De Kooning van Siam

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Kooning van Siam

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Lekker gegeten in sfeervol restaurant, veel smaak en verse ingrediënten. Pittigheid van 0 tot 4 pepers te bestellen. Het gerecht met 3 pepers was niet echt pittig.
Ronald U.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Verrassende gerechten. Mooie smaakcombinaties. Correcte vriendelijke service.
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
vriendelijk Thais restaurant. Binnen(beneden) wat krap bemeten. mooi servies. Na binnenkomst te lang op bediening moeten wachten. Zelf maar om de kaart gevraagd. Eten is wel prima in orde.
Betty N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrij personeel
Joost Bongaerts B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was redelijk maar het duurde echt veel en veel te lang. Bijna 1 uur en 20 min moeten wachten op hoofdgerecht
Alonzo J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten was heerlijk, al was de ossenhaas in mij optiek geen ossenhaas. Sfeer en versheid van de producten helemaal goed was er 12 gelden voor het laast is nog steeds goed chapeau.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Vanavond hier heerlijk gegeten. Vooraf diverse hapjes voor twee personen. Erg lekker en duidelijke uitleg welke saus bij welk hapje lekker is. Er zaten ook slakken bij, erg lekker en goede kwaliteit. Als hoofdgerecht hadden we pad ped met ossenhaas en met kip. Beide gerechten waren zeer smakelijk en lekker mals vlees. Prima bediening en het wordt niet afgeraffeld. Je kan hier lekker rustig tafelen in klein sfeervol restaurant.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Perfect. Voldeed volledig aan de verwachtingen. Voor de 2e keer bezocht in 3 maanden tijd, en ergg lekker.
Tim-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede service en erg lekker. We komen zeker terug!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk eten, prettige bediening en wat we over hadden, hebben ze op verzoek voor ons ingepakt om mee te nemen...
lucia A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heel fijn restaurant. Vriendelijke en vakkundige bediening. Zalig gegeten.
P B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Er was voor ons een tafeltje buiten aan de gracht gereserveerd, we hebben zo gezellig gezeten, mooi met zicht op alle bootjes die langs kwamen. Het eten was heerlijk !!! Zowel de voor -als hoofdgerechten waren erg lekker. Zeker een aanrader dus ....
JW V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
we hadden voor drie personen gereserveerd via Iens. we werden hartelijk ontvangen en onze tafel was al gedekt. vriendelijk personeel die ons ook ongevraagd advies gaven bij de bestelling. het eten smaakte uitstekend. de bestelde karaf met water wasmachine van het huis, zo hoort het ook te zijn. voor herhaling vatbaar
JW V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hadden voor drie personen gereserveerd en bij binnenkomst wasmachine onze tafel inderdaad netjes gedekt.
De bediening wasmachine vriendelijk en behulpzaam met het maken van de keuzes.
Het eten was geweldig. En wat ook netjes wasmachine dat de karaf water gewoon van het huis wasmachine, zoals het naar mijn mening ook hoort.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Tjongejongejonge. Wat een slechte ervaring. Eten is best redelijk, maar de bediening is waardeloos. De eigenaar zou er goed aan doen om met het personeel een keer uit eten te gaan in een fatsoenlijk restaurant. Ik denk werkelijk dat ze zelf nog nooit uit eten zijn geweest. Alles ging fout wat er maar fout kan gaan. We werden begroet met een: "heeft u gereserveerd" op onvriendelijke toon. Geen goedenavond, niets van dat al. Vervolgens werden we naar een tafel gewezen. Personeel had niets te doen, maar zou niet even meelopen. Na ontvangst van de wijnkaar vroegen we of we een fles water konden bestellen. We vroegen om een fles, niet om een karaf. Gemeld werd dat dat alleen kon als we wijn zouden bestellen. Toen we aangaven dat dat ook ons plan was konden we water bestellen. Fles wijn werd geserveerd zonder deze te tonen. Konden de wijn ook niet voorproeven. Achteraf zagen we dat het inderdaad niet de wijn was die we hadden besteld. Toen we dit aangaven werd gemeld: "deze smaakt hetzelfde als de wijn op de kaart". We zijn uiteindelijk door 4 verschillende medewerkers "bediend". Van ruzies tussen het personeel konden we lekker meegenieten. Een of andere lompe jongen vroeg of we klaar waren en ruimde zonder te vragen of het had gesmaakt de tafel af. Dezelfde jongen maakte er een sport van om de tafels voor de volgende dag zo snel en lawaaiig mogelijk in te dekken. Rekening klopte natuurlijk niet. Stond meer drank op de rekening. 200 euro armer verlieten we gedesillusioneerd de zaak. We testte nog even of we bij het naar buitengaan werden bedankt. Uiteraard niet. Ik hoop dat deze review dit restaurant klanten kost, maar vanwege de locatie en genoeg onwetende toeristen, zal het wel weinig uithalen. Kan er alstublieft in Amsterdamse Horeca eens vakkundig personeel worden aangenomen. Ik moet me inhouden om geen krachttermen te gebruiken. Het is pet pet pet!
Denise Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk eten en mooie locatie, maar de service was langzaam. We moesten steeds zelf de ober aanspreken om iets te bestellen, daarom ook geen koffie/desserts besteld maar meteen naar huis gegaan.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gezien de recensies hier viel ons avondje uit met collega's een beetje regen. We bestelden een mix van voorgerechten, en 5 verschillende gerechten, die we ook weer deelden, dus we hebben elk een ruim aantal gerechten geproefd. Algemene reactie was: wel ok, het eten, maar niet bijzonder, en -als echte Hollanders- niet wat je verwacht voor deze prijsstelling. Eigenlijk viel slechts 1 gerecht op door zijn echt goede smaak. Bediening langzaam en een beetje knullig, wel goedwillend. Mooi interieur, nette touletten, dt maakt dan wel weer wat goed.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Zaterdag voorafgaand aan een concert naar de kooning van siam geweest om lekker thais te eten. Het restaurant in centrum Amsterdam is goed bereikbaar en daarmee een vaste prik bij een bezoek aan onze hoofdstad. We waren wat aan de vroege kant, maar de kooning van siam bleek sinds enige tijd over een lunchkaart en een mooi terras aan de gracht te beschikken. Daar hebben we heerlijk in het zonnetje kunnen genieten van een goed verzorgde en mooi geserveerde Thaise maaltijd met de authentieke Thaise smaak. We werden zeer correct en vakkundig bediend, zoals we gewend zijn. We komen hier gauw weer terug!
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Na uitje in Amsterdam op zoek naar leuk restaurantje om met z'n tweeen lekker te eten. Dit restaurant bij toeval ontdekt net buiten de drukke toeristenroutes. Decor enigszins gedateerd maar wel in stijl en netjes met verse bloemen. Vriendelijke, enthousiaste bediening, en heerlijk gegeten. We gingen voor het 3-gangen menu, en dat was zeer smakelijk. Voorgerecht bestond uit 9 verschillende hapjes, heerlijke smaken, streling voor de tong. Hoofdgerecht was tweeledig: garnalen in curry, en ossenhaas. Dat laatste was wat taai, de garnalen waren verrukkelijk van smaak. Goede stevige Spaanse fles wijn erbij, en de avond kon niet meer stuk. Geen nagerecht genomen maar gewoon koffie tot besluit. Een heerlijke afsluiting van de avond, komen hier graag nog een keer terug.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Na misschien wel 20 jaar weer eens gegeten bij de Kooning van Siam, destijds een van de weinige Thaise restaurants. Nog steeds is dit een prima Thais restaurant, waar we met zijn zevenen lekkere pad thai en dergelijke hebben gegeten. Enige minpuntje was dat er op zondag maar 1 kok, is dus het duurt het wel iets langer, maar de smaak en sfeer zijn prima.