De Koppeling

Schweibergerweg 49 6281 NE Mechelen Nederland Kaart

Over het restaurant De Koppeling

Bovenop de groene heuvels van Limburg, net voorbij het dorp Schweiberg straalt een culinaire parel. Hotel Restaurant De Koppeling biedt je in deze inspirerende omgeving een fantastisch uitzicht tot aan de bruinkool bergen van Duitsland. Je zou bijna vergeten om een plekje uit te zoeken op het panoramaterras, in de tuinkamer of het restaurant. Absoluut de moeite waard, want op het menu staan heerlijke seizoensgerechten bereid met regionale specialiteiten, elegante wijnen en bieren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Koppeling

• : Gratis parkeren op eigen terrein.

Lunch en Diner van maandag tot en met zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Ralf S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Gerechten met veel zorg bereid dat was te proeven en te zien.
Zeer vriendelijke bediening.
Er werd geheel vrijblijvend de mogelijkheid geboden om (tegen meerprijs) verse truffel bij de carpaccio te krijgen.
Deze werd zoals het hoort aan tafel over de carpaccio geschaafd.
Het mooie uitzicht completerrde onze avond.
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De koppeling te Mechelen zeker de moeite waard. Rustige omgeving, heel mooi uitzicht, vriendelijke bediening, en ja het eten was zeer de moeite waard. Ik had mijn partner uitgenodigd voor Moederdag, ook zij was dik tevreden over de kwaliteit van het eten. De pauze tussen de gangen waren precies goed, verzorgd hotel restaurant. Jammer dat de Koppeling zo kort bij ligt want anders zouden wij er een paar dagen boeken. Tot slot kreeg mijn partner nog een Moederdag Cadeau. Wij zullen hier zeker nog eens terug gaan. Pierre Mohr.
jank.mqs .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ik had van te voren het AH menu gereserveerd.
Bij aankomst waren wij de enige gasten en we bleven de enige gasten.
Ondanks dit feit hebben we het AH menu gekregen. Het was zeer smakelijk, alles vers bereid en een zeer vriendelijke bediening.
Knap van de kok dat hij niet zomaar iets op tafel heeft gezet maar daadwerkelijk voor 2 personen gekookt heeft.
Ik kan dit restaurant bij iedereen aanraden
JFA L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het was erg rustig, niet verwonderlijk voor een maandagavond na de meivakantie. Toch heel lekker gegeten en, niet onbelangrijk, een zeer vriendelijke bediening.
George H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Via iens hier beland anders waren we er langs gereden. Het restaurant ligt namelijk boven op een heuvel aan een rustig weggetje. Erg mooie locatie! we hebben hier heerlijk gegeten. Bediening was goed, attent en niet te aanwezig. Dit restaurant kunnen we van harte aanbevelen. Goede prijs kwaliteit verhouding.