De Kogelvanger

Galderseweg 55 4836 AC Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kogelvanger

Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen weekend voor de derde keer afgelopen jaar hier gegeten. Wederom prima gegeten. Gezellige inrichting, leuk restaurant ook voor kinderen (speelgoed, ganzenbord placemat, kindergerechtenen cadeautje bij het toetje). Maar wat vooral opviel is klantvriendelijkheid en uitstekende service bij allergie. Vantevoren doorgegeven dat een van de volwassenen een koemelkallergie had. Personeel had speciaal inkopen gedaan om zoveel mogelijk gerechten te kunnen serveren: er was koemelkvrij brood, sojaroom om diverse sausjes te kunnen maken, zelfs soja kaas en een koemelkvrij toetje. Dikke duim: dit zie je maar zelden! Wij komen zeker nog eens terug.
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
we werden als groep erg onvriendelijk behandeld. Zo kregen het verwijt dat we een tafel te lang bezet hielden, Terwijl we onze eerste drankjes net 3 minuten daarvoor waren opgenomen (we zaten er toen al ruim 20minuten..) erg vreemd, jammer ook! Want we lopen vaak hard in het mastbos en zouden anders vaker terug gekomen zijn. Ook bij het reserveren werd er twee keer erg benadrukt dat onze tafel niet bezet zou worden gehouden als we te laat waren. Zeer begrijpelijk uiteraard, snap ze zoiets eerder is overkomen, maar toon waarop was erg klantonvriendelijk
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Op een zondagmiddag hier neergestreken en dat bleek een prima idee. Glutenvrij eten is hier super geregeld, zelfs sauzen kunnen! Er wordt meegedacht en suggesties gedaan, de kwaliteit van het eten is prima. Gezellig ingerichte zaak met een mooi terras met uitzicht op het Mastbos. Vriendelijk personeel, toplocatie!
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Prima gegeten hier met zessen aan een gezellige ronde tafel. De bediening was uitermate gezellig en netjes. Heerlijke driegangenmenu's voor 20,50 euro pp, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Omdat ik als enige van de zes gewoon drie gangen van de kaart had gekozen, kreeg ik mijn toetje nog gratis ook. Al met al super! Was de eerste keer dat we hier in de avond aten, al wel vaker geluncht. Dat is ook altijd prima, heerlijke tomatensoep en ook heerlijke belegde ovenbroodjes.
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Door een wandeling in het bos bij de Kogelvanger uit gekomen. Wat een leuke bediening en een super leuke kaart. Wat staat er veel op! Ook vond ik het erg leuk dat we in de middag al van de avond kaart konden eten. De gastvrouw vertelde dat je vanaf 11:00 uur al vanaf beide kaarten kunt eten. Geweldig we komen zeker terug!
Vreetbeertje .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Afgelopen zondag heerlijk bij De Kogelvanger gegeten. Prima grand café, geen hoogstaande culinaire gerechten, maar wel lekker!
Het was mooi weer, dus hebben we fijn op het terras gezeten. De gerechten op de kaart leken ons allemaal lekker, ook hebben ze momenteel gerechten met 'jonge asperges' die anders worden klaargemaakt dan de traditionele asperges. Gewokt of rauw door de maaltijd. Echter had ik voor de tongfilets gekozen, die goed smaakten. Ik miste wel wat meer groente dan wat er bij geserveerd werd. De dessertkaart vond ik niet bijzonder. De basis is bij de meeste coupes vanilleijs. Daarom gekozen voor de Chocolat heaven, die super lekker was met chocolade-ijs, -brownie, en -mousse. Bediening was verder vriendelijk.
Lieske1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Hier pas geluncht met een aantal collega's. Iedereen was erg tevreden, van de clubsandwich, soep tm de sate. Het was allemaal lekker. Prachtige ligging, alleen interieur beetje achterhaalt. Ook was het erg druk met koffiedrinkende rijinstructeurs en wachtende moeders op kinderen die af moesten rijden daardoor moesten we wel wat langer wachten, maar als het eten dan prima is dan hebben we er dat wel voor over.
Wveiens .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
We hebben hier de afgelopen jaren al meer gegeten, was dan vaak matig. Maar de laatste maanden is dat zeer ten goede veranderd. Twee weken geleden weer hier geluncht, en was zoals de laatste paar keer echt helemaal geweldig. Mijn vrouw had een forse salade met brie, die erg vers en goed bereid was. Ikzelf had de saté met frietjes, waar echt niets op was aan te merken (behalve dat het misschien tè lekker was.). Goed van smaak, warm uitgeserveerd. Persoonlijk vind ik het jammer dat de frietjes in een puntzak van keramiek wordt uitgeserveerd. Ook de bediening was erg attent en aardig (iets wat kennelijk in de hele horeca een uitzondering lijkt te worden helaas). Wat ons betreft een dikke aanrader!
Bredauit .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
fantastische ligging direct aan het Mastbos. Overzichtelijk restaurant/bruin cafe met een traditionele inrichting. Alles is bij het oude gehouden dus verwacht geen luxe. Bijzonder vriendelijk personeel met aandacht voor de klant. Het eten is gewoon goed.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Gisteren met 4en hier gegeten voor de 3de keer.
Zeer lekkere asperges voor mijn man en de 3 andere gerechten waren ook allemaal even heerlijk!
Prijs kwaliteit is erg goed wij komen zeker weer terug!
Marinda B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Dit had ik absoluut niet verwacht. Ik werk zelf in de horeca maar dit was voor de prijs, absoluut een topper! Echt alles was top! Als ik dan een ienieminie verbeterpuntje mag geven dan is het de chocolade mousse bij het dessert. Deze was net iets te roomachtig. Dit restaurant is na een leuke boswandeling zeker aan te raden!!