De Koperen Pan

Zaterdag 14:00 - 22:00

7,2
Ymi D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met social deal gegeten bij de koperen pan. Een driegangenmenu voor 15,75, we waren benieuwd wat we daarvoor zouden krijgen. De keuze uit gerechten was beperkt, maar je kon dit eventueel uitbreiden door een supplement tegen extra kosten te nemen. De kwaliteit van het eten was heel goed, bepaald niet alledaags en de ober was bijzonder attent en gastvrij. Het restaurant is sfeervol ingericht en straalt een gezellige sfeer uit.
Van buitenaf kun je dit helaas niet goed zien. Het restaurant is gevestigd in een winkelgalerij en je moet het dan een beetje weten door recensies die je leest. We hebben heel lekker gegeten.
Francis W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
in een fijne rustige omgeving na prettige ontvangst heerlijk gegeten zeer goede kwaliteit en alles zag er ook mooi opgemaakt uit zeker een aanrader
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vooral het hoofdgerecht was echt lekker. Dit restaurant ligt net buiten het centrum, maar is prima aan te lopen na een dagje Delft.
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben de AH restaurantactie gebruikt en daardoor hebben wij de aangepaste menu kaart gekregen. De gerechten waren uitstekend, niet alleen zeer smakelijk maar ook met veel zorg gepresenteerd. Wij hebben buiten gegeten op het terras in het zonnetje. Jammer dat niet meer gasten dit restaurant hebben ontdekt.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Restaurant heeft een focus op asperges. Verder een rustig restaurant met goede gerechten. Bediening zou iets sneller kunnen.
Paula I.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ondanks dat ik gereserveerd had wisten ze van niets.
Het is wel opvallend dat de restaurants die meedoen aan de aktie de drie gangen menu`s erg karig houden ,in verhouding als je normaal daar een drie gangen menu neemt is deze heel weinig normaal gesproken heb je niet een voldaan gevoel ervan.Hoofdgerecht 2 asperge een stukje zalm van hooguit 100 gram en een aardappel rondje vind ik nou niet bijzonder veel.Verder moest er enorm lang gewacht worden op alles .Ik heb zelfs gevraagd of ik maar de drankjes kon afrekenen omdat ik de indruk had dat ze de drukte niet aan konden 2 vrouwen die alles moesten doen is ook niet veel in een volle zaak .Dit was de tweede keer dat ik hier ben gaan eten en de eerste keer was het ook al zo maar dan denk je nog personeel ziek of zo.
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij de Koperen Pan. We hebben dan ook op 4 juli opnieuw afgesproken en zien er naar uit.
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gisteren avond wezen eten bij de Koperen Pan.

Het eten beviel ons bewonderend goed, we hebben voor het eerst kennis gemaakt met de groene asperge.

