De Koningshoeve

Botweg 1B 3286 LB Klaaswaal Nederland Kaart

Over het restaurant De Koningshoeve

Bij De Koningshoeve in Klaaswaal wordt altijd gewerkt met dagverse producten en waar mogelijk worden de producten uit eigen streek gehaald. De kazen van het kaasplankje komen bij diverse landwinkels vandaan en het vlees komt bij slager De Jong & Vader vandaan. Soms zoekt De Koningshoeve het nóg dichter bij huis, de frites zijn namelijk gemaakt van aardappelen van eigen land! Uit eten met kinderen is niet altijd even makkelijk en gezond. Daarom heeft De Koningshoeve, zowel binnen als buiten, leuke activiteiten voor de kinderen. Ook heeft de chef een ‘kleine gasten’-kaart samengesteld. Zo kunnen de kinderen meegenieten van een driegangendiner ‘op maat’. Reserveer nu bij De Koningshoeve in Klaaswaal voor een smaakvol en dagvers diner!

Meer informatie over restaurant De Koningshoeve

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Koningshoeve

Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Met de primera actie hiier gegeten. We waren met 3 personen ,maar kregen gewoon de korrting
Ook met mijn histamine intolerantie werd rekening gehouden En niks was een probleem
En Heerlijk gegeten
clara V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
ik vond het duur voor hetgeen je krijgt.Vlees bavette en entrecote dun taai en pezig bijna niet door te komen.
patat alleen maar kleine stukjes keihard.Het duurde erg lang voor ze met het eten kwamen.
ik ga hier nooit meer naar toe.!
Frencken .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
veel te lang moeten wachten. keuken serveerde pas na 5 kwartier uit (dit was tussen 2 gangen door)
Dieet -hoewel de dag ervoor nog was geconfirmeerd was totaal niet opgevolgd, met als resultaat dat er toen wat in elkaar geet werd- wat overigens wel heel lekker was, maar dit kon niet de bedoeling zijn.
Bediening was super vriendelijk. zij konden het ook niet helpen. En bij high tea verwacht je geen bolletje met beetje ham en bolletje met beetje kaas, maar ee nsandwich , de een met zalm en de ander met kaas bv. dit leek meer van vooruit doen we dit maar. Gehaktballetjes waren koud, opgewarmd en ja toen ws het met de rest wat er was wel lekker.

Het werd ook erkend en we kregen een beetje korting. We zijn een vrolijkegroep dus wat de sfeer betrof was dat wel Top.

Zeg niet tot ziens. Ik wacht het af.
Beste mevrouw Frencken,

Zoals ook via andere kanalen hebben we de feedback van uw vrolijke groep ontvangen en is ons duidelijk geworden dat het niet is gelopen zoals het hoort. Morgen zal er vanuit de directie een reactie komen met een passende oplossing. Een oplossing waardoor ik durf te zeggen, tot snel, echt!

Met vriendelijke groet,

Coen van de Bovenkamp
Online-afdeling van de Koningshoeve
diane R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
paasbrunch was weer erg gezellig en leuk jammer dat het een beetje in het water gevallen was ( springkussen) . verder leuke alternatieven voor de kinderen. wel jammer dat het steeds drukker word waardoor de wachttijd lang is.
Bedankt voor de recensie.
Evert R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk ontspannen sfeer. leuke aandacht voor kids. Kuikentjes, eieren zoeken boven Luchtkussenkasteel etc. Beter dan vorige Pasen toen moest men te lang wachten in de winderige hal.
Van fouten maken leer je, zo hebben we wat geleerd van Pasen 2017. Fijn om te horen dat we de goede punten hebben aangepakt. Tot een volgende keer.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer leuk en gezellig restaurant voor jong en oud
Bedankt
Dirk J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede bediening al was het een leerling een paar kleine foutjes. Maar daar is het leren voor zeer vriendelijk Een gezellige avond gehad
Bedankt voor het begrip. Tot ziens
Lynda N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een fijne avond gehad in de landwinkel met 20 personen, gezellig, leuke intieme sfeer, goed eten, fijne bediening, heerlijke wijn.
Bedankt voor de recensie!
N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Nog steeds een mooie zaak, maar het duurt nog steeds erg lang voordat je de kaart, drankjes en het bestelde brood krijgt. Ik vind de prijzen erg hoog voor het gebodene. Op het eten verder niets aan te merken.
Beste meneer/mevrouw N.

