De Koperen Pan

Zaterdag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Koperen Pan

Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie borden, met verse ingrediënten. Wij vonden de toetjes alleen tegenvallen. Voor de vegans onder ons: neem van te voren even contact met ze op, volgens mij zijn ze dan bereid om wat voor je te maken. Ik had het per mail gedaan, maar dit was wss niet goed doorgekomen. Voor mij is het geen probleem om een keertje vegetarisch te eten. Heel goed te doen!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd langs gereden, maar nu, omdat het qua locatie goed uit kwam, hier maar eens gereserveerd. Gezelschap van 6 personen. Kwalitatief goed eten. Gevarieerd, zorgvuldig bereid. Zaak zat vol, dat had ik niet gedacht. Ook twee tafels met grote (verjaardags)gezelschappen. Aardige inrichting, verzorgd. Een aparte rookruimte, uit het zicht, met twee stoeltjes, erg prettig, zodat je niet naar buiten hoeft.
Enige bezwaar vond ik de bediening: tamelijk lang moeten wachten voordat we konden bestellen en tussen alle gerechten door ook. Beetje te weinig personeel als de zaak helemaal vol zit.
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de wachttijd "redelijk" bedoel ik dat er gevraagd is of het tempo goed was. We konden dus zelf aangeven "hoe snel". Sfeer is prima, goed personeel en prima eten.
Gerrits H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Giovannina .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben een heel plezierige avond met twee oud-collegas gehad. Het eten was erg lekker, de wijn en de bier ook. Waarschijnlijk komen wij er weer.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
in het kader van de AH actie lekker gegeten, met een uitermate vriendelijke eigenaar.
Het restaurant ligt niet in het centrum, wat als voordeel heeft dat je op zondag gratis voor de deur kan parkeren.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een top restaurant waar we al vaker zijn wezen eten.en zeker nog meer keren komen.het is ook een aanrader voor andere mensen.
nonna.marijke J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten, goede wijnen vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Kortom, we hadden een leuke avond.
Dit alles voor een goede prijs- kwaliteit verhouding.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met een gevoel van terug in de tijd/huiskamer uit de 70-er jaren heerlijk gegeten.
Mooi en zorgvuldig opgemaakte gerechten.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel gastvrij,,, Voorgerecht bijzonder lekker, hoofdgerecht goed, nagerecht iets minder
Het hazelnoot toetje was te koud ,niet genoeg ontdooit. De sorbet zouden 3 bolletjes ijs in zitten. maar het was veel vruchten en bijna geen ijs.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren in De Koperen Pan gegeten via de AH-actie. Ik ben er vaak genoeg langsgereden, maar vond het toch niet uitnodigend genoeg om er ook binnen te stappen. Nu toch een keer gedaan met de AH-bon in de hand en was aangenaam verrast. Vooraf rilette van makreel, als hoofdgerecht een tajine van kip en toe gepocheerde perzik met yoghurtijs. De gerechten waren zeer smakelijk en zagen er verzorgd uit. De bediening was ook correct.
Het enige jammere misschien is dat de inrichting wat sfeer mist en de ligging ook niet echt in de gezelligste buurt van Delft is. Het eten daarentegen is prima en zeker voor herhaling vatbaar!
p.ekelmans .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten met wijnen van prima kwaliteit. Wel van AH-restaurantactie - kaart geswitcht naar à la carte. AH-kaart was te beperkt voor een goede smakelijk avondje uit. Ook bediening vriendelijk en deskundig; goed wijnadvies.
ingrid.meijlink .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zijn goed ontvangen. Hebben heerlijk gegeten en kregen bij weg gaan ook nog een hand van de eigenaresse. Voor herhaling vatbaar.????????
cjc.coppens .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Dit restaurant heeft een gezellig breed terras aan de voorkant liggen en ook bij binnenkomst oogt de inrichting stijlvol en gezellig. De bediening is uitermate vriendelijk en de gerechten zijn verrassend en lekker. Niet in hartje Delft, maar wel een aanrader.
Ymi D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met social deal gegeten bij de koperen pan. Een driegangenmenu voor 15,75, we waren benieuwd wat we daarvoor zouden krijgen. De keuze uit gerechten was beperkt, maar je kon dit eventueel uitbreiden door een supplement tegen extra kosten te nemen. De kwaliteit van het eten was heel goed, bepaald niet alledaags en de ober was bijzonder attent en gastvrij. Het restaurant is sfeervol ingericht en straalt een gezellige sfeer uit.
Van buitenaf kun je dit helaas niet goed zien. Het restaurant is gevestigd in een winkelgalerij en je moet het dan een beetje weten door recensies die je leest. We hebben heel lekker gegeten.
Francis W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
in een fijne rustige omgeving na prettige ontvangst heerlijk gegeten zeer goede kwaliteit en alles zag er ook mooi opgemaakt uit zeker een aanrader
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vooral het hoofdgerecht was echt lekker. Dit restaurant ligt net buiten het centrum, maar is prima aan te lopen na een dagje Delft.
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben de AH restaurantactie gebruikt en daardoor hebben wij de aangepaste menu kaart gekregen. De gerechten waren uitstekend, niet alleen zeer smakelijk maar ook met veel zorg gepresenteerd. Wij hebben buiten gegeten op het terras in het zonnetje. Jammer dat niet meer gasten dit restaurant hebben ontdekt.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Restaurant heeft een focus op asperges. Verder een rustig restaurant met goede gerechten. Bediening zou iets sneller kunnen.