De Koppeling

Schweibergerweg 49 6281 NE Mechelen (Limburg) Nederland Kaart

Over het restaurant De Koppeling

Bovenop de groene heuvels van Limburg, net voorbij het dorp Schweiberg straalt een culinaire parel. Hotel Restaurant De Koppeling biedt je in deze inspirerende omgeving een fantastisch uitzicht tot aan de bruinkool bergen van Duitsland. Je zou bijna vergeten om een plekje uit te zoeken op het panoramaterras, in de tuinkamer of het restaurant. Absoluut de moeite waard, want op het menu staan heerlijke seizoensgerechten bereid met regionale specialiteiten, elegante wijnen en bieren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Koppeling

• : Gratis parkeren op eigen terrein.

Lunch en Diner van maandag tot en met zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Koppeling

Alof W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
prima en smaaakvol ingericht restaurant: goede bediening, heerlijk eten en mooie wijn. Enne...een fabelachtig mooi uitzicht..!
genek W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prachtige ambiance (mooi gedekte tafels, uniek uitzicht) en bijzonder vriendelijk personeel. Correcte en vlotte service.
De kok verdient een groot compliment : de gerechten waren van zeerhoog niveau !!
De Koppeling is een aanrader.
Aly N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Hebben op een fijne, nette locatie gegeten. Het was er rustig (maandagavond) en stijlvol. Medewerkers hadden dus alle tijd voor ons. Het geserveerde was met zorg klaargemaakt en smaakte uitstekend. Bevelen met genoegen deze locatie aan.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We kozen het 3gangenmenu plus soep.
Alles was bijzonder smakelijk met uitzondering van de soep. Smaakte als tomatensoep ui een pakje....
De amuse, de carpaccio en de runderleder waren van hoog niveau !!!
loesschroevers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Een leuke bediening, ze kwamen geregeld vragen of alles naar wens was.
Jammer dat je niet kon kiezen uit of de kaart van A.Heyn menu en met bijbetaling van hun eigen kaart.
Nu was het menu erg aan de prijs, €34,50.
En ik heb al diverse bonnen benut en dan kwam het A.Heyn menu op € 19,50.dus dat is een groot verschil.
P.C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wij hebben buiten gezeten met een schitterend uitzicht over het dal.
Zeer mooie lokatie en heel vriendelijk personeel met een zachte G.
carmaria .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Personeel is vriendelijk, goede bediening. Lekker gegeten. Hoofdgerecht mocht wat meer zijn.
Mooie rustige omgeving met een mooi uitzicht.
wenstef .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben lekker gegeten, maar vonden het geen culinaire hoogstandjes. De bediening was vriendelijk maar wel een beetje chaotisch. Het hoge tempo waarmee ons 4-gangenmenu er doorheen werd gejaagd vonden we echt jammer.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gereserveerd n.a.v. de AH bonnen. We kregen speciaal daarvoor een menukaart voor de AH gasten. Dus geen keus uit de hele kaart. Maar we konden zowel bij voor, hoofd en nagerecht kiezen uit 2 opties. Dit was prima. De maaltijd was op en top verzorgd en lekker! Zeer vriendelijk personeel. Uitzicht op het buitenterras is prachtig!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Onze opmerkingen op diverse aspecten hebben wij discreet achteraf aan de bediening medegedeeld. Gedetailleerd gaan wij er niet op in. Wel sturen wij onze persoonlijke bevindingen aan de bedrijfsleiding. Wij kozen deze locatie op basis van het waarderingscijfer voor een voor ons speciale dag. Dat werd het niet.
Geachte heer Hermans,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek zijn uw bevindingen ons duidelijk geworden. We danken u voor uw feedback en gaan hier zeker mee aan de slag, zodat u bij uw volgende bezoek optimaal kunt genieten.

Management De Koppeling
Adam S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Ontzettend lekker eten, van de Albert Heijn kaart. Vriendelijk personeel, wat graag wat extra's doet. Uitzicht is prachtig!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hebben van de gerechten genoten. De Kopelinge heeft een goede keuken.De bediening is correct en uiterst vriendelijk. Het hotel/restaurant heeft een terras met mooi uitzicht en voorzieningen. Een aanrader voor iedereen.
Mary en Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Een prima restaurant met een heerlijk terras en zo als zij zelf al zeggen een 5* terras. En hier is niets onwaar aan. Een geweldig uitzicht, prima bediening en heerlijk gegeten. Een ware aanrader.
Harrie D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zeer goede bediening, snel, accuraat en behulpzaam.
Goede keuken, eerlijke prijs.
Ivanka B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, voor zowel vegetarier als niet-vegetarier. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en prachtig uitzicht.
Th. N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was prima en het uitzicht was prachtig! De keuze uit het AH menu was voldoende.
evelyn K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het is een sfeervol restaurant, met zeer vriendelijke bediening. Er wordt duidelijk veel zorg besteed aan de gerechten en de smaak was heerlijk. Tevens geniet je van een prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Een aanrader!
M.A. W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heel erg lekker gegeten, op een plek met geweldig uitzicht. De sfeer in het restaurant was plezierig. Een klein minpuntje was de snelheid waarmee de gangen na elkaar werden geserveerd. Iets meer rust zou het prettiger maken.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zéér mooi gelegen buiten Mechelen hadden wij vanuit onze tafel (buiten) een schitterend uitzicht. Dit werd aangevuld met een heerlijk diner, en lekkere wijnen. Als AH-gasten deden we niet onder voor de overige gasten en werden prima bediend en geadviseerd. De kwaliteit was prima.
annemietijssen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben genoten van het 3-gangendiner, aangeboden door de AH Restaurant Actie.
Het restaurant is gelegen bovenop een steile heuvel, inderdaad zoals het restaurant zelf aangeeft, op een 5 sterren toplocatie met een schitterend uitzicht over de Limburgse heuvels. Aangezien het gisteravond druilerig weer was, willen we binnenkort nog eens afspreken bij fraai zonnig zomerweer.