De Kolonist

Middenweg 200B 1701 GG Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant De Kolonist

Gezellig en knus eten

In het oude centrum van Heerhugowaard vind je dit eetcafé De Kolonist. Een gezellig en knus eetcafé met een eigentijdse uitstraling. In deze gemoedelijke sfeer kom je meteen tot rust. En dan serveren ze ook nog eens heerlijk eten. Geniet van gerechten die je in een eetcafé verwacht: eenvoudig, maar echt goed!

Meer informatie over restaurant De Kolonist

Jouw recensie over het restaurant De Kolonist

antje.57 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Ab B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij zijn altijd zero tevreden. Personnel is vriendelijke, sheer is gemoedelijk. Gen keiharde muziek.dus wij gaan zeker nog wel eens.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah-restaurantactie! Goede bediening en gezellige sfeer (enige tip is misschien het licht wat dimmen om het nog wat gezelliger te maken).
J.E.M G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
partner koos voor gemarineerde garnalen,deze waren te heftig gekruid beter van te voren vragen of het meer of minder gekruid moet zijn.hij heeft het nu gedooft met de salade die bij mijn menu hoorde.
Zelf had ik een vlees spies gekozen met te veel vlees minder kan beslist.met plakjes ui en paprika.voor de kleur en smaak zou daar nog annanas bij kunnen of rode paprika in plaats van groene.Verder was het vlees ik denk de biefstuk niet gaar en niet goed te snijden.Dit is niet bedoeld om af te kraken maar om met kleine verbeteringen het eten bij de kolonist nog prettiger te maken.vriendelijke groet Jopie Groen.
H.R. H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen, leuke sfeer en heerlijke gerechten. De wachttijd vind ik in een restaurant geen issue en sloot perfect aan bij mijn verwachting. We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker terug.
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het was gezellig. Alleen de porties waren voor ons, senioren, wel erg groot. En we zijn zo ouderwets dat we dat dan zonden vinden.
H.A G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Goede en persoonlijke ontvangst van de gasten. gastvrije bediening met persoonlijke aandacht voor de wensen van de gast die soms afwijken van de menukaart. Kortom een flexibele keuken.
Dit alles draagt bij tot een ontspannen sfeer.
De Kolonist een restaurant om terug te komen.
hermapoppe .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten was prima, de bediening erg vriendelijk en het ging vlot en goed. We waren er voor de AH actie, maar dat was gewoon net zo goed. Kortom, we komen nog eens terug.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hoe kun je een pen met 3 verschillende soorten vlees allemaal op goede garing krijgen Het een is goed en het andere doorgeslagen jammer
Yogatah B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goed gezeten , vriendelijke bediening . Rustige sfeer en voor herhaling vatbaar. Verder een prettige avond gehad, meer zou ik niet weten .
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuke sfeer, goede bediening, lekker rustig gegeten !
Wij hadden het ah menu, stokbrood vooraf , spies met 3 soorten vlees en vissalade met als toetje dame blanche.
Het was verrukkelijk!
anja.oudhuis .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik had gehoord van mensen die erg lang moesten wachten en onvriendelijk personeel, maar daar hebben wij niks van gemerkt. Er werd meerdere keren gevraagd of we tevreden waren en als we iets nodig hadden en als we meer drinken of iets anders wilden, werden we vrij snel geholpen. Heerlijk gegeten!
Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!!!
Giedo T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bediening was snel en vriendelijk. Inrichting is prima. Pulled pork, spareribs, hamburger. Allemaal hartstikke goed! Brownie had warm nog lekkerder geweest
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vriendelijk personeel heel behulpzaam mijn vrouw heeft namelijk de ziekte van Parkinson alles gaat trager
maar er was alle begrip voor
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de kolonist! Voornamelijk hadden we van het voorgerecht genoten, meer dan verrassend! De tijden tussen de gerechten door waren niet te lang, maar niet te kort.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten smaakte prima bediening was lekker vlot, echt een aanrader.
Inrichting was ook mooi niet zo oudbollig.
Voldoende ruimte om met meer personen te zitten.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Nog iets beter de voedingswaarde onder controle krijgen voor de kok. Mijn verplichte zoutarme maaltijd was veel te zout. Hij was overigens heerlijk. Vriendelijke ontvangst en prettige mensen.
jan_anneke .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten ondanks dieet kok maakte heerlijk menu voor mij buiten de kaart . Bediening is vriendelijk en heeft aandacht. Keuken vind ik er flexibel en zorgt toch zonder voorbereiding een heerlijke maaltijd die ik wel mocht eten.
HCM H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De varkenshaassate was heel droog, te lang op de grill gelegen, jammer.
De frenchcoffie , daarvan was de koffie veel te slap, geen koffiesmaak aan.
Het personeel van de bediening was excellent! Kon echt niet beter! Wat een fijne dames.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
In het voorgerecht helaas een haar gevonden.
Verder kwamen de gerechten er snel op elkaar. Echter na het nagerecht 35 minuten zitten wachten met een tafel. Na 35 minuten maar om de rekening gevraagd ondanks dat een kop thee erg lekker was geweest. Nadat we aan de bediening aangaven dat we wel erg lang met een lege tafel zaten kregen we een weerwoord. Heel jammer!