De Konijnenberg

Herenweg 33 2105 MB Heemstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Konijnenberg

Estherfrederika .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gezellig pannenkoekenhuisje in Heemstede. Lekker knus en kneuterig zoals het hoort. Pannenkoeken zijn er heerlijk. Niets op aan te merken. Gezellig gegeten. Bediening is vriendelijk maar komt wel gemaakt vriendelijk over soms. Een dame in de bediening roept na alles wat je zegt of vraagt bijvoorbeeld direct: "dank u wel". Ook als je alleen vraagt om de poedersuiker.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Afgelopen maandag, 29 februari 2016, weer naar de Konijnenberg geweest. Eerst een pannenkoek Bali met bananen en kip en satesaus, zo lekker, verrassend. Mijn vriend nam kippenlevertjes met cumberlandsaus, ouderwets lekker. Daarna wandelen in Leijduinen en terug weer een pannenkoek. Voor mij een zoete met kiwisaus en voor mijn vriend een Stroganoff . Ik vind de Konijnenberg gewoon zo'n gezellig pannenkoekenhuis, vriendelijke mensen, en heerlijk smullen.
ChantalNicole07 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Leuk en authentiek pannenkoekenrestaurant! En dat notabene zo dichtbij huis, nooit geweten... Leuk dat er diverse ruimtes zijn gecreëerd in het restaurant, waardoor je een vrijer gevoel hebt. Prima kaart met voldoende keuze en voor een schappelijke prijs!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wat later aangeschoven daar we toch nog wat wilde eten om 20.30. Was geen probleem en ook niet zo druk meer. Razendsnel de bestelde pannenkoeken gekregen, welke uitstekend waren. Voor ons was dit al voldoende qua maaltijd op dit tijdstip. De pannenkoeken waren uitstekend in kwaliteit, dit is ook waarom ik hier naar ga. Prima plek om even snel wat te eten, maar ik zoek wel graag de rustigere tijden op.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Gisteren last minute gebeld om te komen eten met 4 volwassenen en 4 kinderen. Gelukkig kon het en het is een aanrader! Strooppot op tafel geeft al een vertrouwd gevoel. Leuke en goede bediening die aandacht hebben voor de klanten terwijl het restaurant helemaal vol zat. Goede pannenkoeken!
Demi P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
31-01-2015 Hebben ik en mijn vriend een tafel besteld voor 2 personen om half 7, vervolgens kwamen wij precies om half 7 aan en werd ons verzocht om nog eventjes buiten te wachten. Na ruim 10 minuten later mochten wij aan tafel zitten.. Wij zaten precies naast 4 andere personen waar ons tafeltje zowat tegen aan stond helaas konden wij ook niet de tafel een stukje opschuiven inv. Met de doorgang en de kassa. Vervolgens meer dan 10x een duw van en een kont in mijn gezicht van mensen die aan het afrekenen waren konden wij bestellen wij wilde allebei een kaas/spek pannekoek.. Vervolgens kregen wij niet wat ons gevraagd was maar een Ham/spek pannekoek.. Helaas was dit etentje niet geslaagd vroeger kwam ik er als kind en toen vondt ik het echt een aanrader!
Jody .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijke pannekoeken die niet te vet zijn zoals bij veel andere pannenkoekenrestaurants. Veel keuze, exclusieve pannenkoeken. Aardige bediening. Decor is wat ouderwets, maar dat is niet heel erg bij een pannenkoekenrestaurant. Beste pannenkoekenrestaurant waar wij ooit geweest zijn!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Oud-hollands pannenkoekenrestaurant, eenvoudig ingericht met onder meer oude foto's aan de wand. Kindvriendelijk, vriendelijke bediening. Soep en pannenkoek waren heerlijk.
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wat een leuk pannenkoekenrestaurant! Een hele gastvrije ontvangst, prima pannenkoeken, erg vriendelijke bediening (op het overdrevene af, maar ik ga er vanuit dat de meisjes oprecht waren). De prijzen zijn ook in orde. Kortom: helemaal goed en voor herhaling vatbaar, ook al wonen we niet echt in de buurt.
Ejans .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
het is een leuk restaurant om te gaan eten vooral voor gezinnen met jonge kinderen is het een leuk restaurant.
de pannenkoeken zijn lekker niet te droog of te vet!
de service was goed ze namen de tijd voor de klant
het decor was wat minder nogal ouderwets maar dat heeft meer met eigen smaak te maken bij een pannenkoeken restaurant pas het goed een huiselijke inrichting
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We hebben hier afgelopen vrijdag (21 februari) gegeten met 9 personen. Ik begrijp wel waarom vele dit restaurant waarderen...snel, niet te duur een pannenkoek eten...maar mijn verwachtingen waren hoger dan de praktijk bleek te zijn. Het decor; ik vind dat er teveel tafels staan op onlogische plaatsen. Aangezien bijna iedereen zijn/haar jas over de stoel hangt is het erg vol met weinig ruimte om langs tafels te lopen. De service; er is veel jong personeel in dienst, dit hoeft niet erg te zijn maar er moet wel leiding aan gegeven worden.... iemand moet sturen...in ons geval hadden we stokbrood vooraf besteld wat we niet kregen en ook was men de saus bij een van de pannenkoeken vergeten. Eten; mijn advies zou zijn maak een beperktere menukaart en wat je erop heb staan maak dat goed/bijzonder. De saté van de haas presenteren als stukjes in een stoofpannetje zou beter moeten. Maar ook de variatie in pannenkoeken kan minder waardoor de kwaliteit kan verbeteren. Ook zou ik de stroop bv. niet in open schalen op tafel laten staan maar gewoon een afsluitbare fles nemen; is veel hygiënischer. Al met al geen positieve ervaring in een restaurant wat veelal goed bezet is. Ik zou persoonlijk sneller naar een ander pannenkoeken restaurant in de buurt gaan waar mijn ervaringen beter zijn.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Na bijna een jaar weer eens langs geweest op een zonnige zondagmiddag.
Zaak was gezellig druk, veelal families met kids/kleinkids.

