De Koksehoeve

Koksedijk 25 5421 ZB Gemert Nederland Kaart

Over restaurant De Koksehoeve

Volop variatie

De Koksehoeve is van alle markten thuis! Wat kun je in deze bosrijke omgeving allemaal doen? Een heerlijk diner nuttigen in het restaurant of op het terras, een feest geven in één van de drie zalen of participeren aan groepsuitjes, zoals handboogschieten en kanovaren. Er is gedacht aan speelfaciliteiten en gerechtjes voor de kinderen. Hier vind je volop variatie voor een zeer betaalbare prijs.

Meer informatie over restaurant De Koksehoeve

Voordelig
Marystoof .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Maria136 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer goed gegeten in een lekker warme en gezellige huiselijke sfeer
complimenten voor kok en personeel , ze waren rustig en vriendelijk , echt een aanrader
Wij komen zeker terug
A.bergh95 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie, gezellige en nieuwe inrichting, leuk personeel, lekker gegeten voor redelijk bedrag.
Eten werd leuk gepresenteerd en was ruim voldoende.
Henksanders4 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was een etentje met de AH bon, niet zoveel keus dus , maar het smaakte erg lekker zeker voor dat geld, erg vriendelijk personeel , dus ,wij raden iedereen aan om hier eens te gaan eten
Christienvereijken .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten en ook de ambiance was prima. Een minpuntje was dat we zelf steeds aan moeten geven dat we nog graag wat wilde drinken.
Riekherregraven .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten het decor en de service waren perfect het is wel een aanraderhet werd allemaal netjes opgediend en zag er erg mooi uit
19999999 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg lekker wij hadden een ah bon het enigste wat tegenviel was de rekening het eerst ah menu kost liefst 30 euro het tweede dan gratis terwijl het drie gangen menu 18 euro kost maar d complimenten voor het eten en het personeel erg vriendelijk
Coot S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bediening en restaurant prima! Ik had vegatarie's besteld maar vond de vega burger veel te droog, heb het advies gegeven om er een sausje bij te serveren. Voor de rest alles prima! Alles voldoende en de andere mensen hadden goed en lekker gegeten.
Annabel.1963 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
het na gerecht was geweldig , zo mooi opgemaakt en zoveel lekkere dingen mmm heerlijk, echt een aanrader, komen snel nog een keer terug
Vosje59 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben met zessen voor een betaalbare prijs heel lekker gegeten. Er was een vriendelijke en spontane bediening. Het is een aanrader om bij de Kokse hoeve te gaan eten
WDvD .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na een moeizame start in de bediening kwam alles goed op gang en het eten smaakte buitengewoon goed. De keuze had beperkingen ivm AH actie, dus niet de gewone kaart waar je van kon bestellen voor € 19,95 maar keuze tussen 2 voor-, 2 hoofd- en 2 na-gerechten voor €29,95.
Francisca74 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Uur van te voren gereserveerd, werden vriendelijk ontvangen.
Bij het voorgerecht zat iets van vis bij, dit lusten wij niet en vroeg naar alternatief..... geen probleem !
Eten was heerlijk !
Zeker geen spijt van dat we naar jullie zijn gekomen.
J.vereyken .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij hadden het AH menu en konden kieze uit 2 verschillende gerechten bij iedere gang. Het voorgerecht van klein tomatensoepje met 2 heerlijke gefrituurde garnalen op een bedje van sla en aan de andere kant van het kopje een bedje sla met heerlijke ham en gedroogd tomaatjes was verrukkelijk. Ook de hoofdgerechten van vis en het andere met vlees waren geweldig. De koffie met likeurtje en klein chocolademousse was een mooie afsluiting.
Sonjawim02 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Voorgerecht zag er erg goed uit op het bord en smaakte geweldig lekker.
Hoofgerecht iets teveel vlees maar lekker van smaak en ook weer mooi opgediend.
Nagerecht viel mij iets tegen daar de limocello nog in het flesje zat. Was leuker geweest door aan tafel in glaasje te schenken.
N31 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hebben heerlijk gegeten met de actie van de jumbo. Borden mooi opgemaakt, eten juiste temperatuur....... Kortom waar voor je geld en een goed gevulde buik!
Komen zeker nog een keer terug.