Meer informatie over restaurant De Koning van Denemarken

- High Tea 12:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Koning van Denemarken

stella S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goeie service.
nnhuis1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Er was een nieuwjaarsborrel van de carnavalsvereniging en daar wisten wij niets van. Vanwege het geluidsniveau hebben wij het eerste half uur niet met elkaar kunnen praten. Handig om voortaan eters te ontvangen na de receptie!
Hester D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Mijn vriendin vroeg om de tomaat apart en toen zat hij toch op het broodje. De garnalenkroketjes met aioli waren lekker, maar niet bijzonder en de sla erbij was een beetje laf (droog, dressing was niet fris wat juist lekker is bij een kroketje en sausje). Service en inrichting altijd top hier, eten had dit keer ietsje beter gekund....
Gert A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
In alle hectiek van de drukte ging er af en toe wat mis. Broodje vergeten, ober regelmatig vragen om een drankje.
Waarom worden de losse hoofdgerechten niet in het menu meegenomen en dat hiervoor dan een meerprijs wordt gerekend?
Raymon D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg gezellig en heerlijk eten
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Echte aanrader voor zowel lunch als diner!
Professioneel team wat er alles aan doet om je bezoek tot een beleving te laten zijn
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Erg vriendelijk personeel, dat is de reden dat we hier steeds weer terugkomen!
Tevens heerlijk eten, ook de high tea is aan te raden!

Vind ook de inrichting heel sfeervol en gezellig. Alleen de (dames)toiletten wel vaak verstopt/vies aangetroffen. En 's avonds kan het erg veel herrie zijn (veel mensen). Verder top!
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima eten en juiste sfeer!
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het diner en de ambiance waren goed.
Twee punten ter verbetering: de wachttijd tussen de gangen was te lang. (Ook bij een vorige gelegenheid was ons dat opgevallen)
De wijnglazen waren scherp aan de maat gevuld; geen druppel te veel.
Het zou zo veel beter over komen als de glazen royaal gevuld waren. Verschil in kosten misschien € 0.50, maar je krijgt wel een bourgondisch gevoel. Je voelt je dan verwend en dat beoogt de Koning toch?
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 2e kerstdag hier s'middags gegeten met de lunch. Prima , erg lekker weer zoals altijd. Gezellige sfeer , goede en vriendelijke bediening.
1 minpuntje:Als er een glas cava wordt aangeboden bij binnenkomst verwacht je niet dat dat op de rekening erbij staat. Wist niet dat dat niet bij het kerstarrangement hoorde. Maar verder meer dan goed!
Sushi1 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben eerste kerstdag met de familie bij De Koning van Denemarken geluncht/gedineerd. Het was super! De bediening gezellig, eten erg goed, de momenten tussen de gerechten (4 gangen) was voor de hele familie perfect, dus ook voor de kids, het was druk in het restaurant dus daarom levendig.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ondanks het feit dat we hadden aangegeven "op tijd" te willen vertrekken in verband met een aansluitend bezoek van een concert, moisten we een uur wachten op ons (enige) gerecht. We hebben noodgedwongen maar 1 gerecht gegeten en zijn direct daarna vertrokken om nog net op tijd bij het concert te zijn (maar wel op een waardeloze plek gezeten). Dit is niet de eerste keer dat mij dit overkomt.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Jammer dat er twee zeer luidruchtige groepen waren die zelfs na herhaald aandringen van het personeel gewoon doorgingen. Sommige mensen hebben alleen maar voeding gehad i.p.v. opvoeding?
In verhouding zijn sommige voor- en nagerechten aan de kleine kant en andere precies goed. Op het eten zelf is niets aan te merken, lekker op smaak allemaal en goede combinaties!
Het bedienend personeel is zeer vriendelijk en ondanks de drukte zeker in voor een geintje op zijn tijd.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijke high the met vriendinnen,erg vriendelijke bediening en alles zag er verzorgd uit ,dus maar meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt !
Gert van B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig eten voor een nette prijs de bediening was prima beleefd en correct............................................
Debbie J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben in lange tijd een avondje samen uit eten gehad. Heerlijk genoten, een erg leuk restaurant. De sfeer is heel gezellig kregen er nog sneeuw bij om het af te maken. Het eten was super lekker! Beide genoten van ons avondje weg. Komen zeker nog eens terug!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg gezellig restaurant met vriendelijke bediening , heerlijk eten voor een prima prijs, komen hier zeker nog eens terug.
Meier E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met familie, 10 man, opnieuw heerlijk gegeten bij de Koning. Gezellig restaurant. Vooraf overleg gehad ivm verjaardag 18 jarige zoon. Samen afgesproken vooraf en achteraf een proeverij te doen van voorgerechten en toetjes, tussendoor de keus te laten uit 3 hoofdgerechten. Toen we bi nne nakwamen stond alles klaar incl. De menukaarten op tafel. Natuurlijk bij toetje als verrassing wat vuurwerk. Leuke vriendelijke bediening, echt ongedwongen sfeer. Wij komen er al heel lang en kom en zeker opnieuw terug.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alles was even lekker. Ook heerlijk buiten zitten op het terras dankzij de terrasverwarmers . Zeer gezellige zaak, vriendelijk personeel en top eten , wat wil je nog meer.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ongelofelijk goed gegeten! Bediening was top. De eigenaar was echt een gastheer, zeer sociaal en straalde plezier uit! Het eten was echt van topkwaliteit. Voor herhaling vatbaar