De Kombuis

Muldershofweg 5 6586 AG Plasmolen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kombuis

Peter T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met twee personen hier gegeten. Hoofdmenu's kosten 19,75. Biefstukje, jägerschnitzel of groenteschotel. Je kunt per 2 personen kiezen voor frites of gebakken aardappels. Wij kozen voor de laatste. Bleken krieltjes te zijn. Als groenten kregen we een bakje sla en een bakje witlof. De biestuk en schnitzel worden op het bord geserveerd met een lading saus. De kwaliteit was best wel goed hoewel niet spectaculair te noemen. Een hoog cafetaria gehalte. De bediening bestaat uit vriendelijk meisjes die erg veel kilometers maken (ren je rot), maar nauwelijks oog hebben voor hun gasten.
Kortom prijs/kwaliteit niet verkeerd maar stel er niet te veel van voor.

Wiri .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Heerlijk gegeten weer. Prijs/kwaliteit uitstekend. Waar krijg je tegenwoordig als bijgerecht nog 2 warme groenten, 2 soorten aardappelen, salade en peertjes? Juist, bij de Kombuis! Personeel super vriendelijk en attent. Ondanks dat het restaurant bijna vol zat en er een groot gezelschap arriveerde viel het ons op dat de kok zeer relaxed bleef maar toch snel werkte zonder gestrest te raken evenals het bedienend personeel. Dikke pluim!
Wwellens .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Tegen een redelijke prijs is het aardig eten. Bij mooi weer op het terras. Naast de kaart keuze uit een drietal menu's. Per menu per gerecht ook nog keus.
AJK .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Eten gewoonweg slecht, prijzen te hoog voor het slechte voedsel wat ze serveren. Carpaccio echt nog nooit zo slecht meegemaakt, totaal geen smaak. Biefstuk zo rauw dat we het niet hebben opgegeten, terwijl medium besteld hebben. Beide keren aangegeven, geen normale reactie terug.
De meisjes die bedienen zijn wel netjes.
Waterwolf .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Maandagavond aten wij hier. Het viel niet mee. Een vegetarisch gerecht voor meer dan 16 euro stond op de kaart als een ovengerecht met groenten en kaas. Het smaakte echt helemaal nergens naar. Geen noot gezien en de kaas kon je ook niet proeven.De groenten waren smakeloos. De juffrouw zou het 'doorgeven' en de meneer bij wie we betaalden ook... Beslist geen aanrader!