De Koperen Snor

Stationsstraat 2 3371 AX Hardinxveld-Giessendam Nederland Kaart

Over restaurant De Koperen Snor

Het perfecte begin- en eindpunt van je reis

Bij het Centraal Station van Hardinxveld-Giessendam komen niet alleen treinsporen samen, maar ook reizigers en andere bezoekers die graag in goed tafelgezelschap genieten van een uitgebreid diner. Uiteraard kun je hier ook neerploffen voor een goede kop koffie of een stevige lunch, maar de kans is groot dat je bereid bent je trein te missen nadat je een blik hebt geworpen op de heerlijke kaart.

Meer informatie over restaurant De Koperen Snor

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 12:00

Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Omdat we met de AH-actie hier á la carte konden eten hebben we gekozen voor dit restaurant. We hebben genoten van het lekkere, met zorg bereide eten en de gemoedelijke sfeer in de Koperen Snor. Wat ons aansprak was dat er veel met verse ingrediënten gewerkt wordt. De door mij gekozen appeltaart was zelf gemaakt en smaakte voortreffelijk. De prijs-kwaliteit verhouding is okay. We hopen hier nog een keer terug te komen.
Niesje R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een gezellig familie restaurant in een dorpsachtig sfeervol ingericht met de contouren van een station. Ga zo door familie
Hellybelly .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Klein Familie restaurant met open keuken en goede samenwerking en goede sfeer, De serveerster kwam bij ons aan tafel zitten om de menukaart in de puntjes uit te leggen, ook de bediening was netjes en beleefd. Tip: kleding aanpassen en schortjes dragen. Voor herhaling vatbaar.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben hier met het gezin gegeten, met de AH actie. We werden welkom geheten en kregen al vlot iets te drinken en een broodmandje op tafel. Daarna vertraagde het nogal. We moesten erg lang wachten tot de we de kaart op tafel kregen. Die werd wel leuk en enthousiast gebracht, met een aan tafel aanschuivende ober die de bijzonderheden van de extra kaart even met ons doornam. We kregen er daardoor wel trek in moet ik zeggen. Erg leuk was dat we ondanks de AH actie uit de hele kaart mochten kiezen. In tegenstelling tot eerdere reacties die ik lees hebben wij vanwege onze AH-korting in het geheel niet ervaren als "tweederangs klanten" behandeld te worden. Op het voorgerecht en hoofdgerecht hebben we ook steeds weer even wat langer moeten wachten. Maar we hadden gaandeweg besloten onze verdere plannen van de avond maar te veranderen in "avondvullend-eten", en waarom ook niet. Het eten werd door ons gezelschap zeer de moeite waard gevonden. Het voorgerecht zalmtrio was erg lekker en de huisgerookte fricandeau ook. Het pannetje hete garnalen was ook echt heet, prima. Als hoofdschotel ging de hele tafel voor de mixed grill. Een flinke portie met lekker klaargemaakt vlees en met verse groenten opgemaakt. Huisgemaakte patat en aardappels en salade erbij, heerlijk allemaal. Voor het toetje kwam de vrouw des huizes langs met uitleg over de opties van die avond. We hebben gekozen voor de cheese cake en het omgedraaide appeltaartje. Ook dat was smullen. We hebben een leuke avond gehad en heerlijk en betaalbaar gegeten. De ontvangst in het restaurant was hartelijk, bijna huiselijk te noemen, het inkijkje in de open keuken is ook leuk. Hou wel rekening met dat het echt een avondje uit is, maak geen verdere plannen die avond.
Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten, heel vriendelijk en ontspannen. Raad het echt aan om een keer te eten. Wij gaan zeker een keer terug.
Deschroders .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteren met de AHrestaurantactie gegeten in dit restaurant. Na een vriendelijke ontvangst, konden wij een plaats uitzoeken. Er werd gelijk een mandje met brood en knoflookboter op tafel gezet (niet op de rekening) We mochten met de AHactie toch gewoon alles van de kaart kiezen. De kok kwam de menukaart uitleggen en wees ons op de extra kaart met o.a. "echt thuis" gerookte producten. Na onze keuze werden de gerechten in de zichtbaar open keuken bereid. We hadden een tafel aan het raam aan het perron en het was leuk om de gezellige drukte van het station te zien, zonder hinder van geluid of zo. De maaltijd werd geserveerd met voldoende friet en gebakken aardappelschijfjes en een grote gemengde salade. Later kwam de eigenaresse nog even aan onze tafel een praatje maken. Het was een heel gezellige avond, zeker de moeite waard om "de Koperen Snor" een bezoek te brengen !!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zeer goed eten voor een zeer lage prijs! De gastheer was ook erg vriendelijk en vertelde ons vol passie over het eten en over de verschillende biersoorten die hij had staan.
