De Koperen Pan

Papsouwselaan 21 2624 AE Delft Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Antipasto ( min. 2 personen ), Tapenade , olijven, prosciutto en meloen, salami, kaas, knoflookbrood en salade caprese ( Minimaal 2 personen, meerprijs 3.50 p.p.)
      Geitenkaas, In een buideltje van brickdeeg, gevuld met zachte geitenkaas, prei en honingdressing. Warm uit de oven geserveerd
      Huzarensalade, huisgemaakte vleessalade
  • Hoofdgerechten
    • Vlaams stoofpotje, frieten en salade
      Italiaans vis huwelijk, verse zalm, tagliatelle, gorgonzola, broccoli
      Risotto, Met gegrilde courgette, truffelrisotto, paddenstoelen, rucola, gepofte tomaat en extra virgin olijfolie
  • Nagerecht
    • Grootmoeders sorbet, Een hoog glas met 3 soorten roomijs, seizoensfruit, kersensaus, bronwater, slagroom
      Brusselse wafel, rood fruit, hangop en huisgemaakt sorbetijs
      Friandises, Koffie of thee met huisgemaakte friandises en likeurtje

Meer informatie over restaurant De Koperen Pan

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Koperen Pan

GEA W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Keukenbrigade onderbezet. Op alle gangen heel erg lang moeten wachten. Uiteindelijk ervoor gekozen om maar geen dessert te nemen. Rekening in principe prima als je het tenminste normaal vindt om voor 3 flessen water met open schroefdop €17,95 moet betalen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een heel fijn restaurant, ze hebben nog tijd voor de klanten. Goede kennis van wijn. Alles in overleg met de klant. Kortom: een aanrader
Sandrapieter P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ben vaste gast. Het eten is er ALTIJD goed en de bediening uiterst vriendelijk. Het terras voor de deur in de middagzon is heerlijk.
Prijs-kwaliteit goed, geluidsniveau geen klachten, wachttijd prima.
Joep B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Erg onredelijke eigenaar. De prijs voor de restaurantactie stond verkeerd online, bij het reserveren nog nagevraagd of het klopte, en uiteindelijk toch een veel grotere rekening gekregen. Toen ik erachter kwam dat het niet klopte, was hij niet bereid zijn fout toe te geven, en ons terug te betalen. Wel snel even online de prijs veranderd na dit gesprek. Het eten was oke, maar zeker niet zo veel geld waard
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Vriendelijke mensen, goed eten, schoon en verzorgd! Eten op terras geen probleem.
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en het personeel is heel erg vriendelijk.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Restaurant beetje afgelegen van het grote delftse centrum, maar je kan hier lekker eten, leuke klassiekers op de kaart als een cordonbleu en huzarensalade, leuk en goed uitgevoerd! Als je in de buurt bent zeker doen
Nene D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Vanavond gegeten in de koperen pan. Heerlijke tongfilet in de roomboter gebakken met garnaaltjes. Daarbij verschillende groenten zoals witte en groene asperge, witlof, wortel, champignons en een geroosterd tomaatje. Er is ruime keuze in witte en rode wijnen per glas. En de bediening was als altijd vriendelijk, deskundig en attent. Echt een aanrader. En leuke bijkomstigheid: parkeren voor de deur.
Nene D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Geweldig restaurant. Goede keuken met uitstekende kaart en voor de kleine portomonnee ook een betaalbaar 3 gangen menu voor 19,50. Verder high wine erg leuk.
Vriendelijke en deskundige service.
Betteco G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuk restaurant, goed bereikbaar, vlotte en attente bediening, lekker eten.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten van een 4 - gangen menu. Vriendelijke bediening.
rabarber123 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben er via de AH actie gegeten. Een beperkte keuze en "uitgeklede" gerechten.
Op de kaart stond "dikke" scholfilet ; ik heb nog nooit ergens zo'n klein en dun stukje scholfilet gekregen. De smaak was wel prima. Voor een aardappel of frites zou je apart moeten bijbetalen . Zonder ga je met honger de deur uit. Op een groot bord lag een kleine dunne scholfilet op weinig groente en een klein stukje brood.
Dit was zeker geen 32.50 waard. Voorgerecht hebben wij 7 euro voor bijbetaald en het dessert , ijs was ook niet echt goed. Veel harde stukjes .
De ober gaf wel uitleg dat wij voor frites e.d. bij moesten bijbetalen omdat het de AH actie betrof. Ik vind dat niet kloppen en geen goede reklame voor de zaak.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Gekozen voor de hapjes vooraf en het vismenu. Bij het visgerecht lekkere witte wijn gedronken . Als het lukt gaan we deze maand zeker nog een keer naartoe voor het jubileummenu!
Springplank .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant, waar we met vier personen een hele goede avond hebben gehad.
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en lekkere wijn. Aanrader.
T.H. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima voor een avondje uit. Goed bereikbaar, vriendelijke ontvangst, lekker gegeten. Goede keus. Gezellige bediening.. Genoeg parkeergelegenheid.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Locatie en inrichting niet top maar gunstig t.o.v. Openbaar vervoer en station. Heerlijke wijn maar ook niet goedkoop.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Jong meisje was vriendelijk.
Oudere dame wisselde nauwelijks een woord met ons.
Keus beperkt. Aardappelgerechtje piepklein. De extra bestelde patat was absoluut niet gaar, laat staan knapperig.
Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie borden, met verse ingrediënten. Wij vonden de toetjes alleen tegenvallen. Voor de vegans onder ons: neem van te voren even contact met ze op, volgens mij zijn ze dan bereid om wat voor je te maken. Ik had het per mail gedaan, maar dit was wss niet goed doorgekomen. Voor mij is het geen probleem om een keertje vegetarisch te eten. Heel goed te doen!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd langs gereden, maar nu, omdat het qua locatie goed uit kwam, hier maar eens gereserveerd. Gezelschap van 6 personen. Kwalitatief goed eten. Gevarieerd, zorgvuldig bereid. Zaak zat vol, dat had ik niet gedacht. Ook twee tafels met grote (verjaardags)gezelschappen. Aardige inrichting, verzorgd. Een aparte rookruimte, uit het zicht, met twee stoeltjes, erg prettig, zodat je niet naar buiten hoeft.
Enige bezwaar vond ik de bediening: tamelijk lang moeten wachten voordat we konden bestellen en tussen alle gerechten door ook. Beetje te weinig personeel als de zaak helemaal vol zit.
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het is daar keurig netjes en goed eten. De man die de gerechten serveerde was ook zeer vriendelijk, vrolijk en beleefd. De sfeer was ook prima. Voor herhaling vatbaar.