Over het restaurant De Koning van Denemarken

Laat je verrassen door de warme sfeer bij De Koning van Denemarken in Rhenen. Waar jij als gast nog steeds 'koning' bent. Bij De Koning van Denemarken kun je dagelijks terecht voor een heerlijke lunch, high tea, high wine, diner of een gezellige borrel in de warme bar!

Het restaurant beschikt over een volledig verwarmd terras met uitzicht over de Rijn, waar je de zon langzaam in ziet verdwijnen. Sinds kort is het mogelijk om te parkeren op de ruime parkeerplaats, makkelijk! Het personeel van De Koning van Denemarken in Rhenen staat 7 dagen per week voor je klaar vanaf 11.00 uur. Ruimte voor vergaderingen e.d. kan vanaf 09.00 uur gereserveerd worden.

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €19,50 p.p.
High wine: €24,50 p.p.

Meer informatie over restaurant De Koning van Denemarken

• Kom je met de auto?
    Wij adviseren u te parkeren op de parkeerplaatsen Paardenmarkt. De Paardenmarkt vindt u aan de westkant van Rhenen boven aan de Veerweg.

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Koning van Denemarken

Roel S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Irma F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Dit was voor ons de 1e keer na wisseling van kaart. Het eten was echt heerlijk, misschien wel beter als dat het ooit eerder was. Soms was het personeel een beetje de weg kwijt (kregen 2x eten van een andere tafel), maar iedereen is zo aardig dat je het snel vergeet en vergeeft.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Je wordt altijd vriendelijk geholpen en de gerechten zijn uitstekend. De tijd tussen de gerechten vinden wij prima om even bij te komen. Voor anderen misschien te lang maar wij zijn uit eten en dan alles op het gemak. En dat is hier zo. niet alles afjakkeren. PRIMA!
Noud S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk eten daar
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gezellige avond gehad met groepje van 11 personen.
Eten was heerlijk.
Werden vriendelijk geholpen door personeel.
Komen nog een keer terug!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gerechten zijn er goed uit. Jammer dat er voor vegetariërs geen uitgebreide keuze is. Vegetarisch hoofdgerecht is twee maal een gerecht bestaande uit aardappels. Mijn voorkeur zou uitgaan naar twee verschillende gerechten bv. ook iets met groenten: gevulde courgette, paprika of iets dergelijks. Heerlijk gegeten, goede bediening, gerechten volgen elkaar vrij snel op, leuke locatie, goede prijs. Zeker aan te raden!
hollentoren .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten en de gerechten waren van prima kwaliteit, dankzij het mooie weer (iedereen zat buiten) was het binnen in het restaurant lekker rustig.
M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Top voor mekaar.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,.
Ook mogelijkheden buiten de kaart om.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Niet op gejaagd maar alles op z'n tijd. Goede ontvangst. Keurige en gezellige bediening.
Als min puntje:
Wijn is behoorlijk aan de prijs
Maar wel een heerlijke avond gehad.
arieta S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. Wij waren er met 22 ouderen, alles was bespreekbaar en alles kon. Personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, ook erg geschikt om met groepen te eten, echt een aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Is en bijft een top plek!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Uitgebreide kaart met goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Nieuwe, prachtige, gezellige inrichting en een heerlijk buitenterras!!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hadden de zgn biefstukplank. 2 soorten prima,de derde erg vet!! We wisten dat er meer vet aan zit dan n stuk biefstuk,maar dit stuk vlees was echt alleen maar vet. De bediening gaf dit ook toe. Als goedmakertje een kop koffie...erg magertjes gebaar naar vaste klanten toe...jammer....
Elleke L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een leuke avond gehad met ons gezin. De kaart heeft voor iedere eter wat te bieden. Van hamburger tot vis. Voldoende frietjes als garnituur.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk asperges gegeten. Wijnen, dessert, alles weer top!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
goed eten, gezellige ambiance, een aanrader !
Gerdien B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
wij hebben erg genoten van de high tea . We waren wat eerder maar alles stond al klaar dus we konden zo gaan zitten. Het eten was van goede kwaliteit en de thee was erg uitgebreid. één klein tipje: het zou misschien een idee kunnen zijn om voor de zoetige hapjes een apart vorkje (en eventueel een mes) te geven :) maar verder.. helemaal top!
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Was alleen erg jammer dat iedereen zijn nagerecht op had en 1 persoon die een irish coffee had betseld als bagerecht deze nog niet gerkregen had. Maar gezegd dat we deze ook niet meer hoefden te hebben
V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De Koning in Rhenen is een Top en vooral gezellig eetcafé :)
Ik ben er regelmatig te vinden, alleen , met mijn kinderen of met familie en vrienden.
Heindy W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
heerlijk gegeten alleen voor een grote eter erg weinig! ik had er meer van verwacht< redelijk simpel gerecht, liever meer groeten en bv lekker aardappels ipv gewoon simpel friet