Een echte aanrader!
Luna_G .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Superavondje gehad. Op onze dieetwensen, de 1 varkensvleesvrij en de ander vegetarisch met vis, werd perfect ingesprongen...overheerlijk gegeten....het was ook zeker voldoende. Er was geen ruimte meer voor een desser en ook dat wad geen probleem. Tienvoudige begin over de komst van muggen (we zaten lekker buiten) werd ons citronella en doet aangeboden. Kortom, niets op aan te merken, tot volgende keer!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vanavond een poging gedaan hier te eten met mijn vader. Helaas erg tegen gevallen. Voorgerechten met garnering die niet toevoegde, zalmtrio met zeer overheersende smaken (niet naar onze smaak), geitenkaas met spek, honing en walnoot: niks mis mee, maar kan ik thuis ook en dan dus die over de top garnering. Hoofdgerecht ribeye: medium besteld, overgaar gekregen en in een badje chilisaus met uitjes. Zalm moot voor het bedrag op de kaart van zo'n 23 euro bijzonder karig, met taaie garnalen. Friet te lang gebakken, cela vita partjes druipende van het vet. Salade bestond uit gesneden komkommer en tomaat. Alle respect voor de intenties van deze mensen, waarschijnlijk gewoon een slechte dag. Verder ook geen gasten gezien in het restaurant, behalve 1 groepje van 4 die weggingen toen wij er net waren. Kok heeft ons eten niet in rekening gebracht, dat waardeer ik gezien de ervaring. Maar erg jammer al met al want ik heb nog nooit zo slecht gegeten en ik kon zien dat ze als gezinsbedrijf graag een goede ervaring willen brengen. Moet helaas aangeven dat ik hier niet nog eens heen zou gaan...
M.groot14 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het is een heel gezellige eetgelegenheid, niet te groot. Het eten is er erg lekker alleen de aardappelen en friet vond ik te zout, wat ik ook doorgegeven heb, maar het was echt lekker. Heel vriendelijk personeel.
Mmisa .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gister genoten van een heerlijk etentje in de koperen snor. de bediening vond ik erg top. Lieve mensen die op je letten of je het naar je zin hebt; voelde me welkom ! Het restaurant ligt aan het station dus je ziet regelmatig treinen voorbij komen, grappig, dit geeft geen overlast trouwens hoor ! Kom in principe niet snel die kant van Hardinxveld op, maar dit ga ik zeker mn vrienden aanraden . Lekker vis ( kabeljauwhaas, knoflookgarnalen ) en vlees gegeten en het dessert : jummie heerlijk !
Trijnieschild .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het is erg leuk, dat de barman persoonlijk aan je tafeltje komt zitten en uitgebreid uitlegt, wat de gerechten inhouden en dat alles mogelijk is! Echt een aanrader om in het knusse restaurant te eten.
Weloevesmit .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
onze gerechten waren allemaal lekker.de bediening goed.en heerlijk op het gemak kunnen eten.gaan er zeker nog eens eten .
Ursje .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heel gezellige mensen ..iets te over aanwezig maar trotse eigemaren en dat merkte je .. .
goed eten alleen niet de wouw factor .. dat kan ik thuis ook proberen en zal ik zeker in de buurt komen dacht ik ..nou kan ik zelf ook goed koken hi hi.. als je binnen komt oude bar indruk wc was echt te veel gebreken om te noemen wel open keuken maar alles wat leuk en goed hun best gedaan maar niet gelukt ..
Brigit.spitter .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Bij de Koperen Snor is men zeer gastvrij, vriendelijk en is er volop aandacht voor de klant. Je wordt verwelkomt met een mandje brood met kruidenboter van de zaak. Er wordt uitgebreid uitleg gegeven over de gerechten. De garnalencocktail was voortreffelijk evenals de hoofdgerechten en "oma's" toetje! De gastvrijheid blijkt ook uit de vol geschonken glazen wijn en dat ik na mijn opmerking: " ik ben dol op slagroom" een extra schaaltje slagroom kreeg.
De inrichting is "warm" en gezellig. Leuk is dat je in de keuken kan kijken en ziet hoe alles bereid wordt. De Koperen Snor is een absolute aanrader. Wij komen in ieder geval terug!
Brigit Spitter
