De Korenbeurs-Willem4

Kaaistraat 12 4484 CS Kortgene Nederland Kaart

Over restaurant De Korenbeurs-Willem4

Voor wie het even helemaal anders wil

Als je het eens helemaal anders wil is De Korenbeurs-Willem 4 echt een aanrader. Veel gerechten worden hier in een gesloten Houtskool oven bereid waarmee ze een heerlijke garing en verfijnde rookparfum krijgen. Het restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Kortgene en een diner is dus heel goed te combineren met een lekkere wandeling langs het Noordzee strand, fietsen door de groene landerijen of een leuke tocht in een huifkar.

Meer informatie over restaurant De Korenbeurs-Willem4

Maandag en Dinsdag 08:00 - 10:00
Woensdag t/m Zaterdag
- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lia Verhoef V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We hadden vandaag een lunch met de familie ter gelegenheid van een verjaardag. Vooraf was er een 5 gangen menu afgesproken , bestaande uit sashimi van tonijn (heerlijk gemarineerd), jakobsmosselen, truffelsoep, eendeborst en een toetje , bestaande uit een aantal kleine zoete hapjes. Heerlijk , met zeer goede bijpassende wijnen geserveerd.
Zeer vriendelijke service, met ook veel aandacht voor de 93-jarige hoofdpersoon (op een prettige wijze).
Het interieur is gezellig, niet stijf, met een leuk zitje bij de open haard, waar we een aperitief konden gebruiken.
Een aanrader!
JJDN .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gekozen voor het eigen concept; de kleine gerechten die de chefkok op elkaar afstemd al naar gelang hoeveel gangen je kiest. Elke gang was een feestje!
Gastvrouwen zeer vriendelijk. Dat je in de keuken kunt kijken en de chefkok in alle rust zijn gerechten zien bereiden was voor ons een geweldig zicht.
Wij gaan hier zeker nog eens naar toe!
Draai .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gister heerlijk gegeten bij dit restaurant met de ah actie.
Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw.
Attente bediening.
Je kon een 3 gangen menu kiezen of wat meer culinair een 4 gangen menu met kleinere porties.
De amuse werd geserveerd in een schaal met witte stenen. Zeer apart. Een paar schelpdieren op in een dressing.
Alles prima op smaak en super gepresenteerd.
Nog een extra kaasplankje en wat wijn en koffie maakten de avond compleet.

