De Kogeloven

Zaterdag en Zondag 10:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant De Kogeloven

Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Top locatie als het mooi weer is, de bediening doet haar best maar het eten (voor ons was dat de tomatensoep, de maaltijdsalade van rode biet en de kogelbiefstuk) was niet best. De soep kwam uit een pak of blik en voor de vorm was er crème fraiche door heen geroerd. De salade was letterlijk niet meer dan droge groene sla met een berg rode biet erop gesmeten. Geen dressing, geen maaltijd waardig. En de biefstuk die toch echt medium was gevraagd was droog en doorbakken. De volgende keer houden we het bij koffie!
01annelies .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
4 jaar geleden bij de Kogeloven gegeten en dat was erg tegen gevallen. We hoorde dat er een nieuwe eigenaar in zit en opnieuw een poging gewaagd. Met 3 personen onbeperkt spare-ribs en 1x kipsaté gegeten. Twee zeer kritische spare-rib eters waren erbij en zowel de ribs als de kipsaté waren heerlijk. Grote proties, lekkere en knapperige friet, lekkere salade erbij.
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Eenvoudige kaart, maar heerlijk eten! Vooral het vegetarische gerecht viel erg in de smaak. Erg goede en vriendelijke bediening. Ook met kinderen een aanrader: speeltuin en speelweide naast restaurant, goed zicht erop vanaf het terras.