De Koperen Snor

Stationsstraat 2 3371 AX Hardinxveld-Giessendam Nederland Kaart

Over het restaurant De Koperen Snor

Het perfecte begin- en eindpunt van je reis

Bij het Centraal Station van Hardinxveld-Giessendam komen niet alleen treinsporen samen, maar ook reizigers en andere bezoekers die graag in goed tafelgezelschap genieten van een uitgebreid diner. Uiteraard kun je hier ook neerploffen voor een goede kop koffie of een stevige lunch, maar de kans is groot dat je bereid bent je trein te missen nadat je een blik hebt geworpen op de heerlijke kaart.

Meer informatie over restaurant De Koperen Snor

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Koperen Snor

Rob H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het oude station heeft zijn charme, de lokale functie van cafe voor de buurt met dientengevolge luidruchtige barbezoekers haalt dat wat naar beneden. De kwaliteit van eten en zorgvuldigheid van bediening maakt het echter zeker de moeite waard
ria V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afzuiging is niet voldoende.We stonken naar frituurvet.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben met zeven personen gegeten. Bediening was zeer traag. We hebben ruim een uur moeten wachten op ons eten. Kwaliteit van het eten was matig. Champignons waren zwart gebakken, de entrecote was meer dan medium.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We zijn hartelijk ontvangen. De bediening was prima. Het eten super lekker. Leuk om zo in de keuken mee te kunnen kijken.
We komen graag een keer terug.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is er heel goed! De bediening is echt super vriendelijk
ginna-1995 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heel erg lekker. We zijn van plan om er nog een keer te gaan eten. Er is een open keuken, erg leuk zo konden we zien hoe alles gemaakt werd.
Hendrik O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuk lokaal restaurant met ingrediënten uit de omgeving, echt een smaaksensatie.
Het is grotendeels een familiebedrijf wat een gemoedelijke ontspannen sfeer geeft.
Types een restaurant in Hardinxveld-Giessendam.
coortwijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben hier lekker gegeten en gewoon van de kaart niks geen vastgesteld 3 gangenmenu voor de AH kaarten. Wij komen hier zeker nog eens terug.
joselops62 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening is heel gastvrij. Er zat wel wat tijd tussen de gerechten, maar dan kan het eten tussendoor goed zakken. Het was nu niet zó druk, maar ik kan me bij meer drukte voorstellen dat het wachten nog iets langer duurt. Daar moet je rekening mee houden. Maar het eten en de sfeer zijn het absoluut waard!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Omdat we met de AH-actie hier á la carte konden eten hebben we gekozen voor dit restaurant. We hebben genoten van het lekkere, met zorg bereide eten en de gemoedelijke sfeer in de Koperen Snor. Wat ons aansprak was dat er veel met verse ingrediënten gewerkt wordt. De door mij gekozen appeltaart was zelf gemaakt en smaakte voortreffelijk. De prijs-kwaliteit verhouding is okay. We hopen hier nog een keer terug te komen.
Hellybelly H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Klein Familie restaurant met open keuken en goede samenwerking en goede sfeer, De serveerster kwam bij ons aan tafel zitten om de menukaart in de puntjes uit te leggen, ook de bediening was netjes en beleefd. Tip: kleding aanpassen en schortjes dragen. Voor herhaling vatbaar.
Niesje R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een gezellig familie restaurant in een dorpsachtig sfeervol ingericht met de contouren van een station. Ga zo door familie
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben hier met het gezin gegeten, met de AH actie. We werden welkom geheten en kregen al vlot iets te drinken en een broodmandje op tafel. Daarna vertraagde het nogal. We moesten erg lang wachten tot de we de kaart op tafel kregen. Die werd wel leuk en enthousiast gebracht, met een aan tafel aanschuivende ober die de bijzonderheden van de extra kaart even met ons doornam. We kregen er daardoor wel trek in moet ik zeggen. Erg leuk was dat we ondanks de AH actie uit de hele kaart mochten kiezen. In tegenstelling tot eerdere reacties die ik lees hebben wij vanwege onze AH-korting in het geheel niet ervaren als "tweederangs klanten" behandeld te worden. Op het voorgerecht en hoofdgerecht hebben we ook steeds weer even wat langer moeten wachten. Maar we hadden gaandeweg besloten onze verdere plannen van de avond maar te veranderen in "avondvullend-eten", en waarom ook niet. Het