De Kolonist

Middenweg 200B 1701 GG Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant De Kolonist

Gezellig en knus eten

In het oude centrum van Heerhugowaard vind je dit eetcafé De Kolonist. Een gezellig en knus eetcafé met een eigentijdse uitstraling. In deze gemoedelijke sfeer kom je meteen tot rust. En dan serveren ze ook nog eens heerlijk eten. Geniet van gerechten die je in een eetcafé verwacht: eenvoudig, maar echt goed!

Meer informatie over restaurant De Kolonist

Jouw recensie over het restaurant De Kolonist

Leen O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
gerookte zalm, wasabi mayonaise,popcorn van mosterd toost smaakte heerlijk. De waerdse Burger was top! van de grill en heerlijk sappig . We komen zeker terug Chef!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,.De carpaccio was verrukkelijk, evenals de biefstuk en de surf en turf. Zeer vriendelijke vlotte bediening. Komen zeker terug.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was goed
Bediening langzaam en vrij ongeinteresseerd
Prijs kwaliteit verhouding : de prijs was wat aan de hoge kant
coby K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
het was een gezellige sfeer.
Vriendelijke bediening.
Het eten lekker.We komen zeker nog eens terug.
In de zomer op het terras lijkt me ook leuk.
a.ransijn1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met een vriendin was ik daar op een AH spaarkaart. We mochten uit de hele kaart kiezen. Bij sommige duurdere gerechten werd evt. een toeslag gevraagd. Er bleef echter ruim voldoende keus over. Zeer vriendelijke bediening en ook het eten werd snel geserveerd. Voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerecht was ruim voldoende en erg lekker. De spies en de gamba's waren heerlijk. Toetje dame blanche was ook ruim voorzien van ijs.
Kortom we hebben er heerlijk gegeten en zeker de moeite waard nog eens heen te gaan. Ook het geluidsniveau was zeer beschaafd zodat we normaal met elkaar konden praten.
marian B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eten was prima en leuk opgediend. Wij waren er in de laatste week van de AH actie en tegen een kleine meerprijs konden wij ook andere gerechtjes kiezen.
Zita O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Hartelijk ontvangst, ook met AH korting een keuze uit alle gerechten van de reguliere kaart en vrije zitplaats keuze.
Gerechten van zeer goede kwaliteit.
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Onze eerste kennismaking met dit restaurant is heel positief. Zeer goede uiensoep als lunch gerecht en een voortreffelijk broodje warme beenham. Prettige, vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eenvoudige kaart met stevige prijzen, waarbij voor een aantal gerechten nog extra moet worden betaald in combinatie met de AH regeling. Niet erg klantvriendelijk dus. B.v. voor de zeebaars moest € 3 extra worden betaald. Dan verwacht je ook een hele zeebaars en niet een halve.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
lekker gegeten, sfeer was relaxed, vriendelijk personeel, we komen hier nog een keer terug.de drankjes vond ik wel aan de hoge kant, en er werd te vaak gevraagd of we nog wat wilden drinken, terwijl er nog wat in ons glas zat.
JA V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een late lunch in een lege zaak, wat het niet aantrekkelijk maakt om daar van te genieten.
Het voorgerecht was te zout, maar de lunch zelf was goed , al werd wel wat boter gemist.
moniquekortekaas .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellig restaurant met aardige en vlotte bediening.
Met De AH actie genoeg keus: we konden kiezen van de kaart (slechts 3 gerechten hadden een kleine meerprijs)
Alles was zeer smakelijk: de sate, de gamba's, de brioche en de kogelbiefstuk. Voldoende frites en salade erbij.
De voorgerechten waren ook prima. De geitenkaas quiche was heerlijk, maar in de vorm van een buideltje wat aan de kleine kant. De nagerechten waren super-lekker: Sorbet, Dame Blanche en Brownie met ijs...vooral de laatste was top! Dit restaurant is een aanrader!
izaline .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met zijn vieren met de AH bon
Wij vonden het prettig om van de kaart te eten met soms een beetje bijbetalen
Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vorige week vrijdag geweest voor het eerst. Eten was goed bediening ietsjes onervaren maar wel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, wij aten nog van de AH actie, plezierig om van de kaart zelf te kunnen kiezen.
De bovenstaande vraag over wachttijd kon ik niet invullen dat deze goed was, we hadden gevraagd om tussen voorgerecht en hoofdgerecht eeniets langere tijd te krijgen en dat werd heel plezierig uitgevoerd.
Erge vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vorige week ook geweest en ditmaal met ah dinerkaart. Koffie met wat lekkers viel tegen. De cappuccino was belabberd. Er werd een nieuwe aangeboden en deze was wel Ok. Het lekkers betrof een standaard koffiekoekje in plastic verpakking had hier meer verwacht. Interieur is sfeervol en uitnodigend. Alleen de toiletten zijn een beetje ouderwets en versleten. Eten was goed.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Kolonist, verrassend voorgerecht; Visloempia met zalm. Hoofdgerecht; Zeebaars met risotto, compleet met frietjes en salade. Nagerecht; sorbet, heel mooi en ruim opgemaakt op een plat bord, heerlijk allemaal! De bediening was erg attent en vlot. Het etentje is zeker voor herhaling vatbaar!
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ja geweest naar alle tevredenheid.gezellig ontvangst .we mochten de plaats kiezen .het eten was heerlijk wijntje erbij .de bediening super atent.en gezellig .we hebben genoten van zoveel goeds
apestaart .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De Kolonist houdt er vreemde gewoontes op na: Als je met de AH-bon van de maandaanbieding gebruik maakt, wordt er i.p.v. 2 x € 24,95 = € 49,90 2 x € 31,90 = € 63,80 afgerekend. Dat is de klant besodemieteren om op die manier de maximum AH-vergoeding te verkrijgen. DIT KAN NIET DE BEDOELING ZIJN! De Kolonist ziet ons dan ook niet meer terug! SCHANDE!
Even verduidelijken. De maandactie is een kortingsactie los van AH-actie. De AH-actie is ook een kortingsactie. Allebei tegelijk gaat niet. Het is of/of niet en/en. Dus of 2 x 24,95 voor de maandactie. Of 1 x 31,90 met gratis diner voor de AH-actie. Wil je toch de gerechten van de maandactie in de AH-actie bij hoge uitzondering dan wordt het dus 31,90 met 1 gratis diner. Uiteindelijk betaald de gast 49,90 ( 2 x 24,95) of 1 x 31,90. Dit wordt de gast verteld. AH-vergoeding bestaat niet en niemand geeft de restaurateur een vergoeding. De restaurateur betaalt zelf reserveringskosten van 2,- pp. Dus hier is geen sprake van besodemieteren, alleen van een misverstand. Fijn dat het wel heeft gesmaakt.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten de ontvangst was gezellig .mochten n plaats uitzoeken .heerlijk bij t raam .bediening hartelijk en belangstellend.we hebben samen ff genoten van zoveel herrlijkheid