Over het restaurant De Koperen Bel

Uitmuntende ontmoetingsplek

De Koperen Bel in Zaandam heeft het certificaat van uitmuntendheid gehaald! Al sinds 1976 is “De Koperen Bel” een klinkende naam in de Zaanstreek. De gelegenheid in Zaandam waar ieder elkaar treft om lekker te eten of iets te drinken.

Zo kunt u terecht voor een borrel met een lekker hapje in het café, een eenvoudige maar heerlijke maaltijd in de serre of voor een uitgebreid diner in het restaurant op de eerste etage. Met een ruim terras op het zuiden bent u op mooie dagen verzekerd van zon.

De gerechten zijn herkenbaar en eerlijk. Huisgemaakte frites, soepen en sauzen. Een goed stukje vlees en een lekker stukje vis. De Koperen Bel werkt samen met de beste leveranciers uit de omgeving.

Gaat u naar het Zaantheater of het Pathé, dan zorgen zij dat u op tijd kunt genieten van de voorstelling. Kortom een heerlijk dagje en avondje uit vindt plaats, of begint bij “De Koperen Bel”.

Gewoon lekker gezellig.

Meer informatie over restaurant De Koperen Bel

Op loopafstand van station Zaandam en met de bus lijn 394 halte gedempte gracht
  • : Betaald parkeren in de buurt, Rozenhof, Zaantheater, De Burcht.

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Koperen Bel

Eefke H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Mandy E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker en fijn gegeten. Maar ik heb 's avonds veel buikpijn gehad en ben echt beroerd geweest. ik kan me bijna niet voorstellen dat het van het eten is gekomen.. maar het was vandaag weer helemaal weg. Ik zou ook niet weten waar het anders van was. Misschien is het gewoon verkeerd gevallen, ik weet het niet. Geen idee of jullie hier iets mee kunnen, misschien wanneer jullie meer meldingen hebben gehad.
M V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Als je 2 uur van tevoren komt dan moet dat toch voldoende tijd zijn om relaxed te kunnen eten.
Maar toen we na 45 minuten wachten nog geen voorgerecht hadden en onze ongerustheid kenbaar maakten of we wel op tijd in het Zaantheater zouden zijn, zei de ober dat we dat van tevoren hadden moeten zeggen. Nu hadden we dat zowel bij de reservering als bij aankomst gemeld. Daarna werd nog wel drie keer gezegd dat we dat hadden moeten melden, terwijl een excuus op z'n plaats was geweest.
Hierna was het ook lang wachten op het hoofdgerecht en uiteindelijk waren we net op tijd in het theater, maar zonder toetje en zonder koffie: geen tijd daarvoor.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De spareribs zijn voortreffelijk, het vlees valt van het bod. De New York steak, zaten zeentjes in, waardoor ik er moeilijk met mijn mes doorheen wam.
Het is ook graapig dat je naast de gewone mayonaise ook een mini tube Zaanse mayonaise krijgt,
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten! Voor herhaling vatbaar
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten goed, bediening goed, alleen de airco is minder. Er blaast af en toe een beetje te veel koele wind
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij hadden boven gegeten waar het best wel koud was ondanks dat ze zei dat de kachels aan stonden , de kachels bleven koud.
Verder heerlijk gegeten de bediening was vriendelijk en snel .
Geke J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was één gezellig avond bedankt
Haarlear .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker eten in een prettige informele omgeving. Vooral de Franse uiensoep was heel bijzonder en heel erg lekker. Zeker een aanrader.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was gezellig en goede kwaliteit
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vond de bediening niet geweldig. Je moest veel moeite doen om de aandacht te trekken als je wat wilde bestellen. Zonde!!
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
prima gezellig klein restaurant vlakbij het zaantheater.
goede bediening heerlijke kleine gerechten voor de theatershow
aan te raden
Eefke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We komen regelmatig eten in het restaurantgedeelte boven bij de Koperen Bel. Voor ons een echt avondje uit waarbij je wordt verwend. Er heerst een prettige en rustige sfeer, het eten is altijd heerlijk maakt niet uit wat je kiest. Mooi opgemaakt en met aandacht. Kortom: genieten!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Helemaal TOP
!!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede sfeer, gemoedelijk, verse producten en personeel die je het naar de zin willen maken en laten voelen dat je welkom bent.
m.malcorps .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk ontspannen sfeer, zeer goed eten en een zeer attente vrolijke ober, al met al een topavond! Zeker een aanrader voor een ieder.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lang moeten wachten op ons drankje Na 45 minuten zelf maar eens om de kaart gevraagd en toen er na 15 minuten nog niemand geweest was om de bestelling op te nemen (er was wel tijd om een sigaret te roken door het personeel) de rekening gevraagd, betaald en ergens anders heerlijk gegeten.
En geen enkel excuus, superslecht.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. . Het was super lekker
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het is jammer dat ik er geweest ben.
De soep was lauw & waterig
Hoofdgerecht vond ik erg grof opgemaakt en erg bitter
Dessert was goed om positief te eindigen.
Wat ook beter kan is de tv die keihard stond
rilana P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017