De Konijnenberg

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Konijnenberg

Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Vriendelijke bediening. Bij vraag om een ingrediënt van een gerecht te vervangen, was er geen probleem. Voor- en hoofdgerecht volgden elkaar goed op.
Wel jammer dat er geen stukje stokbrood bij het soepje (voorgerecht) zat en dat de kippenlevertjes (pannenkoek) wat te ver doorgebakken waren. Verder was het eten lekker.
Extra plluspunt: ze serveren kraanwater als je erom vraagt.
Soraya D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gister met 4 volwassenen en een peuter van 2 jaar naar de Konijnenberg geweest. Een hel!
Bij binnenkomst moesten we direct het eten doorgeven, kregen amper tijd om de kaart te bekijken.
Als vooraf een carpaccio die verre van vers was.. vervolgens hebben wij 1,5 uur!! moeten wachten op het hoofdgerecht. Na meerdere malen vragen was het antwoord; het is druk. Na meerdere malen met de serveerster gesproken te hebben kwam de chef vertellen dat als hij het nu ging maken dat het binnen 5 minuten klaar was. Dit hebben wij geweigerd en liep hij boos weg.

Als klap op de vuurpijl zaten wij buiten op het terras en werd er halverwege ons mislukte diner voor gekozen on de deuren naar binnen dicht te doen.

Voor ons nooit meer!!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Ons eerste bezoek sinds jaren aan de Konijnenberg, op verzoek van de kinderen.
Aangenaam verrast door het interieur van het nieuwe gedeelte, goed vertoeven in deze ambiance.

Geen groot fan van pannenkoeken, echter toch gegaan voor de pannenkoek (wrap) Thaise beef. Absoluut een aanrader. Ook de spek/appel pannenkoek was naar wens en het cadeautje bij de kinderpannenkoek scoort hoog.

