De Koperen Pan

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 14:00 - 22:00

logan .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Afgelopen woensdag met 6 vrouwen hier gegeten. We vonden het super lekker en verrassend waar voor ons geld. Een vijfgangen menu voor nog geen 25 eurp pp. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was prima. Misschien iets meer groenten toevoegen bij de gerechten, maar verder prima. Het restaurant is te groot om echt intiem aan voelen en richt zich denk ik vooral op een oudere doelgroep. Personeel was niet heel hartelijk, maar ach. het eten was in ieder geval goed.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Profitelores waren heerlijk. Opmaak was mooi gedaan. Hoofdgerechten smaakte erg goed (Vlaamse stoofpot en een loempia). Na melding dat we geen dessert zouden doen ivm tijd (hadden er iets na gepland) kon er "spoed" gemaakt worden en konden we toch binnen 5 minuten het dessert krijgen, heel fijn. Sorbet en cheese cake waren lekker.
Bediening was goed door de heer. Erg vriendelijk met een grapje op z'n tijd. Inrichting zou misschien een kleine update mogen hebben.
Wally E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, keuze van de gerechten was weer top. Mooie geserveerd door prima bediening. Wij komen volgende keer graag terug. Ps gemakkelijk aan te rijden en te parkeren.
delfia .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We kozen allebei de pompoensoep en waren verrast door de topping van kerrieschuim, lekker!
Mijn man smulde van het Vlaamse stoofpotje en ik van The catch of the day, roodbaars. Allebei heerlijk klaargemaakt, maar de hoeveelheid groente was, zoals vaak als we buiten de deur eten, wat mager.
Onze (verschillende) nagerechten waren een prima afsluiting.
We waren er op een dinsdag en troffen bij de Koperen Pan een sfeervolle restaurantzaal met zachte muziek, waar we elkaar goed konden verstaan. Een verrassende kennismaking!
Marjon M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Opvallend ongeinteresseerd personeel. We moesten ca. 15 minuten wachten na binnenkomst, voordat iemand ons aansprak en naar onze gereserveerde tafel bracht. Alles duurde extreem lang. Een tweede frisdrank kwam helemaal niet. De dessertwijn (bij het wijnarrangement inbegrepen) kwam pas nadat het toetje al op was. Ondanks dat de kwaliteit van het eten en de wijn prima was, was deze avond een avond om snel te vergeten. Eens en nooit weer.
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Netjes ontvangen bij "De Koperen Pan" jassen werden aangenomen en weggehangen voor ons. We werden goed bediend door de gastvrouw en gastheer. De gerechten zagen er smaakvol uit en op tijd geserveerd. Het is een restaurant waar je rustig kunt eten zonder lawaai en onrustige muziek. De inrichting van het restaurant is strak en goed. We reageren wel wat laat want we waren er op zondag 11 december, maar nog geen tijd gehad om te reageren. Het is vandaag kerstmis en wensen "De Koperen Pan" fijne kerstdagen toe.
RobertRiksen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening, met gepast gevoel voor humor.
Wij waren bijzonder en positief verrast toen bij onze vraag of er iets bij het kaasplankje kon worden geserveerd dat anders was dan de gebruikelijke Port, men met een zeer uitzonderlijk en smaakvol alternatief kwam, namelijk een heerlijke Hollandse Rutte Gin geserveerd met veel ijs. Wij hebben nog nooit zo'n heerlijke gin geproefd en zijn De Koperen Pan enorm dankbaar voor deze ontdekking.
tomendieck .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima ontvangst, heerlijk gegeten, ondanks dat we eigenlijk maar weinig tijd hadden, omdat we op tijd bij een muziekuitvoering moesten zijn!
fredassel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wat een verrassing dit restaurant! Vitello Tonato mooi dun gesneden, sappig, tonijnsaus goed, vis glanzend gebakken, spinazie helaas te zout maar de puree maakt het 100% goed, de sucade mals, de jus om je vingers bij af te likken, daarom bestellen we de volgende keer brood, want dat er een volgende keer komt is zeker. Wanneer ik een restaurant zou hebben dat hoop ik zo'n soort serveerster in dienst te hebben, wat een professionaliteit, servicegericht, vriendelijk, denkt mee en werkt constant door. Ze weet hoe het hoort en past het ook toe. Complimenten!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het eten was heerlijk. de wijn was lekker maar aan de dure kant. al met al hebben wij genoten en komen zeker nog een keer terug.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben wel eens eerder bij de Koperen Pan al carte gegeten. Dat was zeer bevallen. Deze keuze voor het AH-menu was echter (zeer) beperkt zodat sommigen eigenlijk iets namen wat ze niet wilden hebben. Ook de prijs voor een 3-gangen menu (32.50) was stevig voor de minieme hoofdmaaltijd die werd geserveerd. We zullen hier niet snel nog eens een AH-menu nemen.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We zaten heel relaxt en hebben lekker gegeten, de bedoeling was om het van A-H te doen maar
de keuze van het hoofdgerecht daar had wel iets meer bij mogen staan.
Toen hebben we maar van de kaart gegeten die van het restaurant was.
Mylene H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten was heerlijk, maar redelijk weinig in verhouding met de prijs. Serveerster was beleefd en netjes bij entree, bedienen en rentree. Inrichting en sfeer hebben mij blij verrast, erg netjes.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met een AH-bon gegeten. Er is een speciaal AH-menu met keuze mogelijkheden per gang. Als voorgerecht nam ik de vitello tonato en mijn echtgenoot de pompoensoep. Beide smaakten goed.
Als hoofdgerecht koos ik voor sucade en steak en mijn partner voor vis. De sucade had wat meer smaak mogen hebben. We sloten af met een heerlijke sorbet.
De bediening is accuraat en met veel aandacht voor de klant!
justinvellekoop .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Goed eten, erg lekker. Af en toe wel wat lang wachten op de drankjes maar ze liep ook maar alleen. Wel erg vriendelijk personeel.
Het is zeker een aanrader.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben hier vorige week woensdagavond gegeten. Het was met een AH bon. Je kon kiezen uit 3 voorgerechten - 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het eten was goed, maar niks bijzonders. De prijs kwaliteit verhouding vonden wij niet helemaal passen. De bediening was netjes , maar weinig persoonlijks. Jammer dat ze de spa blauw niet aan de tafel zelf pas van de dop ontdeden. Nu heb je altijd het gevoel dat ze wellicht het flesje hebben gevuld met kraanwater. De entourage is echt toe aan een opfrisbeurt. Jammer,.... binnen zijn ze stil blijven staan in je jaren 80/90. Hier valt nog wel wat aan te verbeteren.
rjsq .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super lekker gegeten met een aanbieding van sociale deal. Vriendelijk personeel en zeker geen haast. Een restaurant waar je alles op de kaart mag kiezen. Vooraf de proever, heerlijk. Daarna ossehaasstukjes en de mosselen...genoten. een aanrader.
Thecla63 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
heerlijk (keuze-
)menuutje van AHrestaurant aanbieding voor 32,50 met heerlijke bijpassende wijnen voor ca. 14,-euro.
hoofdgerecht had weinig groente dus extra erbij gevraagd, was snel op tafel voor prima prijs.
bwesterdijk .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was heerlijk en zag er goed verzorgd uit.
de bediening was vriendelijk en men maakte geen haast.
Je kan er heerlijk buiten zitten
Trees H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Je moet geen haast hebben. Een glas water en een paar stukjes brood zou heel wat gezelliger zijn bij binnenkomst. Het eten was verder prima.