Pannenkoeken waren weer goed bereid, lekker dun en niet vet. Gember/kaas, naturel, herfstpannenkoek, allemaal even goed.
Er valt wel te proeven, dat niet het beste meel gebruikt is, maar gezien de prijsstelling verwachtten we dat ook niet.
De jongelui in de bediening waren zeer attent, vriendelijk en slagvaardig. Als ik net zo jong was als hen, zou ik hier ook wel een bijbaantje gehad willen hebben (zoals ik ooit een bijbaantje had in speeltuin Groenendaal jaren geleden, ook gerund (nog steeds ?!) door deze familie).

Decor is leuk Oud-Hollands, een gezellig plekje ook voor borrels/verjaardagen/partijtjes etc.

We komen snel weer langs.
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Gisteren voor de zoveelste (25e?) keer bij de Konijnenberg gegeten. En wat is het daar goed. De pannenkoeken zijn heerlijk van smaak, mooi dun maar smeuïg, zonder vet te zijn en altijd goed warm. Ook de ossenstaartpuntjes met friet en de tomatensoep zijn prima. Service: uitmuntend. De meisjes in de bediening zijn zonder uitzondering beleefd, opgewekt en attent en voor de (jonge) koks die geregeld zelf hun pannenkoek naar tafel brengen geldt hetzelfde.
Een echte aanrader dus. Zowel voor jong als oud! Complimenten.
Verbeterpuntje: naast saté v/d haas zou een kipsaté niet misstaan!
Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Na een dagje lineushof in Bennebroek de dag afgesloten met pannenkoeken. 4 volwassenen en drie kinderen. Alle borden schoon op. 3 maal het kindermenu met een simpele pannenkoek met poedersuiker, Thaise wrap, carpaccio en pannenkoek kaas/shoarma. Ons zien ze niet meer in een ander pannenkoekenrestaurant!
Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Ouderwets pannenkoeken eten. Voor de kleine een pannenkoek met vlokken en een kado, mijn vrouw appel, noten, kaneel en ik een pannenkoek, kaas en shoarma. Voortreffelijk! Service uitermate goed en als toetje een goochelaar met een paar mooie trucs! Absolute aanrader! En de eigenaar kwam ons nog buiten achterna met een kado voor de ongeboren baby. Onnederlandse attentheid!
ProeverSnoeper .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Precies wat je verwacht bij een pannenkoekenrestaurant. Gezellige roodwitgeblokte tafellakens en een kaart met veel verschillende soorten pannenkoeken.

We hebben lekker gegeten na een wandeling in Groenendaal. Voldoende kinderstoelen aanwezig, kleurplaaten, een vlotte bediening, lekkere pannenkoeken en ook de friet met kroket en de sate van de haas waren lekker.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Al meerdere malen een pannekoek gegeten van een hartige tot zoet. Allemaal goed en lekker. Zeker een aanrader seizoenspannekoek met aardbeien altijd lekker en fris. De mexicaanse pannekoek is met gehakt en groenten.

De inrichting is simpel echt een ouderwets pannnekoekenhuis.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Gisteren (na in december jl. er voor 't laats geweest te zijn) weer eens pannenkoeken wezen eten in De Konijnenberg.
Ik koos weer voor de Picasso (volgestampt met gember, lekker) en mijn vrouw voor de naturel.

Bediening was weer vriendelijk zoals altijd.
We komen weer zsm terug
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Af en toe wil je wel eens een pannenkoek eten, nou dan ben je bij De Konijnenberg op de goede plek. Heb er nu een paar keer gegeten, en nooit met een teleurstelling terug gekeerd.
Natuurlijk besef je dat je bij een pannenkoekenhuis bent. De sfeer/decoratie is daar ook naar: inclusief de rood/witte tafellakens, de houten stoelen en tafels, het Delfst blauw, etc.
Service:
Voor een pannenkoekenhuis gewoon perfect. Meestal jongeren die wat bijverdienen, maar echt hart voor de zaak hebben: altijd een glimlach, altijd bereid om wat extra te doen, zo zou het in elk restaurant moeten zijn.
Eten:
Gewoonweg geweldig. Wat voor soort pannenkoek je ook wilt hebben: ze hebben het. Of het nu met kippenlevertjes is, met asperges, gebakken mosselen, ananas, Franse kazen, etc. verzin het maar. Naast pannenkoeken hebben ze ook nog uitsmuiters, maaltijdsalades, sate vd haas, kaasplankjes, etc.
En dit allemaal tegen een zeer aangename prijzen. Vandaar de 9 voor eten (prijs/kwaliteit verhouding).