De Koffiesalon

31-203304315

Meer informatie over restaurant De Koffiesalon

vissje .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Ik vroeg me al af waarom het zo rustig was bij de koffiesalon in de pijp, maar je hebt er geen wifi. Zitten kun je alleen aan te kleine wiebelige tafeltjes, ze hebben alleen wat oude kranten liggen bij wijze van 'nieuwstafel'. De cappuccino is erg klein en eten kun je er niet, tenzij je van vette, lang warmgehouden croissants houdt. Voor ontbijt is het nog wel aardig, de koffie zelf en de yoghurt met muesli zijn oke. Maar er zijn honderden betere koffiebars in Amsterdam.
AntoinetteL .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Lekker onbijtje met een heerlijk kopje koffie en een fruitsmoothie bij dit lekkere koffiehuis in de utrechtste straat vlak bij ons hotel. echte aanrader, het is wel zelfservice maar dat gaat lekker snel
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Ik drink hier de lekkerste koffie van Amsterdam. Ik vind de service ok. Ik denk dat er te weinig mensen in de bediening staan. Het decor is mooi en ik zit er graag op zaterdag middag met een krantje, koffie en croissantje.
Amster12 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Heerlijke koffie, echt niets op aan te merken, kom er dan ook erg vaak. Service is jammer genoeg geheel afhankelijk van wie er achter de bar staan, soms n beetje arrogante studenten. De sandwiches en snacks zijn ook goed. Aanrader!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Ben zelf dol op goede koffie en ging vol goede moed naar de Koffiesalon, echter kwam ik van een koude kermis thuis, de Cafe Cortado leek meer op een Espresso Macchiato en helaas zaten er op de bodem van mijn kopje gruis - wel te verstaan van de koffie bonen, ik moet eerlijkheids- halve toegeven dat ik de Cortado liever in een kopje van glas had gehad ( zoals dat hoort ) en niet in een kopje van keramiek (!) daar was ik ook niet zo van gecharmeerd als Barista liefhebber en sla ook maar deze koffie corner in het vervolg over.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Een van de betere koffieadressen van Amsterdam, maar inmiddels 3 vestigingen en dan krijgt het toch een beetje 'keten' problemen. Service wordt wat minder. Broodjes en banket zijn van prima kwaliteit. Heerlijke gevulde koek en perfecte croissant. Goed adres voor een simpel ontbijt met een kwaliteit's koffie.
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Heerlijke plek voor een echt kopje koffie. Prachtig espresso apparaat waar door kundige barista's koffie gemaakt wordt! De versnaperingen zijn niet heel bijzonder maar het heet ook niet voor niks de koffiesalon. Boven in het cafe is het heerlijk zitten. Wel jammer dat pasgeleden de banken zijn weggehaald!
De barista's zijn heel vriendelijk maar je moet, zoals al eerder beschreven, wel zelf met je kopje koffie naar boven lopen.
Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
uitgeroepen tot de beste koffie salon van Nederland staat er op het raam, daarmee bedoelen ze die in de utrechtse straat en niet die in de C huygenstraat, ook al is de koffie echt heerlijk. want buiten heerlijke koffie lijkt mij klantvriendelijkheid ook een pre, voor zo'n titel. na de koffie te hebben besteld moest ik ff wachten, dat deed ik dus aan de zijkant van de bar waar ik ook plaatsnam, echt 2 stappen naast de bar, toen mijn koffie klaar was werd ik dan ook geroepen door het meisje die bijna naast met stond, maar dus te beroerd was om mijn koffie ff aan te geven, nee ik mocht om de bar heen lopen om hem zelf te pakken. ik snap dat dit zo werkt als het heel druk is maar dat was het dus niet, ze stonden met 3 man (vrouw) achter de bar. hier moeten ze echt op letten, net als het afruimen van de tafels, de rivierkreeft sandwich smaakte me goed, ingepakt in karton, handig om mee te nemen, maar ook daar werd niet de moeite voor genomen om hem ff voor me uit te pakken aangezien ik aan een tafeltje zat. jammer dit verdient deze prachtige zaak niet.
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Op het raam staat: "Uitgeroepen tot de beste koffie salon van Nederland". Echter moeten ze daar natuurlijk die in de utrechtsestraat bedoelen, zeker niet de Koffiesalon in de Cornelis Huygenstraat. De koffie is er heerlijk maar daarmee is dan ook alles gezegd. Want buiten heerlijke koffie lijkt mij klantvriendelijkheid ook essentieel, voor zo'n titel. Bij deze koffiesalon is 2 stappen extra zetten veels te veel moeite. Zelfs als het rustig is zou de bediening van de Koffiesalon haalt het niet in z'n hooft om de koffie te serveren. Nee deze zal toch echt door de klant zelf aan de bar moeten worden opgehaald. Ook als het rustig is in de zaak. De sandwich waren prima, ingepakt in karton en handig om mee te nemen. Al met al een dikke onvoldoende. Jammer, naar mijn inziens valt er veel meer te halen uit deze prachtige zaak.
Kaffir Limoen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Ga hier heen voor goede koffie! De Koffiesalon vind ik een van de beste koffiebars van Amsterdam. Het is fijn dat zelf kunt kiezen hoe sterk je je koffie wilt hebben. De inrichting van de zaak aan de Utrechtsestraat doet ouderwets gezellig aan: rode fluwelen gordijnen, ribfluwelen stoelen, palmbomen en foto's van koffiedrinkende filmsterren uit de fifties. Minpunten van De Koffiesalon vind ik de zelfbediening (zelf met een blad glazen met hete koffie en borden taart de smalle trap op!) en dat het hier behoorlijk prijzig is. Een koffie is rond drie euro. In de vitrine bij de bar liggen klassiekers als gevulde koeken(€2,10) en stroopwafels (€2,80), maar je kunt ook kiezen voor appeltaart (€3,70) of een bonbon (€1 per stuk).