De Koppeling

Schweibergerweg 49 6281 NE Mechelen Nederland Kaart

Over het restaurant De Koppeling

Bovenop de groene heuvels van Limburg, net voorbij het dorp Schweiberg straalt een culinaire parel. Hotel Restaurant De Koppeling biedt je in deze inspirerende omgeving een fantastisch uitzicht tot aan de bruinkool bergen van Duitsland. Je zou bijna vergeten om een plekje uit te zoeken op het panoramaterras, in de tuinkamer of het restaurant. Absoluut de moeite waard, want op het menu staan heerlijke seizoensgerechten bereid met regionale specialiteiten, elegante wijnen en bieren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Koppeling

• : Gratis parkeren op eigen terrein.

Lunch en Diner van maandag tot en met zondag 12:00 - 22:00

Nelie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
sangeleerdeletter .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
een zeer goede prijs/kwaliteit restaurant ,zeer vriendelijke bediening en prima ontbijt !was een zeer leuke ervaring ,geen enkel negatief punt ! geen topniveau ,maar heerlijk eten voor een redelijke prijs op toplocatie!
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
snap niet dat dit restaurant een8,9 krijgt.gingen voor het ah menu maar de menu prijs was 5 euro
duurder dan de normaal.carpacio half

portie van normaal,en te zout. hoofd gerecht basic,nagerechtjes vreselijk doen.komen. nooit meer terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
we maakten gebruik van de AH/IENS aanbieding en werden zeer hartelijk verwelkomd. De keuze uit een drie gangen of 4 gangen menu. We kozen voor de drie gangen. 4 van de 6 van ons gezelschap kozen als hoofdgerecht voor de vis en 2 voor het vleesgerecht.
Het vleesgerecht was runderfilet, geweldig klaar gemaakt, zeer goed op smaak en mooi opgediend.Dessert bestond uit "rood fruit", geweldig.
Al met al een super avond gehad, bijzonder ook het mooie uitzicht op het gezellige terras
altrewi .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wat een feest. De bediening liep zich een ongeluk, maar deed dat met een stralende lach. Kon goed zien dat ze plezier in het werk hadden. Buiten op het terras gegeten, heerlijk gegeten. Gerechten waren goed op smaak en ruim geportioneerd. Een tien met een griffel en een zoen van de juffrouw derhalve
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed eten voor een eerlijke prijs op een mooie lokatie met prachtig uitzicht over het Limburgse heuvelland.
Fijne bediening.
B B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Eten was heel goed. Kan me niet aan de indruk onttrekken, dat de prijs was opgehoogd, zodat in feite een deel van het gratis tweede menu werd gecompenseerd. Volgens informatie op de deur naar het toilet is een drie gangen menu € 29,50, nu werd € 39,50 gerekend.
Kars V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Aanbevelingswaardig voor iemand die in een rustige omgeving wil dineren.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
prima bediening, leuke ontvangst, heerlijke gerechten. Kortom een aanrader!! Ondanks dat er buiten een grote barbecue was, werden we snel bediend.
guus.schouten .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De bediening was super. Snel en netjes en niets op aan te merken. Een ruim opgezette restaurant ruimte waar je echt kan genieten van je eten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gevonden via Iens, kwam als beste uit de test en dat hebben we geweten!
Wat een genot om hier te eten! Mooie smaken, goed in balans en kwalitatief erg hoog. Zeker een aanrader als je in de buurt (of niet) bent en een heerlijk avondje wilt genieten! Complimenten voor de kok en bediening! Een heerlijk AH diner.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hadden gereserveerd met de AH kaart. De keuze op die kaart was matig en geen mogelijkheid om dat aan te passen, jammer. Dus iets van gewone kaart genomen, die was veel gevarieerder. Ze houden vast aan hun schema, je krijgt géén brood als jer om vraagt, eerst de amuse, brood komt gelijk met gerecht, heel vreemd. Prachtige omgeving op terras gedineerd met schitterend uitzicht. Aardige bediening , die zich steeds verontschuldigde voor de lange wachttijden. Conclusie: als het druk is hebben ze in de keuken een probleem. Gaan zeker nog eens terug!
Steef A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was geweldig; we hebben er heerlijk gegeten.

De service was zeer goed en het uitzicht op deze zeer zonnige avond was wonderbaarlijk.

Kortom we hebben genoten
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hadden een drie gangen menu van Carpaccio, zacht gegaarde runderlende en een rood fruit toetje. Er was eerst een komkommer/appel/gember soepje, dit was heerlijk fris. De Carpaccio was erg lekker, de runderlende smaakte ook goed. Minpunten waren wel, de porties waren erg klein en bij de runderlende zat alleen een veeg aardappelpuree en wat stukje paprika. Het toetje was ook lekker, maar wederom erg klein, 1 bolletje ijs met 4 rode vruchtjes. Voor de actie betaalden we 50% van de prijs, dan was het redelijk. Maar we komen niet terug voor 100%, dan is de prijs kwaliteit verhouding ver onder de maat.
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Verrassend dat we op 1000 meter van huis dit restaurant nog nooit hadden gezien. (Meteen tip voor uitbaters: meer uiterlijke uitstraling dat er een restaurant is!).
Voorgerecht carpaccio was erg lekker en mooi opgemaakt.
Hoofdgerecht kip was te zout.
Toetje: Hugo ijs was weer verrassend lekker.

Gaan zeker nog eens terug.
h E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vriendelijk personeel, leuke locatie, prachtig uitzicht. Keuze iets beperkt voor de AH actie.
Kok weet wat koken is, goede smaken.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een pracht locatie maar vooral voortreffelijk eten zeker een aanrader
vrolijke bediening en goede aandacht voor de klant
als we in de buurt zijn gaan we zeker daar weer eten
enig min puntje er komen voor deze kwaliteit eten veel te weinig bezoekers
dus oproep als je in de buurt bent ga daar eens eten deze mensen verdienen het
middelbos .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Toplocatie vriendelijk personeel het eten was lekker keuze uit 2 voorgerechten 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten de keuze mocht van ons iets meer zijn maar ondanks dat was het eten goed en lekker
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gevonden via Iens, kwam als beste uit de test en dat hebben we geweten!
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Leuk gelegen restaurant, waar we het 3 gangen menu van de AH-actie hebben genuttigd. Goede porties, prima wijn, goed bediening en schitterend uitzicht.