Als hoofdgerecht kon ik tegen een meerprijs de varkenshaas sate bestellen.
Op de rekening viel ons pas op dat er als meerprijs €6,50 in rekening was gebracht en dat vinden we toch een behoorlijk hoog bedrag. Ook viel ons oog op de bedragen die ze voor een glas wijn vragen, echt ver boven de gemiddelde prijs voor een glas wijn!
ger H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
bij binnenkomst onvriendelijk ik had reserverd wisten van niks papier ingeleverd na veel vijven en zessen
kregen we een tafel aangeboden ober was vriendelijk maar het echtpaar straalden niks vanaf afknapper .
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Een diner in het teken van de asperges. Gestart met lekkere aspergesoep waarna we als tussengerecht scropino hadden. Een lekkere sorbetdrank met een vleugje citroen. Als hoofdgerecht een mooie moot zalm, wederom met asperges en tot slot een heerlijke sorbet. De ontvangst was prima, maar na het bestellen duurde het vrij lang voordat het voorgerecht kwam. Ook de tijd tot het tussengerecht was aan de lange kant maar daarna ging het beter, vermoedelijk omdat de meeste gasten klaar waren. Een rustig restaurant met een wat oudere clientèle.
logan .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Afgelopen woensdag met 6 vrouwen hier gegeten. We vonden het super lekker en verrassend waar voor ons geld. Een vijfgangen menu voor nog geen 25 eurp pp. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was prima. Misschien iets meer groenten toevoegen bij de gerechten, maar verder prima. Het restaurant is te groot om echt intiem aan voelen en richt zich denk ik vooral op een oudere doelgroep. Personeel was niet heel hartelijk, maar ach. het eten was in ieder geval goed.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Profitelores waren heerlijk. Opmaak was mooi gedaan. Hoofdgerechten smaakte erg goed (Vlaamse stoofpot en een loempia). Na melding dat we geen dessert zouden doen ivm tijd (hadden er iets na gepland) kon er "spoed" gemaakt worden en konden we toch binnen 5 minuten het dessert krijgen, heel fijn. Sorbet en cheese cake waren lekker.
Bediening was goed door de heer. Erg vriendelijk met een grapje op z'n tijd. Inrichting zou misschien een kleine update mogen hebben.
Wally E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, keuze van de gerechten was weer top. Mooie geserveerd door prima bediening. Wij komen volgende keer graag terug. Ps gemakkelijk aan te rijden en te parkeren.
delfia .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We kozen allebei de pompoensoep en waren verrast door de topping van kerrieschuim, lekker!
Mijn man smulde van het Vlaamse stoofpotje en ik van The catch of the day, roodbaars. Allebei heerlijk klaargemaakt, maar de hoeveelheid groente was, zoals vaak als we buiten de deur eten, wat mager.
Onze (verschillende) nagerechten waren een prima afsluiting.
We waren er op een dinsdag en troffen bij de Koperen Pan een sfeervolle restaurantzaal met zachte muziek, waar we elkaar goed konden verstaan. Een verrassende kennismaking!
Marjon M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Opvallend ongeinteresseerd personeel. We moesten ca. 15 minuten wachten na binnenkomst, voordat iemand ons aansprak en naar onze gereserveerde tafel bracht. Alles duurde extreem lang. Een tweede frisdrank kwam helemaal niet. De dessertwijn (bij het wijnarrangement inbegrepen) kwam pas nadat het toetje al op was. Ondanks dat de kwaliteit van het eten en de wijn prima was, was deze avond een avond om snel te vergeten. Eens en nooit weer.
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Netjes ontvangen bij "De Koperen Pan" jassen werden aangenomen en weggehangen voor ons. We werden goed bediend door de gastvrouw en gastheer. De gerechten zagen er smaakvol uit en op tijd geserveerd. Het is een restaurant waar je rustig kunt eten zonder lawaai en onrustige muziek. De inrichting van het restaurant is strak en goed. We reageren wel wat laat want we waren er op zondag 11 december, maar nog geen tijd gehad om te reageren. Het is vandaag kerstmis en wensen "De Koperen Pan" fijne kerstdagen toe.
RobertRiksen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening, met gepast gevoel voor humor.
Wij waren bijzonder en positief verrast toen bij onze vraag of er iets bij het kaasplankje kon worden geserveerd dat anders was dan de gebruikelijke Port, men met een zeer uitzonderlijk en smaakvol alternatief kwam, namelijk een heerlijke Hollandse Rutte Gin geserveerd met veel ijs. Wij hebben nog nooit zo'n heerlijke gin geproefd en zijn De Koperen Pan enorm dankbaar voor deze ontdekking.
tomendieck .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima ontvangst, heerlijk gegeten, ondanks dat we eigenlijk maar weinig tijd hadden, omdat we op tijd bij een muziekuitvoering moesten zijn!
fredassel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een verrassing dit restaurant! Vitello Tonato mooi dun gesneden, sappig, tonijnsaus goed, vis glanzend gebakken, spinazie helaas te zout maar de puree maakt het 100% goed, de sucade mals, de jus om je vingers bij af te likken, daarom bestellen we de volgende keer brood, want dat er een volgende keer komt is zeker. Wanneer ik een restaurant zou hebben dat hoop ik zo'n soort serveerster in dienst te hebben, wat een professionaliteit, servicegericht, vriendelijk, denkt mee en werkt constant door. Ze weet hoe het hoort en past het ook toe. Complimenten!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het eten was heerlijk. de wijn was lekker maar aan de dure kant. al met al hebben wij genoten en komen zeker nog een keer terug.