De Koning

Meer informatie over restaurant De Koning

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Kil .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten in de Koning is prima verzorgd. Zowel qua opmaak als qua smaak. Het is wel een wat kleinere kaart, maar dat maakt wel dat de gerechten kwalitatief goed zijn! Omdat de Koning een speciaal leerbedrijf is voor jongeren is de bediening soms to much. Denk hierbij dat 5x tijdens het eten wordt gevraagd of alles naar wens is. Van binnen een heel mooi oud pand met een schitterende feestzaal. Alles bij elkaar een echte aanrader.
KarinLeontine .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het was erg lang geleden dat we hier hebben gegeten. Toentertijd heette dit restaurant nog Dijk 12 en in handen van een andere uitbater. Er zat een flink gezelschap die het pensioen van een van hun medewerksters vierden. Het was er niet minder gezellig om. De jongen in de bediening had merkbaar moeite met het vak, maar wetende dat hier leerlingen werken met een rugzakje, was het niet storend. Mooi dat deze groep mensen een kans krijgt een leuk beroep te kunnen uitvoeren. De wijn en ook het eten was prima. We hebben lekker gegeten en het is voor herhaling vatbaar.
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Een diner met een gezelschap op maandagavond, niet druk, goede ontvangst.
Vooraf ontvingen we wat brood met uiencompote en boter. Voorgerecht de Koning is een aanrader, lekkere soep een garnalenkroketje carpaccio en een geitenkaassalade.
Hoofd de runderbavette, mooi gegaard en begeleid met harde groenten.
Na een kaasplank welke wat karig was in de kaaskeuze.
De bediening werd verzorgd door leerlingen, al dan niet met een zgn. Rugzakje. Dit merk je uiteraard wanneer je het vergelijkt met andere restaurants, toch was dit niet storend, je kon zien en merken dat ze hun best deden.
Wijn rood en wit (huiswijn) was goed te doen.
Al met al een leuke ervaring om te eten in een restaurant wat zich inzet om leerlingen een kans te geven.
Het restaurant was sfeervol ingericht.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We wilden ons laten verrassen met een lunch. dat is gelukt! Goede ontvangst en bediening. Goed gegeten in een mooie omgeving. Smaakvol ingericht gelet op de details.
Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen zeker terug.