De Koningshoeve

Botweg 1B 3286 LB Klaaswaal Nederland Kaart

Over het restaurant De Koningshoeve

Bij De Koningshoeve in Klaaswaal wordt altijd gewerkt met dagverse producten en waar mogelijk worden de producten uit eigen streek gehaald. De kazen van het kaasplankje komen bij diverse landwinkels vandaan en het vlees komt bij slager De Jong & Vader vandaan. Soms zoekt De Koningshoeve het nóg dichter bij huis, de frites zijn namelijk gemaakt van aardappelen van eigen land! Uit eten met kinderen is niet altijd even makkelijk en gezond. Daarom heeft De Koningshoeve, zowel binnen als buiten, leuke activiteiten voor de kinderen. Ook heeft de chef een ‘kleine gasten’-kaart samengesteld. Zo kunnen de kinderen meegenieten van een driegangendiner ‘op maat’. Reserveer nu bij De Koningshoeve in Klaaswaal voor een smaakvol en dagvers diner!

Meer informatie over restaurant De Koningshoeve

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Koningshoeve

V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ricardo P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hele goede service. Onze kleine meid kon lekker spelen en wij konden hierdoor ook rustig eten. Eten was echt heerlijk.
Goed om te horen. Gastvrij, ook voor kinderen!
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met Martin mijn man hebben wij zijn pensionering gevierd , tevens was hij ook jarig. We hebben met onze dochters en schoonzoon heerlijk zitten eten in een gezellige sfeer , bediening was goed , gerechten waren goed, geen lange wachttijden kortom was het een gezellige avond. Ik zal zeker bij vrienden en kennissen de `Koningshoeve`aanbevelen. P.s. er is voldoende parkeerruimte .
Fijn dat alles zo goed is bevallen.
Jacomien V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was erg warm, maar op de hooizolder hadden wij airco. Dat was super.
De bediening was uitstekend en het personeel vriendelijk.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was een brunch voor 20 personen en uitstekend geregeld. Smakelijk en heerlijk bereid, scrambled eggs was zeer smaakvol, niet zoals in de meeste hotels een opgewarmde substantie maar heerlijk gebakken. Brood, kroketten, vleeswaren en soepen waren overheerlijk.
2 personen moeten voor hun allergie gluten vrij eten en dat was prima geregeld. Een klein leermomentje is dat je het glutenvrij eten beter niet naast het brood kunt zetten.
Echt een aanrader, zullen er zeker vaker komen.
Bedankt voor het positieve bericht en de feedback over het brood.
Tot volgende keer.
B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Super leuke locatie met kinderen! Mooie omheinde speeltuin en leuke kinderboerderij.
Volgende keer zijn we weer van de partij!
Gezellig, tot de volgende keer.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
we hadden de tafel nabij de bar, kassa en keuken. er werden twee nieuwe medewerkers ingewerkt, waardoor we afgeleid werden van onze eigen conversatie. dat vond ik wat vervelend.
overigens werden de medewerkers keurig en rustig ingewerkt. de bediening is zeer vriendelijk en goed. Ook waren ze oplettend bij lege glazen.
de wachttijd tussen de gerechten was goed maar dat kon ik niet aanvinken.
Beste Astrid,

Bedankt voor het begrip van het inwerken van onze nieuwe collega's.
Fijn om te lezen dat de rest goed is bevallen.

Tot ziens!
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Samen met mijn zoon hier prima gegeten. Voorgerecht voor beide was de aspergesoep. Was erg lekker, maar had best nog een stukje brood bij mogen zitten. Als hoofdgerecht de zalm en voor mij de spareribs. Prima bereiding en de spareribs heerlijk gemarineerd. De sfeer en bediening waren goed. De inrichting straalt een heerlijke rust uit.
Bedankt voor de feedback Joris. Tot de volgende keer.
At S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
besteld asperge soep kreeg een of ander aftreksel maar zeker geen asperge soep
Beste At,

