De Koperen Pan

Zaterdag 14:00 - 22:00

7,2
RobertRiksen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening, met gepast gevoel voor humor.
Wij waren bijzonder en positief verrast toen bij onze vraag of er iets bij het kaasplankje kon worden geserveerd dat anders was dan de gebruikelijke Port, men met een zeer uitzonderlijk en smaakvol alternatief kwam, namelijk een heerlijke Hollandse Rutte Gin geserveerd met veel ijs. Wij hebben nog nooit zo'n heerlijke gin geproefd en zijn De Koperen Pan enorm dankbaar voor deze ontdekking.
Tomendieck .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima ontvangst, heerlijk gegeten, ondanks dat we eigenlijk maar weinig tijd hadden, omdat we op tijd bij een muziekuitvoering moesten zijn!
Fredassel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een verrassing dit restaurant! Vitello Tonato mooi dun gesneden, sappig, tonijnsaus goed, vis glanzend gebakken, spinazie helaas te zout maar de puree maakt het 100% goed, de sucade mals, de jus om je vingers bij af te likken, daarom bestellen we de volgende keer brood, want dat er een volgende keer komt is zeker. Wanneer ik een restaurant zou hebben dat hoop ik zo'n soort serveerster in dienst te hebben, wat een professionaliteit, servicegericht, vriendelijk, denkt mee en werkt constant door. Ze weet hoe het hoort en past het ook toe. Complimenten!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het eten was heerlijk. de wijn was lekker maar aan de dure kant. al met al hebben wij genoten en komen zeker nog een keer terug.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben wel eens eerder bij de Koperen Pan al carte gegeten. Dat was zeer bevallen. Deze keuze voor het AH-menu was echter (zeer) beperkt zodat sommigen eigenlijk iets namen wat ze niet wilden hebben. Ook de prijs voor een 3-gangen menu (32.50) was stevig voor de minieme hoofdmaaltijd die werd geserveerd. We zullen hier niet snel nog eens een AH-menu nemen.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We zaten heel relaxt en hebben lekker gegeten, de bedoeling was om het van A-H te doen maar
de keuze van het hoofdgerecht daar had wel iets meer bij mogen staan.
Toen hebben we maar van de kaart gegeten die van het restaurant was.
Mylene H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten was heerlijk, maar redelijk weinig in verhouding met de prijs. Serveerster was beleefd en netjes bij entree, bedienen en rentree. Inrichting en sfeer hebben mij blij verrast, erg netjes.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met een AH-bon gegeten. Er is een speciaal AH-menu met keuze mogelijkheden per gang. Als voorgerecht nam ik de vitello tonato en mijn echtgenoot de pompoensoep. Beide smaakten goed.
Als hoofdgerecht koos ik voor sucade en steak en mijn partner voor vis. De sucade had wat meer smaak mogen hebben. We sloten af met een heerlijke sorbet.
De bediening is accuraat en met veel aandacht voor de klant!
Justinvellekoop .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Goed eten, erg lekker. Af en toe wel wat lang wachten op de drankjes maar ze liep ook maar alleen. Wel erg vriendelijk personeel.
Het is zeker een aanrader.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben hier vorige week woensdagavond gegeten. Het was met een AH bon. Je kon kiezen uit 3 voorgerechten - 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het eten was goed, maar niks bijzonders. De prijs kwaliteit verhouding vonden wij niet helemaal passen. De bediening was netjes , maar weinig persoonlijks. Jammer dat ze de spa blauw niet aan de tafel zelf pas van de dop ontdeden. Nu heb je altijd het gevoel dat ze wellicht het flesje hebben gevuld met kraanwater. De entourage is echt toe aan een opfrisbeurt. Jammer,.... binnen zijn ze stil blijven staan in je jaren 80/90. Hier valt nog wel wat aan te verbeteren.
Rjsq .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super lekker gegeten met een aanbieding van sociale deal. Vriendelijk personeel en zeker geen haast. Een restaurant waar je alles op de kaart mag kiezen. Vooraf de proever, heerlijk. Daarna ossehaasstukjes en de mosselen...genoten. een aanrader.
Thecla63 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
heerlijk (keuze-
)menuutje van AHrestaurant aanbieding voor 32,50 met heerlijke bijpassende wijnen voor ca. 14,-euro.
hoofdgerecht had weinig groente dus extra erbij gevraagd, was snel op tafel voor prima prijs.
Bwesterdijk .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was heerlijk en zag er goed verzorgd uit.
de bediening was vriendelijk en men maakte geen haast.
Je kan er heerlijk buiten zitten
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Je moet geen haast hebben. Een glas water en een paar stukjes brood zou heel wat gezelliger zijn bij binnenkomst. Het eten was verder prima.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het AH diner bestond uit een keuze menu met keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Voldoende keus dus en behoorlijk gevarieerd. Onze wens om van het 3 gangen menu een 4 gangen te maken was totaal geen probleem zodat wij genoten van een carpacio die eindelijk eens werd geserveerd zoals het moet.
Edith72 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het menu was erg basis, het was wel lekker maar niet bijzonder en zeker niet de "normale" prijs van 32,50 euro pp waard.
Lars04 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met de AH actie hier geweest. Zeer vriendelijke ontvangst. Voor de AH actie hadden ze een menu vastgesteld. Alle drie gangen waren uitstekend: fijne smaken, verse ingredienten, heerlijk bereid. Het interieur is oudbollig, maar het ziet er wel verzorgd en schoon uit. Tempo gerechten prima. Karaf kraanwater zonder bijbetaling, top, zo hoort het. Enige minpunt: het verzorgen van de drankjes had echt veel sneller gekund. Er waren circa 14 tafels bezet en 2 mensen in de bediening, maar keer op keer werd mijn (bijna) lege glas genegeerd bij het ophalen van borden en/of opnemen of brengen van gerechten.
Jgavanwinden .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was goed, de bediening ook zeker alleen was er voor de actie van AH een speciaal menu samengesteld en dat vond ik wel een beetje aan de karige kant. Het was zeker lekker en goed verzorgd maar het waren bescheiden porties en bijvoorbeeld frites moest apart worden bijgekocht. Als ik om me heen keek naar andere gerechten waren die veel en veel uitgebreider en het gerecht dat wij kregen voorgeschoteld deed mijns inziens geen recht aan wat de Koperen Pan te bieden heeft. Ik ben niet overgehaald om hier nog een keer te komen eten en dat is volgens mij toch ook een beetje de bedoeling van deze actie; om mensen vaker te lokken!
Peter_ester_vanpelt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lekker gegeten voor ons 8 jarige huwelijksdag. Leuke service en alles gaat gemoedelijk. Je kan lekker op je gemak eten.
JuliaSofie .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij hadden ibero procureur als hoofdgerecht, wafel na en vooraf de carpaccio - het smaakte allemaal heel goed. De bediening is uitmuntend; informatief, vriendelijk, niet opdringerig en de sfeer in de Koperen Pan is ontspannen. Er zit een gemengd publiek, gezinnen, ouderen en studenten en ' gezellig' denkt de lading het meest.