De Koperen Pan

7,2

Jouw recensie over het restaurant De Koperen Pan

Marja K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten van een 4 - gangen menu. Vriendelijke bediening.
rabarber123 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben er via de AH actie gegeten. Een beperkte keuze en "uitgeklede" gerechten.
Op de kaart stond "dikke" scholfilet ; ik heb nog nooit ergens zo'n klein en dun stukje scholfilet gekregen. De smaak was wel prima. Voor een aardappel of frites zou je apart moeten bijbetalen . Zonder ga je met honger de deur uit. Op een groot bord lag een kleine dunne scholfilet op weinig groente en een klein stukje brood.
Dit was zeker geen 32.50 waard. Voorgerecht hebben wij 7 euro voor bijbetaald en het dessert , ijs was ook niet echt goed. Veel harde stukjes .
De ober gaf wel uitleg dat wij voor frites e.d. bij moesten bijbetalen omdat het de AH actie betrof. Ik vind dat niet kloppen en geen goede reklame voor de zaak.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten. Gekozen voor de hapjes vooraf en het vismenu. Bij het visgerecht lekkere witte wijn gedronken . Als het lukt gaan we deze maand zeker nog een keer naartoe voor het jubileummenu!
Springplank .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant, waar we met vier personen een hele goede avond hebben gehad.
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en lekkere wijn. Aanrader.
T.H. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima voor een avondje uit. Goed bereikbaar, vriendelijke ontvangst, lekker gegeten. Goede keus. Gezellige bediening.. Genoeg parkeergelegenheid.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Locatie en inrichting niet top maar gunstig t.o.v. Openbaar vervoer en station. Heerlijke wijn maar ook niet goedkoop.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Jong meisje was vriendelijk.
Oudere dame wisselde nauwelijks een woord met ons.
Keus beperkt. Aardappelgerechtje piepklein. De extra bestelde patat was absoluut niet gaar, laat staan knapperig.
Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mooie borden, met verse ingrediënten. Wij vonden de toetjes alleen tegenvallen. Voor de vegans onder ons: neem van te voren even contact met ze op, volgens mij zijn ze dan bereid om wat voor je te maken. Ik had het per mail gedaan, maar dit was wss niet goed doorgekomen. Voor mij is het geen probleem om een keertje vegetarisch te eten. Heel goed te doen!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Altijd langs gereden, maar nu, omdat het qua locatie goed uit kwam, hier maar eens gereserveerd. Gezelschap van 6 personen. Kwalitatief goed eten. Gevarieerd, zorgvuldig bereid. Zaak zat vol, dat had ik niet gedacht. Ook twee tafels met grote (verjaardags)gezelschappen. Aardige inrichting, verzorgd. Een aparte rookruimte, uit het zicht, met twee stoeltjes, erg prettig, zodat je niet naar buiten hoeft.
Enige bezwaar vond ik de bediening: tamelijk lang moeten wachten voordat we konden bestellen en tussen alle gerechten door ook. Beetje te weinig personeel als de zaak helemaal vol zit.
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het is daar keurig netjes en goed eten. De man die de gerechten serveerde was ook zeer vriendelijk, vrolijk en beleefd. De sfeer was ook prima. Voor herhaling vatbaar.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de wachttijd "redelijk" bedoel ik dat er gevraagd is of het tempo goed was. We konden dus zelf aangeven "hoe snel". Sfeer is prima, goed personeel en prima eten.
Gerrits H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen. De blindengeleidehond mocht zonder probleem mee naar binnen. Werden aan een leuk tafeltje gezet. Na wat puzzelen met de menu's (1 van ons eet gluten- en lactosevrij). kwamen we eruit. Bij het hoofdgerecht werden er sausen geserveerd maar wisten niet zeker of dit gluten- en lactose vrij was. De kok kwam uitleggen waarvan en hoe deze gemaakt waren. Heerlijk gegeten.
Giovannina .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben een heel plezierige avond met twee oud-collegas gehad. Het eten was erg lekker, de wijn en de bier ook. Waarschijnlijk komen wij er weer.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met de AH bonnen hier gegeten, net zoals vorig jaar. Wij kwamen speciaal voor de carpaccio, want wij hadden die nog nooit zo lekker gegeten! Maar helaas stond deze topper dit jaar niet op het zeer beperkte menu! Wij besloten o.a. de "dikke" scholfilet te nemen, maar dit bleek de "dunne" variant te zijn. Net zoals het menu ook geminimaliseerd? Toch was de kwaliteit van het eten prima, echter zonder de bijbestelde gebakken aardappeltjes hadden wij er een "leeg gevoel" aan over gehouden!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
in het kader van de AH actie lekker gegeten, met een uitermate vriendelijke eigenaar.
Het restaurant ligt niet in het centrum, wat als voordeel heeft dat je op zondag gratis voor de deur kan parkeren.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een top restaurant waar we al vaker zijn wezen eten.en zeker nog meer keren komen.het is ook een aanrader voor andere mensen.
nonna.marijke J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker gegeten, goede wijnen vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Kortom, we hadden een leuke avond.
Dit alles voor een goede prijs- kwaliteit verhouding.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met een gevoel van terug in de tijd/huiskamer uit de 70-er jaren heerlijk gegeten.
Mooi en zorgvuldig opgemaakte gerechten.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel gastvrij,,, Voorgerecht bijzonder lekker, hoofdgerecht goed, nagerecht iets minder
Het hazelnoot toetje was te koud ,niet genoeg ontdooit. De sorbet zouden 3 bolletjes ijs in zitten. maar het was veel vruchten en bijna geen ijs.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren in De Koperen Pan gegeten via de AH-actie. Ik ben er vaak genoeg langsgereden, maar vond het toch niet uitnodigend genoeg om er ook binnen te stappen. Nu toch een keer gedaan met de AH-bon in de hand en was aangenaam verrast. Vooraf rilette van makreel, als hoofdgerecht een tajine van kip en toe gepocheerde perzik met yoghurtijs. De gerechten waren zeer smakelijk en zagen er verzorgd uit. De bediening was ook correct.
Het enige jammere misschien is dat de inrichting wat sfeer mist en de ligging ook niet echt in de gezelligste buurt van Delft is. Het eten daarentegen is prima en zeker voor herhaling vatbaar!