Wat jammer om te lezen dat het bezoek niet goed bevallen is en dat de aspergesoep niet voldeed aan de verwachting. Helaas kan ik hier op dit moment niks meer aan veranderen. Hopelijk kunt u het bij het volgende bezoek (bij ons, of bij een ander restaurant) tijdig melden, dan kunnen wij hier adequaat op reageren.
Lely S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Mijn vriendin is vegetariër dus we gingen op aanraden van de ober voor de burger. Nog nooit zo'n lekkere burger gegeten. Dus echt een aanrader.
Dat is goed om te horen! Bedankt voor de recensie en tot een volgende keer.
G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten en voor de kinderen ook genoeg te doen. ook leuk voor de borrel high tea en de lunch.
Kinderen kunnen ook heerlijk in de speeltuin of binnen spelen
Bedankt voor de recensie.
VictorLuiken .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Was allemaal weer top! Vooral de burger is een aanrader.
Bedankt aan het personeel en de kok!
Graag gedaan namens het team! Tot ziens.
Thamara S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
weer heerlijk geluncht, buiten op het terras! fijne omgeving.
Heerlijk broodje carpaccio op, is heerlijk daar, zou van mij alleen een iets groter broodje onder mogen.. voor de vulling.
verder top! heerlijke latte macchiato :)
Bedankt voor de feedback over het broodje. We zijn toevallig bezig met een nieuwe bakker, dus wordt vervolgd... Tot de volgende keer.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ter gelegenheid van mijn verjaardag mijn familie hier uitgenodigd voor een lunch buffet. Dit buffet was uitstekend verzorgd. Ook de tafels die wij toegewezen kregen waren voor ons gezelschap uitermate geschikt. Ook het weer werkte mee. Alles bij elkaar, zeer geslaagd.
Fijn om terug te lezen dat het goed bevallen is! Bedankt.
Ewoud V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Na de reservering direct gebeld dat het aantal personen niet correct was dat dit 7 volwassenen moesten zijn en 2 kinderen van 1,5 tot 3 jaar. Hier was bij het afdekken van de tafel geen rekening mee gehouden. Uiteindelijk hebben we het zelf na vel schipperen opgelost.
Beste Ewoud,

Ik zie dat de reservering inderdaad een aantal keer is aangepast in het systeem. Helaas kan daar wel eens wat mis gaan. We gaan er werk van maken! Gelukkig was de rest wel naar wens.

Tot de volgende keer

B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ter gelegenheid van mijn moeder haar Koniklijke onderscheiding hadden we een lunch met de hele familie en wat vrienden gereserveerd bij de (hoe toepasselijk) de Koningshoeve.
We zijn er erg leuk ontvangen met een fles bubbels van het huis en er stond een prentje op tafel om mijn moeder te feliciteren met haar onderscheding. Ontzettend leuk en attend. Het eten was verrukkelijk en de bediening aardig en attent.
We hebben ernorm genoten van ons bezoek aan de Koningshoeve en deze locatie staat nu zeker bovenaan onze lijst voor een volgende gelegenheid.
Barbara H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Met de primera actie hiier gegeten. We waren met 3 personen ,maar kregen gewoon de korrting
Ook met mijn histamine intolerantie werd rekening gehouden En niks was een probleem
En Heerlijk gegeten
Bedankt voor de recensie Barbara. Tot een volgende keer
clara V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
ik vond het duur voor hetgeen je krijgt.Vlees bavette en entrecote dun taai en pezig bijna niet door te komen.
patat alleen maar kleine stukjes keihard.Het duurde erg lang voor ze met het eten kwamen.
ik ga hier nooit meer naar toe.!
Beste Clara,

Wat vervelend dat uw bezoek tot zo'n negatieve ervaring is omgeslagen. Helaas kunnen wij hier nu niks meer aan veranderen. We gaan de feedback zeker meenemen.

Mocht het nog eens voorkomen, raad ik aan dit direct door te geven bij het bedienend personeel zodat zij direct de klacht/feedback kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Frencken .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
veel te lang moeten wachten. keuken serveerde pas na 5 kwartier uit (dit was tussen 2 gangen door)
Dieet -hoewel de dag ervoor nog was geconfirmeerd was totaal niet opgevolgd, met als resultaat dat er toen wat in elkaar geet werd- wat overigens wel heel lekker was, maar dit kon niet de bedoeling zijn.
Bediening was super vriendelijk. zij konden het ook niet helpen. En bij high tea verwacht je geen bolletje met beetje ham en bolletje met beetje kaas, maar ee nsandwich , de een met zalm en de ander met kaas bv. dit leek meer van vooruit doen we dit maar. Gehaktballetjes waren koud, opgewarmd en ja toen ws het met de rest wat er was wel lekker.

Het werd ook erkend en we kregen een beetje korting. We zijn een vrolijkegroep dus wat de sfeer betrof was dat wel Top.

Zeg niet tot ziens. Ik wacht het af.
Beste mevrouw Frencken,

Zoals ook via andere kanalen hebben we de feedback van uw vrolijke groep ontvangen en is ons duidelijk geworden dat het niet is gelopen zoals het hoort. Morgen zal er vanuit de directie een reactie komen met een passende oplossing. Een oplossing waardoor ik durf te zeggen, tot snel, echt!

Met vriendelijke groet,

diane R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
paasbrunch was weer erg gezellig en leuk jammer dat het een beetje in het water gevallen was ( springkussen) . verder leuke alternatieven voor de kinderen. wel jammer dat het steeds drukker word waardoor de wachttijd lang is.
Bedankt voor de recensie.