Personeel is vriendelijk, beleefd en vrolijk. Complimenten aan dit jonge team van personeelsleden!
We komen absoluut binnenkort terug.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Vanmiddag hier gegeten met partner en kinderen. De pannenkoeken zijn prima naar mijn partner had een uitsmijter met ham welke ronduit verbrand was. De ham was zwart en het ei bovenop op sommige plekken nog rauw, erg jammer. Ook stond op de kaart dat een uitsmijter ham en of kaas 7,75 was. Echter op de rekening was er €1,50 extra gerekend voor de ham. Het lege kopje koffie wat we gedronken hadden voor we gingen eten bleef de hele maaltijd staan ondanks dat de serveerster meerdere malen langs is geweest. Mijn kinderen hadden de verassingspannenkoek. Daar zou een cadeautje bij zitten. Echter moest ik daar bij het afrekenen zelf om vragen. Er werd gezegd dat ze inderdaad iets uit mochten kiezen uit de kast. Helaas moest ik zelf na 10 minuten nog een keer naar binnen om te vragen of ze dan wat uit mochten zoeken want we hadden afgerekend en wilden eigenlijk wel gaan. Kortom, prima pannenkoeken maar teleurstellende uitsmijter en bediening.
Marjorie O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten met 5 personen. Overige gerechten waren zo aanlokkelijk dat we geen pannenkoeken gegeten hebben. Heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en wat betreft de desserts raden we vooral de tiramIsu aan. Snelle, vriendelijke bediening. Kortom heerlijke avond
Jeremy S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Kom zelf altijd erg graag bij De Konijnenberg, mét afstand mijn favoriete Pannenkoekenrestaurant :) Heeft naast de lekkerste pannenkoeken ook de oud-Hollandse knusse sfeer van een echt pannenkoekenhuisje, middenin de bossen, waar je je weer als een kind zo blij voelt :) Pannenkoeken zijn héérlijk en nergens zo goed, vooral de vierkazen- en geuzenpannenkoek zijn aanraders! Bediening is er altijd erg aardig, vrolijk en (kind) vriendelijk.. zelfs de koks en de eigenaar komen aan tafel vragen of alles naar wens is. Voelt altijd als thuiskomen bij de Konijnenberg.. als je hier bent geweest wil je gewoon nergens anders meer heen :)
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij waren hier op zondagmiddag met een grote groep (18) van volwassenen en kinderen. We hadden een mooi hoekje voor onszelf in deze zaak. Qua bediening en snelheid was het prima in orde. De kinderen konden zonder probleem rondrennen en herrie maken, daarvoor ga je ook in een pannenkoekenrestaurant eten. De pannenkoeken waren niet heel bijzonder, erg dun, weinig beleg, eerder klef dan stevig gebakken. Gelukkig waren de desserts (uit het arrangement) uitstekend, die waren echt allemaal voortreffelijk. Al met al voor ons een geslaagde middag, de pannenkoeken mogen wel iets beter.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ga hier geen pannenkoek eten als volwassene, de kok krijgt ze niet krokant.
de stroop is niet wat het moet zijn, de champignons zijn flinterdun, de kaas is smakeloos te weinig spek.
R. P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in dit zeer gezellige pannenkoekenrestaurant. Alles smaakte lekker en de sfeer was prima. Bovendien was het bijzonder leuk dat voor de jarige werd gezongen en dat er een leuk vuurwerkje voor haar werd ontstoken. Voor de kids was er na afloop ook nog eens een leuk presentje. De bosrijke omgeving maakt een bezoek aan dit restaurant eveneens zeer aanbevelenswaardig. Aangezien ook de prijs-/kwaliteitverhouding dik in orde is, komen wij daar zeker weer terug.
estherfrederika .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gezellig pannenkoekenhuisje in Heemstede. Lekker knus en kneuterig zoals het hoort. Pannenkoeken zijn er heerlijk. Niets op aan te merken. Gezellig gegeten. Bediening is vriendelijk maar komt wel gemaakt vriendelijk over soms. Een dame in de bediening roept na alles wat je zegt of vraagt bijvoorbeeld direct: "dank u wel". Ook als je alleen vraagt om de poedersuiker.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Afgelopen maandag, 29 februari 2016, weer naar de Konijnenberg geweest. Eerst een pannenkoek Bali met bananen en kip en satesaus, zo lekker, verrassend. Mijn vriend nam kippenlevertjes met cumberlandsaus, ouderwets lekker. Daarna wandelen in Leijduinen en terug weer een pannenkoek. Voor mij een zoete met kiwisaus en voor mijn vriend een Stroganoff . Ik vind de Konijnenberg gewoon zo'n gezellig pannenkoekenhuis, vriendelijke mensen, en heerlijk smullen.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Leuk en authentiek pannenkoekenrestaurant! En dat notabene zo dichtbij huis, nooit geweten... Leuk dat er diverse ruimtes zijn gecreëerd in het restaurant, waardoor je een vrijer gevoel hebt. Prima kaart met voldoende keuze en voor een schappelijke prijs!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wat later aangeschoven daar we toch nog wat wilde eten om 20.30. Was geen probleem en ook niet zo druk meer. Razendsnel de bestelde pannenkoeken gekregen, welke uitstekend waren. Voor ons was dit al voldoende qua maaltijd op dit tijdstip. De pannenkoeken waren uitstekend in kwaliteit, dit is ook waarom ik hier naar ga. Prima plek om even snel wat te eten, maar ik zoek wel graag de rustigere tijden op.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Gisteren last minute gebeld om te komen eten met 4 volwassenen en 4 kinderen. Gelukkig kon het en het is een aanrader! Strooppot op tafel geeft al een vertrouwd gevoel. Leuke en goede bediening die aandacht hebben voor de klanten terwijl het restaurant helemaal vol zat. Goede pannenkoeken!
Jody T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijke pannekoeken die niet te vet zijn zoals bij veel andere pannenkoekenrestaurants. Veel keuze, exclusieve pannenkoeken. Aardige bediening. Decor is wat ouderwets, maar dat is niet heel erg bij een pannenkoekenrestaurant. Beste pannenkoekenrestaurant waar wij ooit geweest zijn!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Oud-hollands pannenkoekenrestaurant, eenvoudig ingericht met onder meer oude foto's aan de wand. Kindvriendelijk, vriendelijke bediening. Soep en pannenkoek waren heerlijk.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wat een leuk pannenkoekenrestaurant! Een hele gastvrije ontvangst, prima pannenkoeken, erg vriendelijke bediening (op het overdrevene af, maar ik ga er vanuit dat de meisjes oprecht waren). De prijzen zijn ook in orde. Kortom: helemaal goed en voor herhaling vatbaar, ook al wonen we niet echt in de buurt.
Esmee J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
het is een leuk restaurant om te gaan eten vooral voor gezinnen met jonge kinderen is het een leuk restaurant.
de pannenkoeken zijn lekker niet te droog of te vet!
de service was goed ze namen de tijd voor de klant
het decor was wat minder nogal ouderwets maar dat heeft meer met eigen smaak te maken bij een pannenkoeken restaurant pas het goed een huiselijke inrichting
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We hebben hier afgelopen vrijdag (21 februari) gegeten met 9 personen. Ik begrijp wel waarom vele dit restaurant waarderen...snel, niet te duur een pannenkoek eten...maar mijn verwachtingen waren hoger dan de praktijk bleek te zijn. Het decor; ik vind dat er teveel tafels staan op onlogische plaatsen. Aangezien bijna iedereen zijn/haar jas over de stoel hangt is het erg vol met weinig ruimte om langs tafels te lopen. De service; er is veel jong personeel in dienst, dit hoeft niet erg te zijn maar er moet wel leiding aan gegeven worden.... iemand moet sturen...in ons geval hadden we stokbrood vooraf besteld wat we niet kregen en ook was men de saus bij een van de pannenkoeken vergeten. Eten; mijn advies zou zijn maak een beperktere menukaart en wat je erop heb staan maak dat goed/bijzonder. De saté van de haas presenteren als stukjes in een stoofpannetje zou beter moeten. Maar ook de variatie in pannenkoeken kan minder waardoor de kwaliteit kan verbeteren. Ook zou ik de stroop bv. niet in open schalen op tafel laten staan maar gewoon een afsluitbare fles nemen; is veel hygiënischer. Al met al geen positieve ervaring in een restaurant wat veelal goed bezet is. Ik zou persoonlijk sneller naar een ander pannenkoeken restaurant in de buurt gaan waar mijn ervaringen beter zijn.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Na bijna een jaar weer eens langs geweest op een zonnige zondagmiddag.
Zaak was gezellig druk, veelal families met kids/kleinkids.

Pannenkoeken waren weer goed bereid, lekker dun en niet vet. Gember/kaas, naturel, herfstpannenkoek, allemaal even goed.
Er valt wel te proeven, dat niet het beste meel gebruikt is, maar gezien de prijsstelling verwachtten we dat ook niet.
De jongelui in de bediening waren zeer attent, vriendelijk en slagvaardig. Als ik net zo jong was als hen, zou ik hier ook wel een bijbaantje gehad willen hebben (zoals ik ooit een bijbaantje had in speeltuin Groenendaal jaren geleden, ook gerund (nog steeds ?!) door deze familie).

Decor is leuk Oud-Hollands, een gezellig plekje ook voor borrels/verjaardagen/partijtjes etc.

We komen snel weer langs.