Meer informatie over restaurant De Koning van Denemarken

• Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geen
Fius V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Samen met onze partners hebben we als kerkenraad als jaarlijks uitje heerlijk gedineerd bij "De Koning". Niet alleen de avond maar ook de contacten vooraf ter voorbereiding heb ik als bijzonder prettig ervaren. Fius van Laar
Jean-Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten op een vrijdagavond. De ambiance doet denken aan een eetcafé, maar de gerechten zijn restaurant waardig. De bediening is losjes en vriendelijk. We moesten wat lang wachten op de bediening, zowel voor het opnemen van de bestelling als het uitserveren van het eten, maar weer niet zo lang dat het storend was. Al met al een leuke avond gehad.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant.
Het restaurant heeft een goede parkeergelegenheid .
Het eten was heerlijk .Bediening is vlot en vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Hilda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben nu met de hele familie bij De Koning gegeten, maar het was zoals altijd heerlijk. Iedereen was er ook zeer over te spreken. Daarnaast fijn personeel en een erg sfeervolle locatie.
sharonvanos .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant gevonden waar geen studenten als bijbaan aan het werk zijn, maar gewoon goed gekwalificeerd en onderlegd personeel. Dit zorgt voor een prettige, professionele sfeer waardoor je je echt goed bediend voelt. Het eten was heerlijk, in tijden hebben wij niet zo goed gegeten. Een dikke, vette aanrader!
HGVDV .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wat een geweldig restaurant. Sfeervol, kwaliteit en wat een enthousiaste ervaren bediening.
Het eten was erg lekker, kortom we hebben genoten!
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Was een gezellige avond met vriendelijke bediening. Ik vierde mijn verjaardag en achteraf werden de welkom-drankjes aangeboden door het huis. Wat een gastvrij gebaar.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Al jaren komen wij tot grote tevredenheid hier, tot gisteravond. Boos weggelopen en dat hebben we nog nooit gedaan. Ook nog nooit zo ONBESCHOFT behandeld. Op de kaart staat "Bavette STEAK, OCEAN BEEF Black Angus (220 gram) prijs 22,50". Bij opdienen lag er een lekkere steak op het bord, alleen geen 220 gram (kwam totaal niet in de buurt). Normaal zeggen we van dit soort dingen nooit iets, maar omdat het zo afweek, toch maar even bij de bediening nagevraagd of dit wel klopte. Een jongeman ging het navragen in de keuken en kwam met drie stukken verpakte biefstukken van, zoals hij zei, 220 gram. Die werden standaard zo aan hen geleverd. Hij had ook nog een weegschaaltje bij zich om dit te laten zien. Uiteindelijk bleek dat er geen een 220 gram woog, maar goed. Het stuk vlees wat wij geserveerd hadden gekregen erop gelegd, 147 gram. (dit is allemaal niet erg, maar zet het dan niet op deze manier op de kaart).
De jongen van de bediening vroeg of hij het even mee terug naar de keuken moest nemen. "Ja, prima". Vervolgens komt dhr. Storm, eigenaar, naar buiten stormen (deed z'n naam eer aan).
Smeet letterlijk dezelfde ingepakte stukken vlees op onze tafel en wat wij wel niet dachten, en we beschuldigden hem ervan dat hij de boel belazerde, het kwam allemaal als 220 gram bij hem binnen, maar na bakken krimpt het iets, hij was witheet. Van ons was het gewoon een vraag, we waren helemaal overdonderd waar dit vandaan kwam, want dit was niet echt de manier waarop wij de vraag hadden gesteld. Vervolgens stormde hij ook z'n keuken weer in, ons totaal verbaasd achterlatend. Er is totaal geen moment geweest om tot een normaal gesprek te komen. Wij dachten echt 'wat is hier nou net gebeurd'. Vervolgens werden we eigenlijk zo boos dat we op deze manier behandeld werden, dat we afgerekend hebben wat we gegeten hadden en zijn gegaan om vervolgens bij restaurant Moeke aan het water nog maar een steak te bestellen. Als eigenaar van een restaurant zou je toch wel tegen een kritische vraag moeten kunnen zou je denken.
Conclusie: ze krijgen het wel als 220 gram binnen van de leverancier, maar naar de klant gaat het als 150 gram. Dit geeft allemaal niet, maar zet het dan niet zo duidelijk op je kaart alsof je ik-weet-niet-wat voor grote steak krijgt. Dus meneer Storm, u wordt enorm bedankt voor het geweldig verpesten van wat een hele leuke avond had moeten zijn. Wat een ongelofelijke domper was dit. We hebben er een hele nare smaak aan over gehouden (en dat lag niet aan de steak van restaurant Moeke).
Pollux15 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gisteren met z'n 4en voor het eerst naar de Koning van Denemarken geweest. Een absolute aanrader ! Sfeervolle inrichting, een prachtige kaart, heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening en uitstekende tussenpozen.

Als starter kregen we een oerbrood met aioli en olijfolie. Daarna heb ik een heerlijke Caeser de Koning op, gevolgd door een kalfs ossobuco en tot slot een kop koffie met amaretto. Compleet genieten !

