De Koppenjan

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rtwolfers .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Hallo.wij zijn met 5 pers wezen pannekoek eten.op zich een vriendelijke spontane bediening maar die veranderde opeens toen wij een lange blonde HAAR vonden in de pa nnekoek van mn 2 jarige kleindochter en wij daar een klacht over in diende bij de serveerster.na overleg met de kok kwam ze terug met de mededeling dat de kok een andere haarkleur had.na onze opm dat de haar er ingebakken inzat maakte geen indruk.wij hebben het nagerecht gelaten voor wat het was .bij het afrekenen bleken alle pannekoeken op de rekening te staan!!!JAWEL OOK DIE ENE.na een duscussie met de serveerster die in eerse male geen krimp gaf maar na overleg met de kok toch overstag ging inzake het af te rekenen bedrag .....jammer dat de serveerster onze klacht af wilde wimpelen..rt wolfers uit elsloo.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Ik heb hier gegeten met een groep van 8 volwassenen. Bediening is vriendelijk, maar één pannenkoek kwam veel later dan de andere 7. Pas nadat één van ons navraag had gedaan was de pannenkoek er redelijk snel.
Er is ruim voldoende keus aan (bijzondere) pannenkoeken; bijv. de "geweldige noten" (walnoten, pijnboompitten, brie & honing) viel bijzonder goed in de smaak. Ook is er uitgebreide keus van nagerechten. Echter, de keuze van voorgerechten blijft beperkt tot een soep van de dag en enkele rauwkostsalade's.
Anna91 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
We hebben hier laatst gegeten en het was gewoon niet lekker.
We hadden een pannenkoek die niet gaar was, als je een hap nam had je gewoon een klont deeg in je mond.
Er werd ons een nieuwe pannenkoek aangeboden, maar na de pannenkoek die niet gaar was, was de trek bij ons wel over.
We kregen daarin tegen wel een ijsje van de zaak aangeboden.
Annamari .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Er is een ruime keus aan pannenkoeken en ze smaken prima. Eén van de belangrijkste redenen om hier te gaan eten was de speelhoek voor kinderen. Die valt echter tegen, wat er aan speelgoed is, is oud en versleten. Het restaurant is open tot 20.00, maar als je om 18.30 komt wordt je meer getolereerd dan welkom geheten.