De Koffiedrinkers

Zondag Gesloten

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pascale68 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanmiddag met een bon van groupon heerlijk gelunched.
We kregen 4 hele lekkere gerechtjes die er prachtig uitzagen. De bediening was heel vriendelijk. Het was er zo goed als vol en ze hadden alles onder controle. Wij komen zeker terug! Complimenten voor het hele team.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Op zondag is de lunchroom langer open. Van te voren op de website gekeken en zo togen wij om 17.00 uur naar de Koffiedrinkers, waar juist een wielerronde aan de gang was. Mijn schoondochter bestelde een broodje Serrano ham, mijn partner frietjes met 2 croquetten en mijn zoon en ik een uitsmijter Koffiedrinkers,
met dien verstande dat deze voor mij op glutenvrij brood moest zijn. "Geen probleem ", meneer. En inderdaad mijn uitsmijter werd apart geserveerd van de andere gerechten. Er zat heerlijk veel ui bij! En wij allen waren verrukt van de spijzen. Het heeft ons goed gesmaakt en de bediening was voortreffelijk!
Dus mensen met een dieet, bij de Koffiedrinkers kun je heel goed terecht!!!