Over het restaurant De Koning van Denemarken

Laat je verrassen door de warme sfeer bij De Koning van Denemarken in Rhenen. Waar jij als gast nog steeds 'koning' bent. Bij De Koning van Denemarken kun je dagelijks terecht voor een heerlijke lunch, high tea, high wine, diner of een gezellige borrel in de warme bar!

Het restaurant beschikt over een volledig verwarmd terras met uitzicht over de Rijn, waar je de zon langzaam in ziet verdwijnen. Sinds kort is het mogelijk om te parkeren op de ruime parkeerplaats, makkelijk! Het personeel van De Koning van Denemarken in Rhenen staat 7 dagen per week voor je klaar vanaf 11.00 uur. Ruimte voor vergaderingen e.d. kan vanaf 09.00 uur gereserveerd worden.

Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €19,50 p.p.
High wine: €24,50 p.p.

Meer informatie over restaurant De Koning van Denemarken

• Kom je met de auto?
    Wij adviseren u te parkeren op de parkeerplaatsen Paardenmarkt. De Paardenmarkt vindt u aan de westkant van Rhenen boven aan de Veerweg.

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Koning van Denemarken

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Is en bijft een top plek!
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Uitgebreide kaart met goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Nieuwe, prachtige, gezellige inrichting en een heerlijk buitenterras!!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hadden de zgn biefstukplank. 2 soorten prima,de derde erg vet!! We wisten dat er meer vet aan zit dan n stuk biefstuk,maar dit stuk vlees was echt alleen maar vet. De bediening gaf dit ook toe. Als goedmakertje een kop koffie...erg magertjes gebaar naar vaste klanten toe...jammer....
Elleke L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een leuke avond gehad met ons gezin. De kaart heeft voor iedere eter wat te bieden. Van hamburger tot vis. Voldoende frietjes als garnituur.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk asperges gegeten. Wijnen, dessert, alles weer top!
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
goed eten, gezellige ambiance, een aanrader !
Gerdien B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
wij hebben erg genoten van de high tea . We waren wat eerder maar alles stond al klaar dus we konden zo gaan zitten. Het eten was van goede kwaliteit en de thee was erg uitgebreid. één klein tipje: het zou misschien een idee kunnen zijn om voor de zoetige hapjes een apart vorkje (en eventueel een mes) te geven :) maar verder.. helemaal top!
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Was alleen erg jammer dat iedereen zijn nagerecht op had en 1 persoon die een irish coffee had betseld als bagerecht deze nog niet gerkregen had. Maar gezegd dat we deze ook niet meer hoefden te hebben
V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De Koning in Rhenen is een Top en vooral gezellig eetcafé :)
Ik ben er regelmatig te vinden, alleen , met mijn kinderen of met familie en vrienden.
Heindy W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
heerlijk gegeten alleen voor een grote eter erg weinig! ik had er meer van verwacht< redelijk simpel gerecht, liever meer groeten en bv lekker aardappels ipv gewoon simpel friet
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bediening is erg vriendelijk. Eten middelmatig. Steak tartaar was prima. De tijd tussen de gerechten was te lang. Ons hoofdgerecht was lauw.
m.vandegriend .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hoe is het mogelijk dat de meeste recencies over dit restaurant zo positief zijn. Onze ervaring is niet zo positief. Echt heel erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Kwalitatief was het niet echt geweldig: 1 hoofdgerecht was koud en twee waren karig. Reacties van het personeel ook niet om over naar huis te schrijven. Niet om nog eens terug te gaan.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Jammer dat mijn piri piri saus weggelaten was bij de tagliatelle, op verzoek, maar niet is vervangen voor bv iets van crème fress oid, kreeg dus droge pasta, met gamba's. En hij was wat aan de koude kant.
Alle andere gerechten waren prima, mooie matig grote portie's.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten! Alles smaakte even goed. Service perfect. Werd zelfs ‘s middags gebeld met de mededeling dat ik niet voor de deur kon parkeren omdat er geasfalteerd werd. De desbetreffende meneer vertelde mij waar ik wel kon parkeren.
Ze kennen keurig de regels voor de horeca wat betreft hoe serveer je drinken en gerechten. Echt een dikke 10.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
We hadden een vergadering van onze Vereniging van Eigenaren. Er werd alleen koffie, thee en (fris)drank betrokken. Bij ontvangst werd meteen goed naar de ruimte doorverwezen en genoteerd wat men wilde consumeren. Vlotte en vriendelijke bediening. Ook bestelling tijdens de vergadering verliep vlot en stoorde de vergadering niet. Weer geboekt voor de volgende vergadering.
Marry .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goed eten, aardige bediening, gevarieerde kaart is voor iedereen wel wat lekkers bij. Zeer zeker aan te raden!! Leuk terras om buiten te zitten.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ondanks Paasdrukte toch met de familie kunnen lunchen en hoe!!!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer vriendelijke bediening/ goede sfeer en lekker eten. We zijn hier al meer geweest. Als het niets zou zijn zouden we niet steeds terugkomen.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Netjes ontvangen, vriendelijk personeel. Eten was heerlijk, het wijntje ook.
Alleen de keuze voor vis was wat weinig, en die was nog op ook. Gelukkig hadden ze nog tonijn liggen.

Al met al gezellige avond en lekker gegeten.
Sigrid K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Als altijd, lekker eten en prima service!