De Koppeling

Schweibergerweg 49 6281 NE Mechelen (Limburg) Nederland Kaart

Over het restaurant De Koppeling

Bovenop de groene heuvels van Limburg, net voorbij het dorp Schweiberg straalt een culinaire parel. Hotel Restaurant De Koppeling biedt je in deze inspirerende omgeving een fantastisch uitzicht tot aan de bruinkool bergen van Duitsland. Je zou bijna vergeten om een plekje uit te zoeken op het panoramaterras, in de tuinkamer of het restaurant. Absoluut de moeite waard, want op het menu staan heerlijke seizoensgerechten bereid met regionale specialiteiten, elegante wijnen en bieren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Koppeling

• : Gratis parkeren op eigen terrein.

Lunch en Diner van maandag tot en met zondag 12:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Koppeling

Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De champignonsoep was zoals ie hoort, smaakte echt naar champignons. De salade met verse vijgen en geitenkaas was prima. Uitzicht is prachtig.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
carpaccio was uitgedroogd en plakte vast aan het bord.
aardappelmousseline was gewone puree.
het eten was niet warm, lauw.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede keuken. Wat meer sfeer creëren zou goed doen. Denk aan verlichting, kleurstelling, muziekje, temperatuur in de ruimte
jo M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Door de Ah deal terecht gekomen bij de koppeling !! Zeer gastvrij ontvangen ,kwamen als eerst gasten binnen waardoor we een van de mooi gedekte tafels konden kiezen met een prachtig uitzicht. de gerechten waren allemaal mooi opgediend op het bord en goed van smaak .Dikke pluim !! Echt een aanrader !! We komen zeker nog eens terug.
marijke D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg gemaakt en opgediend. Ook voor mijn dieetprobleem was er ruim aandacht.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten was keurig bereid en heel erg lekker voor herhaling vatbaar.

Ik raad deze locatie aan ,jammer dat het er niet druk was,is echt een aanbeveling.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het diner heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen: Zeker een aanrader voor iedereen die wil genieten in een locatie met een prachtige uitstraling.
Corneli D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
In de Koppeling eten is echt dineren. Goede bediening en heerlijk smakelijk eten.
Een aanrader, je rijdt het restaurant zo voorbij, maar binnen wacht je een culinaire verrassing.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Na een prachtige wandeling in de Voerstreek heerlijk gegeten bij de Koppeling. Heel vriendelijk personeel en we gingen met een zeer voldaan gevoel weer naar huis.
molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ontvangst en bediening door zeer vriendelijke jongedame. Tafel mooi gedekt, inclusief stoffen servetten, daar houden wij van. Prachtig uitzicht. Wat sobere inrichting. Kregen zelfs broodje vooraf met amuse van het huis en dat met de AH bon. Gerechten mooi opgemaakt en prima van smaak. Kleine porties maar we zijn kleine eters, dus prima.
WN H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eindelijk een restaurant met een extra (amuse) maar vooral met smakelijke gerechten en ook belangrijk: geen gezeur over "mag ik nog even bijschenken".
Een geslaagde avond in deze geweldige (eigenlijk zomerse) herfstvakantie.
André K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede eerlijke gerechten. Een heerlijke Spaanse wijn gedronken van 100% verdejo. Wijnkaart is niet zeer uitgebreid, maar prima. Er is gekozen voor goed betaalbare wijnen.
Bediening zeer correct.
Advies: zorg dat er iets meer keuze is aan aperitief en digestive.
cjlgroenewoud .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie.
Het voor en nagerecht waren zeer goed, maar het hoofdgerecht viel tegen.
Niet de kwaliteit, maar de hoeveelheid.
Klein stukje vis, en nauwelijks groente.

Het meisje van de bediening was zeer vriendelijk.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de ah-restaurantactie, vooral het dessert was erg goed. Van te voren nog een amuse en broodjes van het huis erg nette service.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben met ons 4 genoten van de omgeving zowel binnen als buiten het restaurant. Het eten was prima en de porties precies de juiste grootte. Al met al hebben we genoten van ons verblijf bij de koppeling
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vanaf mijn B&B is het maar 5 minuten lopen. Vaak vragen mijn gasten naar een suggestie om te kunnen gaan eten. Ik kan een aantal restaurants noemen. Maar geef graag aan of ik er zelf ben geweest.

Uit eigen ervaring kan ik mijn gasten de Koppeling aanbevelen! Het is er echt dineren!
Hulsbosch .
Compliment voor de kok.
Mooie gerechten, niet te groot. We begonnen met een komkommer amuse, daarna een broodje.
Alle tijd om rustig te eten.
Zeer attente bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We werden ontvangen in een wat achteraf gelegen restaurant in een zeer fraaie omgeving met een schitterend uitzicht op het glooiende Limburgse landschap. Adembenemend. De ontvangst was hartelijk. Omdat we de eersten waren konden we ook het mooiste plekje uitzoeken. De kaart was beperkt. Voor mij als vegetariër was er geen keuze, voor de anderseter keuze uit 2 hoofdgerechten. De jongeman die ons ontving heeft ons de hele avond voorzien van lekkere gerechten. Geen overdadige hoeveelheden op je bord maar fijntjes geserveerd met verrassende elementen erin.
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor ons - als toerist van buiten de regio - was het erg moeilijk te vinden. De ober gaf ons aanwijzingen om op een makkelijker manier weer terug naar ons hotel te rijden. Zeer afgelegen, maar als het langer licht is heb je een mooi uitzicht over de heuvels. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was erg lekker en verassend. Er zou iets meer licht mogen branden.
Leen R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten in combinatie met een prachtig uitzicht over een deel van zuid-Limburg.
Bediening was rustig en vriendelijk.
De wachttijd tussen de gerechten was wat aan de korte kant.