De Kom-Eet

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 21:00
Voordelig
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een zeer nette cafetaria. En meer dan dat. Keurige zaak met attent en zeer vriendelijk personeel. Ook de uitgebreide kaart om naast friet en snacks te bestellen is prima. Voor een zeer schappelijke prijs kan je hier een lekkere maaltijd eten. Prima kwaliteit. Als je het hebt over een goede prijs/kwaliteit verhouding, dan haalt deze zaak een 10.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Top cafetaria waar men ook terecht kan voor een goede lunch. Ga hier met regelmaat een hapje eten tijdens werk. Eigenaar is altijd in voor een praatje en heeft vakkundig personeel rondlopen. Eten is ALTIJD goed, zowel de friets, snacks, broodjes, maaltijden zijn altijd vers en lekker. Bij topdrukte kan het af en toe langer duren dan normaal maar soit.
Roger .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Dit cafetaria / lunchroom komt heel schoon, opgeruimd en hygiënisch over. Dat kun je niet van iedere friettent zeggen dus dat zie ik als een groot pluspunt.
Ze bakken hier heerlijke friet, lekker droog en knapperig.
Ook de kroketten zijn "precies goed" !
Vriendelijke bediening. Volgende keer ga ik eens een schotel van de uitgebreide kaart bestellen.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Vanavond samen met mijn dochter weer eens naar het beste cafetaria/lunchroom van Breda geweest. Heerlijke verse frietjes op met lekkere snacks en dochterlief aan de tosti. Was weer top!