De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt

Provincialeweg 2 4494 NA Geersdijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,2
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zijn hier eind december wezen uitgaan met de AH-restaurantactie.
Uitstekende kwaliteit, mooi opgemaakte borden, vriendelijke bediening. Wij komen graag nog een keer terug!
P.J.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige avond, eerst aperitief aan de open haard aansluitend gegeten. Gerechten waren redelijk tot goed,
zeer vriendelijke bediening, wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht had iets korter gekund.
Het was er wel een beetje koud maar de buitentemperatuur lag ook onder het vriespunt en dan is zo'n gebouw moeilijk te verwarmen. Maar al met al een zeer geslaagde avond en een bezoek in in de zomer zeker voor herhaling vatbaar.
restaurant12 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Voorgerecht was erg smakelijk, gerookte zalm, heerlijk zacht van smaak. Hoofdgerecht eend, ruim voldoende en in combinatie met wintergroenten, prima op smaak. Nagerechten van goede kwaliteit. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Buiten vroor het licht, daardoor hadden we bij het raam last van tocht(voormalige landbouwschuur, prachtig verbouwd), echter een andere plaats kiezen was geen probleem. Wel was de temperatuur in het restaurant aan de lage kant waardoor het bij vriezend weer aan te raden is dikkere kleding te dragen.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Uitstekende kwaliteit en mooi opgemaakte borden,goede en vriendelijke bediening. Mooi gebouw en goed ingericht, was helaas niet zo druk, waardoor het groot lijkt. enige smetje was dat het erg koud was.
famjans .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een bijzonder sfeervol restaurant op een prachtige locatie. De voorgerechten: Gewokte kokkels en Truffel risotto met bospaddenstoelen en Parmezaanse kaas, hoofdgerechten: Harderfilet met Noord­Bevelandse hazelnoot antiboise en Gekonfijte tamme eendenpoot met rozemarijnsaus en als afsluiter Mandarijnen bavarois met hangop van Bastogne en het kaasplankje met een combinatie van Schellach en internationale kazen, het zag er allemaal prachtig uit en alles smaakte heerlijk.
Bovendien een alleraardigste en vrolijke mevrouw die alles keurig uitserveerde en daarbij uitlegde gaf over het gebodene. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!!!
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fantastisch gegeten in een mooie entourage, fijne bediening "TOP-restaurant"
Aanrader op een niet verwachte locatie.
Bernt V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima keuken en aardige gastvrouw mooie locatie met gezellig restaurant met grote open haard en oude balken komen zeker
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een heel vriendelijk ontvangst. Goede uitleg van de mogelijkheden.Voor aanvang van de gerechten werden we verrast met een schaaltje olijfjes, nootjes en olie zout en een heerlijke amuse . Goede kwaliteit gerechten, kortom een geweldige avond!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk drie gangen diner via AH restaurantactie ,hartelijke ontvangst .
Gewokte kokkels heerlijk puur ,hazepeper heerlijk bereid en mooi kaasplankje met wijnarangement ,prima restaurant.
pjmrbakker .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten zijn fantastisch ontvangen . We hadden een heerlijk menu met een heel goed wijn advies , echt super. En heel betaalbaar.
Paul
carolienvdcraats .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prijs kwaliteit verhouding met de AH tweede menu gratis helemaal super! Volgens mij was het menu €34,50, maar dan dus tweede gratis! Super leuk ontvangen, attente bediening. Er was wel erg veel licht, dit maakte de setting iets minder sfeervol/romantisch, maar heerlijk gegeten! Mijn vriend is vegetariër: bij ontvangst werd dit al genoemd, en hij mocht kiezen van de kaart wat hij wilde; echt super!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met familie voor verJaardag opneen rustige dinsdagavond. Hartelijke ontvangst. Ondanks felle verlichting wel fraaie ronde tafel die in hoek met maar 3 tafels bezet toch gezellig is! Met AH menu goed verZorgd. Vooraf ruim keus met heerlijke kokkels, lekkere pompoensoep en risotto met klein vleugje truffel. Harder en confit de canard als hoofd, maar niet bijzonder. Sinaasappel bavarois lekker net als kaasplankje. De kreeftenwijn is een mooie weiss burgunder. Kortom redelijke prijs-kwaliteit, betrokken bediening.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat valt hier nog aan toe te voegen?
Heerlijk gegeten, mooie enthourage, enorm gezellig gehad en ongelofelijk dat dit in op deze locatie gerealiseerd is. Kortom: petje af.
Jikkemien .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt is een EXCELLENT restaurant dat een dikke 10 verdient. Op zaterdag 12 november werden we bij binnenkomst we verrast met een garnituur van nootjes en olijfjes. Daarna volgde er nog een overheerlijke amuse. Er is een ruime selectie aan gerechten en er zijn geen beperkingen in de menukeuze vanwege de ah-restaurantactie. Wij kozen voor rundercarpaccio en Geersdijkse pompoensoep als voorgerecht. Beide gerechten smaakten voortreffelijk en waren mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht bleek de gekonfijte tamme eendenpoot overheerlijk en deze werd samen met diverse groenten mooi opgediend. Als side dishes hoorden daarbij frites van verse aardappelen (precies zoals het hoort) evenals zeer smaakvolle hartige broodjes (soort muffin) met garnituur. We sloten het driegangenmenu af met de perfecte heerlijke mandarijnen bavarois.
Wat ons betreft was dineren bij De Korenbeurs een topper die we nog niet eerder meemaakten bij gebruikmaking van de AH restaurantactie. Onze complimenten, ook voor de voortreffelijke en vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug. Tijdens de koffie bekeken we het kerstmenu 2016 dat er zeer aantrekkelijk en scherp geprijsd uitziet. Zeg het voort!
anbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Restaurant De Korenbeurs is een zeer smaakvol ingericht restaurant waar je erg hartelijk ontvangen wordt. Het eten is uitstekend. Er zullen vast wel min-puntjes zijn maar ik heb ze niet kunnen ontdekken.
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier al vaker gegeten en het is iedere keer weer zeer goed. Leuke en vriendelijke bediening, oplettend en attent. Goede en verse streekproducten het is er relax en rustig dineren.
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Sfeervolle ambiance, je waant je in een kasteel met de grote kroonluchters en open haarden. Een feestje. Gerechten: bijzonder en goed uitgebalanceerd, mooi opgemaakt. Wijnkaart: ruime keuze, tegen aanvaardbare prijzen.
Hans688 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heel gezellige en rustige gelegenheid om samen heerlijk te genieten van echt een subliem diner. Deze kun je bovenaan de lijst noteren, want het eten was echt van een top niveau en daarbij een zeer vriendelijke bediening.
Heerlijke truffelrisotto als voorgerecht en gekonfijte eendenpoot als hoofdgerecht. Daarna een lekker kaasplankje, maar ik heb ook even geproefd van de mandarijn bavarois en die was werkelijk fenomenaal van smaak.
Jetpriester P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Geweldig, wat een geweldige locatie ik wist het niet maar het is ook een BB . Warme ontvangst . heerlijk eten ,aparte gerechten, zalige risotto. Een plek waar ik graag terug kom
Cornelia B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heel vriendelijke ontvangst, voelde je welkom ook tijdens het diner. De gerechten waren met zorg klaar gemaakt.
Het was een feestje om daar te eten.