Ook de 3 andere tafelgenoten hebben erg genoten. Hier komen we beslist een keer terug. #enjoy
Annenoniem B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Geluncht bij KvD, brood met Van Dobbenkroketten genomen. Brood was net niet bevroren, koud, korst was taai. Kroketten waren niet warm van binnen, en buitenkant was snel afgekoeld door het koude brood. Mosterd had net zo goed niet gehoeven, was belachelijk weinig.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanavond binnengevallen op aanraden van bekenden. Voor wie gewoon goed wil eten zonder poespas, maar wel lekker en goed bereid ondanks drukte kan hier prima terecht. gezellig restaurant met goede bediening, atent maar niet overdreven.
MBergacker .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Onlangs zin in eens wat anders, en zo bij De Koning van Denemarken uitgekomen. Bij binnenkomst enorm vriendelijk en professioneel personeel, en de jas werd netjes aangenomen en opgehangen. De uitstraling van het restaurant is warm en het voelt laagdrempelig. Beetje ouderwetse aankleding, maar wij houden ervan! Allereerst een lekker versgebakken broodje met een kruidenmayo en olijfolie, top! Wij namen beiden de carpaccio, de een met pesto en de ander met truffelmayo. Werkelijk, in één woord fantastisch! Wat een heerlijke carpaccio, daar kan menig restaurant een puntje aan zuigen! Door naar het hoofdgerecht, eenmaal een steak en eenmaal een steak tartaar. Ik verwachtte van de steak tartaar dat het ook een gebakken stukje vlees zou zijn, maar het bleek een rauw gerecht. Mijn fout, ik kende het niet en wilde eens wat nieuws proberen. Na de eerste hap wist ik het direct, dit lust ik niet. De smaak viel absoluut niet tegen, maar die rauwe textuur was echt niets voor mij! Ik heb mijn bord aan de kant gezet en ben aangevallen op de friet van mijn man, dat was absoluut erg smakelijk. De bediening zag dat ik mijn bord aan de kant gezet had en kwam vragen of er iets mis was. Ik heb eerlijk gezegd dat ik, gênant genoeg, het gerecht echt niet lekker vond en dat het helemaal mijn fout was. De beste man wilde vervolgens dat ik iets anders van de kaart uitkoos, en nam geen genoegen met mijn gegeneerde tegenstribbelen. Hij zei dat hij het vreselijk zou vinden als ik zonder gevulde maag het restaurant zou verlaten, ik mocht echt zonder problemen iets anders kiezen! Ik heb me laten overhalen en koos voor een sateetje. Simpel en snel klaar zo dacht ik. De saté bleek overheerlijk, en ik was blij dat de ober mij overgehaald had. Wat een topservice! Toen door naar het toetje, ook dat smaakte verrukkelijk. Al met al kan ik niet anders zeggen dan dat De Koning en zijn personeel een dikke 10 verdienen, super!!!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Enorm goede service bij dit restaurant! Wij hadden zin in carpaccio en belden op om te vragen of we dit konden afhalen. Geen probleem! Het werd heerlijk vers voor ons bereid en er liep zelfs nog even iemand met ons mee naar de auto. Thuis gekomen hebben we het opgegeten, en we zeiden nog tegen elkaar: er is toch nergens zulke lekkere carpaccio te krijgen als hier. Top!
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gezellige zaak zowel binnen als buiten op het terras. Bediening is altijd even aardig en vlot. De gerechten zijn prima, basic en niet te ver gezocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk zaakje!
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Eten in de "Koning" doen we eigenlijk nooit, maar laatst kwam het er eens van.
Het eten is wat je gewend bent van een "tentje langs de weg". Erg eenvoudige kaart met een paar hapjes. Niets bijzonders. Zo smaakt eea ook. De bediening was niet bepaald attent en drukker bezig met bekenden aan de bar. Wat helemaal vervelend was dat er aan onze hoektafel andere mensen werden neergezet/bijgezet. Awkward tot en met. Prijzen zijn stevig te noemen, waardoor de prijs/kwaliteit verhouding helemaal in het water valt. Jammer.
Aabee .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Steak tartar.. Zag er grijs en bleek uit dus niet herkenbaar en smaakte er ook niet naar. Zag er eerder uit als tonijnsalade. Niet aantrekkelijk en niet smakelijk. Gekookt kwarteleitje..?
De bediening heeft navraag gedaan maar kwam met het antwoord dat het zo hoorde...
Jammer
anneke .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Bij binnenkomst mochten wij zelf een tafel uitkiezen. De jas werd keurig aangenomen. Een prachtig restaurant met mooie sfeervolle kroonluchters en achterkamer waar je ook kan zitten.
De vriendelijke bediening geeft uitleg over de kaart, die overigens erg duidelijk is. 3 gangen menu of 'losse' gerechten. We zijn gegaan voor het 3 gangen menu. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De varkenshaas was mals en sappig. Kunnen er veel wat van leren! De soes na was een beetje heftig maar erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en weet veel over de gerechten en de wijnen.
lekker eten ..
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Personeel erg aardig abinance gezellig , eten niet bijzonder maar wel goed.
Gewoon voor een hapje eten een prima aanrader.