden, zo begon.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Goede ontvangst met een snelle 1e drankje. Vervolgens duurde het langer voor zij kwamen vragen wat wij wilden eten. Het eten kwam na een redelijke tijd en was heel behoorlijk.
in het restaurant was het echter niet heel behaaglijk.
HermanGroothuis .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Zaak was bomvol maar toch vlot bediend door vlotte jonge bediening. Gewoon goed en niets op aan te merken. Oh jawel... Erg grote porties van alles, ga zo door.
Nel A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Voor de Bodyguard hier wezen eten. Was goed alleen jammer dat we omdat we een kwartiertje later waren (door file vanuit Rotterdam) geen 3 gangen maar een 2 gangen moesten nemen.
Nu waren we om 7 uur klaar met eten en hadden dus nog een half uur gehad voor een voorgerecht. Dit vonden we erg kinderachtig en niet flexibel. Ik kan hier niet zo heel goed tegen. Let dus op wil je een 3 gangen dan MOET je echt uiterlijk half 6 daar zijn anders lukt dat niet. Helaas.
Wij danken u voor uw recensie. Wij geven de gast juist voor de Bodyguard de keuze en adviseren hierin om al dan niet 3 gangen te nuttigen. Gezien de drukte en keuken capaciteit hanteren wij 2,5 uur voor ons menu aanbod. Zoals ook vermeld op onze site. Onze gasten Moeten echter niets zoals u zult begrijpen we betreuren dat u dit zo heeft ervaren en hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Reactie van proever:

Ik begrijp die 2,5 uur best wel. Maar om dit zo streng (op 10 a 15 minuutjes) aan te houden viel ons een beetje tegen. Maar goed dit is een keuze van jullie. Helaas. Jullie hebben het door de musicals druk genoeg dus kunnen jullie je zo opstellen. Nog een keer? Ik weet het niet.......
CoolMarianne .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat een gezellig restaurant. Wij zijn met een groep naar de Motorbeurs geweest en zijn daarna gaan eten bij De Korenbeurs. Dit is het dichts bij de jaarbeurs op loopafstand en onze auto stond pal daar geparkeerd. Wij kwamen binnen, de zaak zat tjokvol. Heeft u gereserveerd werd er gevraagd. Nou nee. Dat is een probleem met een groep van 8. Maar niets is minder waar, er werd geschoven met tafels en stoelen zodat we er toch gewoon een fijne en vooral smakelijke afsluiter konden hebben. Alsnog bedankt en tot volgend jaar.
Jokestraat .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij hebben afgelopen week gegeten bij De Korenbeurs. Vooraf heb ik even op deze site gekeken en er staan hele goede maar ook wat mindere recensies over dit restaurant. Wij waren met gezelschap van acht en meestal laten we toch een beetje afhangen wat de mensen op Iens hierover zeggen. Mijn man was er ook geen voorstander om hier te gaan eten.
Ik kan u melden we zijn zeer verrast en daarmee zeer tevreden over het eten en de bediening van de Korenbeurs. De bediening vooral, is alles behalve onvriendelijk. Het was erg druk helemaal vol. Maar aan aandacht en zeker kwaliteit ontbrak het niet. Ik kan mij dus ook niet vinden in sommige van onderstaande recensies. Daarom mensen van de Korenbeurs deze positieve noot. En zeker tot ziens. Joke van Straten en familie.
Brianmann .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs bij de korenbeurs. Bediening was erg aardig maar had het ook erg druk zaak blijkt vol te zitten met mensen die naar het theater gaan. Wijzelf hebben een dagje jaarbeurs gedaan de korenbeurs heeft een ingang aan de parkeerplaats van de Jaarbeurs erg handig dus om daar te gaan eten vonden wij. De gerechten zijn royaal en goed verzorgd. De prosecco huiswijn is zeker een aanrader. Een puntje is wel de akoestiek als het druk is. Verder hebben wij een erg gezellige avond gehad.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Viel erg tegen.
Tournedos medium besteld waren raw.
Mixed grills de biefstuk op een was zo ver doorbakken dat het ongelofelijk taai was en van de ander mixed grill loeide de koe net niet meer gewoon koud van binnen.
Service was slecht oke het was druk. Maar een: heeft het gesmaakt? Kom er niet af.
Zijn maar aan de bar gaan betalen.
En ongelofelijk luidruchtig.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de korenbeurs! Was erg druk, de bediening was snel en vriendelijk.
Wij gingen naar het Beatrix en hadden dus een beetje haast maar dit was geen enkel probleem. Wij komen terug!!
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Prima locatie tov het Beatrix theater. Parkeren voor de deur. Bediening is heel aardig. Alleen het eten is redelijk, maar de kwaliteit is te laag voor een restaurant .
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Ik ben samen met een vriendin bij de Korenbeurs gaan eten, omdat we naar the body guard gingen.
Het is een erg gezellig restaurant, het eten is er prima en de bediening vrij vlot , aardige dames.
Reserveren is wel een aanrader want het is er heel druk.
Prijs kwaliteit verhouding heel goed.
Vandenberg80 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Gisteravond met een vriendin in dit restaurant gegeten voordat we naar de musical gingen. Erg gezellig en mooi ingericht. We hadden gekozen voor het 3 gangenmenu. Mijn vriendin had het gambaspiesje en ik de carpaccio, die waren beide heerlijk. als hoofdgerecht had mijn vriendin saté en ik een spies met 3 soorten vis. Bij vis zat een sausje en die was erg lekker en paste er erg goed bij. Als dessert had mijn vriendin de dame blanche en ik de Belgische wafel. (wat was hij groot ;-) Allebei heerlijk! De bediening was vlot en erg vriendelijk. De zaak zat goed vol, maar we kwamen niks tekort. Ik zou dit restaurant zeker aan anderen aanraden.
Lisa344 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Ik heb hier gegeten met 2 vriendinnen. We hebben onderstaande recensies gelezen en waren dus een beetje sceptisch. Maar wij zijn totaal verrast door deze zaak. Eten was echt erg lekker de mixed grill en de zalmfilet, beide echt heerlijk. Maar vooral de bediening willen we complimenteren, het was er heel druk op deze dinsdagavond en best hectisch, maar de bediening was en bleef uitermate beleefd en vriendelijk. Kortom wij raden dit restaurant zeker aan. Lisa en vriendinnen.