De Koffiezaak

Vrijdag 08:30 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 18:00

Monin .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Onlangs na een dagje Loods 5 hier beland voor een bak koffie en een broodje. Koffie is goed (had ook niet anders verwacht in een espressobar) en de broodjes lekker! Niet heel erg gezellig. Beetje te veel betonlook en industrieel bij elkaar. Wel weer een goede stellingkast met machines en boeken!
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Ik ben hier vanmiddag even langs geweest voor kopje koffie. Kom hier echter wel vaker. Pluspunt: gratis Wifi! Decor is verder niet gezellig vind ik. Menu is best uitgebreid. Iemand die een goedkoper alternatief wil dan de Starbucks, kan hier naar hartenlust koffie drinken.De service is voldoende, maar meer hoef je ook niet te verwachten. De koffie is prima. Verder hebben ze nog een variërend menu van muffins en brownies enzovoorts. Deze zijn goed.
Malignfiesta .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Onwijs fijne tent, middenin het centrum en een nieuw, immens populaire kledingzaak. Dat is dan een beetje een minpunt, omdat het daardoor elke keer ramvol zit. Ondanks dat is de bediening bijna altijd snel en ook vriendelijk. De laatste keer was de bestelling van ons drie?n wel helemaal door de war gehaald, maar over het algemeen doen de meiden het daar prima. Heerlijke koffies, ik hoop op een vernieuwing van de menukaart binnenkort, want inmiddels heb ik alle koffies al meerdere malen gehad. Toptent!