Mika1tran3456 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
eten goed
hoofdgerecht niet al te groot
een beetje traag duidelijke uit leg , maar ten koste van snelheid
onduidelijke rekening (via AH spaarregeling met 50% Korting)
2anca F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heb even nagedacht of ik dit zou schrijven, maar in alle eerlijkheid onze ervaring hieronder; Al op 23-11-2015 maakte ik via AH door-gelinkt naar IENS de reservering voor 16-01-16 voor dit restaurant zodat ik hier zeker terecht kon met mijn 7 vrienden. Ik was hier eerder op uitnodiging van 5 andere mensen geweest en heel enthousiast over het eten, de sfeer en de bediening.
Helaas verliep dit in januari 2016 totaal anders. Het volgende gebeurde;
Bij binnenkomst werd gevraagd of we mee deden aan de AH actie. Ja dat was zo en overhandigde meteen de bonnen. De gastvrouw vertelde mij dat ik via IENS had gereserveerd en dat zij daar veel problemen mee hadden omdat dit niet van AH was. Men was niet zo blij met ons 8-en want er was al een tafel met 8 personen die voor half geld kwamen eten! Tja, daar konden wij niets aan doen. Wij hadden tenslotte al 8-9 weken geleden al gereserveerd. Er is in deze tussentijd geen contact met mij opgenomen dat we niet welkom of met teveel personen waren.
Vervolgens werden we naar ons tafeltje gebracht, keurig gedekt, grappige ruimte omdat we zo op het station keken. De keuken was naast onze tafel en we zagen de vlammen van het geflambeerde vlees hoog oplaaien. Helaas moest de kok ons ook luid en duidelijk laten weten dat hij op een avond als deze niets aan ons zou verdienen met al die voordeelbonnen en half geldacties. De lol was er al aardig af. Maar we hielden goede moed omdat ik aangegeven had dat het eten echt heerlijk was. Nadat we onze eerste drankje met wat stokbrood en boter ontvingen duurde het 45 minuten voordat de kaart kwam. (we waren er bewust al om 19:00 uur omdat een aantal gasten dezelfde avond nog met de trein terug naar huis moest). De gastheer las met veel enthousisme de kaart voor en bestelden we. Helaas duurde het toen ruim 60 min. voordat er een voorgerecht werd geserveerd. In de tussentijd hield de kok zich luid pratend vanuit de keuken bezig met het vertellen dat hij met al die acties nooit kon overleven. Dat de gasten van 20:00 uur een uur eerder waren gekomen, en dat het te druk was voor hem en zijn assistent kok.
Dit gaf mijn gasten een heel ongemakkelijk gevoel. Uiteindelijk kwam na meer dan een uur ook het hoofdgerecht. Het was inmiddels 21:45 uur. De kok verklaarde enthousiast dat al hun producten hier uit de streek komen en niets uit potjes, blikjes, diepgevroren of aangemaakt met poeders gebruikte. Ook hadden zij een eigen rokerij.
Het eten was prima, net als de vorige keer. De vrouw van de kok maakte een toetjesbuffet wat echt zalig was, maar toen we om 23:30 uur eindelijk klaar waren, waren we ook echt klaar met al het geklaag en gezeur van zowel de kok, de gastheer en het personeel.
Zooooo ontzettend jammer van een goed restaurant op zo'n leuke locatie. Maar ons zie je niet meer. Ik had nog wel 7 andere mensen meegenomen dan door wie ik afgelopen keer was uitgenodigd. Ik had deze mensen zo graag een reden gegeven om nog eens terug te gaan naar de Koperen Snor. Nu weet ik zeker dat ze 8 klanten kwijt zijn. Jammer hoor.
Eten: 9 (alles vers, heerlijk gerookt op wilgenhout).
Service: 4 (vanwege het veelvuldige geklaag van het personeel, de tijdsduur tussen de gerechten maar ook de vuile glazen die bleven staan).
Decor: 6 (uitzicht op het spoor was grappig, inrichting gezellig, maar de tocht van het raam was niet prettig, beetje kit en wat raambekleding zou al veel helpen.)
De kok verontschuldigde zich toen we weg gingen uiteindelijk wel. We hebben een rare bijsmaak van dit etentje overgehouden.
Fam.denbesten .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Gastvrij ontvangen. Persoonlijke aandacht. Gezelligheid. Lekker eten. Veel mogelijkheden. Ontspannen. Streek producten.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Helemaal geweldig. leuke locatie, aan het spoor. (waar je niets van hoort). vriendelijk personeel. Je mag van de hele kaart kiezen. Open keuken. Een zeer relaxte kok. We gaan zeker nog eens terug, met vrienden.

Corryoskam .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Prima gegeten.Hoofdgerecht
heerlijk, alleen sla miste ik een beetje. uitsraling gebouw heel erg leuk.
bediening perfect en erg vriendelijk.