De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt

9,1
Voordelig
Carolienvdcraats .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prijs kwaliteit verhouding met de AH tweede menu gratis helemaal super! Volgens mij was het menu €34,50, maar dan dus tweede gratis! Super leuk ontvangen, attente bediening. Er was wel erg veel licht, dit maakte de setting iets minder sfeervol/romantisch, maar heerlijk gegeten! Mijn vriend is vegetariër: bij ontvangst werd dit al genoemd, en hij mocht kiezen van de kaart wat hij wilde; echt super!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met familie voor verJaardag opneen rustige dinsdagavond. Hartelijke ontvangst. Ondanks felle verlichting wel fraaie ronde tafel die in hoek met maar 3 tafels bezet toch gezellig is! Met AH menu goed verZorgd. Vooraf ruim keus met heerlijke kokkels, lekkere pompoensoep en risotto met klein vleugje truffel. Harder en confit de canard als hoofd, maar niet bijzonder. Sinaasappel bavarois lekker net als kaasplankje. De kreeftenwijn is een mooie weiss burgunder. Kortom redelijke prijs-kwaliteit, betrokken bediening.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat valt hier nog aan toe te voegen?
Heerlijk gegeten, mooie enthourage, enorm gezellig gehad en ongelofelijk dat dit in op deze locatie gerealiseerd is. Kortom: petje af.
Jikkemien .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt is een EXCELLENT restaurant dat een dikke 10 verdient. Op zaterdag 12 november werden we bij binnenkomst we verrast met een garnituur van nootjes en olijfjes. Daarna volgde er nog een overheerlijke amuse. Er is een ruime selectie aan gerechten en er zijn geen beperkingen in de menukeuze vanwege de ah-restaurantactie. Wij kozen voor rundercarpaccio en Geersdijkse pompoensoep als voorgerecht. Beide gerechten smaakten voortreffelijk en waren mooi opgemaakt. Als hoofdgerecht bleek de gekonfijte tamme eendenpoot overheerlijk en deze werd samen met diverse groenten mooi opgediend. Als side dishes hoorden daarbij frites van verse aardappelen (precies zoals het hoort) evenals zeer smaakvolle hartige broodjes (soort muffin) met garnituur. We sloten het driegangenmenu af met de perfecte heerlijke mandarijnen bavarois.
Wat ons betreft was dineren bij De Korenbeurs een topper die we nog niet eerder meemaakten bij gebruikmaking van de AH restaurantactie. Onze complimenten, ook voor de voortreffelijke en vriendelijke bediening. Wij komen graag nog eens terug. Tijdens de koffie bekeken we het kerstmenu 2016 dat er zeer aantrekkelijk en scherp geprijsd uitziet. Zeg het voort!
Anbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Restaurant De Korenbeurs is een zeer smaakvol ingericht restaurant waar je erg hartelijk ontvangen wordt. Het eten is uitstekend. Er zullen vast wel min-puntjes zijn maar ik heb ze niet kunnen ontdekken.
Jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier al vaker gegeten en het is iedere keer weer zeer goed. Leuke en vriendelijke bediening, oplettend en attent. Goede en verse streekproducten het is er relax en rustig dineren.
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Sfeervolle ambiance, je waant je in een kasteel met de grote kroonluchters en open haarden. Een feestje. Gerechten: bijzonder en goed uitgebalanceerd, mooi opgemaakt. Wijnkaart: ruime keuze, tegen aanvaardbare prijzen.
Hans688 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heel gezellige en rustige gelegenheid om samen heerlijk te genieten van echt een subliem diner. Deze kun je bovenaan de lijst noteren, want het eten was echt van een top niveau en daarbij een zeer vriendelijke bediening.
Heerlijke truffelrisotto als voorgerecht en gekonfijte eendenpoot als hoofdgerecht. Daarna een lekker kaasplankje, maar ik heb ook even geproefd van de mandarijn bavarois en die was werkelijk fenomenaal van smaak.
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Geweldig, wat een geweldige locatie ik wist het niet maar het is ook een BB . Warme ontvangst . heerlijk eten ,aparte gerechten, zalige risotto. Een plek waar ik graag terug kom
Cornelia B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heel vriendelijke ontvangst, voelde je welkom ook tijdens het diner. De gerechten waren met zorg klaar gemaakt.
Het was een feestje om daar te eten.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een romantische ambiance. Vriendelijke bediening en ook voor de AH-actie een ruime menu-keuze.
Restaurant De Korenbeurs hoort , wat ons betreft, thuis in de top. Een regelrechte aanrader.
Wslabb .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Erg vriendelijke en vlotte bediening, goede uitleg. Voldoende keuzemogelijkheden, waarbij vooral de vis erg goed smaakte. Perfecte rode huiswijn.
Zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een zeer gemoedelijk restaurant waar je je echt welkom voelt! Ook met de AH-actie (dat hebben we elders wel eens anders mee gemaakt). De gerechten zijn zeer goed klaar gemaakt. Vis precies goed, eend lekker zacht. Niet echt haute cuisine met buitengewoon ingewikkelde bereidingen, maar dat kan ook niet voor deze prijs. In zijn prijsklasse is dit echt een hele goede keus! Met een plusje voor de bediening, dat is echt heel fijn. Ook een zeer leuke combinatie, die je op dit Landgoed aantreft. Wonen, zorg, toerisme en restaurant.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met de AH aktie een prima drie gangen diner genuttigd. De carpaccio was erg lekker en het hoofdgerecht varkensfilet en buikspek smaakte ook goed. Het nagerecht, een parfait van limoncello, was een smakelijke afsluiting. Vooraf werd nog een kleine amuse van eendenborst geserveerd en het plankje brood met boter, olijfolie en zeezout viel ook zeer in de smaak. Mijn man vroeg om een merlot, maar die hadden ze niet. In plaats daarvan kreeg hij een goede Spaanse rode wijn, tegen een heel schappelijke (3,75) prijs.
Peter.luken .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Top diner gehad. Mooie gerechten en prima bereid. AH actiemenu betekende beperkte keuze uit 2 gerechten per gang, maar we kregen ook extra amuse en brood. Mooie bijpassende wijnen. Aanrader, en als we weer eens in de buurt zijn gaan we graag terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten, attente bediening. Mooie omgeving.
Een plaats om nog een keer naar terug te gaan.
Veel keuze uit de voorgerechten. Te weinig voor het hoofdgerecht.
Gilbertvangoethem .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het is altijd spannend als je ergens voor het eerst gaat eten, ook al zie je goede beoordelingen.
Het eten was voortreffelijk en liet niets te wensen over.
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prachtige locatie. Inrichting van de (overigens mooi gebouwde) serre zou wat stijlvoller kunnen. Is nu een groot verschil met de inrichting binnen.
Heerlijk gegeten. (8 1/2) Bietensalade was voortreffelijk. Bediening vriendelijk en gastvrij.
Wij waren ook erg enthousiast over het concept: zorginstelling, bed&breakfast en restaurant onder een vlag.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Allereerst zeer vriendelijk personeel Het drie gangen keuze menu was uistekend ,voor elke gang waren twee keuzes.alles was zeer lekker en zeer culinair
We hadden een fijne plek buiten op het overdekte terras
Jess91 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De Korenbeurs doet binnenin chique aan. Het eten was heerlijk, zeker de kabeljauw was heerlijk zacht, en meer dan voldoende. Je krijgt niet té veel eten, maar gaat wel voldaan weg. De bediening is vlot, vriendelijk, overal op bedacht en er wordt geprobeerd met iedereen een praatje te maken.
Wij gaan zeker nog eens terug naar dit restaurant.