De Koksehoeve

Koksedijk 25 5421 ZB Gemert Nederland Kaart

Over het restaurant De Koksehoeve

Volop variatie

De Koksehoeve is van alle markten thuis! Wat kun je in deze bosrijke omgeving allemaal doen? Een heerlijk diner nuttigen in het restaurant of op het terras, een feest geven in één van de drie zalen of participeren aan groepsuitjes, zoals handboogschieten en kanovaren. Er is gedacht aan speelfaciliteiten en gerechtjes voor de kinderen. Hier vind je volop variatie voor een zeer betaalbare prijs.

Meer informatie over restaurant De Koksehoeve

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag: geopend vanaf 17:00 (lunch gesloten)
Zondag: Geopend vanaf 12.00
Marie-José A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
jdriel18 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mooie locatie, goed bereikbaar , voldoende parkeren , sfeervol restaurant en vooral lekker eten. Bij mooi weer groot buitenterras met sfeervolle verlichting. Een aanwinst voor de restaurants in onze omgeving.
AnitaVervoort .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooi opgemaakte borden en een vriendelijke bediening.
We hadden aangegeven dat we weer op tijd weg moesten dus de gerechten volgden mooi vlot na elkaar.
We komen hier zeker nog een keer terug!
josegloudemans .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
T was super lekker
Gezellig sfeervol
Personeel heel vriendelijk
Mijn man zit in rolstoel en kon niet onder tafel dat werd meteen opgelost doormiddel van pak met viltjes eronder SUPER
Herhaling vatbaar
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heel fijn personeel lacht veel,houden rekening met je wensen, mag zelf o.a geen alcohol ,pakte als nagerecht thee met een alcoholisch drankje werd er netjes bij gezegd, (deze heeft mijn vrouw opgedronken)
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Uitstekend en gezellig restaurant met zeer goede keuken. Een aanrader!!!
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De gerechten waren lekker,personeel vriendelijk en de bediening was vlot.
Komen met kerst weer terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ik was heel verrast. Mooie inrichting, kraakheldere toiletruimte. Vriendelijke ontvangst en bedienng, goede sfeer. Heerlijk eten. Lekkere combinaties zowel in voor-, hoofd- en nagerecht en mooi geserveerd (creatief). Bediening was aanwezig indien nodig maar niet overheersend of opdringerig.
Kortom een aanrader.
p.bloemers82 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We zijn met de buren uiteten geweest bij de Koksehoeve een mooie acomodatie net iets buiten Gemert.
We werden vriendelijke ontvangen en naar de tafel begeleid .
Het eten werd zeer mooi geserveerd en het was lekker en voldoende.
Ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.
marystoof .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ambiance en eten goed. Bediening door meisjes slorig en onvolwassen.Advies: personeel in opleiding nemen, of iemand die weet hoe het in de horeca werkt, zou het restaurant ten goede komen
maria136 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer goed gegeten in een lekker warme en gezellige huiselijke sfeer
complimenten voor kok en personeel , ze waren rustig en vriendelijk , echt een aanrader
Wij komen zeker terug
a.bergh95 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie, gezellige en nieuwe inrichting, leuk personeel, lekker gegeten voor redelijk bedrag.
Eten werd leuk gepresenteerd en was ruim voldoende.
henksanders4 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was een etentje met de AH bon, niet zoveel keus dus , maar het smaakte erg lekker zeker voor dat geld, erg vriendelijk personeel , dus ,wij raden iedereen aan om hier eens te gaan eten
christienvereijken .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten en ook de ambiance was prima. Een minpuntje was dat we zelf steeds aan moeten geven dat we nog graag wat wilde drinken.
riekherregraven .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten het decor en de service waren perfect het is wel een aanraderhet werd allemaal netjes opgediend en zag er erg mooi uit
19999999 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg lekker wij hadden een ah bon het enigste wat tegenviel was de rekening het eerst ah menu kost liefst 30 euro het tweede dan gratis terwijl het drie gangen menu 18 euro kost maar d complimenten voor het eten en het personeel erg vriendelijk
Coot S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening en restaurant prima! Ik had vegatarie's besteld maar vond de vega burger veel te droog, heb het advies gegeven om er een sausje bij te serveren. Voor de rest alles prima! Alles voldoende en de andere mensen hadden goed en lekker gegeten.
annabel.1963 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
het na gerecht was geweldig , zo mooi opgemaakt en zoveel lekkere dingen mmm heerlijk, echt een aanrader, komen snel nog een keer terug
vosje59 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben met zessen voor een betaalbare prijs heel lekker gegeten. Er was een vriendelijke en spontane bediening. Het is een aanrader om bij de Kokse hoeve te gaan eten
WDvD .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na een moeizame start in de bediening kwam alles goed op gang en het eten smaakte buitengewoon goed. De keuze had beperkingen ivm AH actie, dus niet de gewone kaart waar je van kon bestellen voor € 19,95 maar keuze tussen 2 voor-, 2 hoofd- en 2 na-gerechten voor €29,95.