De Koppeling

Schweibergerweg 49 6281 NE Mechelen Nederland Kaart

Over het restaurant De Koppeling

Bovenop de groene heuvels van Limburg, net voorbij het dorp Schweiberg straalt een culinaire parel. Hotel Restaurant De Koppeling biedt je in deze inspirerende omgeving een fantastisch uitzicht tot aan de bruinkool bergen van Duitsland. Je zou bijna vergeten om een plekje uit te zoeken op het panoramaterras, in de tuinkamer of het restaurant. Absoluut de moeite waard, want op het menu staan heerlijke seizoensgerechten bereid met regionale specialiteiten, elegante wijnen en bieren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Koppeling

• : Gratis parkeren op eigen terrein.

Lunch en Diner van maandag tot en met zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi