Over het restaurant De Koningshoeve

Bij De Koningshoeve in Klaaswaal wordt altijd gewerkt met dagverse producten en waar mogelijk worden de producten uit eigen streek gehaald. De kazen van het kaasplankje komen bij diverse landwinkels vandaan en het vlees komt van slager Van Zuidland. Soms zoekt De Koningshoeve het nóg dichter bij huis, de frites zijn namelijk gemaakt van aardappelen van eigen land!

Uit eten met kinderen is niet altijd even makkelijk en gezond. Daarom heeft De Koningshoeve, zowel binnen als buiten, leuke activiteiten voor de kinderen. Ook heeft de chef een ‘kleine gasten’-kaart samengesteld. Zo kunnen de kinderen meegenieten van een driegangendiner ‘op maat’.

Reserveer nu bij De Koningshoeve in Klaaswaal voor een smaakvol en dagvers diner!

Meer informatie over restaurant De Koningshoeve

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Koningshoeve

Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
A Beugeling .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Na een teleurstellend bezoek in augustus, waten wij blij verrast. We hebben het proeverij menu besteld met de hele tafel. Fantastisch. Bij het toetje zaten we elkaar aan te kijken , wie gaat dit op eten? Zoveel lekkers hadden we daarvoor al gegeten. Met de dieet wens van een van ons werd goed rekening gehouden.
Dikke pluim en voor herhaling vatbaar.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een topbediening.
Nadja K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De high tea was minder goed dan normaal zaten ook nog dingen van de kerst tussen. Wel veel hapjes. Misten de taart bij de zoete dingen
Ewoud V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Was er nog nooit geweest. Heel veel mogelijkheden voor familiefeesten waarbij ook aan de kinderen wordt gedacht. Echter het kindermenu voor 1 en 3 jarigen mag wel minder zijn.
Mariska W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijk vijf-gangen-diner met Kerst. Onze dochters van vier en vijf jaar hebben tussen de gangen door creatieve kerstknutsels gemaakt in een andere ruimte en kregen bij vertrek ook nog een cadeau. Complimenten!
John I.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstdinner. Amuse; ossestaartsoep koud boven in de kop redelijk warm onderin. (magnetron?)
1e gang garnalen met wat sla zonder saus of iets, erg saai. Fles whiskeysaus was welkom geweest.
2e gang omschreven als rib-eye was een paar plakjes vleeswaren zonder veel smaak. 3e gang omschreven als paella was bordje tomatenpuree met letterlijk 3 of 4 rijstkorrels en stukje gekookt vlees. Niet geweldig. 4e gang eendeborst met hete bliksem was voldoende en redelijk smakelijk. frietjes prima. Moeite om contact te krijgen met de bediening, te druk waarschijnlijk. Ze waren biertje vergeten zodat 1 persoon niets had en duurde letterlijk 10 minuten voor iemand onze kant op keek. Later wat mayonaise bijbesteld en werd ook vergeten. Ik begrijp dat ze voor de kerst iets speciaals cq grappigs willen doen maar ik heb af en toe naar verborgen camera's gezocht omdat de omschrijving zo afweek van de uitvoering. Verder wel een leuke avond gehad en na de eend toch nog voldoende gegeten. Koffie is heerlijk en Cheesecake idem dito. De zoete hapjes daarna niet meer aangeraakt.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Voor het eerst De Koningshoeve bezocht op aanraadde van een vriend. Het was er gezellig en warm binnen. Eten was heerlijk en goed! Bediening was vlot en het eten was op tijd gebracht!
Dus een aanrader!!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zoals altijd weer een heerlijke lunch gekregen in een prachtig restaurant. Personeel was supervriendelijk en behulpzaam maar zou wat professioneler kunnen.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben gisteren een heerlijke avond gehad.
De sfeer en het personeel waten aardig .
De bediening was goed
Het eten was heerlijk.
karin J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een gezellige avond met 12 personen. We werden goed verzorgd en hebben prima gegeten. ER was een mooie vierkante tafel gedekt waar wij met elkaar precies omheen konden zitten, zodanig dat je iedereen kon spreken.
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Mooie rustige ambiance. heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. we hadden het menu met diverse voorgerechten. leuk opgediend en goed combinatie van de verschillende smaken.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Etentje gegeven aan familie en vrienden in het kader van 25-jarig huwelijk. Bovenverdieping afgehuurd. Prima locatie. het 3 gangenbuffet ging continu in overleg. Daarnaast werd tijdig bijgevuld en bediening was uitstekend. Prima locatie ook voor een feestje met eventueel muziek.
Juliet H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met z'n 4e heerlijk genoten van de proeverij actie. Een proeverij van de voorgerechten van de kaart. Als hoofdgerecht gestoofde varkenswangentjes, de skrei en de special naast de kaart varkenshaas medaillons. Alles was lekker! Nagerecht een heerlijk grand dessert.
Door de vriendelijke en vlotte bediening was het een uitstekende avond.
michiel D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
heerlijk gegeten in de mooie ambiance van de Koningshoeve, leuke bediening en goede sfeer.
zeker een aanrader voor iedereen.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Met familie geluncht. Prachtig restaurant, vriendelijke service. Leuke speelhoek voor de kinderen. Mijn ouders hadden allebei boerenbrood met carpaccio en ikzelf een vegaburger. De kinderen een pannenkoek. Zag er allemaal zeer verzorgd uit, heerlijke verse producten.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuke avond uit gehad, genoten van een uitgebreid 5-gangen wilddiner op de speciale wildavond. Prachtige gerechten, met zorg bereid, mooie entourage en zeer vriendelijke bediening.
greb .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Andere eigenaren ? Een zeer teleurstellende high tea , tafeltje verre van schoon, bleven er letterlijk aan plakken, theeglazen en theepotten smoezelig, scones oud/hard, mini hamburger niet gaar, quiche slap. Eigenaar liep met koffievlek ? op wit overhemd.
Ongelooflijk jammer van zo'n mooie locatie.
j V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij hebben hier met 4 pers gegeten
het eten is prima,bediening word gedaan door speelse scholieren,
die meer staan te dollen met elkaar en te eten achter de bar,
dan dat ze een blik naar de klanten werpen, wij wilden nog een fles wijn bij bestellen maar kregen geen oog kontakt met de bediening,
erg veel herrie van kinderen die door de zaak lopen te rennen, en te gillen, ook hier grijpt het personeel niet is .
nee voor ons nooit meer Koningshoeven,
mooie zaak eten goed maar voor de rest moet er nog veel worden bij geschaaft
Gertie B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Bij de Koningshoeve in Klaaswaal voel je je meteen thuis.Door de attente bediening,het eigentijdse interieur en het heerlijke eten voel je je daar een gewaardeerde gast.Een ideale gelegenheid om met familie en vrienden te genieten van een gezellig en verzorgd samenzijn.Voor alle kinderen zijn er diverse buitenaktiviteiten in een beschermde tuin.Bij de Koningshoeve in Klaaswaal is het echt genieten met elkaar.