De Koppeling

Schweibergerweg 49 6281 NE Mechelen (Limburg) Nederland Kaart

Over het restaurant De Koppeling

Bovenop de groene heuvels van Limburg, net voorbij het dorp Schweiberg straalt een culinaire parel. Hotel Restaurant De Koppeling biedt je in deze inspirerende omgeving een fantastisch uitzicht tot aan de bruinkool bergen van Duitsland. Je zou bijna vergeten om een plekje uit te zoeken op het panoramaterras, in de tuinkamer of het restaurant. Absoluut de moeite waard, want op het menu staan heerlijke seizoensgerechten bereid met regionale specialiteiten, elegante wijnen en bieren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Koppeling

• : Gratis parkeren op eigen terrein.

Lunch en Diner van maandag tot en met zondag 12:00 - 22:00

9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Koppeling

Ine V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Via Primera restaurantactie bij De Koppeling bij Mechelen terechtgekomen. Heerlijk gegeten, perfecte en vriendelijke bediening. Aanrader!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zonder kortingsbon was het een duur avondje geweest, maar omgeving, inrichting, sfeer en vooral de gerechten waren voortreffelijk.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Restaurant De Koppeling is een parel in het Limburgs Heuvellandschap: bediening, sfeer en eten zijn allen van uitmuntende kwaliteit. Vanaf het terras heb je een adembenemend zicht op het 5-sterren landschap.
John T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor n goede prijs!
Rosemarie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten op oudejaarsavond en zeer vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht.
maxime V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten vriendelijke bediening
hubert H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Op het terras twee prachtige "kleine" gerechten gegeten. Mooie opmaak, heldere producten, goed op smaak. We voelden ons blij dit restaurant, waar mensen met een beperking werken, gevonden te hebben, na een paar troosteloze toeristische ervaringen in de omgeving. Van te voren eerst even gaan kijken, koffie gedronken met een stukje vla er bij. 't is een eerste testje dat vaak heel veel zegt over wat je verder te wachten staat. En dat testje viel heel aangenaam uit, vandaar ook het tweede bezoekje.
Ernest H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bijzondere inzet. Vraag naar de achterliggende gedachte bij fit restaurant hotel. Eten bereid Door een vakkundige kok, mooie porties ik raad aan het viergangen diner te nemen.
Wijgaan zeker terugkomen op deze warme heerlijke plek. Ga zo door jullie mogen trots zijn op jullie zaak en de zaakwaarnemer jullie voor gaan.
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We waren de enige gasten in het restaurant, maar we hebben ons er zeer welkom gevoeld. Het eten is heerlijk en de gerechten worden prachtig opgemaakt geserveerd. De bediening was erg vriendelijk en goed. Zeker een aanrader om hier te gaan eten!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De champignonsoep was zoals ie hoort, smaakte echt naar champignons. De salade met verse vijgen en geitenkaas was prima. Uitzicht is prachtig.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aangenaam verrast over de kwaliteit van de gerechten. Zeer goed gegeten. De bediening is net dat tikje attenter. We gaan hier zeker terugkomen.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
carpaccio was uitgedroogd en plakte vast aan het bord.
aardappelmousseline was gewone puree.
het eten was niet warm, lauw.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede keuken. Wat meer sfeer creëren zou goed doen. Denk aan verlichting, kleurstelling, muziekje, temperatuur in de ruimte
jo M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Door de Ah deal terecht gekomen bij de koppeling !! Zeer gastvrij ontvangen ,kwamen als eerst gasten binnen waardoor we een van de mooi gedekte tafels konden kiezen met een prachtig uitzicht. de gerechten waren allemaal mooi opgediend op het bord en goed van smaak .Dikke pluim !! Echt een aanrader !! We komen zeker nog eens terug.
marijke D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg gemaakt en opgediend. Ook voor mijn dieetprobleem was er ruim aandacht.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten was keurig bereid en heel erg lekker voor herhaling vatbaar.

Ik raad deze locatie aan ,jammer dat het er niet druk was,is echt een aanbeveling.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het diner heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen: Zeker een aanrader voor iedereen die wil genieten in een locatie met een prachtige uitstraling.
Corneli D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
In de Koppeling eten is echt dineren. Goede bediening en heerlijk smakelijk eten.
Een aanrader, je rijdt het restaurant zo voorbij, maar binnen wacht je een culinaire verrassing.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Na een prachtige wandeling in de Voerstreek heerlijk gegeten bij de Koppeling. Heel vriendelijk personeel en we gingen met een zeer voldaan gevoel weer naar huis.
molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ontvangst en bediening door zeer vriendelijke jongedame. Tafel mooi gedekt, inclusief stoffen servetten, daar houden wij van. Prachtig uitzicht. Wat sobere inrichting. Kregen zelfs broodje vooraf met amuse van het huis en dat met de AH bon. Gerechten mooi opgemaakt en prima van smaak. Kleine porties maar we zijn kleine eters, dus prima.