Yoka H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten vanavond in de Korenbeurs Willem4. De ontvangst was hartelijk en voorkomend. Een van de gasten heeft een dubbele voedselallergie en er werd ook voor die persoon een erg smakelijke maaltijd geserveerd, Klasse!! Zeker voor herhaling vatbaar!
Mieke.bastiaens .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heel lekker gegeten, was fijn van smaak. Bediening was vriendelijk en correct. Zonder verdere vragen werden de dieetvoorschriften die we hadden doorgegeven perfect uitgevoerd. Was top.
Niennuin .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrouwen, mooie gerechtjes, de porties zijn aan de kleine kant, gelukkig krijg je er heerlijk brood bij, wij hebben een goede witte wijn gedronken en vonden het echt een verborgen parel in Zeeland, zeker een adres om nog een keer terug te komen!
Arie_deurloo D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het was een verrassing. De gerechtjes zijn echt fantastisch en de hoeveelheid bepaal je zelf. Door de AH aktie ontdekt. Hierdoor zijn we naar Kortgene gereden. Een echte aanrader. Komen hier zeker terug.
Herman.van.breukelen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten is geweldig. Mooie dingen en lekker gecombineerd. De aankleding van de ruimte is die van een Chinees en niet passend bij de kwaliteit van het eten. De eigenaresse heeft een voortreffelijke keuze voor het aantrekken van haar assistente, deze vriendelijke en servicegerichte jongedame is eentalent in haar vak. Zij compenseert wat haar werkgeefster laat liggen rumschoots. Tenslotte is het jammer dat je naast de wijn niet gewoon een fris glas water kan krijgen. Maar verplicht een fles mineraalwater van 4 euro krijgt aangesmeerd.
Jhbjd .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
heerlijk gegeten, maar wel kleine porties. ruime sortering wijnen per glas. door AH-deal uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heel wisselend menu.
Prima uitleg voor het eten van elk gang.
We hebben die avond genoten.
Aanbevelenswaard.
We hebben niet begrepen hoe het 10-gangenmenu in elkaar steekt
Ce22 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij hebben Willem4 te Kortgene zeer lekker gegeten met een ahrestaurantactie-bon. Het onthaal was vriendelijk. De amuse wed verrassend gepresenteerd bij een buitgemaakte aperitief.een originele gepresenteerd en smakelijk voorgerecht en een hoofdgerecht met smakenpalet om 'u' tegen te zeggen. De kaas schotel was perfect op een extra stukje brood na. Het dessert om duimen en vingers af te likken. Het interieur was voor ons een minpuntje: geen gezelligheid, geen strak modern interieur maar een koele, voor ons stijlloze mengeling.
Kijk en geniet je glas met heerlijke wijnen en vergeet de inrichting. Een aanrader.
Domileer .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Ik ben mantelzorger en wil vlg. week met een andere mantelzorger daar naar toe om er weer eens lekker uit te zijn en ons te laten verwennen. Met vriendelijke groet E Dominicus van Leersum.
M.friedrichs .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Verhouding kwaliteit - prijs vonden wij niet goed (voor het bedrag wat op de rekening staat, kun je elders in gerenommeerde restaurants beter eten), wij hadden gekozen voor een vijf-gangen menu. De sfeer is niet gezellig omdat er verschillende inrichtingsstijlen zijn gebruikt.
Ahzuidweg .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Eten was prima, jammer dat het gevraagde extra brood (2 kleine sneetjes) later op de factuur was terug te vinden ad EUR 2,50, niet echt service te noemen, ook de prijs van een glas wijn mi aan de hoge kant
Andree.brouwers .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lekker eten, mooie presentatie. Raad aan de gekende formule van de Korenbeurs te nemen, nl. een aantal kleine maar verfijnde gerechten.
Davegi .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Alle gerechten waren lekker en met zorg bereid.
We kwamen met een AH arrangement (2e 3 gangen gratis)
we hebben 3 van die kaarten. De bediening tevens eigenaresse liet gelijk weten dat we liefst de 2e en 3e niet bij haar moesten besteden. De korting was volledig
voor haar rekening , ze verdiende niets aan ons.
Deze opmerking was de enige dissonant. We dachten dat mensen die aan een aktie meedoen ook blij zijn als er op wordt ingehaakt.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk het personeel zag er professioneel uit nette kleding enz. vinden wij belangrijk het aanbod van het eten was een zeer uiteenlopend, keus genoeg je bent niet verplicht een beperkte keuze te maken het werd zeer goed uitgelegd wat de mogelijkheden zijn klasse dit rest. is dus voor ons een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Carolienwouters7 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijk gegeten en elk gerechtje was ook nog eens een kunstwerkje. Alles was goed in balans en de wijn was heerlijk. We komen zeker nog eens terug.
Lizalamper .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We werden op een keurige manier ontvangen en mochten kiezen uit twee tafels. De bediening was erg attent, vlot en vriendelijk. We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, wat zeker een aanrader is. De gerechten werden heel mooi opgediend, een plaatje op je bord. Ook de smaak van het eten zoet ,zuur, bitter waren erg goed op elkaar afgestemd. De porties waren voldoende. In deze keuken wordt puur en gedurfd gekookt met heerlijke streekproducten. De gastvrouw gaf een keurige uitleg bij de wijnen. Kortom een heel gezellige en geslaagde avond in dit restaurant.
Pjmwalhout .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het restaurant ziet er heel gezellig uit. Het eten is perfect, alleen jammer de porties mogen iets groter zijn. Een echte aanrader!!