Jammer om te horen dat u de service zo heeft ervaren. Wij hopen dat het volgende bezoek anders wordt ervaren.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Vanavond 11 maart gegeten bij de Koningshoeve, goede indruk, zeer vriendelijk en gemotiveerde bediening, eten goed, we hadden zeebaars, smaak was goed ,mooie groetjes erbij, porties ruim! kortom zeker voor herhaling vatbaar .
Bedankt Annemarie voor deze review. Tot de volgende keer.
Toos I.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben een heerlijke lunch gebruikt aan een tafel bij het raam de opstelling van de stoelen en tafels is wat krap dit komt door het gebruik van kuipstoelen.
Bedankt voor je feedback, Toos! Tot de volgende keer.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk genoten van een Valentijnmenu voor twee. Er lagen hartjes snoepjes op tafel en we kregen een lekkere prosecco, van het huis, vooraf. Beide eten we en lusten we niet alles wat in het menu zat maar dit werd zonder probleem aangepast. Zeer vriendelijke, spontane, correcte en alerte bediening. Dat komen we helaas niet zo vaak meer tegen in restaurants (tenzij we bij een sterren restaurant eten). De prijs kwaliteitverhouding is hier prima in orde. Leuk ook dat er veel lokale - en biologische producten gebruikt worden. Eerlijke en heerlijke producten voor een eerlijke prijs. Al met al zou ik dit restaurant iedereen aanraden!
jasper B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed gegeten,vriendelijk personeel ,voor herhaling vatbaar
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was super voor elkaar ook voor mensen met rolstoel

Iets duidelijker aan geven voor parkeren van bus

Het was goed voor elkaar wij waren met 64 personen en met 1:5 uur weer weg en goed gegeten
nick F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wj hebben het proeverijmenu genomen. Echt een aanrader!! Voor- en nagerecht een selectie van de gerechten, hoofdgerecht naar keuze uit 4 mogelijkheden. De kinderen allebei van het kindermenu gekozen. OOK een topkeuze! Natuurlijk de gebruikelijke items als kroket/frikandel etc, maar ook kinderportie biefstuk, varkenshaas etc. en pasta. De portie Pasta was aanvankelijk wat aan de kleine kant, maar na onze opmerking daarover, werd er zonder problemen een extra portie aangeboden! er is een kleine kinderhoek binnen voor kleine en grotere kinderen. En buiten natuurlijk de grote speeltuin, waarop je kunt kijken.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima ontvangst, gezellige ambachtelijke sfeer,prima gerechten zoals besproken en betaalbare tarieven.
Kinderspeelhoek is perfect voor kleine kinderen en zitje bij open haard is knus en gezellig.
kunnen wij aanbevelen voor een ieder.

Mvgr Fam D.L. de Bruijne
HubertineC .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
In het verder lege restaurant werden de later binnengekomen gasten pal naast ons geplaatst. Daardoor werd hun tafelgesprek door ons als rumoerig ervaren en onze privacy beperkt. Een beetje onnodig jammer.
Boopsie B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Geweldig restaurant, goede en vriendelijke bediening. Het eten is superrrrrr! Genoeg parkeer gelegenheid. Wij komen hier zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijke high tea gedaan met zoete en hartige hapjes, warm en koud.
Dit alles meer dan genoeg.
In totaal 4 gangen met elke keer een nieuwe verse pot thee erbij met een bijpassende smaak.
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij komen heel graag bij De Koningshoeve. Zowel het eten als de bediening zijn altijd top. Tevens is de locatie zeer kindvriendelijk wat erg fijn is!