De Kolonist

Middenweg 200B 1701 GG Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant De Kolonist

Gezellig en knus eten

In het oude centrum van Heerhugowaard vind je dit eetcafé De Kolonist. Een gezellig en knus eetcafé met een eigentijdse uitstraling. In deze gemoedelijke sfeer kom je meteen tot rust. En dan serveren ze ook nog eens heerlijk eten. Geniet van gerechten die je in een eetcafé verwacht: eenvoudig, maar echt goed!

Meer informatie over restaurant De Kolonist

B H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Goed eten, de prijs wat aan de hoge kant voor wat je krijgt. Wij zijn eters en wegwezers, doorgaans binnen een uur weer buiten. In dit geval hadden we een uurtje en moesten dan ook echt weg. De bediening was top, zeer vriendelijk en uitermate behulpzaam. Het ging fout op de keuken. Lange wachttijden, de bediening deed haar uiterste best ons binnen een uur drie gangen te laten eten van het a la card menu. Tevergeefs, hoofdgerecht na 45 min met nog te rauw vlees, toetje was er na een uur nog niet dat hebben we laten zitten. De tafel naast ons kwam op dezelfde tijd en zat bij ons vertrek na een uur nog aan het voorgerecht.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Erg jonge onervaren bediening. Eten was niet bijzonder, de spareribs waren erg taai en smaakloos. Na 3 gangen moesten mijn man en zoontje rennend naar de toilet. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
John P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een heel gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Super. Een goede keuze en een aanrader voor een ieder die van lekker eten en gezelligheid houd.
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wat mij nu 2 x opgevallen is dat je erg lang moet wachten op de gerechten. Heb het idee dat als je met de AH actie boekt, wat nu dus 2x gebeurt is, je een langere wachttijd hebt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben de kolonist uitgekozen, omdat we via de ah restaurantaktie hier a la carte konden eten. We zijn zeer aangenaam verrast! Aangename bediening, lekker eten en de prijs is gunstig!
maam .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker gegeten ,vriendelijk personeel. Je kunt dichtbij goed parkeren. Zullen er zeker nog eens gaan eten. Raar dat ik minstens 120 tekens moet geven!!!
mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prima eetcafe tegen een redelijke prijs en sfeer, niks mis mee, is precies zoals de eigenaar het heeft bedoeld.
Fijne avond gehad tegen een prima bediening en sfeer. Echt een goede tussen doortje het is geen 5 sterren restaurant maar dat hoeft ook niet, doe maar gewoon en dat is precies wat het is.
Zeker voor herhaling vatbaar.
spekkie1961 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk eten & vriendelijke bediening !
Uitgebreide keuze & voor herhaling vatbaar ....... .......... ............ . ..
harm B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De Kolonist is een gezellig restaurant met een plezierige bediening en heerlijk eten!
Teresa H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben heerlijk op het terras kunnen zetten en hebben genoten van de gerechten.
Prettige, voorkomende bediening.
Vooral de carpaccio verdient een pluim!
Evert W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het dessert "koffie met lekkernijen" was wat mager 1 bitterkoekje, 1 (slechte) bonbon en 2 ongedefinieerde half aangebrande kaneelkoekjes
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wederom lekker gegeten , we kozen voor een stokbroodje als vooraf, hoofdgerecht een rijk gevulde vissalade en een varkenshaassate met patat en als toetje beide een dame blanche.

Zeer voldaan zijn we weer lopend vertrokken.
liannevanbaar .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prima gegeten buiten op het terras. Toen het kouder werd was het eten van het toetje voor 5 personen hinnen geen enkel probleem! men hield heel goed rekening met de dieetwensen. Voor herhaling vatbaar en prima met de ah-aktiekaart!
nancy C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij eten met de AH actie, ruim de keuzen uit het kaart, Een paar keus moet extra bijbetalen. Eten was lekker en echt relax als je buiten gaan zitten. Goede kinder menu kaart en ook speciale speel hoekje
anita.paarlberg .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Aardig personeel. Eten prima! We zaten buiten, het is aan een weg maar was evengoed gezellig ondanks verkeer, niet echt storend.
apestaart .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een plezierig restaurant met ontspannen bediening waar je goed kunt eten voor een redelijke prijs. Een goed adres om af-en-toe de maaltijd te genieten.
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was naar verhouding prima de bediening was vriendelijk en eerlijk. We zaten buiten het uitzicht is niet echt ideaal.
Kortom zeker prima voor deze actie van AH.
Pierre O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten, niet zoveel groenten
annagroot .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke bediening , drankjes kwamen snel en gerechten waren lekker . Keus voor de AH actie was ruim voldoende
Het was wel wat rumoerig
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteravond bij de Kolonist in Heerhugowaard zeer lekker en reuze gezellig gegeten met de familie en zeker voor herhaling vatbaar.