eten werd door ons gezelschap zeer de moeite waard gevonden. Het voorgerecht zalmtrio was erg lekker en de huisgerookte fricandeau ook. Het pannetje hete garnalen was ook echt heet, prima. Als hoofdschotel ging de hele tafel voor de mixed grill. Een flinke portie met lekker klaargemaakt vlees en met verse groenten opgemaakt. Huisgemaakte patat en aardappels en salade erbij, heerlijk allemaal. Voor het toetje kwam de vrouw des huizes langs met uitleg over de opties van die avond. We hebben gekozen voor de cheese cake en het omgedraaide appeltaartje. Ook dat was smullen. We hebben een leuke avond gehad en heerlijk en betaalbaar gegeten. De ontvangst in het restaurant was hartelijk, bijna huiselijk te noemen, het inkijkje in de open keuken is ook leuk. Hou wel rekening met dat het echt een avondje uit is, maak geen verdere plannen die avond.
Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten, heel vriendelijk en ontspannen. Raad het echt aan om een keer te eten. Wij gaan zeker een keer terug.
deschroders .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteren met de AHrestaurantactie gegeten in dit restaurant. Na een vriendelijke ontvangst, konden wij een plaats uitzoeken. Er werd gelijk een mandje met brood en knoflookboter op tafel gezet (niet op de rekening) We mochten met de AHactie toch gewoon alles van de kaart kiezen. De kok kwam de menukaart uitleggen en wees ons op de extra kaart met o.a. "echt thuis" gerookte producten. Na onze keuze werden de gerechten in de zichtbaar open keuken bereid. We hadden een tafel aan het raam aan het perron en het was leuk om de gezellige drukte van het station te zien, zonder hinder van geluid of zo. De maaltijd werd geserveerd met voldoende friet en gebakken aardappelschijfjes en een grote gemengde salade. Later kwam de eigenaresse nog even aan onze tafel een praatje maken. Het was een heel gezellige avond, zeker de moeite waard om "de Koperen Snor" een bezoek te brengen !!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zeer goed eten voor een zeer lage prijs! De gastheer was ook erg vriendelijk en vertelde ons vol passie over het eten en over de verschillende biersoorten die hij had staan.
Een echte aanrader!
Luna_G .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Superavondje gehad. Op onze dieetwensen, de 1 varkensvleesvrij en de ander vegetarisch met vis, werd perfect ingesprongen...overheerlijk gegeten....het was ook zeker voldoende. Er was geen ruimte meer voor een desser en ook dat wad geen probleem. Tienvoudige begin over de komst van muggen (we zaten lekker buiten) werd ons citronella en doet aangeboden. Kortom, niets op aan te merken, tot volgende keer!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vanavond een poging gedaan hier te eten met mijn vader. Helaas erg tegen gevallen. Voorgerechten met garnering die niet toevoegde, zalmtrio met zeer overheersende smaken (niet naar onze smaak), geitenkaas met spek, honing en walnoot: niks mis mee, maar kan ik thuis ook en dan dus die over de top garnering. Hoofdgerecht ribeye: medium besteld, overgaar gekregen en in een badje chilisaus met uitjes. Zalm moot voor het bedrag op de kaart van zo'n 23 euro bijzonder karig, met taaie garnalen. Friet te lang gebakken, cela vita partjes druipende van het vet. Salade bestond uit gesneden komkommer en tomaat. Alle respect voor de intenties van deze mensen, waarschijnlijk gewoon een slechte dag. Verder ook geen gasten gezien in het restaurant, behalve 1 groepje van 4 die weggingen toen wij er net waren. Kok heeft ons eten niet in rekening gebracht, dat waardeer ik gezien de ervaring. Maar erg jammer al met al want ik heb nog nooit zo slecht gegeten en ik kon zien dat ze als gezinsbedrijf graag een goede ervaring willen brengen. Moet helaas aangeven dat ik hier niet nog eens heen zou gaan...
m.groot14 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het is een heel gezellige eetgelegenheid, niet te groot. Het eten is er erg lekker alleen de aardappelen en friet vond ik te zout, wat ik ook doorgegeven heb, maar het was echt lekker. Heel vriendelijk personeel.
mmisa .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Gister genoten van een heerlijk etentje in de koperen snor. de bediening vond ik erg top. Lieve mensen die op je letten of je het naar je zin hebt; voelde me welkom ! Het restaurant ligt aan het station dus je ziet regelmatig treinen voorbij komen, grappig, dit geeft geen overlast trouwens hoor ! Kom in principe niet snel die kant van Hardinxveld op, maar dit ga ik zeker mn vrienden aanraden . Lekker vis ( kabeljauwhaas, knoflookgarnalen ) en vlees gegeten en het dessert : jummie heerlijk !